بازدید 50012

گزارشی که نماینده آمریکا در مذاکرات ۱+۵ به مقامات تل آویو داد

«وندی شرمن»، معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا بلافاصله پس از پایان مذاکراتش در قالب ۱+۵، به سرزمین‌های اشغال شده فلسطین مسافرت کرد تا مقامات تل آویو را در جریان محتوای مذاکرات گذارد؛ اما او درباره مذاکرات چه گفت و چه شنید؟!
کد خبر: ۲۴۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴ 28 May 2012
«وندی شرمن»، معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا، بلافاصله پس از پایان مذاکراتش در قالب ۱+۵، به سرزمین‌های اشغال شده فلسطین مسافرت کرد تا مقامات صهیونیستی را در جریان محتوای مذاکرات گذارد.

به گزارش «تابناک»، وی در کنفرانسی مطبوعاتی که در تل آویو برگزار کرد، به خبرنگاران گفت: اختلافی میان مقامات واشنگتن و تل آویو در مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران نیست.

وی در عین حال اشاره کرد که برخی از جنبه‌های حساس گزارش خود به مقامات تل آویو را رسانه‌‌ای نخواهد کرد.

بنا بر این گزارش، وندی شرمن، در این سفر با وزیر دفاع، مشاور امنیت ملی و شماری از کار‌شناسان امور ایران در سرزمین‌های اشغالی دیدار و گفت‌وگو و احتمالا جنبه‌های حساس مذاکرات بغداد را به این افراد منتقل کرده است تا اطلاعات آنان از مواضع ایران به روز شود.

پس از پایان مذاکرات وندی شرمن با شخصیت‌های صهیونیستی، یکی از مقامات بلندپایه این رژیم گفته است: ما تا پیش از مذاکرات بغداد، گمان می‌کردیم که ایران به بغداد آمده تا با قربانی کردن غنی‌سازی اورانیوم در سطح ۲۰ درصد، برنامه غنی‌سازی خود را مشروعیت قانونی و بین‌المللی ببخشد، اما انتظار‌های ایران فرا‌تر از چنین چیزی بود.

این مقام صهیونیستی همچنین گفته است: تنها دستاورد این گفت‌وگوها برای ایران بوده که هفته‌هایی دیگر را برای ادامه غنی‌سازی خود خریده است.

احتمالا پیش‌فرض این مقام تل آویو این بوده که ایران در مذاکرات مسکو غنی سازی را متوقف خواهد کرد و تنها می‌خواسته تا آن زمان هم برنامه غنی‌سازی داشته باشد که با توجه به محتوای مذاکرات و سخنان نمایندگان ایران، چنین پیش‌فرضی بسیار نادرست به نظر می‌رسد!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۵۲
انتشار یافته: ۹۶
این مقام صهیونیست و این آمریکاییها چقدر خنگ هستن که فکر کنن ایران غنی سازی رو متوقف می کنه...وما هم باید خنگ باشیم که فکر کنیم اونا تحریم ور میدارن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
کاش خنگ بودن اینها یک مشت احمق دیکتاتوره بی منطق هستتند که برای قوانین خودشون هم کوچکترین ارزشی قائل نیستن انگار ایران بچه 2 سالت و غنی سازی هم سه چرخه قرضی همسایت که میخواهد چند هفته بیشتر غنی سازی داشته باشه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
ولی آخرش چی؟؟؟؟؟
تا کی ؟؟؟
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
سلام
به نظر من نه تنها خنگ نيستن بلكه خيلي باهوش و زرنگ هستند چون اينها از اول انقلاب كه مصادف بود با از بين رفتن منافع شيرين و لذيذشون به هر دري از جمله:جاسوسي-ترور-قتل-جنگ تحميلي-دامن زدن به اختلافات قومي -تفرقه بين شيعه و سني جنگ رسانه اي -فشار رواني و حالا هم تحريم و فشار و ... زدند تا بتونن دوباره به منافع مورد نظر خودشون برسن اما كور خوندن مردم ما زرنگتر از اونا هستند
akbariنجفعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
بعدازمذاکرات نماینده ایران به کربلا میرود ونماینده امریکابه تل اویو.درست به همین دلایل مذاکرات مهمل میماند.کربلا برای ما نمادزیر بار ظلم وزور نرفتن تا شهادت است وتل اویو برای انها نماد ظلم وستم ووابستگی است.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
مطمئن باشید این مذاکرات طولانی خواهد شد ، چون نه ایران ازغنی سازی دست برمی دارد و نه آنان تحریم ها را برمی دارند. دور مذاکرات بترتیب مسکو ، پکن ،دهلی نو و.....خواهد بود.
در ضمن آمریکا و اسرائیل هم به ایران حمله نخواهند کرد !
مردم ایران باید خود را برای سازش با شرایط موجود اقتصادی آماده کنند.
درسته تحریم ها تا حدی بر ایران فشار وارد کرده ولی انرژی صلح آمیز هسته ای حق ملت ایرانه.
پاسخ ها
بهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
متاسفانه این حق تنها حق ملت ایرانه، ما حق دیگری نداریم. رفتار مسولان و مدیران مملکت گویای این نکته است!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
سجاد چان بنظر شما ما ایرانی ها به غیر از این حق و حقوق هسته ای حق دیگری که برایمان مسلم باشد را نداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
قطعا از وضعيت موجود اقشار ايراني عزيز اسيب ميبينند ولي براي رسيدن به تعالي جامعه مسلمان ايراني وفتح قله هاي رفيع استقلال و علم تاوان انرا بايد يك نسل بدهد تا نسلهاي اتي سالها از ان بهره ببرند من همدردي و ورنج جامعه را درك ميكنم
پيرو ولايت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
به اونايي كه منفي دادن نميدونم چي بگم واقعا متاسفم براشون.
با نظر دوستمون كه گفته بايد تاوان بديم موافقم همون طور كه زمان جنگ جوونهاي اون موقع رفتن جون دادن تا الان ما راحت زندگي كنيم ما هم بايد سختي بكشيم و گوش به فرمان رهبري باشيم تا به سعادت برسيم.
افشین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
به نظر شما هر تاوانی نباید یه روز به ثمر بشینه ؟
پس کی؟
وقتی رفتیم اون دنیا رنگ آسایش رو می بی نی م؟:
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
ما حقوق فراواني داريم ولي ابتدا بايد به آنها بفهمانيم كه ما از حقوق خود دفاع مي كنيم و آنها نمي توانند با اعمال فشار، ما را از حقوقمان منع كنند. موضوع هسته اي در حال حاضر بهانه اي شده است براي تثبيت اين نكته
زهی خیال باطل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
کدومشو میگی. غنی سازی یا تحریم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
فکر کنم شما صدات از جای گرم در میاد خبر از جونهای دم بخت نداری که اوضاع اقتصادی خوبی ندارن و باید تا خرخره برن زیر بار قرض و وام برن و تا جونش درمیاد قسط و قرض بده و از زندگی مشترکشون چیزی نفهمن . یک کمی بیشتر چشمات رو باز کن و بیشتر دور و اطرافت رو ببین ما به غیر از این مسائل مشکلات داخلی داریم خبر از حال بقیه نداری که با چه فلاکتی زندگی میکنن و به سختی روز و شب میکنن تا یه لقمه نون برای زن و بچشون در بیارن .
منظور مقام اسراییلی از *انتظار های فراتر* شاید مساله بحرین و امنیت دریایی است.
چیزی که من نمی فهمم اینه که ما تو بسته پیشنهادیمون چرا به جای حل مشکلات موجود ی بند برا دزد های دریایی گذاشتیم آخه چه ربطی داررررررررره ؟
پاسخ ها
آبدارچي سياسي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
من فكر مي كنم اين اولين قدم براي واگذاري قستمي از مديريت منطقه اي و جهاني و كسب وجهه بين المللي براي ايران باشد.
يكي از دلايل شايد همين باشد
نازی نازی گل پیازی
اسرائيل شاخ شده تودنيا بايد شاخشو شكست .
غنی سازی حق ماست و ما با تحریم میجنگیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
تمام مدت بعد از انقلاب ایران در تحریم بوده.فقط این چند سال اخیر به بهانه هسته ای بوده.اگه مسئله هسته ای حل بشه بازم یه مسئله دیگه رو علم میکنن.
جنگ نشه فقط چون بدبخت میشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
نترس بچه شجاع باش
ما جنگ نميخايم ولي جنگ شد تمام منطقه رو با اسراييل و امريكا و آل سعود به آتش ميكشيم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
جناب شجاع ! فرض بفرمایید ما کل منطقه و اسرائیل و آمریکا رو به آتش کشیدیم !! بعد چی ؟ به نظر جنابعالی تمام دنیا میشینه نگاه میکنه ؟ بعدش به نظر حضرت اجل ما نجات پیدا میکنیم و جای آمریکا رو میگیریم ؟ یا نابود میشیم میریم پی کارمون ؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
ولی باید مراقب باشیم آتیشش خودمون رو نسوزونه
نجفعلی اکبری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
این اتش فقط یک قربانی کامل دارد وانهم اسراییل است نه ملت مسلمان ایران شاهد من حمله مغولها.روسها .انگلیسیها .پرتغالیها.صدامیهاو...به ایران بود ولی مقاومت مردم تکلیف انها را روشن وایران را سرافرازکرد.مطمین باشید این هم میدان مشابه دیگریست وپیروزی نزدیک است.انشاا...
غنی سازی حق ماست و ما با تحریم میجنگیم
غنی سازی حق ماست و ما با تحریم میجنگیم
این خبر و اخبار از این دست، نشان دهنده آن است که 5+1 همه طرف های مذاکره ما نیست و شاید به همین خاطر هیچ گاه به توافق با آنها دست نیابیم.
مشکل این است که آمریکا و حتی کشورهای غربی باید در مذاکرات منافع اسرائیل را نیز علاوه بر منافع خود در نظر گیرند که تنها خواهان توفق کامل غنی سازی و عقب ماندگی کامل ایران است.
مذاکره کننده گان ایرانی تنها زمانی با آنها به نتیجه می رسند که این مسئله را با آنها در میان گذاشته و شفاف نمایند.
در حالی که در این طرف تصمیم گیرنده فقط ایران است، در آن طرف تصمیم گیران فقط 6 کشور نیستند و سایه نحس هفتمی نیز وجود دارد و ایران باید این سایه نحس را بردارد تا با آنها به نتیجه برسد.
غربی ها زیر بار این مسئله نمی روند، اما ایران حداقل می تواند این مسئله را برای روسیه و چین تشریح کند.
بحث سلاح هسته ای و تهدید ایران از این طریق تنها ایده و تبلیغ و توهم اسرائیلی است که متأسفانه شاید به جهت ضعف دپیلماسی ایران این توهم تهدید را جهانی کرده است.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
من هم با این نظر موافقم. سایه نحس اسراییل هم ورای این مذاکرات هست. باید یه فکر اساسی واسه اسراییل کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
روسيه وچين خنگول كه نيستند خوب ميدونند كي به كيه و دارن لاشخوريشون رو ميكنند
آقا ما که خیلی قنی نیستیم تازه اگه قنی هم باشیم به کسی چه مربوطه مگه شما مالک دنیا هستید که با کار دیگران کار دارید مگه ما با کارهای شما کار داریم که شما سنگ اندازی می کنید بشینید خونه هاتون نفت عراق را ببرید معادن افغانها را غارت کنید بقیه دنیا هم که دستتونه دیگه از جون ما چی می خواهید آزموده را آزمودن خطاست 8 سال مقاومت کافی نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
حرفت حساب
اما غني يا قني
ارباب در تل اویو بود رفت اونجا گزارش داد؟ پس اوباما هم س کاریه؟
آقا من نمیدونم خونه اینا از ما رنگی تر که باید اونا بمب بسازن کسی بهشون هیچی نگه....ما برای بیست در صد اینقدر تاوان بدیم
چقدر ذلیل شدند که برای حفظ قدرتشون باید خودشون را برای صهیونیستای کثیف لوس کنند. ولی دست قدرتمند خدا و درایت مردم ایران اونا را همواره ناکام خواهد گذاشت.
در نهایت جبهه کفر به جنگ با ایران روی خواهد آورد (مگر اینکه ما از شعار هیهات من الذله دست برداریم که این از محالات است) و در این میان سلاح های متکی به ایمان برای ما تعیین کننده خواهد بود.
به کوری چشم آمریکا و کشورهای غربی و پاچه خوارانشان ، ایران همیشه سربلند به پشتوانه ملت شریف و بزرگوارش پیروز خواهد شد .
اسرائیلی های حرومزاده را خدا نابود کند تا جهان روی آرامش و صلح را ببیند .
انشاء ا... رهبر شجاع و بزرگمان همانند گذشته در سخنرانی خود به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی موضع قاطع کشور در حفظ دستاوردهای انرژی هسته ای را به کشور های غربی که مخالف پیشرفت امروز بویژه شکوفایی آینده کشور هستند اعلام خواهند فرمود و مردم نیز پس از مذاکرات مسکو با راهپیمایی در روز جمعه دوم تیرنقشه مکارانه و بدخواهانه ابرقدرتها را مردود ونقش بر آب خواهند کرد . ادامه برنامه های هسته ای کشور با پیشرفت بیشتر خاری بر چشم رژیم صهیونیستی و غرب برای همیشه خواهد .
نفوذ اسراییل در آمریکا رو دریابید!
سریع بلند شده رفته اسراییل خبر بده.
شرم بر آمریکا با این کارش
انها از خلقتشون با مسلمانان اختلاف داشتندو چوب لاي چرخ اونها ميذاشتن چطور ميشه كه توافق كنند همش دروق براي سركوبي اسلام
ببینید ارادت وخوش خدمتی نوکر به ارباب خود تا چه حد است که دستورات صیونیست ها را مو به مو اجرا می کنند وبه آنها گزارش می دهند مردم آمریکا را فدای صیونیست ها کرده اند!؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
درود بر ما که مردمون رو فدای کسی نکردیم!
با سلام ، ما باید بجای اینکه بدون فکر اظهار نظر کنیم باید دنبال راهی یگردیم که بدون درگیری با دیگران توانمان را در زمینه های مختلف افزایش دهیم چون امروز کسانی حق حرف زدن دارند که قوی ترند
بودن یا نبودن مسئله اینجاست
بالاخره آمریکا نوکر اسرائیل هست یا اسرائیل نوکر آمریکا
غنی سازی 20 درصد صرفه اقتصادی نداره و ماهم که تکنولوژی اونو بدست آوردیم و هر وقت بخوایم می تونیم دوباره بکار بگیریمش پس بهتره تا وقت هست برای امتیاز گرفتن از غرب اونو تعطیلش کنیم. نباید فقط بخاطر آیندگان ملت امروز را فراموش کنیم و حال را قربانی آینده کنیم بلاخره ما میخوایم تو این مملکت زندگی کنیم نمی تونیم با این وضع زیاد دوام بیاریم. تورم سر به فلک کشیده
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
آخه اگه با آدم منطقی طرف بودیم میشد منطقی عمل کرد گرچه شاید توقف 20 درصد هم منطقی نباشه ولی اگه حتی فرض کنیم منطقی هم باشه ما با چندتا زورگو داریم صحبت میکنیم اگه رفتیم عقب قطعا بعدش میگن خوب حالا سایتشم نابود کنیم بعدش هم میگن نطنز رو تعطیل کنیم و یکی یکی دوباره میان جلو . خوب ما اثر مقاومت کردن رو که دیدم که اونا میکشن عقب پس منطقی تره باز هم ادامه بدیم . آخه ما چیز خاصی نمیهواهیم. از قدیم گفتن چار دیواری اختیاری. اونها مگه چه حقی دارن که برای ما تعیین تکلیف کنیم.
مگه تا حالا کسی تونسته توی بدیهی ترین چیزها مثل لزوم پیوستن به پیمان کیوتو اونها رو مجبور کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
عزیزم ما طبق ان پی تی قانونا اجازه غنی سازی نامحدود داریم و فقط حق رفتن به سمت سلاح را نداریم.

اما اگر داوطلبانه از این حق بگذریم، دیگر این حق را به طور قانونی واگذار کرده ایم و بازگشت این حق غیر ممکن خواهد بود و آن ها به انصراف داوطلبانه ی خود ما استناد خواهند کرد.
تمام تحليلها نشان مي دهد كه آنهاسرانجام مجبوربه پذيرش مي شوند . اتفاقات وبحرانهاي اقتصادي اروپا، تغييرات مستمرحكومتهاي عربي ، تضعيف مستررژيم صهيونيستي ، افزايش اقتدارايران درآبهاي خليج فارس وخاص تنكه هرمزو.... دعاي پربركت امام زمان (عج) براي مردم اين سرزمين انشاءا.. نويد بخش موفقيت اسلام دراين سرزمين خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
براوو دقیقا همینه
ما در روسیه به هیچ توافقی دست پیدا نخواهیم کرد چون روسها از نزدیکی ما با امریکایی ها و اروپا به شدت می ترسند و جایگاه خود را در خطر میبینند و ما اگر بخواهیم با اروپا و امریکا به توافق برسیم باید بدون حضور روسیه وچین با آنها مذاکره کنیم لطفا چاپ کنید
اين همه سال كوتاه آمديم چه چيزي گيرمان آمد كه حالا كتا بياييم
غني سازي حتي تا 90 درصد طبق مفاد ان پي تي جزو حقوق مسلم ايران بوده و خود همين كشورها 36 سال پيش (1975 ميلادي )آن را براي ايران طراحي كرده بودند و الآن ادعا مي كنند كه به نيات ايران ظنين هستند ؟!!
مسئولين ايراني بارها بصورت خيلي شفاف اعلام كرده اند هيچ اعتقادي به ساخت بمب اتمي ندارند و از حقوق مسلم كشمر ذره اي كوتاه نخواهند آمد پس اگر امثال اسرائيل (سگ چموش امريكا)خود را به خواب زده اند و ادعاهايي دارند بدانند حتي در اجلاس مسكو هم ايران ذره اي باج نخواهد داد .
جنگ ایران با عراق هم به همین صورت بود .فشار سیاسی وارد میکردندهمه کشورهای عربی هم با عراق بودند.ولی ایران تمام فشارهارا تحمل کرد .و شهدای عزیزی رافدای این مملکت کردیم .تامرز جنگ هم که بروند ما ایستاده ایم .ملت ایران است مرز دلیران است خفت وخواری نمی پذیرد.
حدود 55 سال پیش سال 1954 شوروی سابق اولین نیروگاه هسته ای و سال 1956 انگلستان دومین نیروگاه هسته ای جهان را بهره برداری کردند . حالا ما داریم از تکنولوژی اونها برای ساخت نیروگاه ها و مراکز اتمیمون استفاده می کنیم و این در حالی که صنایع مادر ما بسیار ضعیف شده و مردم هیچ تمایلی به سرمایه گذاری روی تولیدات داخلی ندارن . ما هنوز نمیتونیم یک خودرو با کیفیت استاندارد تولید کنیم و صنایع خودرو سازیمون که جزو صنایع اول مملکت ماست و تقریبا هیچ صادراتی نداره هم وابسته هستند . ما اگر بیشتر به فکر زیرساخت های صنعتمون باشیم میتونیم بعدها خودمون رو با سرعت پیشرفت تکنولوژی همسو کنیم و در اون موقع هم به انرژی هسته ای دسترسی پیدا کنیم . ولی تمرکز روی خودروسازی ضررده و چند صنعت دیگر که وجودشون بیشتر جنبه سیاسی داره نتیجه ای به جز بیکاری و تورم و وابستگی هر چه بیشتر به صادرات نفت نداره . ما اگر به فکر تولید ملی و تکنولوژی بومی هستیم باید مردم رو تشویق به تولید داخلی کنیم . این تنها راه خروج از وابستگی و ایجاد استقلال است .
سلام اگرچه سران استکبار فعلاسوخت هسته ای را بهانه قراردادهاند برای فشار برایران .ولیکن چقدر خوب است برای مردم گفته شود ایا بادسترسی به سوخت هسته ای تمام مشگلات ما حل خواهد شد زیرا کشورهای دیگری در همسایگی ما هستند.که سوخت را دارند ولی ....نمونه اش پاکستان
عزيزان مطمئن باشيد كه اگه ايران تو زمينه ي هسته اي كوتاه بياد بدون شك آغازي ميشه واسه زورگويي غربي ها و امتياز دادن مداوم ايران. من به شخصه نميخوام آيندگان و فرزندانمون بگن كه تو دهه ي نود يا هر زمان ديگه اي ايران بالاخره به غرب امتياز داد. نميخوام اين ننگ بخوره به پيشاني ما كه از حقمون تو اين زمينه كوتاه اومديم. ميدونيد اگه قبول كنيم كه غني سازي رو متوقف كنيم تا ابدالدهر حسرت غني سازي رو خواهيم كشيد.حسرت كوتاه اومدن دربرابر غرب زورگو. شايد الآن واسه ما چندان مهم نباشه اما 20 سال ديگه چي؟؟؟؟
اگه كوتاه بيايم توسري خور غرب خواهيم شد. درسته تحريم هستيم و سرعت پيشرفتمون كمه. اما داريم پيشرفت ميكنيم. ما داريم روي پاي خودمون پيشرفت ميكنيم و اين بزرگترين پيشرفته و من بهش افتخار ميكنم. خداييش هركدوم از اين قطعنامه ها و هرتحريمي ميتونست يه كشور رو به زانو دربياره. يادمه واسه تحريم بنزين يا تحريم بانك مركزي يا تحريم نفت واسه هركدوم ميگفتن ايران ديگه كارش تمومه. اما نشد. غربي ها دارن ميسوزن. دارن آخرين و شديدترين تيرهاشونو ميزنن اما باز هم ايران وايساده و داره نفس ميكشه و بهشون نيشخند ميزنه. من به اين افتخار ميكنم
پاسخ ها
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
آفرین،به این میگن روحیه ایرانی.هرچه ما کوتاه بیاییم دشمنان اسلام پیش می آیند ودر بوق وکرنا میکنندکه ملت انقلابی ایران وبلکه انقلاب اسلامی را شکست دادیم.امازهی خیال باطل ما اوضاع بدتر از این را هم درطول جنگ تجربه کرده ایم ولی با ایستادگی همه دشمنان را شکست دادیم وحتی همین آمریکاییها یکی دوسال بعداز جنگ به اشتباهات خوددر حمایت از دشمنان ایران اعتراف کردند.دشمن این روزها آخرین تیرهایی را که برایش مانده خرج میکندوبزودی شاهد عقب نشینی آنها خواهیم بود.
یکی از ارکان اصلی پروژه غنی سازی هسته ای ایران ، کسب اعتماد جهانی است که متاسفانه باید ایران را در این زمینه شکست خورده دانست . بیایید بدور از مسائل پیچیده سیاسی و مسائلی همچون ساخت بمب اتم این مورد را بررسی کنیم.
به نظر بنده ایران باید پروژه را متوقف کرده و تنها اقدام به ایجاد اعتماد جهانی در رابطه با توسعه علوم هسته ای کند. مثل فاز اول هر پروژه ملی دیگر. و پس از جلب اعتماد جامعه جهانی در رابطه با صلح آمیز بودن این پروژه ، چه از جهات سیاسی و چه از جهات زیست محیطی و چه از جهات صحت عملکرد امور مرتبط ، شروع به ادامه این پروژه نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
داداش اسراییل باید بعله رو بگه وگرنه جامعه جهانی کیلو چنده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
اگر با همه اینهایی که گفتی باز هم گفتند اعتمادشون جلب نشده چی ؟؟!!
سید مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
اخه برادر مگه ما داریم خاف میکنیم . ما عین قانون نوشته شده توسط خودشون رو داریم عمل میکینم. خوب صدتا دوربین گذاشیم براشون همه کارامون رو چک کنیم. بیخود نیست از قدیم به ایرادای زیاد میگفتن ایراد بنی اسرائیلی. این بیشرف از درز دیوار هم ایراد میگیره. اینا اینقدر بد سابقه هستن که خدا نمونه ایراد گیریشون رو توی قرآن آورده و نشون داده چطوری باید حالشون رو گرفت
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
بچه تا كي مي خواهيم با احساسات قضاوت كنيم هرگاه خواستيم تصميمي بگيريم بايد احساسات را كنار گذاشته و با عقل تصميم بگيريم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
داداش این اعتماد سازی حد نهایی که به توقف دشمنی ها تبدیل بشود هم داره؟ نداره دیگه.

مسئله ی هسته ای بهانه هست، وگرنه این ها خون ما رو تو شیشه می خوان، اون هم با نوشابه!!!
حالامعلوم شد مشکل کجاست.اسرائیل باید رضایت بده که اونهم محاله چون اسرائیل برای ادامه شهرک سازی وبه رسمیت نشناختن فلسطین به یک بحران خارجی اساسی احتیاج داره که مسئله اتمی ایران فعلا دستاویزخوبیه. به یک شکلی سیاستگذاران کشورباید این بهانه روازاسرائیل بگیرن.
این آمریکاییها که اینقدر ادعای قلدریشون میشه چقدر بدبختن که باید خودشون رو با اسرائیل هماهنگ کنند و از اونها اجازه بگیرند
ما که آستینها رو برای جنگ بالا زدیم . هر کی مرده بیاد وسط .
خاک توی سر دولتمردان آمریکا که نوکری اسرائیل را میکنند برای خوش خدمتی فوری دویدن به فلسطین اشغالی وبرای اربابان خودشون دم تکون میدن خاک عالم بر سر چنین دولتمردانی که بویی از مردانگی وازادگی نبردن مردن برایشان بهتر است که در این فضای خفت بار زندگی کنند
بزرگترين اشتباه دست كم گرفتن حريف است. مخصوصا وقتي همه دشمنان با هم متحد شوند تا يك مملكت را زمين بزنند.و به همين دليل نيز همگي مسئولين ما در داخل مملكت بايداختلافات را كنار گذاشته و باهم متحد شوند و البته اشداءعلي الكفار رحماء بينهم شوند.
گروه 5+1برای مراحل بعدی مذاکرات بهتر است از اسرائیل اجازه خط بگیرند بعد بیایند سر میز مذاکره.
سیاست خارجی ما درسته اونارو گیج کردیم چون اگر تو کانالی که اونا واسمون کندن حرکت کنیم به بن بستی که اونا میخوان میرسیم. ضمنآ حساب صهیونیستها و دجال آخر زمونشون هم خود آقا امام زمان روشن میکنه ما باید صبور باشیم صبح صادق بسیار نزدیک است .اگر اطلاعات بیشتر خواستید استاد رائفی پور رو سرچ و سخنرانی هاشو دانلود کنید منو که از این رو به اون رو کرد.
ما داریم با 5+1 مذاکره میکنیم یا رژیم صهیونیستی؟؟ همه اونا دارن میرن با این رژیم مشورت میکنند. داره جایگاه اسرائیل اینجوری قوی میشه تو دنیا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هدف ما چیه واقعا؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
هدف 5+1 قانع کردن اسراییل برای اجتناب از شروع جنگه
زاپن روتحريم کردن خودش تلاش کرد پيشرفت کرد ايران روهم تحريم کنن مجبور ميشه خودش تلاش ميکنه يه جايي ميرسه
ملت بزرگ ما براي حفظ دستاوردهاي ارزشمند خود كه حاصل خون شهداست بايستي با وحدت و همدلي و هماهنگ با سياست خارجي مقداري از توقعات خود را از مشكلات احتمالي پايين اورده تا مسئولين بتوانند با پشتوانه محكم دهان استكبار جهاني را به خاك ماليده و انها را به شكست در برنامه هاي خود وادار كنند و ما براي اهداف الهي انقلاب كرده ايم نه شكم
مهم این نیست که غنی ساز کنیم یا نه مهم این است که کشور وارد جنگی دیگر نشود .چون فقط ما هستیم که لطمه میخوریم.و غنی سازی را هم ازما میگیرند.
ژاپن با يك اعتراض مردم مي خواهد 50 نيروگاه خود را تعطيل كند حتما سود چنداني هم ندارد كه 50تايي كنار گذاشته مي شوند
پاسخ ها
اطاها علوی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
دوست عزیز ! اگر کمی عمیق تر فکر کنید موضوع هسته ای بهانه است ، کاری به سود و زیانش نداریم . هدف خشکاندن ریشه ی ملت ایران و حکومت شیعی است وگرنه خود آنها به نا کارآمدی بمب اتم در برابر اراده ی ملت ها و مهار بحران های موجود دست یافته اند . اگر بمب اتم برای آنهاا کار آمد بود با آن حداقل جلو انقلاب مصر را می گرفتند که برای آنها چندین بار زیان بار تر از بمب اتم بود .
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
آی کی یو موقعیت جغرافیایی و ژئوپولیتیکی ژاپن دلیلش بوده نه هزینه که با ما فرق می کند
گور باباشون ما تا غنی سازی 100 درصد هم باید بسازیم تا جونشون در بیاد
ایران باید به کارش قدرتمندانه ادامه بده و سر غربیه رو هم شیره بماله. خیلی زیرکانه و هوشمندانه.
مرگ و ننگ بر این غربیهای وحشی که میلیونها انسان را در جهان قربانی منافع کثیفشان می کنند مدعیان حقوق بشری که باعث مر گ ده میلیون ایرانی در زمان جنگ دوم جهانی شدند ،بیماریهای خطرناک رو روی انسانها در آمریکای لاتین امتحان کردند ، بابمب هسته ای هزاران نفر رو در ناکازاکی و هیروشیما کشتند ، هزاران نفر در عراق و افغانستان رو بخاطر نفت و دیگر منافعشان کشتند ، وهابیت ، القاعده و امثال ریگی رو پروراندند وهزاران جنایت دیگه که ابعاد آن سالها بعد روشن خواهد شد ،حالا هم چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارند
همانطور مشاهده کردید . نماینده آمریکا به خانه شیطان وارد میشه. نماینده ایران وارد خانه خون خدا (اباعبدالله الحسین ).آن کجا واین کجا . پس خدا هست . خدا همیشه مددکار ما بوده و هست .همانطور قبلا ما را تنها نگذاشت . در جنگ هشت ساله پوزه دشمنان را بخاک مالید . این دفعه هم ما را تنها نمی گذارد. پوزه همه گروهها وپشت پرده ای ها را بخاک می مالد. انشأ الله
تا اخرش هستیم میخواد جنګ باشه یا تحریم 100درصد هم غنی سازی می کنیم بینم کی می خواد حرف بزنه بزارید تحریم کنن ګر ایران نباشد تن من مباد تحریم که چیزی نیست.
به برنامه شما قول می دهم که اگه ایران کل برنامه های هسته اش رو جمع کنه باز امریکا و غرب بهانه ای دیگر میارن . تنه در صورتی دست از سر ما می کشد که اسرائیل را به رسمیت بشناسیم و به امریکا حق اربابی بدهیم که این نهایت ذلت است. قابل توجه اونایی که فکر می کنند با توقف غنی سازی از شر امریکا و غرب خلاص می شویم.
ایران همیشه جاویداست دوستان اگر جنگ بر ما تحمیل کردند ؛ مانیز منطقه خاور میانه و اروپا را با +پنجش به جنگ خواهیم کشید0 مطمئن باشند 0 دوستان بزدل هم میتونند مثل زمان جنگ هشت ساله؛ به سوراخ ها پناه ببرند و یا به کشور های دور دست مسافرت کنند
تحمل سختيها همبشه باعث پيشرفت ملتها شده است و ملت ما هم اين موضوع را خوب درك فرموده اند و به قول شاعر پايان شب سيه سپيد است ما روزي ابر قدرت جهان خواهيم بود انشاء الله و آن زمان براي ديگر ملتها سخت نخواهيم گرفت بحول قوه الهي
خاک بر سر کشوری که دیپلماتاش قبل از گزارش به دولت و ملتشون میرن به کشور دیگه ای گزارش می دهند
چطور مردم امریکا این خفت و تحمل می کنند ؟
ملت بیچاره امریکا برای دولت مردان خود چقدر هزینه بیهوده میکنند بهتر است شخصیتی از کشور ما به انها حالی کند که امریکا رسما با اسراییل ادغام گردد تا دنیا بداند که با کی طرف است چون دولت مردان امریکایی راوی نسخه های پیچیده شده صهیو نیستها هستند
اعتماد سازی تنها بهانه است، این را من به جرأت میتوانم بگویم که اگر روزی ایران صادقانه تمام فعالیتهای هسته ای خود را کنار بگذار باز با سند سازی ایران را به انجام فعالیتهای مخفی هسته ای متهم میکنند و با رسانه های خود این را به خورد مردم دنیا میدهند و آنها را متقاعد میکنند که ایران یک خطر جدیست. آیا سه سال تعلیق کافی نبود، در این سه سال غرب برای اعتماد سازی چه کرد؟آیا پیشتر اعلام نکرده بودند که فعالیتهای نیروگاه بوشهر غیر صلح آمیز است و با کلی مدارک استناد می کردند. پس از افتتاح این نیروگاه حتی رژیم صهیونیستی به صلح آمیز بودن آن اذعان کرد. اما کسی از آنها سوال کرد که چرا قبلاً چیز دیگری می گفتید و چرا به مدارک جعلی استناد کردید؟ آنها همه این کارها را بوسیله رسانه های خود انجام میدهند و تمام انچه را که میخواهند به خورد مخاطبان خود میدهند و آنها را متقاعد میکنند.
من بعنوان یک قطره از این دریای بیکران ایران عزیز از سیاستمداران کشورم میخواهم همواره متحد باشند، و هرگز در سخنرانی های خود اشتباه نکنند و طرف مقابل - امریکا و غرب را نکوبند چرا که آنها از این حرفها استفاده میکنند و شروع به فضا سازی و پیشبرد اهداف شوم خود می کنند. سیاستمداران ما همواره باید بدون هرگونه لفاظی، محکم ، استوار، قاطع و منطقی از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

پاینده باد ایران اسلامی عزیز
محمد - فرزند ایران
مسلم بدانید همانگونه که در 8 سال نبرد نابرابر ایرانی عاشق ایران و رهبری را تعریف کردیم.باز میتوانیم فعل بودن را در کنار رهبر ومملکت وسیعتر معنا کنیم.اگر رهبری حکم دهند چون گذشته و گذشتگان لبیک گویان از سر جان برخیزیم.کوچک فدایی رهبر وایران
بطورخلاصه آنهایی که ناآگاهانه دم از نا امیدی وامتیاز دهی به غرب را می زنند یاناز پرورده اند یاغیرت وشرف ایرانی ندارند مارا با شما کاری نیست انشا الله باتدبیر پیامبر گونه رهبری ومردم دلیر یقینا پوزه استکبار به زمین مالیده خواهد شد
مسئولین ما باید باز هم اعتماد بنفس بیشتری داشته باشند لزومی ندارد ما با این بوزینه ها که دستور کارشان را از رژیم ضد بشری صهیونیسمی میگیرند سر یک میز بنشینیم ...... با حداکثر سرعت به پیش برای خود کفای کامل در را بهره مندی از انرژی صلح امیز هسته ای و تولید اورانیم برای همین منظور و فروش به کشور هایی که قصد داشتن نیروگاه هسته ای را دارند .انشالله و به یاری حق
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست