بازدید 4465

پخش زنده فوتبال در سینماها منتفی شد

کد خبر: ۲۵۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳ 10 June 2012
موسسه تصویر شهر پس از ابلاغ دستورالعمل نیروی انتظامی مبنی بر اینکه تنها آقایان حق دیدن بازی‌های یورو 2012 را در سالن‌های سینما دارند، از پخش این بازی‌ها در پردیس‌های تحت پوشش خود انصراف داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تصمیم این موسسه برای پخش مستقیم فوتبال مبتنی بر تحلیل مشخص فرهنگی توسط کارشناسان بود، این اقدام در درجه اول سالن‌های سینما را در معرض کانون توجه خانواده‌ها قرار می‌داد و از این طریق صنعت فیلمسازی ایران از اقبال بیشتری برخوردار می‌شد.
 
همچنین این اقدام در گام بعدی، فرهنگ مشارکت جمعی را افزایش می‌دهد و می‌توان نشان داد با حضور خانواده‌ها و با حاکمیت شرم حضور زنان، تخلیه هیجان‌ها شکل سالم و اخلاقی‌تر می‌یابد و این تجربه می‌توانست در آینده بر فرهنگ مخاطبان ورزش نیز تاثیر مستقیم بگذارد که متاسفانه این نکات دقیق در عمل نادیده گرفته شد.
 
 با توجه به این نکات تصمیم گرفته شد برای حفظ اموال پردیس‌ها که متعلق به شهروندان تهران است و رعایت امنیت اخلاقی از پخش این بازی‌ها صرفنظر شود تا اگر دستاورد اخلاقی لازم کسب نمی‌شود به فضایی فرصت داده نشود تا تضمین سلامت اخلاقی را به مخاطره بیاندازد.
 
در پایان  با توجه به نکاتی که ذکر شد از کلیه خانواده‌های تهرانی که مایل به حضور در پردیس‌ها جهت تماشای برنامه مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا بودند پوزش می‌خواهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار