بازدید 28806

استرالیا عراق را به حمله هسته ای تهدید کرد!

کد خبر: ۲۴۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳ 27 May 2012
فارس نوشت:

وزیر دفاع استرالیا که از مخالفت بغداد با ورود یکی از هواپیماهای این کشور به آسمان عراق بر آشفته بود، اعلام کرد که اگر دولتش اجازه دهد، به عراق حمله هسته‌ای می‌کند.

شرکت استرالیایی "کوانتس" اعلام کرد که دولت عراق، یک هواپیمای آن را مجبور کرده که مسیر خود را تغییر دهد و اجازه ورود به آسمان عراق را نداده است.

این شرکت هوایی استرالیایی این اقدام بغداد را غیرطبیعی توصیف کرده است.

به گزارش خبرگزاری "النخیل"، "استیفن اسمیت" وزیر دفاع استرالیا نیز با ادبیاتی سلطه جویانه این اقدام بغداد را که نقض حاکمیت یک کشور به شمار می رود ، زیر سوال برد و گفت: چگونه کشوری مثل عراق به خود اجازه می‌دهد که مانع پرواز و ورود هواپیماهای استرالیایی به آسمان این کشور شود؟ اگر دولت استرالیا به من اجازه دهد، به عراق حمله هسته‌ای می‌کنم و نقشه آن را از روی زمین محو می‌کنم زیرا این کشور منشا و اساس مشکلات منطقه عربی و خاورمیانه است. مشکلاتی که هیچ وقت حل نمی‌شوند و تاریخ گواه این حرف من است.

سخنگوی شرکت "کوانتس" در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه گفت: پرواز "QF32" از لندن به سنگاپور، پس از آنکه دولت عراق با ورودش به آسمان این کشور مخالفت کرد، ناگزیر شده که در دبی سوخت‌گیری کند که این اقدام کاملا غیر طبیعی بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۹
انتشار یافته: ۴۲
این استرالیایی ها خیلی نژاد پرست هستند. بنده در این کشور زندگی می کنم. باید فکری برای تنبیه این کشور بزرگ با مردمان فسقلی آن کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
اولا که آن وزیر استرالیایی غلط کرده و صحبت های او مربوط به شخص خودشه، درثانی، شما که در آن کشور زندگی می کنی چرا اینجوری صحبت می کنی. آخه کشوری با نزدیک به هشتاد ملیت مهاجر چطور می تونه نژادپرست باشه؟ چرا به کشور خودت که نژاد پرست و فسقلی نیست برنمی گردی؟
بازم بگيد بمب اتم بده! استراليا جرات داشت اينطوري بي پروا با پاكستان و هند صحبت مي كرد.
عجب ديوانه هايي پيدا ميشه!! مگه استراليا هم بمب اتم داره!؟ اگه اينچنين ديوانه هايي بمب اتم داشته باشند يك تهديد بالقوه براي تمام دنيا هستند. چرا كسي براي خلع سلاح اين جور كشورها اقدامي نمي كنه!؟
غلط زيادي كرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ظاهرا استرالیا هم مانند اسرائیل جنگ افزار های هسته ای خود را از آژانس پنهان کرده.
آفرين به عراق آفرين آفرين
درود بر عراق
جداً لذت بردم از اين كارتان .زمان آن رسيده كه به اين زورگويان نه گفت
لندن به سنگاپور چه ربطی به آسمان عراق داره؟!!
عجب دنياييه!!
حالا صاحب شدن عراق رو!!
اگه اين حرف در مورد رژيم صهيونيستي بود، طرف رو مجبور به استعفا ميكردن
یارو خیلی تند روی نموده و حرف مفت زده ولی یک چیز از بین حرفهاش میتوان فهمید وآنهم اینکه استرالیا بمب هسته ای داردوبه راحتی کشور دیگری را تهدید به ازبین بردن میکند ولی هیچ وقت پای میز مذاکره 5+1نرفته ولی کشورمان نه بمب دارد و نه میخواهد بسازد ولی یک پای ثابت مذاکره هست چرا باید این اختلاف در بین کشورها باشد در ضمن این آقاچنان در مورد عراق صحبت میکند که انگارعراق یک کشور بسیار ضعیف و عقب مانده است غافل از اینکه عراق در یک چشم بهم زدن کل استرالیا را می تواند از بین ببرد فقط این کشور مان ایران بود که با تمام حمایتهایی که از عراق شد باز توانست این کشور را شکست بدهد
عراقیها واقعا قابل پیش بینی نیستند.
راستی استرالیا هم سلاح هسته ای داره؟
ببین دنیا دست چه بی جنبه هایی افتاده
استرالیا بر اساس کارتون مهاجران مثل آمریکا از بومیانش غصب شده است! آنها نیز مثل اسرائیل غاصبن
مگر استرالیا بمب هسته ای دارد پس چرا این گاو چرانهای بی فرهنگ به ملت متمدن ایران اسلامی گیر داده اند...
وزیردفاع بی شعورواحمق استرالیا غلط کرده به کشورازاده ومحترمی چون عراق چنین جسارتی کند حال امریکا جنایکارومحتدان فاسداروپایی او که خودراجامعه جهانی مینماند برای ملت ها جهان بهترمشخص میشودکه این دولتهای فاسدکه خودراجامعه جهانی مینامندباعث تهدیدامنیت جهان هستندوهرچه زودکشورهای جهان بایدتلاش کننداین این به اصطلاح جامعه جهانی امریکایی کثیف را زودترخلع سلاح هسته ای کنندچون انها افرادی هستندبیمار درودبرملت شریف وازاده عراق
ولی اگر من جای عراق بودم به این کشوری که به صراحت کشور مستقل دیگری را تهدید به حمله میکند تمتمی معاملات تجاری را قطع نموده و پاسخ دندان شکنی به استرالیا میدادم خوب عراق خوشش کشیده اجازه نداده در ضمن از دستگاه دیپلماسی هم نسبت به این موضوع(زیر سوال بردن حاکمیت یک کشور.کشور همسایه)واکنش شدیدی نشان دهد با تشکر از تابناک عزیز
دنیا داره به کدوم سمت میره ؟ اگه همینجوری پیش بره یک کشور به دلیل اینکه جواب سلام کشور دیگرو نداد باید بهش حمله ی هسته ای بشه !!!
قانون جنگل که میگن اینه . مردک فکر کرده چون قدرت نظامی داره میتونه یک کشور رو با مردمش از روی زمین حذف کنه . خدا نکنه این آدما روزی در مجامع بین المللی دارای جایگاه و مقامی باشند .
استرالیا هم شاخ در اووردن
این وزیر دفاع چقدر پررو تشریف دارن
لطفا علت عدم اجازه ورود این هواپیما رو عم بگوئید تشکر
چه غلطا؟!
یه جزیره مستعمره انقدر خودشو گنده می بینه!!
همه غاطی کردن خدایش
آفرین بر عراق مرگ بر امپریالیسم
بی جا کردی کانگورو!
خفه شو دو کلمه هم مادر عروس , این یعنی اینکه حتی ایران هم این کار رو بکنه ما هستیم .
خفه بابا خفه
تنها حق استرالیا اینه که اجازه نده هواپیمای عراقی از روی کشورش عبور کنه و نه بیشتر از این.
خوب استرالیا می خوای باشی که باش
جالبه آقایانی که خود را مهد دمکراسی، تمدن و فرهنگ میدانند با کوچکترین تحریکی از سلاح هسته ای صحبت میکنند.
چقدر ساده لوحانه است اگر ژستهای حقوق بشری، آزادی خواهی و دمکراتیک این ابنا بشر را باور کنیم
پناه بر خدا.چقدر پررو کشور خودشه.زور داره .خدایا چقدر اینا پر رو شدند
چه غلطاي زيادي! تجربه نشون داده هر كشوري كه به دوستي با ايران نزديك بشه تهديد به حمله ميشه و هر كشوري كه دشمن ايران بشه حمايت ميشه. كاري به گذشته‌ي عراق و حتي اين ماجراي عدم اجازه‌ي ورود هواپيماي استراليايي ندارم، ولي به عنوان يك مسلمان اجازه نميدم كانگوروهاي استراليايي با اين ادبيات تحقيرآميز در مورد يه كشور مسلمان حرف بزنن.
اگر عرضه داره بره جزایر مالدینانس رو از انگلیس پس بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
اولا مالویناسMalvinas مجید جان بعدش هم اون مال ارژانتینی هاست نه استرالیایی ها کلا سه کردی. جالبه یه مشت ادم هم اومدن مثبت دادن همین که از قدیم گفته ان ایرانیها ادمایی هستن که در مورد هر چیزی نظر می دن بدون این که چیزی هم ازش بدونن. راستی همین عراق بود ما رو به خاک سیاه نشونده بودا.
وقتی یک کشور بدبخت می شود یعنی این . ای مردم ایران به خدا باید تا آخرین توانمان در مقابل این دیو صفتان بایستیم و از هیچ حقی عقب نشینی نکنیم
شکر خیلی اضافه تر از دهانش میل نموده!! آقاجان اوباماشون هم نمی تونه همچین شکری میل کنه!!
مشکلات خاورمیانه به تو چه ربطی داره مردک، بمب اتم رو با ترقه اشتباهی گرفتی ها! یعنی می خواسته بگه ما هم بعله، بمب اتم داریم!

درورد بر عراق که زده تو پوز این آدم زبون نفهم.
به ژنرال احمق غربی بگوئید بدون سلاح هستای شما و همه سردمدداران استکبار جهانی را از روی زمین محو خواهیم کرد و سرزمینهای اشغال شده بدست شمارا را برای مستضعفین جهان آزاد خواهیم کرد همچنان که در جنگ 33 روزه با سگ افسارگسیخته تان اسرائیل چنین کردیم.
خاک عراق بخشی از سرزمین بزرگ اسلامی در جهان و یکی از با ارزشترین آن است.
با زوزه شغال کسی احساس ترس نمی کند بلکه برای دفاع مسلح میشود.
از اين نظر كه جنايتكاراني امثال يزيد و صدام در آن كشور زندگي و دست به جنايت زده ان درست است ولي مظلوماني هم به گواه تاريخ در آن كشور بوده اند.
نه بابا ! بيا حمله هسته اي كن. اصلا" ببين بمب هسته اي داري كه ميخواي حمله كني.
جرات داشتي به ايران اين حرفو ميزدي.
چه غلط ها ؟ حالا منادیان حقوق بشر بیان به ما بگن برنامه ی اتمی دارید؟!!
راستي استراليا كجاست...آها اوني كه افتاده پايين جدول دنيا.دست و پا ميزنه بياد بالا...حالا فهميدم..جمعيتش 2 ميليون و20 ميليون ايراني . افغاني و عرب و چيني داره جمع ميكنه....
جا دارد كه دولت عراق به سازمان ملل شكايت كندو در مرحله بعد بررسي شود كه استرليا از كي صاحب سلاح هسته اي شده است . واقعا نظام سلطه در جهان خود نمايي مي كند و انسان تاسف مي خورد كه چه مهره هاي عقب مانده و شري بر مقدرات جهان حاكم شده اند و تازه برخي از آن ها داراي حق وتو بوده وخود و اقمار خود را جامعه جهاني جا زده و با كشور هاي مستقلي مثل ايران و عراق چگونه از موضع طلبكارانه رفتار مي كند .
انشاله با با بازگشت كشور دوست و برادر مصر به جرگه كشور هاي مستقل موضع كشور هاي مستقل تحكيم يافته و مقدمات فروپاشي نظام سلطه و واضمحلال استكبار جهاني و دولت پرروي انگليس فراهم خواهد شد .
انشالله
حالا اگر اين حرف را يك مقام ايراني ميزد فكر كنم صد سال تحريم ها تمديد ميشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست