بازدید 2861

پله: مسي از رونالدو بهتر است!

کد خبر: ۲۴۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹ 05 June 2012
مرواريد سياه فوتبال برزيل بر اين باور است كه مسي از كريستيانو رونالدو بهتر است، اما نيمار از او كامل تر است.

به گزارش ايسنا، پله اسطوره فوتبال برزيل و جهان كه در اين چند وقت اخير با اظهاراتش درباره مسي جنگ لفظي شديدي را با ديگو مارادونا به راه انداخت، بار ديگر در مورد اين ستاره آراژانتين لب به سخن گشود و او را بهتر از كريستيانو رونالدو ستاره رئال مادريد دانست.

پله در نشستي خبري كه در سائوپائولو برگزار شد درباره اين سوال كه مسي بهتر است يا كريستيانو رونالدو، گفت: بدون شك مسي بهتر است. رونالدو ماشين گلزني است، اما اين مانع از اين نمي‌شود كه او بازيكن بزرگي باشد.

مارسلو هم بازي كريستيانو رونالدو در رئال مادريد هم كه در حال حاضر در برزيل به سر مي‌برد در اظهار نظر جالبي گفت: در حال حاضر معتقدم كه مسي بهترين بازيكن فوتبال جهان است. از اين كه در ديداري دوستانه با پيراهن برزيل مقابل او بازي مي‌كنم احساس خوبي دارم.

مرواريد سياه فوتبال برزيل درباره مقايسه مسي با نيمار، گفت: وقتي اين دو بازيكن را مقابل هم قرار مي‌دهيم بر اين باورم كه نيمار بهتر است چرا كه او توانايي بازي با هر دو پا را دارد، اما مسي تنها با پاي چپ بازي مي‌كند.

پله درباره شكست دو بر صفر برزيل مقابل مكزيك، گفت: بر اين باورم كه شكست مفيدي خواهد بود. ما در حال حاضر تيم خوبي داريم و تنها در 15 دقيقه مقابل تيم‌هاي دانمارك و آمريكا نتيجه‌ بازي را عوض كرديم و به پيروزي رسيديم. بر اين باورم كه مي‌توانيم در رقابت‌هاي پيش رو موفق باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس