بازدید 138953

تصاویر: برخورد با رانندگان بدحجاب و سگ گردانی

طرح برخورد پلیس تهران بزرگ با رانندگان بد حجاب و سگ گردانی در خیابان‌‌های تهران شنبه شب اجرا شد.
کد خبر: ۲۴۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹ 20 May 2012




















































عکس: آرمین کرمی


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱۳۹
انتشار یافته: ۶۹
ایول ... دمشون گرم
اگه دقت کنید تو اکثر عکسها بندگان خدا راضی نیستن ازسون عکس بگیرن....... حالا هر کاری میکنید کنید دیگه چرا به زور عکس میگیرید.
علی یارتون. این خود فروخته ها را هرچه سریعتر از سطح جامعه جمع کنید بچه های مردم را امثال همین .... ها خراب میکنند.
خدارو شکر. همه مشکلاتمون حل شد. من که دیگه مشکلی ندارم. ممنون بابت این همه رسیدگی و جدیت.
واقعا خسته نباشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تابی جون خوب نیست این تصاویر رو پخش کنید
اونم کپی از مهر
خدایا به داد ما برس دنبال چه چیزهای هستیم

وای به حا کشورما
تابناک جان فکر نمی کنی داره به مردم بی احترامی می شه؟
برای برخورد با گرانی لازم نیست فعلا کاری بکنید
فعلا سگها رو جمع کنید که خیلی وحشتناکند
الله اکبر
مردم بدبخت توی شهرستانها از کمبودها و بیماریها و محرومیت ها رنج می بردند . ولی در تهران بی حجابی ، بی عفتی . سگ گردانی بیداد می کند. اگر خدایی نکرده بلایی نازل بشه ترو خشک باهم می سورد. صد رحمت به کشورهای اروپایی و آمریکایی
خسته نباشین و دست همه تون درد نکنه با کسانی که جنبه آزادی ندارن باید اینطوری برخورد بشه
ای کاش وقتی دزد هم می دیدند انقدر سریع وارد عمل می شدندو نمی گفتند ما دستور نداریم (وظیفه اصلی فراموش شده)
خسته نباشید عمل به قانون واجب است
فکر میکنید این برخوردها تاثیر داشته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آره تاثیر داشته.
اگر این برخوردها نبود وضعیت خیلی از این بدتر بود. اینجوری لااقل خیلی ها به خاطر ترس هم که شده با وضعیت ناجور بیرون نمیان.
چقدم اینجور برخوردا جواب داده!!!!!!!!!!!
مشکلات جامعه ما با جریمه کردن صاحبان سگ و بردن سگ ها حل نمیشه.، فرهنگ سازی در هر جامعه ای حرف اول را میزند. متاسفانه این برخوردها نقض آشکار حقوق شهروندی است. باعث تاسفه که این همه جرم در حال وقوع ر کشور میباشد ولی نیروهای زحمتکش انتظامی وقت شریفشون رو صرف چه ماموریتهایی میکنند. خدا قوت...
مبارزه با بد حجابی اصلی پذیرفته است ولی نیاز به برنامه اصولی و اقدامات زیربنایی دارد با برخورد هرازگاهی و یا با ایجاد ترس در این مقوله فرهنگی اجتماعی زیاد نمی توان به نتیجه رسید باید از خانواده ها و مدارس با کار فرهنگی درست اقدام کنیم در ضمن بهتر است در پخش تصاویر مردم هم رعایت لازم را بعمل آوریم اگر خلافکارند پخش تصاویر آنها نیاز به حکم قاضی ندارد لطفا رعایت همه جانبه داشته باشیم تا با کاری که به نیت خیر شروع می شود با روش نادرست اصل موضوع را خدشه دار نکنیک و فرصت سوئ استفاده به غیر ندهیم
یا علی
واقعا خنده دار، نه در واقع گريه دار. به كجا داريم ميريم؟
که چی تا کی؟
من چون میدونم خیلیا مخالف برخوردن، یه سوال ازشون میپرسم و امیدوارم اونا به جای منفی زدن جواب بدن شاید من دارم اشتباه میکنم و با جوابشون قانع بشم. تابناک امیدوارم نظرم رو منتشر کنی.
چرا حجاب رو شخصی میدونید؟ اگه من تو خیابون دستم رو روی بوق ماشین بذارم میتونم بگم مردم پنبه تو گوششون بذارن نشنون؟ آدم گرسنه وقتی از جلو کبابی رد میشه دهنش آب می افته. یعنی شما میگید جوان ازدواج نکرده با دیدن این تیپها تحریک نمیشه؟
من هم میدونم خشونت آخرین مرحله امر به معروفه، اما خیلیا کلا مخالف امر به معروفن. من از اونا میپرسم که به خدا و پیغمبر ایمان دارن ولی دلشون میخواد در حجاب آزاد باشن
خواهش میکنم 1) خارج رو مثال نزنید که اونا روابط نامشروع رو بد نمیدونن 2) فقر رو بهانه نیارید که هیچ کدوم اینا فقیر نیستن
منتظر جواب شمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مشکل تو و امثال تو اینه که فکر میکنین زن با چلوکباب یکیه. البته دلیلش اینه که هم شکمت گشنه است هم چشمت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خانوم چادر سرت کن که من تحریک نشم؟ یعنی از نظر شما باید یوق رو ماشین نبندن که یه وقت شما مزاحمت ایجاد نکنی؟ یعنی چلوکبابی ها رو جمع کنن که مبادا یه گرسنه از اونجا رد شه؟ جوونی که عقلش به این چیزا میرسه و تحریک میشه باید ازدواج کنه. اتفاقا میخوام خارج رو مثال بزنم. چون اشتباهه شما همینه که فکر میکنی هر فرد با تیپی که مورد پسند شما نیست دارای روابط نامشروعه. تو خیلی کشورای دیگه با لباسای خیلی باز رفت و آمد میکنن ولی اگه یکی به قصد تعرض نزدیک کسی بشه قانون چنان بلایی سرش میاره که تا عمر داره یادش بمونه. نمیگم ما باید اینجوری باشیم اینو گفتم که به مردم کشورای دیگه تهمت نزنی. (خواهشا جواب این دوستمون رو همونطور که خودش خواسته بود چاپ کن تابناک جان)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
حرف حق جواب نداره.
شترسواری که دولا دولا نمیشه. ما باید یا مثل غرب کاملا آزاد و سکولار باشیم یا اسلام رو کامل بپذیریم.
خیلی ها فکر می کنند روشنفکری اینه که آدم نماز بخونه ولی دوست دختر هم داشته باشه! اگه سکولاری چرا نماز می خونی؟
اگه مسلمونی چرا با نامحرم دوستی؟
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ناشناس جان من جواب ميدم ، اميدوارم قانع بشي .چشم دوتا مثالي رو هم كه گفتي نميزنم . حرف تو كاملا درسته ، وقتي يه جوون مجرد اين تيپها رو ميبينه عين گرسنه ايه كه كباب ديده ، تا اينجارو با هم موافقيم . ولي حرف اينه كه اين جور برخورد هم جواب نميده ، مسئله رو حل نميكنه . بايد و باسد كار فرهنگي كرد ، وضع اقتصادي رو درست كرد تا جوونا بتونن ازدواج كنن و . . . . و هر كار ديگه اي بجز بكار بردن زور . تجربه ثابت كرده كه زور نميتونه خلاف رو بگيره بلكه اون از سطح به عمق ميبره كه اين فاجعه است .
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
واقعا فكر ميكني روابط نامشروع تو خارج بيشتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بيدار شو
خداخیرتان بدهد دستتان درد نکند وخسته نباشید اینهابا اگاهی از ممنوع بودن این گونه رفتارها و این پوششهای نامناسب در جامعه اسلامی،این هنجارشکنی ها را مرتکب میشوند وباید با انها برخورد قاطع کرد
دست پلیس درد نکنه سگ گردانی و بد حجابی را ریشه کن کنید . خداوند به شما توفیق عنایت فرماید .
خدا را شکر مملکت درست شد! دیگه نه بدحجابی داریم، نه سگ گردانی و نه دزدی های چند هزار میلیارد تومانی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
حسین جان
بخواهی یا نخواهی بی حجابی و سگ گردانی کار درستی نیست و باید باش برخورد بشه.
راستی دزدی چند هزار میلیاردی چه ربطی به بی حجابی داره؟ یعنی اگه دزدی تو مملکت باشه بی حجابی مجاز میشه؟
واقعا چه استدلالی دارین شماها!
من با بی حجابی مخالفم اما این طرز برخورد هم پسندیده نیست این نتیجه رها سازی جندین دهه علوم انسانی در ایران و فعالیتهای موفقیت امیز شبکه های ماهواره ای است ما اموزش و پرورش بسیار ضعیفی در بعد برنامه ریزی راهبردی در زمینه اجتماعی دارد و شاهد بزرگ این موضوع رو فقط در جامعه میشه دنبال کرد
این برخوردها کار را به زیر پوست می کشاند. جمعه گذشته در یک تفریگاه عمومی در بیرون کرج بودم مامور نبود . باید بودید و می دیدید رقص و اواز و کلکسیون ارایشها.
من فکر می کنم این نوع برخوردها بی نتیجه است و کار را بد تر می کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
زیر پوستی به خودشون مربوطه ولی در آشکار حق ندارند چون قبح کار از بین می ره.
آقا جان اون عده که حجاب رو رعایت نکردن که هیچ / حقیقتا شورش رو در آوردن . همرنگ جماعت شو عزیزم . گواهی نامه خارجستان نشون میدی !؟ خب همون جا رانندگی کن !
اما خداییش اونی که با سگ و اینا میاد بیرون ! نمیتونی همینطوری سگشو ازش بگیری ! بچه دل میبنده به اون حیون . جریمه کن ! چه میدونم تذکر بده دیگه بیرون نیاره ! حتما هر کس سگ داره جاشم داره دیگه ! مثل کلی از هموطنان که در مزارع و باغات سگ دارن . نمیشه سگ رو ازش بگیری ببری که !!!!
کاش که انقدر برای حجاب به اصطلاح سنگ به سینه می زدند برای گرانی هم اینگونه عمل می کردند
من شاهد پارس کردن یک سگ به یک دختر بچه کوچک بودم که نزدیک بود قالب تهی کند و صاحب روانی سگ از این موضوع خندید. همچنین فردی را دیدم که با سگی بسیار بزرگ و به قول خودش نژاد آلمانی در پیاده رو خیابان میرفت و زنجیر سگ را دائم میکشید تا به مردم حمله نکند. ما مالیات میدهیم و انتظار داریم امنیت ما و بچه هایمان توسط این از خود راضی ها دچار مشکل نشود. اصلا مگر سگ به ما شخصیت میدهد؟ مگر ما نمی توانیم با انسانها دوست باشیم؟
وقتی بیاد لحظات آخر جان دادن شهیدان می افتم،تمام دنیا در برابر چشمانم بی مقدار میشود.یادش بخیر فریادهای یا زهرای شهدا،یادش بخیر ناله های شبانه رزمندگان و یادش...،اما حالا باید امروز دختران بدحجاب و بی دین خون شهیدان رو به تمسخر بگیرن و زخم دل ما رو زنده کنن.آفرین بر مسئولین نظام که نتیجه و ثمره کارهاشون این شده.
اميدوارم كه اين كار ناجا تداوم داشته باشد
اقا عزیزبرادر .این داستانا جواب نمیده .باور کنید ضربه روحی که به این بچه معصوم وارد میشه هیچ موقع از زهنش پاک نمیشه.تو رو خدا یه زره حرمت انسانهارو نگهداریم
به يزدان كه گر ما خرد داشتيم
كجا اين سرانجام بد داشتيم
چرا باید کاری کرد که یک ایرانی ، ملیت خودشو انکار کنه.(اشاره به خانمی که کارت تابعیت کشور یک دیگه رو نشون میده)
روبروی خونه ما یه مواد فروش زندگی میکرد . هر وقت ما از دم درش رد میشدیم میدیدیم داره به مشتریاش علنا مواد میفروشه . دو سه بار توسط پلیس بازداشت شد و بعد از یک هفته آزاد شده و کارشو گسترده تر میکرد . دوستان نیروی انتظامی اگر از بازداشت بد حجاب ها و سگ چران ها فراغت پیدا کردند لطف کنند و منت به سر ملت بذارند و با مواد فروش ها هم مبارزه کنند
1-ریشه ای کار نمیشود2- با مشکلات بزرگ برخورد نمیشود
اوا سگ مردمو كجا ميبري ؟ سگ بدبخت چه گناهي كرده اون كه از قوانين آگاه نيست يعني نميتونه باشه !
چرا چهره برادران نیروی انتظامی شطرنجی شده در عکسها؟؟!!
پاسخ ها
فریبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
چون خودشون هم می دونن دارن کار زشت می کنن
اگر غربیها وحتی غیرغربیها باچیزهایی که بافرهنگشان وباهویتشان همخوانی ندارد سازش نکنند اسمشرا تمدن میگذارند وماایرانیها برای ان هورامیکشیم ولی اگر ما باچیزهایی که با فرهنگ وهویتمان سازش ندارد مبارزه کنیم(مثل سگ بازی وغیره...)اسممان را عقب افتاده میگذارند واخر کارهم مدیرانمان برای انکه ازقافله عقب نیا فتند به ان تن میدهند!!.نیروهای انتظامی خسته نباشید.
خیابان عمومی ست موجودی که هیچ فهمی از قوانین اجتماع انسانی نداره نباید وارد مکان عمومی بشه! خیلی ساده است دیدن و تماس سگ حال خیلی ها رو بد میکنه , بعضی ها رو می ترسونه و منظور دیگران رو نمی فهمه. آیا ورود چنین موجودی به مکان عمومی تجاوز به حقوق آدم ها نیست ؟!
اونوقت تو روز روشن تو فاطمی پخش ما رو دزدیدن 1 ساعت معطل بودیم تا یکی از این موتور سوارا بیان گزارش بنویسن!
چرا ازدواج کم شده؟! اقتصاد و توقعات نامعقول بجای خود ولی وقتی این قیافه ها رو میبینیم به این نتیجه می رسیم که دختر و پسری که بشه بهش اعتماد یا تکیه کرد نایاب شده!
سگ طفلک چرا زندانی کردن سگ نگهبان که قرنهاست مربوط به فرهنگ خودمون هست چرا اسمشو تقلید از فرهنگ غرب میگذاریم
مسله حجاب باید ریشه ای حل شود و گرنه اینهمه هزینه میشه و برخورد شده مگه درست شد !
خدایی اینا چقدر وقت میزارن برای آرایش و... والا تو همون آمریکاهم ملت ساده میان بیرون حوصله دارین؟
پاسخ ها
فریبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آقایی که نصف عمرت رو آمریکا بودی. اینجا ایران هستش با فرهنگ خودش کاری هم به آمریکا نداره!
دلم برای اون پسر که سگش را توی قفس کردند سوخت.بنظرم برای این کارها باید به شرایط سنی افراد توجه بیشتری بشه و از افسران باتجربه و دوره دیده استفاده بشه.
کاش یه آماری می دادن که تو این 5-6 سالی که این طرح داره اجرا میشه چقدر هزینه داشته و چقدر باعث رعایت حجاب شده؟!
اگه اين كارها رو تو كرج هم انجام بدن خيلي خوب ميشه مخصوصا گوهردشت
واقعا سگ اووردن توی خیابون تجاوز به حقوق دیگرانه.من چند بار سگ دنبالم کرد و یه با رجزیره کیش با 2چرخه توی پیست بودم یه سگ دنبالم کرد . منو انداخت رو زمین و چه بالیی که سرم نیوورد. بعدشم دختر صاحب سگ اومد گفتش عذر میخام.این عذر خواهی چه بدرد میخوره اخه.
کاش یه نظر سنجی می کردن که مردم چه نظری راجع به این طرح دارن!اینجور که مشخصه اکثرا مخالف این طرح هستن.
که چی بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی کار مهمی بود !!!!!!!!
ایا با جریمه و توقیف ماشین برای یک مدت حجاب رو تو جامعه نهادینه میکنیم؟
چرا با یک حرکت غیر کارشناسی حس بد بینی رو نسبت به دختر ها و زنان جامعه افزایش میدیم؟
چرا همه دختر ها رو به به یک چشم میبینیم وبه همه اونها انگ میزنیم ومجرم منکراتی میبینیمشون؟
تا الان چه کار فرهنگی مناسبی برای نشون دادن حجاب مناسب انجام دادیم؟
به قول دکتر احمدی نزاد مرم ایران حرف زور رو قبول نمیکنن با احترام و ارزشش گذاشتن به ایرانی میتونین با این مردم صحبت کنین>نه با زور وجریمه.
تجربه نشون داده با زور هیچ کاری که درست نمیشه هیچ نتیجه عکس هم میده.
امیدوارم یک حرکت عقلانی مناسب در مقوله حجاب شکل بگیره چون هیچ کس از بد حجابی خوشش نمیاد واین رفتار رو هم تایید نمیکنه.یا علی
سگ اون بچه رو کجا میبرن؟ بیچاره
این سگ گردی واقعا کفر من رو در آورده بود، توی مملکت اسلامی که نباید این مسائل باشد! یکی از دلایل آن، کاهش زاد و ولد و مد گرایی است

واقعا به سهم خودم از نیروی انتظامی تشکر می کنم و توصیه می کنم تا با رفتار اسلامی با این تخلفات برخورد کنند.
آقا اجازه؟ گربه مونو میشه بیاریم بیرون؟ اسمه طرحش سگ گردانیه گربه گردانی که نیست!
با سگ گردان ها خوبه برخورد کردن

اما دیگه این برخورد که بدحجابی رو درست کنن درست نبود .. یعنی فایده ای نداره بدتر میشه تازه..

من خودم یه آدم مذهبی هستم اما این برخوردا مثل دست و پا زدن تو باتلاق میمونه
بلاخره باید نهی از منکر از یه جایی شروع بشه . دستشون درد نکنه. خدا قوت.
با کسانی که سگ به خیابان می آورند باید برخورد شود ولی با برخورد پلیسی با بد حجابان وضع بهتر نمی شود . به خدا این دختران مقصر نیستند . یه سری به مغازه ها بزنید متوجه خواهید شد
بالاخره باید کار را از جایی شروع کرد
جوری تبلیق میشه که سگ این حیوان وفادار که از بسیاری انسان نما ها انسان تر است و در همه کشورهای پیشرفته علاوه بر کاربرد نگهبانی فواید روانی فوق العاده روی صاحب خود و بچه ها دارد اما اینجا به مثابه هیولا و دراکولا با این حیوان زبان بسته رفتار میشود.
واقعاً ایرانیها مخصوصاً دخترها فکر میکنن با داشتن سگ و ماشین به آخرفرهنگ و افتخارو کلاس میرسن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار