بازدید 19155
پورشه،بی ام و،بنز!

ماشین های رویانیان برای جذب بازیکن!

کد خبر: ۲۵۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵ 17 June 2012
هرچند علی فتح الله زاده بارها به مدل بازیکن گرفتن پرسپولیس اشاره کرده اما هنوز هیچ دقیقا نمی داند که ستاره ها چطور در پرسپولیس جمع شده اند.

به گزارش ندای انقلاب پرسپولیس بزرگترین خریدهای فصل را انجام داده و بازیکنان بلافاصله بعد از مواجه شدن با پیشنهاد این تیم طوری شل شده اند که سریع قرارداد امضا کرده اند . مدیرعامل استقلال درمصاحبه هایش اشاره به ماجرای خوردوهای پرسپولیس و مخصوصا خودروی سفید رنگ بنگر کرده . اما اصل ماجرا به پارکینگ ورزشگاه درفشی فر و انبار بانک پاسارگاد در چیذر بر می گردد. جایی که پرسپولیس از چند ماه قبل ۱۵ خودرو برای نقل و انتقالات کنار گذاشته بود. خودروهایی که ظاهرا برای نقل و انتقالات کنار گذاشته اند. 

معاون اجرایی باشگاه در مورد این خوردوها می گوید:" ماشین هایی که این روزها مرتب درباره آن صحبت می شود، فقط ۱۵ خودرو است که از طریق اسپانسر و با تلاش بخش اقتصادی باشگاه در اختیار قرار گرفته شده و تا شش ماه دیگر باید هزینه آنها برگردانده شود" ماشین هایی که ۳ مدل بوده اند . BMW Z۴، porsche cayenne، BENZ S۳۵۰که بازیکنان به انتخاب خودشان یکی از این ماشین ها را برداشته اند و از قراردادشان کسر شده است. 

اما نحوه هزینه شدن این ماشین ها هم جذاب است باشگاه پرسپولیس برای هرکدام از ستاره هایی که در فصل جدید می خرد به عنوان پیش قرارداد یکی از این ماشین ها را در نظر گرفته که کمی پایین تر از قیمت بازار هم برایشان حساب می کند. اشاره های علی فتح الله زاده هم بی ارتباط با این صحبت ها نیست .اما اعتراض های مدیرعامل استقلال بیشتر به نحوه قراردادهای پرسپولیس است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست