بازدید 12674

واکنش غروی به مطلب وبلاگ احمدی نژاد

این کدام عدالت است که سوء استفاده 3 هزار میلیاردی را در خود جای داده است؟ مگر نه اینکه این اختلاس در دل بانک های دولتی به وجود آمده است؟ایشان به جای اینکه اجرای عدالت را بهانه این اتفاقات کند، به عملکرد 7 ساله خود نگاهی بیندازد...ما جوان گرایی را صد در صد قبول داریم اما اطرافیان ایشان ناپخته هستند.
کد خبر: ۲۵۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸ 11 June 2012
گلایه های احمدی نژاد از رویارویی با همراهان قدیمی، ماحصل آخرین نوشته او در وبلاگش است.  این بار رئیس جمهور به چرایی این جدا شده ها پاسخ گفت و دلیل آن را اجرای عدالت در کشور خواند. او نوشت: در برپایی عدالت خط عوض می شود و جبهه درگیری خیلی گسترده تر می گردد. مرزبندی ها در هم می ریزد و انسان دیگر فقط با دشمن دارای خط کشی بیرونی طرف نیست بلکه این بار با دوست،آشنا،هم حزبی،هم باندی و هم گروه های خود طرف میشود.در اجرای عدالت انسان به ناگاه چشم باز کرده و خود را در مقابل برادرش می بیند...

اما حجت الاسلام سید محمد غروی از اساتیدحوزه عملیه قم و عضو جامعه مدرسین دلیل این جدایی ها را به دلیل انتصابات نا به جا، عدم تخصص گرایی، عدم تعهد به شعارها و وعده ها، ریخت و پاش های بی مورد و ... می داند.

او که با «فردا» گفتگو می کرد ضمن تاکید بر اینکه شخص رئیس جمهور بسیار اهل تلاش است و کارهای بسیاری هم انجام داده است، به انتقاد از رویکرد دولت در سیاست خارجی پرداخت و گفت: در مسائل سیاست خارجی بهتر باید فعالیت می کردند. می توانستند بر اساس حکمت و عزت و مصلحت حساسیت ها را کم و کارها را پیش برند، اما نکردند.

غروی ادامه داد: متاسفانه احمدی نژاد با اظهارنظرهای شخصی در بسیاری از موارد کار را خراب کرد. دنیا ادبیات خاص خودش را دارد. ما هم در این دنیا زندگی می کنیم، باید با گفته های خود آرمان های انقلاب را حفظ کنیم.

عضو شورای عالی حوزه همچنین به دخل و تصرف هایی که در این چند سال در بودجه کشور انجام شده اشاره و اظهار کرد: بودجه احتیاج به خانه تکانی دارد اما معلوم نیست در ریاست جمهوری به دست چه کسانی می افتد، چون رئیس جمهور هستند هم نباید معترض شویم وگرنه مشکل به وجود می آید. یک هزارم این کارها را کرباسچی انجام داد  بشدت با او برخورد شد..

وی گفت: هر دولتی که روی کار بیاید، برای جمع آوری ریخت و پاش های آنها 3-4 سال وقت لازم دارد. ضمن اینکه انتظارات مردم هم بالا رفته و کار دولت بعدی سخت تر شده است.

غروی به انتقاد از عدالت اجتماعی ای پرداخت که رئیس جمهور از یاد می کند و ادامه داد: این کدام عدالت است که سوء استفاده 3 هزار میلیاردی را در خود جای داده است؟ مگر نه اینکه این اختلاس در دل بانک های دولتی به وجود آمده است؟ پول که مال خودشان نیست، به جاهای دیگر تزریق می کنند و مانع فعالیت های موثر در کشور می شوند.

وی گفت: ایشان پول زیاد خرج کرده ولی خروجی کارش به اندازه آن پول های خرج شده نیست. مثل مدیر خانواده که پول زیاد دارد و تنها می تواند شکم افراد را سیر کند. نه می تواند گرانی را کنترل کند و نه به قشر مستضعف کمک کند.

این عضو جامعه مدرسین در ادامه به انتقاد از انتصاب های رئیس جمهور پرداخت و گفت: ما جوان گرایی را صد در صد قبول داریم اما اطرافیان ایشان ناپخته هستند. خدا شاهد است برخی از وزرا را در حد مدیر کل هم قبول نداریم چه برسد به وزیر. گویی نخبه گرایی برای این دولت بی معناست.

وی همچنین فرهنگ از یاد رفته دولت را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: خطرها متوجه خانواده ها شده است، خبرهایی داریم مبنی بر اینکه فساد در برخی خوابگاه ها و دانشگاه ها بی داد می کند. ما نمی توانیم همه این موارد را بازگو کنیم، دولت هم همه چیز را به فراموشی سپرده و خود را سرگرم اطرافیان و حاشیه ها کرده است.

غروی گفت: اینها تنها نمونه هایی از فعالیت های چندین ساله دولت است، فعالیت هایی که نه تنها به انتقاد منتقدان شدت بخشید، بلکه اطرافیان و خودی های او را هم در مقابلش قرار داد. ایشان به جای اینکه اجرای عدالت را بهانه این اتفاقات کند، به عملکرد 7 ساله خود نگاهی بیندازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار