بازدید 15709

تبلیغات خیابانی علیه "یوروویژن" در باکو

کد خبر: ۲۴۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۲ 20 May 2012
هزاران سی دی تبلیغاتی علیه "یوروویژن" و "گی پاراد"(رژه همجنس بازان) در خیابان‌های شهر باکو توزیع شده و شهر را فراگرفته است و دیوار نویسی گسترده علیه این برنامه نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هزاران سی دی تبلیغاتی علیه "یوروویژن" و "گی پاراد"(رژه همجنس بازان) در خیابان‌های شهر باکو توزیع شده و شهر را فراگرفته است و دیوار نویسی گسترده علیه این برنامه نیز ادامه دارد.

بر اساس این گزارش"فضولی شفی اف" از فعالان ترجمه کتب دینی و از شرکت کنندگان همایش بیداری اسلامی بدلیل نوشتن مقاله علیه گی پاراد دستگیر شد.

از زمان اعلام شهر باکو بعنوان میزبان مسابقات یوروویژن، مردم این کشور در برنامه‌های مختلف اعتراض خود را نسبت به میزبانی آذربایجان در این مسابقات بالاخص رژه همجنس بازان که در حاشیه این مسابقات اجرا خواهد شد، اعلام کرده و اجرای آن را باعث تحقیر ملت آذربایجان قلمداد می‌کنند و اعتقاد دارند که دولت آذربایجان بجای صرف هزینه‌های سنگین برای مسابقات غیر اخلاقی به اولویتهای این کشور در آزاد سازی قره باغ اقدام کند.

بر اساس برآوردهای صورت گرفته، دولت آذربایجان برای محل برگزاری مسابقات یوروویژن در استادیوم کریستال باکو مبلغ 6 میلیون منات که معادل 850 میلیارد تومان می‌باشد هزینه کرده که مسئولیت ساخت آن را به یک شرکت آلمانی واگذار کرده است و این در حالی است که آذری‌ها از مشکلات اقتصادی متعدد در جامعه خود رنج می‌برند و بیش از 40 درصد مردم این کشور در زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

دولت آذربایجان که نگران امنیت برگزاری مسابقات است و اعتراضات مردمی را در سطوح مختلف طی ماه‌های اخیر نسبت به این فستیوال موسیقی مشاهده کرده، برای تامین امنیت مسابقات و رفع نگرانی کشورهای شرکت کننده که حدود 40 کشور می‌باشند، امنیت برگزاری مسابقات را به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی – موساد – واگذار کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان