بازدید 4096
پيروزي انگليس و هلند و شكست پرتغال

نتایج کامل بازي‌هاي دوستانه ملي

کد خبر: ۲۴۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱ 03 June 2012
در فاصله چند روز مانده به آغاز به رقابت‌هاي يورو 2012، تيم‌هاي ملي جهان در بازي‌هاي دوستانه به مصاف يكديگر رفتند.

به گزارش ايسنا، تيم‌هاي ملي جهان روز يك‌شنبه در فاصله شش روز مانده به آغاز رقابت‌هاي يورو 2012 چند بازي دوستانه برگزار كردند كه در مهم‌ترين ديدارها، انگليس با يك گل از سد بلژيك گذشت، هلند با شش گل ايرلند شمالي را در هم كوبيد و پرتغال با نتيجه 3 بر يك از تركيه شكست خورد.

براي انگليس، دني ولبك مهاجم منچستر يونايتد در دقيقه 36 گلزني كرد تا اين تيم كه هفته گذشته نروژ را هم شكست داده بود، با اميدواري بيشتري پا به رقابت‌هاي يورو بگذارد. انگليس در گروه D رقابت‌هاي يورو 2012 با فرانسه، سوئد و اوكراين هم‌گروه شده و بايد در بازي نخست خود به مصاف فرانسه برود.

در ديگر ديدار مهم روز شنبه كه با پيروزي شش بر صفر هلند مقابل ايرلند شمالي همراه بود، روبين فان پرسي در دقايق 11 و 29، وسلي اسنايدر در دقيقه 15، ابراهيم آفلاي در دقايق 37 و 51 و رون فلار در دقيقه 78 گلزني كردند. هلند همراه با آلمان، پرتغال و دانمارك در گروه B رقابت‌هاي يورو قرار گرفته و بازي اول خود را مقابل دانمارك برگزار خواهد كرد.

پرتغال اما در ديدار دوستانه خود نتيجه ضعيفي كسب كرد و مقابل تركيه با نتيجه 3 بر يك مغلوب شد. در اين ديدار مسابقه اوموت بولوت در دقايق 35 و 52 و پپه در دقيقه 88 (گل به خودي) براي تركيه گلزني كردند و تك گل پرتغال را ناني در دقيقه 57 به ثمر رساند. پرتغال نيز همچون هلند در گروه B حضور دارد و در بازي نخست خود مقابل آلمان صف‌آرايي خواهد كرد.

لهستان يكي از ميزبانان رقابت‌هاي يورو 2012، موفق شد با نتيجه چهار بر صفر از سد تيم نه چندان مطرح آندورا بگذرد. جدال دو تيم نروژ و كرواسي نيز با تساوي يك بر يك به پايان رسيد و دانمارك با دو گل استراليا را شكست داد.

** نتايج بازي‌هاي دوستانه شنبه

انگليس يك – بلژيك صفر

هلند 6 – ايرلند شمالي صفر

پرتغال يك – تركيه 3

لهستان 4 – آندورا صفر

نروژ يك – كرواسي يك

دانمارك 2 – استراليا صفر

پورتوريكو 3 – نيكاراگوئه يك

گواتمالا يك – كاستاريكا صفر

پاناما 2 – جامائيكا يك

لوكزامبورگ صفر – مالت 2

السالوادور صفر – هوندوراس 3

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست