بازدید 61565
نمایش ضعیف و تا حدی ناامید کننده تیم ملی فوتبال

مربی و بازیکنانی که موقعیت ایران را درک نمی‌کنند

بپذیریم که تیم قطر به مراتب با هدف‌تر و با برنامه‌تر و منظم‌تر از ایران بازی کرد و می‌دانست چگونه باید در برابر ایران در ورزشگاه ‌آزادی بازی کند تا به هدفش برسد. بپذیریم که آن‌ها برای لحظه به لحظه بازی بهتر از ما برنامه داشتند و در آغاز به دنبال یک امتیاز و سپس به فکر پیروزی هم بودند. اگر سه امتیاز را نگرفتند، به حساب خوش شانسی ما بود، وگرنه موقعیت‌های خطرناک دو تیم به یک اندازه بود؛ با این تفاوت که آن‌ها با برنامه بودند و ما بی‌برنامه.
کد خبر: ۲۵۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵ 13 June 2012
رسيدن به هدف در هر كاري، نياز به سازوكار و روندی دارد و در اين رهگذر هر كدام از بخش‌ها و اجزا كه خوب حركت نكند، رسيدن به هدف را امكان‌پذير نمی‌کند و اگر هم امكان پذير باشد، بسيار دير رخ خواهد داد.

به گزارش «تابناک»، فوتبال کشورمان و در سطح بالای آن، تیم ملی فوتبال کشور ما، چند سالی است به یک بن بست حرکتی رسیده و خروج از این بن بست با رنگ و لعاب و آوردن بزرگ‌ترین مربیان دنیا هم امکان پذیر نیست؛ چه اینکه ایراد کار همچنان باقی است ولی ما می‌خواهیم با زور و پول و هر جور شده، نقاط ضعفی را برطرف کنیم که بدون گذراندن آن راه‌ها، امکانش نیست.

بنا بر این گزارش، دیروز در ورزشگاه آزادی، ما مقابل تیمی قرار گرفته بودیم که به لحاظ سابقه و اعتبار و هر چه بخواهیم حساب کنیم، در حدو اندازه‌های ما نبوده و نیست؛ اما همین تیم از یک کشور کوچک با دو، سه بازیکن کلیدی آمد، در حضور یکصدهزار بیننده ورزشگاه آزادی با فوتبالی منطقی و حساب‌شده، تک امتیاز مورد نظرش را گرفت و رفت.

توجیه هم نکنیم و مثل گزارشگران صدا و سیما، گناه را به گردن بازی به اصطلاح کثیف عرب‌ها و تیم‌های عربی نیندازیم. چرا تیم ملی مهاجم سرزن نداشت؟ قاضی مهاجم سرزن و یا مهاجمی مانند او چرا غایب بود؟ تا مجبور شویم از مازیار زارع  در این پست استفاده کنیم آیا دیروز کمبود مهاجم سرزن احساس نشد؟

بپذیریم که تیم قطر به مراتب با هدف‌تر و با برنامه‌تر و منظم‌تر از ایران بازی کرد و می‌دانست چگونه باید در برابر ایران در ورزشگاه ‌آزادی بازی کند تا به هدفش برسد. بپذیریم که آن‌ها برای لحظه به لحظه بازی بهتر از ما برنامه داشتند و در آغاز به دنبال یک امتیاز و سپس به فکر پیروزی هم بودند. اگر سه امتیاز را نگرفتند، به حساب خوش شانسی ما بود، وگرنه موقعیت‌های خطرناک دو تیم به یک اندازه بود؛ با این تفاوت که آن‌ها با برنامه بودند و ما بی‌برنامه.

اگر سه امتیاز را نگرفتند به حساب خوش شانسی ما بود، وگرنه موقعیت‌های خطرناک دو تیم به یک اندازه بود؛ با این تفاوت که آن‌ها با برنامه بودند و ما بی‌برنامه.

متأسفانه در این گونه مواقع که بازی گره می‌خورد و یک تیم ولو کوچک مقابل ما با هدف مشخص دفاع می‌کند، بازیکنی نداریم که خونش به جوش آید و آن حس لازم برای جنب و جوش بیشتر را به بازیکنان و حتی تماشاگرانی که مات و مبهوت نشسته‌اند، القا کند.

بازیکنی با ویژگی‌های خداداد عزیزی، علی دایی و یا حتی محرم نویدکیا و از این دست بازیکنانی که بازی را از حالت یکنواختی بیرون کنند و افکار منظم حریف را بر هم بزنند، می‌خواهیم.

نمی‌دانیم چگونه و روشن‌تر منظور خودمان را بیان کنیم. ما در این موارد، بازیکنی می‌خواهیم که عرق از سر و صورتش سرازیر باشد و با دوتا شوت و دوتا حرکت متعصبانه و از روی تعصب، گردش خونی جدید در رگ‌های بازیکنان درون زمین و تماشاگران را باعث شود و به بازیکنان نهیبی بزند و به آن‌ها بگوید که حرکتی دوچندان لازم است؛ مثل هنگامی که یک تیم یک بازیکنش اخراج می‌شود و سایرین تلاش خود را دو برابر می‌کنند.

یکی مثل علی کریمی البته چنین خصوصیاتی را دیروز از خود نشان داد و مشخص بود که به مراتب بیشتر از توان خود تلاش می‌کند تا فضا را عوض کند؛ اما وقتی حرکات زیبای او به هدر رفت و او نیز توسط دیگر بازیکنانی که دیروز درون زمین یخ زده بودند، دلسرد شد و آن التهابی که به بازی به صورت مثبت وارد می‌کرد، فروکش کرد.

در بحث فنی هم قبول کنیم که بازیکنان ما جدای از کریمی سایرین در‌‌ همان حد معمول خودشان هم نبودند.

جواد نکونام، کریم انصاری‌فرد، هادی عقیلی و... آیا همانی بودند که باید باشند؟!

اشکان دژاگه اما وقتی در‌‌ همان دقایق اندک به زمین آمد و با وجود مصدومیتی که داشت تحرکی نسبی را در زمین باعث شد و نشان داد که یک بازیکن برای تیم ملی کشورش در برابر یک تیم بسته و چغر چگونه باید جنگید و مبارزه کرد تا موازنه فکری حریف را که ما با بازی بی‌خطر خودمان پدید آورده بودیم، بر هم زد.

اما افسوس که این حس را در سایر بازیکنان ندیدیم و برعکس بازیکنان ما آنگونه بازی می‌کردند که حریف لحظه به لحظه به ‌آرامش بیشتری می‌رسید و با فرستادن آن توپ‌های بی‌حاصل و اوت‌های تکراری و کرنر‌ها و سانترهای بی‌هدف، تنها خیال دروازه‌بان و تیم حریف را آسوده می‌کردیم.

ایراد مهمتر آنکه روی نیمکت هم متاسفانه نداریم فردی که به آقای کی روش مشاوره بدهد و به او بگوید که در حضور یکصد هزار بیننده که واقعا نمونه عالی و بزرگ یک تماشاگر فهیم و دارای عرق و تعصب ملی بوده و هستند، چگونه باید با بازیکنان حرف زد تا خون آن‌ها به جوش آید.

بار‌ها ثابت کرده‌ایم که مربیانی که به قول خودمان رگ خواب برخی بازیکنان را می‌دانند با چند کلمه حرف احساساتی، چنان آن‌ها را به هیجان وجد درآورده که به یکباره از غیر ممکن ممکن ساخته‌اند، ولی کی روش که این حرف‌ها را نه باور دارد و نه می‌تواند آن حس را به وجود بیاورد و از او هم چنین انتظاری نیست.

یکی مثل آقای نمازی هم که در کنار اوست با‌‌ همان فرهنگ خارجی بیشتر عادت دارد تا فرهنگ ایرانی؛ افزون بر اینکه او بعید است بتواند چنین مسائلی را برای کی روش مطرح کند.

دو نمونه از این دست را برای یادآوری می‌آوریم: یکی فینال باشگاه‌های آسیا در سال ۷۱ ۱۳در بحرین بین پاس تهران آن روز‌ها و حرف‌های فیروز کریمی که توانست با تهییج بازیکنانش، پاس را قهرمان‌آسیا کند (پس از آن ما هیچ گاه قهرمانی در باشگاه‌های آسیا نداشته‌ایم).

یکی هم حرف‌های محمد مایلی کهن در بین دو نیمه بازی ایران و کره جنوبی در سال ۱۹۹۶ امارات که بازی دو یک باخته را شش بر دو بردیم.

صد البته آن بازیکنان هم در آن دوره چنین آمادگی و ذهنیتی داشتند و نمی‌دانم آیا با این پول‌هایی که بازیکنان می‌گیرند و همین ملی پوشان ما زیر یک میلیارد برای یک فصل پیشنهاد ندارند هم آیا آمادگی پذیرش چنان حرفهایی را دارند یا با حرفه‌ای شدن فوتبال اصلا اعتقادی به این مسائل نیست!

سخن پایانی اینکه فدراسیونی که چهار، پنج سال در همه عرصه‌ها فوتبال را به پسرفت برد و باز هم‌‌ همان مسیر را با‌‌ همان آدم‌ها دارد پشت سر می‌گذارد، آیا با آوردن یک کی روش که مربی بزرگی است، می‌تواند همه آن ضعف‌ها را برطرف کند؟

آقای کی روش هم آمادگی داشته باشد که او قربانی اول و آخر فوتبال و این فدراسیون خواهد بود.

راستی آقای کی روش چرا تیم ملی مهاجم سرزن نداشت؟ چرا قاضی مهاجم سرزن و یا مهاجمی مانند او چرا غایب بود؟ تا مجبور شویم از مازیار زارع  در این پست استفاده کنیم ؟ آیا دیروز کمبود مهاجم سرزن احساس نشد؟

اما خدمت وزیر محترم ورزش و جوانان هم عرض می‌کنیم که حتما نماینده و نمایندگانی را داشته باشد و یا اینکه یک گروه فنی تشکیل دهد تا اگر در یکی دو بازی آینده کار بر همین منوال بود، سریع آدم جایگزین داشته باشد و دست روی دست نگذاریم تا کار که از کار گذشت کمیته شکست تشکیل دهیم.

این تیم با این شرایط و با این حرکت بعید است، بتواند آسان از این مرحله بگذرد و ما را به جام جهانی ببرد، تجربه هم ثابت کرده است، هر چقدر که در چنین تورنمنت‌هایی جلو‌تر می‌رویم، اوضاع تیمی ما خراب‌تر و به هم ریخته‌تر می‌شود و جدایی از افت بدنی انواع حاشیه‌ها هم سراغ تیم و بازیکنان می‌آید، پس این هشدار را از همین اکنون خدمت وزارت ورزش و همه دلسوزان فوتبال می‌دهیم تا فردا پشیمانی به بار نیاید!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷۵
انتشار یافته: ۷۵
باسلام
باتحلیل شما درموردتیم ملی موافقم واین سوال وجوددارد که چرامربی بزرگی مانندکیروش که دربهترین تیمهای دنیامربیگری کرده نتوانست تدبیری بیندیشد وبه بازیکنان گوشزدنموده تابتوانندلایه های دفاعی قطر رابازکنندالبته به قول معروف خانه ازپای بست ویران است چون تابرنامه مدون،لیگ پویاوحرفه ای بمعنای واقعی نه اسمی،امکانات مناسب وخصوصی شدن باشگاههاعملا اجرانشودهمین خواهدبودومقابل چنین تیمها نتیجه ای نخواهیم گرفت پس بهتراست اگرتیم ملی میخواهددرآینده به همین منوال باشدودل میلیونها هوادار رابدردآوردبهتراست همین امروز مسئولین فوتبال انصراف خود راازبازیهای مقدماتی جام جهانی اعلان نمایندتابیش ازاین پول بیت المال حیف ومیل نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
چرا باید پولادی که به غیر از قدرت بدنی هیچی نداره بازی کنه ...یا تیموریان یانکونام
تیم ملی با کروش به جایی نمیرسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
به نظر من دلیل اصلی عدم نتیجه گیری تیم ملی کمبود وقت در آماده سازی- خستگی بازیکنان اصلی از فشردگی بازیهای باشگاهی و کمبود بازیهای تدارکاتی است . دوستان نگران نباشید ما ایرانیم و مرد روزهای سخت. مطمئن باشید بچه های غیور کشورمان در بازی های آینده جبران میکنند. الان هم اتفاق خیلی بدی نیفتاده ما هنوز 2 تا بازی کردیم و 4 امتیاز داریم ولی قطر 3 بازی و 4 امتیاز - ازبک هم توی 2 تا مسابقه 5 امتیاز از دست داده لبنان هم که تکلیفش روشنه . نگران نباشید تا بازی بعدی 3 ماه زمان داریم و جبران میکنیم. انشا الله.
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
جناب ناشناس شما اگه بازیو دیده باشی حتما متوجه شدی که اگه تیموریان نبود اوضاع از این بدتر بود.تیموریلن یه هافبک دفاعیه و لازمش قدرت بدنیه و تو همه ی صحنه ها هم حضور داشت و کار خودشو کامل انجام داد.مشکل از نکونام و تیموریان نیست تیم اصلا برنامه نداشت
یه مسدله ای که هست اینه که ما معنی جوانگرایی رو هم نفهمیدیم. حتی تو بازی هایی مثل یورو بازیکنان پا به سن گذاشته ای میبینیم که به کمک تیم هاشون میان. ما باید به این توجه داشته باشیم که آماده ترین بازیکنان لیگ رو تو ترکیب ثابت تیم ملی داشته باشیم. به اسم جوانگرایی بازیکنانی مثل عنایتی و فرهاد مجیدی که تو اوج آمادگی هستند کنار می ذاریم. شاید این بازیکن ها تو جام جهانی نتونند بازی کنند ولی در هر مرحله ای باید به فکر اون مرحله باشیم. آیا واقعا بازیکنانی که با قطر بازی کردند بهترین های ایران بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
واقعا بازیکنان ضعیفی رو انتخاب کرد .
خدایا کمک کن لبنان ببریم !دوتا سانت خوب نمی تونیم بکنیم انتظار داریم بریم جام جهانی .چند تا از سانت های پولادی و حیدری درست و حسابی بودند ؟کره جنوبی در مقابل قطر سه گل از چها رگل از رو سانت و با ضربه سر زدند کره ای ها سانت کردند ما هم سانت کردیم !! یه مهدوی کیا و علی دایی کم داشتیم. ما اصلا نمی تونستیم میانه زمین در دست بگیریم قطری ها با 5 یا 6 پاس به دروازه ما می رسیدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
سانت یا سانتر؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
سانت که داریم !
ســـــــــــــــانت = سانتی متر
بی سوات !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
سوات نه عزیزم سواد!!
چرا تیم ملی مهاجم سرزن نداشت ؟ چرا قاضی مهاجم سرزن غایب بود ؟ آ
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
قاضی مصدومه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
لابد کی روش فکر کرده بازیکن فقط اروپایش خوبه !
جنس ایرانی در سال تولید ملی فراموش نشود .
آهان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
یافتم، به دلیل مصدومیت قاضی باختیم
من اینقدر داشتم حرص میخوردم که نگو / من موندم چراهمش سانتر میکردن ؟دویا سه بار توپ روزمین جریان پیدا کرد موقعیت های خوبی نصیب تیم ملی شد/شما میدونید چرا همش سانتر میکردن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
ظاهرا کی روش از سیستم علی اصغری علی آقای پروین خودمون پیروی می کنه!!!!!!!!!!!!!!!
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
خوب اومدی چون علی پروین در مصاحبه با فارس از سیستم بازی حمایت کرده و فقط گفته که هدزن خوب نداشتیم وگرنه سیستم درست بوده!
قاضی مدتیست که مصدوم است
جالب بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
جالبتر هم خواهد شد!!!!!!!!!
حالا با این نمایش ضعیف هنوز می خواهند میلیاردی پول به بازیکنان دهند؟
چرا پول هاي زبان بسته ما طبقه متوسط و ضغيف بايد به جيب کساني برود که
نه فوتبال بلدند
نه الگوي اخلاقي براي مردمند
نه پولهايشان را در سرزمين خود براي توليد و اشتغال سرمايه گذاري ميکنند و نه هيچ فايده اي براي هيچکس ندارند.
آيا پول دادن و تربيت چنين افرادي در راستاي اهداف انقلاب و شهيدان ماست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
ببین مالیات ما رو چه کار می کنن !
من که راضی نیستم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
زهرمارشون بشه
چه اتفاقی افتاده ؟؟
مگه همیشه باید برنده شویم؟
اصلا چرا باید انتظار برد داشته باشیم؟
چه سرمایه گذاری برای فوتبال کردیم؟
فکر میکنید کار فوق العاده انجام دادیم که 2 میلیون دلار یه کیروش پول پرداخت میکنیم یا سالی 400 500 میلیون به بازیکنان پول میدهیم؟
ما اصلا فوتبال پایه داریم و یا سرمایه و بودجه برای زیر ساخت فونبال؟ازبکستان خیلی بیشتر از ما سرمایه گذاری کرده و باشگاه های ان کشور حرفه ای تر از ما هستند
ما طرفداران چه کرده ایم؟
در کجای دنیا بیلط یک مسابقه فوتبال 2 دلار است؟اگر قرار باشد بیلط مسابقه 20000 تومان بشود هیچکس به ورزشگاه نمیرود
کدامیک از ما برای حمایت از اسپانسر تیم ملی حاضر هستیم 100 هزار تومان یک تی شرت با نام بازیکنان مورد علاقه بخریم؟
فقط انتظار داریم بازی دوستانه با برزیل و اسپانیا انجام دهیم و حتی فکر نکنیم که هزینه این بازی ها چقدر است و یا از کجا باید تامین شود (شاید از فروش بیلیط 2000 تومانی !)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
دلار چند تومنی حساب کردی شد دو دلار؟!
با دلار آزاد که یک دلاره :دی
آقایان فراموش نکنید که ما چهار سال پیش در همین رقابت ها در آزادی به عربستان باختیم و اگر دقت کرده باشید ما اگر آن بازی را مساوی می کردیم به جام جهانی می رفتیم
کارلوس کی روش ابدا مربی بزرگی نیست و قدرت بازی خوانی و تجزیه تحلیل تیم مقابل را ندارد تیم فوتبال ما با سرمربی گری کی روش در چند وقت اخیر سه بار با قطر یا قطره بازی کردیم دریغ از یک برد .بازی های اخیر ایران با این مربی واقعا تاسف برانگیز است و تیم ایران با وجود این آقا بهتر که نشده هیچ بسیار ضعیف تر شده است .صعود با این مربی به جام جهانی در پرده ای از ابهام بوده و امیدی به انجام مسابقات آبرومندانه در جام جهانی نیز نخواهیم بود
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
سلام ..شما آقای مایلی کهن نیستی؟!!!!!!!!
حالا بیشتر و بیشتر جای خالی علی دایی که در اواخر مورد بی مهری قرار گرفت حس می شود.هیچ کس نتوانست جای او را حتی در دورانی که می گفتند دوران افولش است پرکند.
درود بر علی دایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
من میخواستم همینو بگم دیشب بازیو میدیدم گفتم کجان اونای که به علی دایی میگفتن پیر شدی یکی بیاد بگه کی بهتر از دایی داشتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
خودمونو گول نزنیم همونهایی که می گفتن دایی پیر شده ما بودیم هم اونها که الان فهمیدن اشتباه کردند ماییم و هم اونها که بعدا می فهمن که کلا اشتباه می کردند ما خواهییم بود
بابا جمع کنند این فوتبال مزخرف رو! من دیروز ورزشگاه بودم، انصافا تماشاچی ها کم نذاشتند، اما یکسری بازیکن بکش زیرش ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
حیف از انرژی تماشاچیان ، من اگه بودم قطر رو تشویق میکردم
آقا شما فرگوسن یا مورینیو یا گاردیولا رو هم بیارید هیچ فرقی نمیکنه. ازوقتی که لیگ ما افتاده دسته دلالا و همه چی پول شده و بازیکنان ما پولکی شدن نباید انتظار داست. علی کریمی هم از نسل علی دایی و کریم باقری و خداداد هستند که بازم غیرتی بازی کرد. اما مسئله مهم اینه که فوتبال ما آیینه تمام قد از وضع مملکت ماست. چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ مدیریت و مالی و فساد این وضع از سال 84 شروع شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
بدون نظر منفی.... همه با سال 84 موافق هستند
بنده به رازی نیستم یک ریال از سهم خودم در بیت المال خرج فوتبال بشه.
همین
خدا را شاهد میگیرم آدم منفی بافی نیستم اما از رفتن تیم به جام جهانی نا امید شدم . حقیقت را گفتم . ننگ به این تیم !!!!!
بازي ايران با قطر اعصاب همه ي ما ايراني ها را طبق معمول هميشه بهم ريخت .
فقط همين و بس.....................
اه
حالا كه مهاجم سرزن نداشتيم چرا همش سانتر ميكرديم؟ كيروش قصد دارد ما را به جام جهاني ببرد يا ... ؟
سلام من بازي را تماشا ميكردم واقعا منزجر شدم چرا بايد تيم ملي متكي و وابسته به افرادي باشد كه هيچ اهميتي به 100000 نفر تماشاگر ندهند من واقعا نميدانم چه بايد كرد وقتي در بازي با ازبكستان اينطور بود چرا جايگزين نياوردند دروازه بان ودفاع خوب بودند ولي بقيه بد بودند
سانت نه مجيد دلبندم ، سانتر درسته!!!!!
با سخن اون دوست موافقم که گفت از سال84 به بعددر همه زمینه ها پسرفت داشتیم
بعضی از بازیکنان در حد تیم ملی نیستند وقتی بازیکنانی به مراتب بهتر از بازیکنان فعلی وجود دارد و بازیکنان با روشهای ... و ... به تیم ملی تحمیل می شوند نتیجه بهتر از این نیست.
آقایون فوتبال علی دایی تمام شد ولی چه لزومی دارد عزیزان ...انصاریفرد را با روشهای مختلف به تیم ملی تحمیل کنند و بخواهند از ایشان یک علی دایی دیگر بسازند.انصاریفرد در حد تیم ملی نیست فقط چون ... است و رسانه دارند ایشان در تیم ملی است.
این نظر را درج کنید بازخوردش راببینید
اين همه سانتر بلند كرديم همه را هم دروازبان قطري ميگرفت اين آقاي كيروش كه يكي از بهترين مربيان دنيا است نبايد تغيير تاكتيك ميداد و بازي روي زمين را ادامه ميداد ؟
فقط دم علی کریمی گرم که در این بازی غیرت داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
vaghean gheirati bud. tashakor
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
مگه علی کریمیم تو بازی بود؟تو نیمه اول یه بارم اسمشو نشنیدیم
نویسنده راست میگه حالا قاضی مصدوم است چرا مهاجم سرزن دیگری نداشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
چون فوتبال پایه نداریم !
شما سه تا مهاجم ایرانی با کیفیت نام ببر !
سلام
عزیزای هم وطن من هم مثل شما اعصابم داغون شد آما:
باید خویشتن دار باشیم مگه ما خودمون نمی گیم باید کادر فنی زمان داشته باشد الان وقتشه صبر کنیم
این تیم بازی تدارکاتی نداشته است
لطفا سر تیممون و خودمون نبریم
صبر کنیم
هیاهوی الکی درست نکنیم
یک بار سکوت کنیم
نتیجش وببینیم
حالا حتما مربی می ره دنبال رفع مشکلات
بهش وقت بدیم
اگه الکی شلوغش کنیم
دلالای مربی جدید دور بر می دارن
همه چی خوبه صبر کنیم
صبر
گول نخوریم
بازیچه دست دلالها نشیم
به نظرم علت اینه که ساختار اصلی تیم ایران از بازیکن های دو تیم بیمار استقلال و داغون تر از اون یعنی پرسپولیس تشکیل شده
چرا همیشه به مربی و بازیکنان گیر می دیم،چرا یک بار نمی گیم مسئو لان مقصرند،آقای کفاشیان خوش خنده کجاست، آقای وزیر کجاست؟؟حالا اگه می بردیم آیا مسئولین باز هم سکوت می کردن؟وقتی ما از مدیر یت ضعیف داریم ضربه می خوریم چرا به بقیه داریم گیر میدیم؟آقایان مسئول اینقدر به فکر جیب خودتون نبا شید یک سر سوزنم به فکر مردم باشید.
چرا ما باید بریم جام جهانی وقتی فوتبال ما دست ...هاست؟
آی حرصم میگیره وقتی تحلیلگرا و گزارشگرا می گن "فلان تیم در حد و اندازه های ما نبود.!)" آخه بابا مگه چی دارید که اینقدر مدعی هستید؟
این است نتیجه ی حیف ومیل دلارهای نفتی بیت المال در فوتبال .
حکایت ما مثل اینه که یه استاد تمام رو بکنیم معلم کلاس اول.خوب معلومه تاثیر آنچنانی نداره.با کی روش که هیچ فرگوسن گواردیولا هم بیان همینیم
از مراحع محترم تقليد تقاضا دارم خرج پول بيت المال براي فوتبال را حرام اعلام كنند. اين فوتبال هيچ نفعي براي جامعه ما ندارد.
خدايا اول جنبه بده بعد پول !!!!
متاسفاه اینبار داور همکاری لازم رو نداشت. باید فدراسیون درخواست میداد تیم داوری بازی با ازبکستان همیشه به همراه تیم ایران باشد
بايد فتوتبال بيرون از كشور را در ايران خذف كرد چون فقط آبرو ريزي مي كنند چرا بقيه ورزشها خيلي خوب مي درخشند ولي به آنها توجهي نمي شه همش چسپيدين به اين فوتبال نكبت
كاش چندتا مثل على كريمى تو تيم ملى مون بودند!وقتى هر پاسى مى ده قدر نمى دونن و خراب مى كنند چه حالى براى بازى براش مى مونه؟خداييش يكى جواب منو مى ده؟؟
در مملكتي كه براي افراد تحصيل كرده در اين اوضاع بيكاري حقوقي بيشتر از حداكثر يك ميليون تومان ماهانه (كه در سال ميشود 12 ميليون تومان) در نظر گرفته نمي شود ....و اوضاع سازمانها هميني مي شود كه هست!)
حالا سوال من اين است كه اين بازيكنان به اصطلاح حرفه اي ديگه چه ... كه با دستمزدهاي يك ميلياردي براي يكسال (حدود ماهانه 800000 تومان) هم انگيزه اي براي بازي ندارند!
آيا نمي شود به آنها هم گفت ماهانه مثلا 5 ميليون (سالانه 50 يا 60 ميليون كه از سرشون هم زياده)! ميخواي بمون ميخواي برو! (كه البته با اين سطح بازي هيچ جاي دنيا به غير از كشورهاي عربي جايي براي فرار اين نوع مغزها نيست! البته استثنا هم هست)
شايد اين سوال پيش آيد كه بازيكنان به جهت شرايط سني مدت زيادي نمي توانند بازي كنند و بايد در همين مدت كوتاه بار خودشونو ببندند.؟! كه البته من با ا سئوال به دلايل زير مخالفم :
1- كي .... شغلي داره كه اينا داشته باشند
2- در عرصه مربيگري مي توانند فعاليت كنند
3- با تسهيلات بيمه و غيره مي توان با هزينه به مراتب كمتر براي بازنشستگي آنان هم فكري كرد! مگر اينكه پاي دلال و ... خيلي چيزاي ديگه در ميون باشه براي اين رقم هاي نجومي!
در آخر هم مجددا به تمامي مديران باشگاهها توصيه مي كنم از همين فردا به اين بازيكن هاي به اصطلاح حرفه اي خود بگويند همينه كه هست! ميخواي بمون ميخواي برو (امتحان كنيد؟؟؟!!!)
به خدا تو اين اوضاع بيكاري و بي پولي اينقدر آدمهاي بيچاره و با انگيزه هستند كه با رقم هاي خيلي كمتر هم حاضرند وسط زمين برات پشتك هم بزنند (البته يه كم تمرين هم لازم است!!!)
کی روش نیمه اول بازی را از دست داد
اگر ترکیب نیمه دوم را از اول بازی داشتیم میبردیم
کی روش که هیچ ، هر کی دیگه رو هم بیارید همین هست که هست. بازیکن نداریم. هی نگید اونو میاورد بهتر بود یا اینو. تو ایران یه جین بازیکن که تو حد و اندازه اسم فوتبال قدیم ایران باشه نداریم. باید رو 8-9 ساله ها کار کنیم برای قطر 2022
علی کریمی تشکر برا غیرتت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
مگه بازی هم میکرد؟؟!!
جام جهانی با کفاشیان هوتوتو
واقعا بااحساسات پاک مردم بازی میشه.از الان به فکرباشید.تنها دلخوشی مردم روازشون میگیرند.حیف ازاین پول بیت المال که فدای این همه بازیکن بیغیرت میشه.فوتبال ما به جام جهانی نره خیلی بهتره.فدراسیون فوتبال رومنحل کنید.با بودجش چندتا کارگاه بزنید بهتره.
مشکل کفاشیان است .........
...
وقتی تیمهای باشگاهیمون بی خود و بی برنامه هستند و از دیدن بازی حال من نه حال همه بهم میخوره وای به حال تیم ملی.
انشااله تیم ملی به جام جهانی برسد
زرشک!!! کم کم مالدیو نشیمممممممممممم
سلام دوستان من ديروز سر كار با راديو بازي را گوش ميكردم بخدا بايد دست تك تك 100هزار تماشاچي كه به ورزشگاه آمده بودند را بوسيد ، احسنت به اين غيرت و اين تعصب ايراني ، چه شور و هيجاني در ورزشگاه حاكم كرده بودند اما حيف حيف حيف از اين همه بي تعصبي بازيكن ها كه فقط زير توپ ميكشيدند ، من ميگم تو خونه خودمون جلو 100هزار حمايت كننده و مقابل حريفي مثل قطره اينجوري بازي ميكنيم اونوقت توقع داريم بريم جام جهاني !!!!!!!!!!!!!
حالا بريم جام جهاني چكار خواهيم كرد ، جز آبروريزي و 6 تا 6 تا گل خوردن چه فايده
پس همان بهتر كه جام جهاني رو بيخيال
قابل توجه توجه آقاي خوش خنده مان كفاشيان
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج