بازدید 8716

فتح الله زاده فهمید بمب ترکاندن خوب نیست؟

کد خبر: ۲۵۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۴ 15 June 2012
یعنی بعد از این همه سال آقای فتح الله زاده تازه فهمیده بمب ترکاندن خوب نیست؟

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس: مهاجم سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی که پای تلویزیون نشسته بود و اظهارات فتح الله زاده را در برنامه ورزش و مردم شنیده می گوید: من برای فتح الله زاده و باشگاه استقلال احترام زیادی قائلم و حتی یک بار گفته بودم او را وزیر ورزش کنند اما امروز حرفهایی از وی می شنوم که با رفتارهای قبلی اش منافات دارد.

کریم باوی افزود: به قول معروف یا چنان نما که هستی یا چنان باش که می نمایی. یکی از افرادی که بازار نقل و انتقالات را در سالهای قبل دچار التهاب کرده و در رشد کاذب قیمت ها نقش زیادی داشت همین آقای فتح الله زاده بود.

 کریم باوی ادامه داد: او حرفی که زد شاید می خواست شکسته نفسی کند یا به کنایه دیگران را مورد خطاب قرار دهد اما عین واقعیت در مورد خودش بود. همین که امروز می گوید یک عمر به خاطر سکوها ستاره گرفتیم و به جوانان فرصت رشد ندادیم عین واقعیت است.

شما نگاه کنید همه این سالها تا شنیدند یک بازیکن در راه پرسپولیس او را جذب کردند آن هم با قیمت بالا تا بگویند فلان بازیکن را از دهان شیر بیرون کشیدبم. بالاخره دست بالای دست هم بسیار است. یکی مثل رویانیان که من به عملکرد او هم نقد دارم می آید و بیشتر از تو پول می دهد. آن وقت جالب است که کسانی علیه او موضع می گیرند که خودشان این رویه غلط را باب کرده اند. سپاهان و استقلال در همه این سالها چگونه بازیکن می گرفتند؟ فتح الله زاده که چک شخصی می کشید با آدم امروزی که رویانیان را نقد می کند فرق دارد؟ غیر از این است که امروز دیگر بمب افکن نیستی و باید جور دیگری حرف بزنی؟ اگر خود او سید جلال و بنگر و ... را جذب کرده بود تا 6ماه مصاحبه می کرد. این واقعیت است و نباید کسی ناراحت شود.

وی افزود: یعنی بعد از این همه سال آقای فتح الله زاده تازه فهمیده بمب ترکاندن خوب نیست؟ استقلال او چند تا جوان و پدیده رو کرده؟ رویانیان اگر ستاره گرفته 5-6بازیکن تیم ملی جوانان را هم به خدمت گرفته. با خیلی از متخصصان فوتبال پایه هم در تعامل و مشورت است. شاید کارش را نتواند حتی آغاز کند اما همین که نشان داده به پایه ها توجه دارد ومی گوید اگر پایه ها خروجی مناسبی برای بزرگسالان نداشته باشند باید تعطیل شوند نشان می دهد درد را می داند. تازه این آدم یک سال نیست به فوتبال آمده. اما آقای فتح الله زاده با سالها سابقه در فوتبال چه کرده؟ غیراز این بود که ماجرای تیم های پایه او و استقلال و مسائل منفی آن در فصل قبل از ماجرای 11سپتامبر هم بیشتر سر وصدا کرد؟ خود ایشان در مصاحبه ای گفته بود من به رضا رجبی گفتم تیم های پایه هزینه های خودشان را تامین کنند. عاقبت این ایده همان هیاهوها و ادعاهایی می شود که حسن روشن مطرح کرد و باشگاه هم با تغییر در راس آکادمی خود نشان داد خبرهایی بوده است. همین تیم چون سازندگی ندارد با رفتن مجیدی دچار آسیب می شود یا به قول خودشان ناچارند لی لی به لالای بازیکن معترض گذاشته و بازیکن سالاری را به اوج برسانند. غیر از این بود که خودشان گفتند تیم با مظلومی یک جام بگیرد خوب است و او می ماند اما هیئت مدیره بدون اجازه و هماهنگی با او رفتند منزل امیر قلعه نوعی که دوست وهمبازی من بوده و موفق ترین مربی ایران هم به حساب می آید و نشان دادند جایگاه مدیریت در استقلال کجاست؟ بیایید شعار ندهیم. مردم از این رفتارها خسته شده اند.حرفهای آقای رسولی نژاد که از حرفهای فتح الله زاده هم جالب تر است و انگار مدیر باشگاه ملوان است و خودشان تا حالا خریدهای سنگین نداشته اند.

باوی در پایان گفت: این ها واقعیات فوتبال ماست. من رویه کنونی پرسپولیس را هم تایید نمی کنم اما رطب خورده هم نمی تواند منع رطب کند. کسی باید از رویانیان ایراد بگیرد که خودش این شیوه را نرفته باشد.این را باید مدیر عامل فجر سپاسی بگوید که 12سال ستاره ساخته و دیگران حاصل دسترنجش را برده اند و همین امسال هم برای رضاحقیقی آنها، پیشنهادهای میلیاردی می رسد. این فوتبال با این پول ها نابود می شود.این امر با مدیرانی که از ترس اخراج و برکناری دکان سازندگی را سه قفله کرده اند، دیر وزود دارد اما سوخت و سوز ندارد چون به قول خود فتح الله زاده مدیرها برای سکوها بازیکن می خرند. این فوتبال 5تا بازیکن 200میلیونی دارد و بقیه زیر این مبلغ باید بگیرند اما خودتان را به ارقام نگاه کنید تا همه چیز دستگیرتان شود. آیا اگر قرار بود از جیب شخصی هم خرج کنند این پول ها را می دادند؟همین است که تیم ملی مقابل قطر لنگ می زند و ما کی روش را مقصر می دانیم انگار او بازیکنانش را از پرتغال با خودش آورده.او بد، چرا تیم هایمان با مربی ایرانی و خارجی در لیگ قهرمانان آسیا به جایی نمی رسند؟ خانه از پای بست ویران است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر