بازدید 41022

اتحادیه اروپا: ایران باید همه فعالیت‌های غنی‌سازی را تعلیق کند

با وجود تأکیدات پیاپی مقامات کشورمان، مبنی بر رد تعلیق غنی‌سازی از سوی ایران و ضرورت ادامه مذاکرات بدون هر گونه پیش شرط، اتحادیه اروپا امروز بار دیگر خواستار تعلیق کامل همه فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم در ایران شد.
کد خبر: ۲۴۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۲ 07 May 2012
با وجود تأکیدات پیاپی مقامات کشورمان، مبنی بر رد تعلیق غنی‌سازی از سوی ایران و ضرورت ادامه مذاکرات بدون هر گونه پیش شرط، اتحادیه اروپا امروز بار دیگر خواستار تعلیق کامل همه فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم در ایران شد.

به گزارش «تابناک»، 27 کشور عضو اتحادیه اروپا، امروز در جریان کنفرانسی در وین با موضوع معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای، با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند ایران باید همه فعالیت‌های مربوط به غنی‌سازی اورانیوم را به حال تعلیق درآورد.

«رویترز» ضمن بیان این خبر گزارش داد، آمریکا نیز در این نشست، خواهان برداشتن «گام‌های عملی فوری» از سوی ایران به منظور ایجاد اعتماد شده است.

«رابرت وود»، نماینده آمریکا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در کنفرانس نامبرده، مدعی شده آمریکا همچنان نسبت به «پایبند نبودن ایران به تعهداتش در مورد توافقنامه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای» نگران است.

وود همچنین گفته است، جامعه جهانی از این نگران است که ایران اجازه دسترسی به اطلاعات، مدارک و مکان‌های مدنظر بازرسان آژانس را به آن‌ها ندهد.

این سخنان در حالی گفته می‌شود که ایران بارها اعلام کرد، در صورت توافق بر سر اصول کلی با آژانس، بازرسان می‌توانند در چهارچوب قوانین پذیرفته شده بین‌المللی از مکان‌های موردنظر خود در ایران بازدید کنند.

افزون بر این، بیشتر تحلیلگران بر این باورند که برای رسیدن دو طرف به توافق، رسیدن به راهکاری از طریق مذاکره مورد نیاز است.

با این حال، «گیورگی مارتین زاناتی»، رئیس هیأت اتحادیه اروپا، با تکرار پیش شرط‌های پیشین در نشست وین گفته: «ایران باید فعالیت‌های غنی‌سازی و پروژه‌های آب سنگین خود، از جمله تحقیق و توسعه را به حال تعلیق درآورد».

گویا، اتحادیه اروپا بار دیگر در فشارهای رژیم صهیونیستی، چنین تصمیمی گرفته و بر خلاف توافق‌های انجام گرفته در کنفرانس استانبول، بار دیگر دست به دامن ادعاهای واهی شده است، حال آن که در فاصله نشست استانبول تاکنون، هیچ گونه گزارش منفی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران وجود نداشته است.

به طور کلی تجربه نشان داده که متأسفانه هر بار ایران با رویکردی مثبت، مسیر رسیدن به توافق را در پیش گرفته، این اقدام از سوی غرب تعبیر به ضعف شده و طرف غربی تلاش خود را بر افزایش فشار بر ایران متمرکز کرده است.

اکنون نیز در پیش گرفتن چنین موضعی، دو هفته مانده به دور دوم مذاکرات ایران و 1+5 در بغداد، می‌تواند سرنوشت مذاکرات را به طور کلی در ‌هاله‌ای از ابهام فرو ببرد. البته باید منتظر ماند و واکنش دیگر کشورها را هم رصد کرد و آنگاه به تحلیل دقیق تر این بیانیه پرداخت.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۹۵
انتشار یافته: ۱۲۶
خداوکیلی باید قبول کنند!! بابا نمیشه که با دنیا درافتاد... پدرمون دراومد از تحریماا
پاسخ ها
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
رفتن به سمت انرژی اتمی اشتباه بزرگی بود که ما انجام دادیم ولی حالا که این راه رو اومدیم اگه کوتاه بیایم باید تا آخر دنیا سر هر موضوعی بهشون سواری بدیم. بنابراین باید سر حرفمون وایسیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
من برای این طرز تفکر شما متاسفم
من خودم رو شهروند درجه یک دنیا می دونم
من هم حق دارم از فناوری های صلح آمیز استفاده کنم
من در کشوری زندگی می کنم که نه تولید کننده و نه دارنده و نه استفاده کننده از سلاح هسته ای است و این را یک ذلت می دانم که برای جلب اعتماد کشور هایی که همه این موارد را دارند از استفاده سلح آمیز دست بردارم
من معتقدم که بحث فشار بر ایران است و نه سلاح هسته ای
ناشناس
| China |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
فردا میگن بیایین کفشامونو واکس بزنین؛ اگه نه دوباره تحریم می شین....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
ژاپن نیروگاهاشو تعطیل کرده، ما تازه میخواهیم نیروگاهمونو راه بندازیم.
خیلی خنده داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
بعد از اين همه تلاش توسط جوانان اين مرز و بوم و دادن شهدا حالا به همين راحتي حرف زور را قبول منيم.مثل اينكه شما توي ايران زندگي نمي كنيد يا ايراني ها را نمي شناسيد.اين حق يك كشوره كه انرژي صلح آميز هسته اي داشته باشد.هيهات منه ذله
عیسوی لیککی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
خدا وکیلی مگه شما از تاریخ درس عبرت نمیگیرین ؟؟؟؟؟؟از ترکمنچای از قره باغ ؟!!از استان بحرین ؟؟؟از جزایر ایرانی ابوموسی تنب بزرگ تنب کوچک !!از افغانستان !!!!مرد آنست است که در کشاکش بلا سنگ زیرین آسیاب باشد ما باید از حقوقمان دفاع کنیم مگه بالاتر از مرگ وکشته شدن در راه وطن هم چیزی هست به هوش باش عزیزم
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
من از شما یه سوال دارم آیا اگه فردا همین کشورهای عربی و غربی گفتن جزایر ما ایرانی ها مال اماراته وهزاران فشار وارد کردن شما به همین راحتی میخای بگی چشم پس اگه ان طوره صد رحمت به فتحعلیشاه وامثالهم
خوب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
عزیزم اینا بهانه است....
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
چرا نمی خواهید بفهمید اروپا وامریکا فقط به دنبال جلوگیری از پیشرفت سایر کشورها خستند . اینها به هیچ مذاکره وراه حل منطقی راضی نمی شوندذ فقط باید برای اقتدارمان محکم بایستم به خدا اینها اگربتوانند همین امشب باموشک وبمب به ما حمله می کنند راهش تسلیم وسازش و راحت طلبی نیست به خدا اینها فقط دنیا رابرای خودشان می خواهند باید مثل چینی ها پرکار باشیم ومثل روس ها بی رحم همین والا اروپا بی رحم تر از آن است که به پیشرفت ایران مستقل رضایت بدهد
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اصلا بحث هسته ایی واین حرفا نیست حضرت علی ع فرمودن هرکس درمقابل دشمن سرنهاده آن ملت ذلیل شده نمونش عراق افغانستان کودکهای که تو این کشورها متولد میشه اکثرشون ناقصه این کمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اولا ما با تمام دنیا درنیفتادیم و فقط با اسرائیل درافتادیم و این رفتارهای غرب هم عواقب همین کار ماست. ثانیا اگر تسلیم بشیم فردا باید برای زن گرفتن هم از اونا اجازه بگیریم. متاسفانه هنوز بعضیا در دوره ارباب رعیتی سیر میکنند که اگر باید تسلیم ارباب بشی تا گربه شاخت نزنه!!!!!!!! ما باید افتخار کنیم که ذلیل و تسلیم غرب نیستیم. برای شما توی دنیا جا زیاده، چون وقتی نوکر باشی حداقل یه جای گرم و یه وعده غذا همه جا گیرت میاد اما ایرانیها به ذلت و تسلیم عادت ندارند هیهات من الذله
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
خوبه شما زمان جنگ نبودی، وگرنه فکر کنم هم پدرت و هم هفت جد و آبادت درمیومد.

این ملت سر به دار میدهه تن به ذلت اجنبی نمیده، شما به فکر خودت باش ناشناس دنیا مدار!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
با سواد جان. ژاپن واسه تعطیل کردن نیروگاه هاش دلیل داشته نه الکی الکی. اونم اگه فشار مردمش نبود عمراً تعطیل میکرد.
نباید تعلیق کنیم چون با این کار تا آخر دنیا نثل یه ننگ وسط پیشونیمون میمونه
عبدالله خدابنده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
آخه کی نیروگاه سالمش رو تعطیل کرده؟؟!!
الان فرانسه 35 نیروگاه اتمی فعال داره تازه می گه کمه!
شما فکر کردی چقدر نفت تو دنیا باقی مونده ؟؟!
مننصور نوین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
شرم آوره این طرز تفکر، حضرات قاجار ها هم چون مقاومت بلد نبودن این بلا رو سر سرزمین آبا و اجدادی ما ائردن، نکنه تا ابد باید رو منابع فسیلی متمرکز باشیم و منتظر یه روز بمونیم که کشور های قدرتمند ساقط بشن و دیگه نتونن تحریممون کنن اونوقت دوباره بریم سر انرژی هسته ای؟ روزی که نفت ایران تموم بشه همین غربی ها نفت رو بشکه ای 1000 دلار به خودمون میفروشن.
از اولم معلوم بود اینا ادم بشو نیستن. اقا مرگ یبار شیون یبار بزارید هر غلطی میخوان بکنن
دلمون خوش بود تنش ها تموم شد، تا وقتی اسرائیل و این شیخک ها وجود دارن همینه
سال که زوره 13 ماهه!
خیلی خبر بدی بود این خبر متاسفانه سرنوشت ایرانو مینونه تغییر بده
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اونها اگه بتونن سرنوشت ایران رو به نفع خودشون تغییر بدن، بهیچوجه کوتاهی نمیکنن، منتظر هم نمیمونن، اشکال از دشمن شناسی ماست، اما مطمئن باش، هیچ غلطی که نمیتونن بکنن که هیچ، اِنّ اللهَ مع الصّابرین...
آقا باختیم جنگ سرد رو. چرا باور نمی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
وقتی باختیم که دستامونو ببریم بالا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
عجب آدم ضعیف النفسی هستی! حالا حالاها جنگ ادامه داره سرد و گرمش هم چندان تفاوت نداره. باید اونقر جنگید تا جای قوی و ضعیف عوض بشه و الا تسلیم که نشد چاره
باز خودشونو زدن به جاده خاکی عجب آدمایی هستن خودشون دارن خودشون میلیونها نفر با این مواد کشتن حالاهم ادعای نگرانی میکنن من خودمم نمیدونم با اینا چطوری باید مذاکره کرد چه برسه به مسئولین.
یکی کوتــــــــــــــــــــــاه بیــــــــــــــــــــاد، دیگه فشار بسه، می خوایم زندگی کنیم، تباه شد جوونی مون.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
برو زندگیتو بکن تا این دنیا هست فشار هم هست خداوند خودش گفته یعنی تو دنیا هیچ راحتی خلق نشده
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
جوونی که ذلت اجنبی رو بپذیره، هینطوری تباه و تاریک هست حتی اگه بهش خوش بگذره.

از اونهایی که جونشون رو برای این مملکت دادن خجالت نمیکشی؟، یه عده تا همین چند سال پیش که حتی با جوونیت هم شاید یادت بیاد، جونشون رو بخاطر تو بی حساب خرج کردن، تو به فکر جوونیت هستی؟!
فکر میکنی اگه مقابل اون شیاطین کوتاه بیای زندگیت آباد میشه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
امام حسين(ع) مي فرمايد:
ان الحيات عقيده و الجهاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
کسی مزاحم شما نیست برو زندگی کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
گل گفتی فرهاد جون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
منم جوونيم تباه شد، اما ارزش كشورم بيش از اين هاست، ما نسبت به آيندگانمون مسئوليم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
جوان لایق ایرانی - وای بر ننگ ذلت که بر پیشانی ما و فرزندانمان بخاطر ترس و تباه شدن زندگی - زندگی فقط با شرافت نه با ذلت - لبخند بزن بسیجی
بابا يكي به اينا بگه اگه خوب فكر ميكنيد ما وسط كوير هم تاسيسات داريد پس چرا دنبال تعطيل كردن فوردو و اراك هستيد ،
خوب اگه بود كه سريع ايندوتا رو نمادين هم شده تعطيل ميكرديم تا ديگه بهانه اي نداشته باشيد
آقا ولشون کنین مذاکره باکی آخه یه روده راست ندارن توشکمشون
البته مردم ایران هم عقب نشینی رو ضعف تلقی میکنند و متاسفانه جز این هم نیست.
حاجي جان به طور کلی آنچه از شواهد و رصد كردن ها برمي آيد اينها دچار مشكلات شديد بي شخصيتي و رواني مزمن هستند و از اين موضوع جامعه جهاني و بشريت به شدت رنج مي برند.
ان تنصرالله ينصركم
اگرما به وظيفه الهي مان عمل كنيم و غير از خدا از هيچ كس نترسيم كل اعراب و غرب و .. هيچ غلطي نمي توانند بكنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
يكي از بزرگترين وظيفه مومن عدم استهزاء ديگران ،عدم خود بزرگ بيني و...مي باشدلكن در گفتار شما تكبر وغرور موج مي زند
مردم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اتفاقا این ابدا استهزا و خودبزرگ بینی نیست بلکه آموزه های دینی ماست و ماباید درمقابل دشمنان محکم باشیم .حالا این کجاش تکبر و غروره داداش!
تحت هيچ شرايطي تا غني سازي سقف 20% نبايد تعليق بشه. ما فقط بايد براي بالاي 20% كوتاه بيايم تازه اونم به شرطها و شروطها! نترسين تا ته خط هستيم. كسايي كه دادشون از تحريم در اومده قشر مرفه جامعه هستن وگرنه ما فقرا هميشه ساختيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
آخ چرا فکر میکنی همیشه با داشتن این همه منابع باید بسوزیم و بسازیم ؟
مطمئنن اینها نمیخواهند به توافق برسند
حالا به هر بهانه ای که باشه
دوران تقابل دیگه تمام شده ،یک راه حل تفاهمی تنها راه نجات برنامه اتمی و در کنارش نجات ایران ماست ،بیایید بیاموزیم که با سیاست درست هم می شه پیشرفته بود ،هم به مظلومین دنیا کمک کرد ،عاقبت حرکت ها و صحبت ها و سیاست های رادیکالی همین انزوای ماست ،انزوایی که رو به پیشرفته و اثرات تحریمی اون داره گریبان مردم عادی رو به شدت می گیره ، این اثرات حتی بصورت جدی بحت تقابل نظامی رو پیش کشیده ، اسم جنگ مبهم اما رسمش بی رحم و بی وجدانه پس برای آرامش کودکان امروز ایران که جنگ رو ندیدن بیاییم از دیپلماسی و سیاست درست برای رسیدن به اهداف مشروع و دوری از این شرایط استفاده کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
سیاست درست از نظر غربیها یعنی تسلیم محض بودن. هنوز اینو نمیفهمین!!!! وقتی قذافی 15 تن مواد و تجهیزات هسته ای رو به غرب تحویل داد غربیها کلی براش دست زدن و هورا کشیدن اما یه نکته رو هم فهمیدن اینکه حالا وقتشه که لیبی رو اشغال کنن و تجزیش کنن چون قذافی ترسیده است در صورتی که شاید همه توقع داشتن که روابط خوب میشه و مردم لیبی رفاه و آسایش رو تجربه می کنن اما تسلیم در مقابل غرب یعنی از دست رفتن همین چیزهایی هم که داریم به اضافه عزت و شرف ایران
مردم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
متاسفم برای شما که احتمالا نام امام حسین رو شنیده ای و برخورد ایشان با یزید ملعون!اون یزید به درک واصل شد.حال ما هستیم و یزیدیان این زمان!چکار باید کرد؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اگر سياست درست را هم بخواهيد اجرا كنيد

نبايد از جنگ و تقابل ترسيد و از ميدان بدر رفت
و گرنه شما قادر نخوا هيد بود سياست درست را اجرا كنيد
همين ايستادگي سياست درست و رسم باج ندادن و آزادگي است
خیلی دلم گرفت ، خیلی ناراحت شدم ،اشکم دراومده
از شد ناراحتی میخوام بمیرم :((((
خداااااااااااا ما جوونای ایران چه گناهی کردیم :(((((
چرا باید با همه دنیا فرق داشته باشیم :((((((((
میخوام بمیرم از گریه دارم دیوونه میشم :(((((
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
راست میگه دل منم شکست :(((( :D
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
چون گفتن ایران باید تعلیق کنه این همه گریه کردی؟

شما مثل اینکه ده سال از دنیا عقبی، این که حرف جدیدشون نیست!
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
زیاد ناراحت نشو، توی سیاست هیچ حرفی معنی واقعی خودش را ندارد.
این ها چانه زنی های قبل از معامله و مذاکره است.
نيما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
بابا ما هم جوونيم، منم كارشناسي ارشد مهندسي نفت دارم و در اثر اين تحريم ها نه ازدواج كردم نه كار دارم، اما وطنم رو نمي فروشم
مگه فقط شما جوون و آدم هستيد، حالا كه اين همه هزينه داديم كوتاه اومدن حماقت محض و خيانت به آيندگان هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
بايد افتخار كني نه اينكه دلت بگيره.
برو يه كم بزرگ شو.
دنيا را بشناس.
استكبار را بشناس.
آزادگي را بشناس.
تازه الان فشار جدي نيست.
امام حسين را بشناس
ايراني مسلمان باش.
....
....
...
مردم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
همه علل ناراحتی شما و امثال شما اینه که مهمترین موضوع رو در این همهمه دنیا فراموش کردید و آن چیزی نیست جز مرگ!جز آخرت!جز خدا!!!!!!!!!!
دوستان تا کی‌ باید گفت که دعوا سر مساله هسته‌ای نیست. اینها چیزی کمتر از نابودی ایرانیها و تملک ایران را نمی‌‌پذیرند. خوشبختانه و بدبختانه افغانستان و عراق نمونه‌های خوبی‌ هستند.

با تشکر - حسن پاکرو
آقا ولشون کنید کار خودتونو بکنید!!!!
واقعا" که خجالت داره هر لحظه یه حرف میزنندو توی مواضع وگفتارهاشون تعادل ندارندولی ایران هم باید از هر راهی که میدونه به تحریمها پایان بده خداییش خسته شدیم از تحریم جالبه که هیچ خبری نمیتونه برام به اندازه بر طرف شدن تحریمها شاد کننده باشه ...خدا وکیلی تمومش کنید ملت چشم انتظارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
آقا محكم بايستيد
ملت پشت سر تان هستند.
بهد از دويست سال از خواب گران بيدار شديم ديگر به هيج وجه حاضر به خواب تاريخي نيستيم
دوره سلطه و خان خانی اینها تمام شده است ، اگر راست می گویند فساد و آلودگی اخلاقی ، خانودگی و اجتماعی خودشان را حل کنند.
برای اتحادیه اروپا متاسفم که اختیارش دسته اسرائیله.همه توافقات و تلاش هایی که از سمت هر دو طرف انجام شد رو به همین راحتی به خاطر منافع اسرائیل دارن به باد میدن.در عجبم از مردم خودمون که با دیدن همچین حرکاتی باز هم مقصر رو در موفق نبودن مذاکرات کشور خودمون میدونن.اگه بخوان زور بگن و توافقات قبلی رو اینجوری نادیده بگیرن نباید کوتاه اومد چون نشون میده رو هیچ حرفیشون نمیشه حساب کرد.اونایی که میگن اقا خسته شدیم کوتاه بیایید ازشون یه سوال دارم: میدونن اگه قبول کردیم کوتاه بیاییم اونا به چه حدی راضی میشن؟وقتی اینقد شخصیت ندارن که رو حرفای خودشون بمونن به نظر من صلاحیت مذاکره کردن رو هم دیگه ندارن.حاضرم تنی که هنوز 20 سال از اومدنش به این دنیا هم نگذشته رو به خاطر ایران زیر خاک بفرستم ولی عزت ایران زیر پای یه کشور 2 سانتی مثه اسرائیل لگدمال نشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
احسنت. ما اگه یه قدم بریم عقب اونا دوقدم میان جلو.اگه گفتیم باشه تعلیق میکنیم میگن تاسیسات رو بار کشتی کنید با هرینه خودتون بفرستید اروپا هزینه انبارداری یا نابودیش رو هم بدین .تا تازه بشینیم در مورد ممنوعیت تولید TNT تو ایران صحبت کنیم
دوستان باید واقع بین باشیم بنظرم باتوجه به دشمنی های کشورهای عربی ما اگر همه چیز را هم تعلیق کنیم قول می دم سراغ چیز دیگری بروند بهرحال شرایط کشور ما منوط به ایستادگی است و صدالبته درست کردن اوضاع داخل باید به مردم توجه کنند ما مردم بسیار خوبی داریم.
با این اوصاف فکر کنم فردا روز دلاره.
اندکی صبر داداش
اون رصد رو هم خوب اومدی
داستان به این سادگی ها هم نیست !
این دفعه داستان متفاوت هست و تصمیمات اونها عواقبی بیشتر از صرفاً مخالفت ایران داره !
این حق ما هست و انشاءالله حقمون رو میگیریم
با کنفرانس بغداد نشد باز حقمون رو میگیریم
ما حق و حقوقی داریم که باید بگیریم و میگیریم
صحبت دیر و زود نیست مسئله پذیرفتن و نپذیرفتن نیست این یک شو نیست ، این دفعه فرق داره !
ما حقمون رو میخوایم بهترین گفتمان رو داریم
و آمریکا نمیتونه ما رو تو دایره ادبیات دیپلوماتیک خودش محدود کنه ! اگر ورق برگرده اونوقت ما هم برمیگردیم ! و خدا انشاءالله اون روز رو نیاره که اتفاق بدی بیافته ، چون صرفاً یک اتفاق نیست
ما حرف حساب میزنیم
باید جواب درست بشنویم
اگر جواب درست نشنیدیم ، هیچ چیز کم نمیشه از ما ، بزرگی خودمون رو حفظ کردیم که حاضر به مذاکره شدیم ! فعلاً منتظر خواهیم موند !
ثبت نام شروع شد برای نبرد حق علیه باطل
دوست ندارم در این قضیه از رهبری هزینه شود. این مساله بحثی فنی وسیاسی است که حداکثر ظرفیت ان در حد وزیر امور خارجه است. من با تعلیق داوطلبانه به شرط لغو تمام تحریم ها، کمک به توسعه فن آوری صلح طلبانه در کشور و خروج ناوهای خارجی از منطقه موافقم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
خوب چه کاری بود که شروع کنیم بعد تعلیق و رفع تحریم ها . پس این همه بیچارگی کشیدیم در این چند سال چی . من هم موافقم کلا بی خیال بشیم این انرژی رو .
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
غنی سازی و انرژی هسته ای بهانه است. اونها دقیقا با توسعه فن آوری ایران مخالفند.
مقصر خودمونیم؛ اونها وقتی عقب می‏کشند که مطمئن بشوند اجازه‏ی عبور نفت از تنگه‏ی هرمز را نخواهیم داد؛ ما چرا دست دست می‏کنیم؟
سلام و خسته نباشید به کارکنان تابناک

اینکه رژیم صهیونیستی به کشورهای
5+1 فشار میآورد و یا روند مذاکرات را که به نفع ایران اسلامی منجر میشود باید تغییر دهند شکی در آن نیست. مسئله داشتن و یا نداشتن نیروگاه هسته ای ایران نیست بلکه مسئله وجود و رسمیت اسرائیل است که هردو از نظر ایران اسلامی مردود و قابل قبول نیست حتی اگرچه بارها و یا هزاران بار مذاکره ای که از نظر عقل و منطق نتیجه ای مثبت به نفع ایران داشته باشد باز بهانه دیگری از طرف 1+5 مطرح میشود که مثال ایران نسبت به تعهداتش عمل نکرده و نمی کند.
البته شاید 1+5 خجالت میکشند یا اینکه پشت پرده از ایران خواسته اند حال که دولت جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد پس به وجود منحوس این کشور غاصب دخالتی نداشته باشد تا اسرائیل زاده های اروپا یعنی 1+5 از ایران درخواست مذاکره نداشته باشند و کلا مسئله هسته ای ایران اسلامی حل و فصل خواهدشد. مثال خیلی از کشورها هستند که حق وتو هم ندارند و اما حال اسرائیل را به رسمیت بشناسند و یا نشاسند اما به وجود کشور غاصب اسرائیل دخالت نمی کنند و امریکا و
5+1 نیز هر گز از آنان نخواسته و نمی خواهند که پای میز مذاکره بنشنند که غنی سازی هسته ای خودرا برای مثال به تعلیق در آورند.البته خیانت کشورهای عربی و دادن رشوه و تقاضای
خاضعانه و چاپلوسی آنان آنهم برای فشار جندین برابر بار به ایران را نباید فراموش کرد!!

اللهم کن لولیک الفرج ... انشاالله
اقتصادوبيكاري دراروپاوامريكابه سرحدنهايي رسيده دنبال بهانه براي جنگ باايران هستند.اگرمسولين ما هم كوتاه بيايند ايرادهاي ديگر ميگيرند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اقتصاد و بيكاري ايران چطوره؟سرحد نهايي اونها به يك پنجاهم وضعيت كنوني ايران نيست
اگه آستین بالا بزنیم هیچ نیازی به این شیطان پرستهای گوساله چرون نداریم.
مشکل اساسی این بحران پولهای بی حساب عربها خصوصا وهابیهای سعودیه که از قدرت هسته ای ایران پیشاپیش وحشت کردن. حالا ملیاردهای بی حساب میریزند به جیب غربیهای گدا گشنه و یکشبه رای اونها رو تغییر میدن.
چماق را بر سر این مارهای هفت خط و خال بکوبید تا ببینید راه ها چظور هموار میشود.راه موفقیت مذاکرات ایران با تیم غرب از ریاض و دوحه و ابوظبی میگذرد.این حقیقت تلخ تا جا نیفتد و واقعیت ملموس پیدا نکند ملت ما تاوان آن را پس میدهد. این راهی است که ما رفته ایم و برگشت از آن خیانت به ملتی است که هشت سال جنگ کرده و خون داده. و باعث آن جنگ هم همینها بوده اند.
بهترین واکنش به این آدمهای زبون نفهم مغرور قطع صادرات نفت به اروپاست.حالا که قراره ما از تحریمها ضرر کنیم بذار اقتصاد اونها هم کله پا بشه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
شما زحمت نکش خودشون خرید رو تحریم کردند . هیچ اصلا فکر کردی در آمد کشور از کجا باید تامین بشه ؟؟ مگه میشه کره شمالی شد ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اللهم اشفع كل متوهمين
این اتحادیه اروپا و وزیراش حکایت بچه بد و پررو را دارن من فکر میکنم اونا به هیچ صراطی مستقیم نمیشن و بحث انرژی هسته ای و بمب اتم هم بهونه است اونا کلا با ایران و نظام ما مخالفن ما هم نباید باج بدیم هر چند با نظر آقایی که گفته جوونی مون تباه شد هم موافقم ولی متاسفانه گیر دولتهای روباه صفتی افتادیم . مطمئن باشید انرزی هسته پروندش بسته بشه یه داستان دیگه سرهم میکنن مثل حقوق بشر و اختلافات مرزی و و و و و و
آقایان وخانم ها لطفاً منفی ندید از سوی همین اجنبی ها دارید رصد میشید می خواهند شما را بسنجند
به نظر من مشكل اصلي اينكه مترجم ها نميتونند زبان اونارو به فارسي و زبان مارو به انگليسي تبديل كنند چون همبشه پس از هر مذاكره اي همه اعلام ميكنند به نتيجه رسيديم و همه چي داره درست ميشه مثلا همين چند وقت پيش بود كه تو همين روزنامه ها نوشتند كه امريكائيها و اروپائيها با غني سازي ما مخالفت ندارند پس چي شد .يا پس از مذاكرات استانبول همه گفتند به نتيجه رسيديم اما دو روز بعد تحريم ها شديد تر شد .پس مشخصه كه ما زبان همديگه رو متوجه نميشيم و بايد فكري به حال مترجم هامون كنيم تا اوضاع بهتر بشه و گرنه گراني كمرمون رو خرد ميكنه .
من کلا زور گويي غربيها را در مساله هسته اي قبول ندارم. ولي دوستان بيايد کمي واقع بين باشيم علت اين تتاقضي که ما مشاهده مي کنيم در غربيها نيست در خود ماست. چون از واقعيتها صحبت نمي کنیم مردم همه فکر مي کنند مذاکرات پيروزمندانه به نفع ايران تمام شده است. در حالي که غربيها در همان مذاکرات هم اعلام کرده بودند که بايد ايران غني سازي رامتوقف کند. حالا که علني گفته اند سناريو سازي هاي رو شده و ما فکر مي کنيم اونها حرفشون رو عوض کردند.
اينايي كه من و شما ميگيم فقط براي چندثانيه برامون لذت بخشه هيچ تاثير ديگه اي نداره.
ایران بزرگ این راهی رو که آغاز کرده به لطف خدا و همت ملت شریفش تا آخر ادامه میده و هیچ قدرتی هم نمی تونه سد راهش بشه .
ما که دانش غنی سازی را بدست آوردیم چرا در برابر دریافت امتیازات بیشتر غنی سازی تعلیق نمی کنیم اگر بد قولی کردن مانند دفع قبل تعلیق را می شکنیم
تا وقتی که کشورهای غربی دستور کار را از صهیونیستها میگیرن وچالش اصلی مابا اونا هم همین رژیم صهیونیستیه ،همین آش وهمین کاسه اس.اگه هر کدوم از این سران تمکین نکنه به دستور صهیونیستا همون بلایی که سر کندی اومد سر اونا هم میاد .با کسی شوخی ندارن.
وقتی 27کشور اروپایی و آمریکا همه نوکر رژیم صهیونیستی میشن ، میشه این .
ما که از رژیم صهیونیستی قوی تریم پس باید نوکری مارو هم بکنند . فعلا دارن به زانو در میان.
اينا هيچ وقت راضي به "پيشرفت مردم ايران"نبودن وگرنه خودشونم %100 ميدونن خبري از تسليحات نيست.وقتي هم نخوام كسي پيشرفت كنه، نتيجش همچين تصميميه.هيچ ربطي هم به تسليحات نداره.اين نتيجه هاي مزاكرات قبلي كه ميگفتن مثبته، همون قضيه هويچ نشون دادن بود كه ايران خوشحال بشه و بيخيال همه چيزش بشه.ولي همچين تفكري كه ما با اين جريانات و بعد سالها درگيري و بخصوص الان با كشته شدن دانشمندانمون بيخيال حق مصلم كشور و ملتمون ميشيم بخاطر آقايون،واقعا احمقانه بود.كلا روابط با كشورها بايد موجب توسعه بيشتر هر كشوري بشه وگرنه چه فايده اي از اين روابط وجود داره؟ پس بهتره واقع بين بود و بيخود پاي يه شاخه خشك آب نريزيم.اين اتحاديه،هيچ خاصيتي براي مردم ما نخواهد داشت.
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
انصافا همينه كه گفتي.
از اين جماعت نامرد تر خودشونن.هر موقع تونستن يه نيشي به مردم ما زدن.الانم هر كاري در توانشون هست دارن ميكنن.روابط با كشورها بايد باعث پيشرفت بشه.چه فايده اي داره ما بخوايم روابط برقرار كنيم كه باعث بشه جلوي پيشرفت علمي مردممون گرفته بشه؟ همچين كاري رو كشورهاي وابسطه فقط انجام ميدن.مسئولين قاطع باشن و زير بار همچين حرفهاي زوري نرن.
اسراییل بی پدر اینارو می فرسته جلو و به جون ما میندازه. اما مطمئن باشید هیچ غلطی نمیتونن بکنن..... اگه از سگی که پارس میکنه بترسی وفرار کنی اونم دنبال تو میاد وباباتو میاره جلو چشات اما همین سگ وقتی بایکی روبرو میشه که جلوش ایستاده وبهش ذل زده کاریش نداره .... حکایت ماهم همینه اگه یک قدم در برابر این سگ های هار کوتاه بیاییم اونا ده قدم میان جلو ....پس صبور باشیم ومقاوم چراکه فرزندان خمینی کبیر اینگونه اند..
تابناک هرچند یک سایت صد در صد جهت دار است ولی حرفه ای و بروز عمل می کند و اما در خصوص بخش اظهار نظرها که البته کنترل شده و توسط کارمندان سایت تولید و اعلام می شود باید عرض کنم که خیلی آبکی می باشند و در شأن سایت شما نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پس تو هم حتما از کارمندانی تابناکی؟ این تابناک درسته که بچه ی پیغمبر نیست و شیطنت هایی دارد اما این حرف تو دیگه خیلی خنده داره
گرگها در لباس میش ظاهر شده اند . قطعا مکرو حیله ای در کار است . مسئولین باید مراقب باشند و کوتاه نیایند . هیچ غلطی نمی توانند بکنند . دورآندیشی و مقاومت امام (ره ) قابل تحسین است. تعلیق انرژی هسته ای یعنی فلج کردن ایران از پیشرفت > نباید به اروپاییها باج داد
اين دوران بهترين موقعيت براي محك زدن رجال سياسي و اقتصادي است . بايد هر طور شده روي پايه خودمون بايستيم . نبايد كوتاه اومد چون غرب با سياست تزوير داره با ايران برخورد ميكنه . به قول دوستمون اولين كسي كه از سلاح اتمي استفاده كرده حالا ادعاي صلح جهاني داره . بخدا كه آمريكا و و مخصوصا اسرائيل بزرگترين شيطان ها هستند . درسته تو اين شرايط از هر لحاظ به مردم فشار مياد ولي بحالا كه كار به اينجا رسيده بايد رو حرفمون بمونيم . نبايد به فكر خودمون باشيم بايد به فكر نسل هاي بعدي باشيم كه در باره ما ميخان قضاوت كنن.
ببینید ما بادنیای طرف هستیم که یکی مثل ترکیه خودشو نیمه مسلمون فرض میکنه بعد به هر آب و آتیشی میزنه تا تو دنیا خودشو بیار بالا (مثل بچه ها ی جاهل) و یکی مثل اعراب با پول دزدی و باد آورده می خوان عرض اندام کنن و بگن ما اولین انسانهای برتر دنیاییم و یکی هم مثل ایران چون می خواهد بر اصول ارزشها و اسلامی بودن پایبند باشد اون رو ضعیف و ناداون فرضش میکنن و فشار میارن و (البته موقعیت جئو جغرافی ایران که برای ایرانیان ناشناخته و برای خارجی ها کاملا شناخته شده ) همه دزدان و سود جویان رو به سمت خودش می کشونه مثله طلا در آمریکا
باسمه تعالي/ به نظر بنده حقير هرگونه كوتاه آمدن در مقابل كفر غرب بي شك به معني تضييع ملت ايران وهمچنين خدشه در مواضع نظام خواهد بود.ما خون دل خورديم رنج اقتصادي و معيشتي كشيدم و به طبع آن بسياري مشكلات به ملت وارد شده حالا پا پس بكشيم .حالا به هر شكلي كنار بياييم توهين به ايران و ايراني است.ميليارديها دلار صرف تاسيسات هسته اي شده ، بپذيريم به تعليق.ما همين رويكرد مدارا را در زمان گذشته داشتيم نتيجه اش چي شد! زمان رو از دست داديم . وقتي رهبري مي گويند ما ساخت بمب هسته اي در ايران را محكوم مي كنيم ، يعني ما به دنبال آن نيستيم پس حالا كه ايمان داريم كار سالم مي كنيم بايد تابه آخر باستيم و هزينه بعد آن را بدهيم . از همينجا به عنوان يك ايراني مسلمان مي گويم اندكي مسامحه و ملاحظه با غرب، خيانت به ايران و آرمانهاي انقلاب است.
آقا لطف کنید نظر آدمای ترسو و بزدل را منعکس نکنید.طبع استکبار مثل سگ می باشد اگر ترسیدی و دَر رفتی دنبالت می کند و اگر نترسیدی و جلوش در اومدی (سنگ برداشتی و یا ادای سنگ برداشتن رو درآوردی)اونهم پا به فرار می گذارد. مسئله ما با غرب بر سر مسائل هسته ای نیست بر سر اعتقادات و اسلام ناب محمدی است.
تابناک همین خبرت کلی رو قیمت ارز امروز تاثیر خواهد گذاشت :((((( دلمون خوش بود داره پایین میاد
چقدر اين وضعيت بي ثباته
اصلا آژانس برای چی رفتن یک تاکسی خطی سوار میشدن!
شما بخوای شوفاژ خونه رو تعمیر کنی میری از استانداری اجازه میگیری که اینا برای یک سری تاسیسات داخلی و بومی رفتن از بیگانه اجازه بگیرن؟
امیدوارم بتوانیم هم حقمان را بگیریم هم به سلامت عبور کنیم؛ تو را به خدا اختلافات را رهاکنید.
گلويمان پاره شد بس كه گفتيم انرژي هسته اي حق مسلم ماست . حالا بياييم كوتاه بياييم.؟؟؟ صد سال ديگه هم كوتاه نخواهيم آمد و با اجنبيها مقابله خواهيم كرد.
این دیو صفتان بست وبلید همه خوبیها ودنیارا برای خودشان می خواهند ورحمی به هیچکس نخواهند کرد بنابراین گول اینها را نباید بخوریم وتا اخر بایستیم
مطمئن باشید اگر موضوع هسته ای هم نبود بهانه دیگری برای فشار بر ایران وجود داشت.
چرا ما در جوانی باید سختی بکشیم که نسل اینده راحت باشند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
به همون دلیل که قاجار و پهلوی نکردند و ما چوبشو میخوریم. در ضمن من بیش از 20 کشور دنیا را رفتم و شماها فکر میکنید اگر تحریم نباشیم چه اتفاقی می افته و وضع بهتر میشه و یا دسته دسته اسکناس بهمون میدن؟ خیر . اقتصاد زمانی درست میشه که به سمت تولید بریم و نه فروش نفت. امیدوارم هیچکس نفتمونو نخره. حد اقل برید ببینید که مردم در دیگر کشورها چگونه زندگی میکنن. طبق آمار سازمان ملل اگر فقط سه وعده غذا برای خوردن داشته باشی از 60درصد مردم دنیا ثروتمندتری. مشکل شماها اینه که فکر و تحقیق نمیکنید. از جمعیت 800 میلیونی اعراب فقط 2 میلیون وضع خوبی دارند و همین عربستان بیش از 53 درصد مردمش فقیرند که برای اینکه رسانه ای نشه شهر ریاض رو درست کردند و بدون رودید مردم خودشون هم نمیتوانند برنند بعد میگن فقیر نداریم یا همین امارات و ...
چراکوتاه بایدمابیایم پس غیریت ایرانی ماچیشده 8سال جنگ بهترین افرادجامعه رفتن برای رفاه وآسایش مابرای پیشرفت جامعه چطورمیشودتمام دنیاحتی پاکستان داری بمب اتم باشدماانرژی صلح آمیزاتمی نداشته باشیم واقعاچرااگردولت بخوادذره ای ازحق مردم کوتاه بیادخون شهیدان روپامل کرده
دوستان روزي از دست قضا روباه وخروسي مجبور شدن از عرض رودخانه اي عبور كنن. بناچار سوار بر قايقي شدن دراين بين روباه كه مترصد فرصتي بود تا خروس رو بخوره همش به خروس مي گفت خروس گرد وخاك نكن،خروس گردخاك نكن! خروس هم كه فهميده بود روباه داره بهونه تراشي ميكنه وهدفش چيه،گفت: اينجا توقايق مگه خاك هست؟ مي خواي منو بخوري خب بخور چرا بهونه هاي مسخره مياري. حالا اين شده حكايت ما ايرانيا. ما چونكه اسرائيل رو به رسميت نمي شناسيم واز مردم فلسطين واستقلال اين كشور حمايت مادي ومعنوي ميكنيم اين مشكلات رو برامون درست ميكنن. شك نكنين اگه مسئله هسته اي هم حل بشه اسرائيل وامريكا بهونه ديگه اي پيدا ميكنن. مشكل فقط دشمني ما با اسرائيله نه چيزه ديگه.
آمريكا و اسراييل هيچ غلطي نمي توانند بكنند از كشورهاي بي خاصيت غربي از اين بيشتر توقعي نيست.بعضي كشورهاي عربي خائن هم كه روي كفتار هم سفيد كرده اند.كساني كه غيرت ايراني ندارندبفرماييدبگويد:وضعيت زندگي مردم در آمريكاو اروپا نمي بينيد كه به چه وضعيتي رسيده اند.اين كشورها بروند وضعيت زندگي مردمشان را سروسامان بدهند.ياعلي مدد.
طبق معاهده ان پی تی غنی سازی تا هر درصدی و تاسیسات آب سنگین حق ماست و ما بعنوان یک عضو باید بتوانیم از کلیه حقوق خودمان بهره مند بشیم . همه حرفهای اینها هم بهانه است و اصلا نباید تسلیم شد. اتفاقا روز به روزهم شرایط به ضرر غربیها تغییر میکند. انتخابات روسیه، احتمالا فرانسه، انقلابهای عربی و ..... همه بنفع ایران تمام میشود.
دولت فاسدامریکا ودولتهای فاسداروپایی اشاعه دهنده سلاحهای هسته ای هستندوخودشان راچرااستثنا میدانندازاجرای قوانین ان پی تی و بازهم براساس بی احترامی به قوانین ان پی تی میخواهنداعضا ان پی تی را ازداشتن صلح امیزهسته ای بازدارند واقعا ناقضان قوانین هستندوبعدهم قبل ازنشست استامبول 2 نیز شرط وشروط بیهوده میگذاشتند حالا هم همینطوراست وبیخودی بابت تبلیغات شلوغ میکنند وگرنه ازنشست استامبول 2 تاحالا مگرچه اتفاقی افتاده است که انها خیال میکنندمثلا درموضع قدرت هستند برای انها بهتراست که همچون استامبول 2 مثل بچه ادم تمام حق وحقوق ملت شریف وازاده ومقتدرایران اسلامی رابپذیرند وبه فکر خلع سلاح هسته ای خویش باشند چون تاریخ نشان داده است انها دارای افکارومواضع ثابت نیستندوداشتن سلاحهای اتمی توسط انها برای امنیت جهانی مضرراست پس بهترین کاربرای انها احترام به قوانین ان پی تی وقوانین بین اللملی است وبیشترازاین هم الکی شلوغش نکنند
بايد درمقابل اين زور گويان ايستاد واز حق مسلم ملت ايران دفاع كرد ودر صورتي كه تحريمها را ادامه دادند تصميم قاطع اتخاذ كرد
شما چرا خیال می کنی ذلت سر سپردگی به غرب کمتر از سوختن با عزته؟؟!
بسوزیم و بسازیم بسی بهتر از آن است که مخموری باشی که دیگران بسازنت
اینها میدانند که ما در کشورمان هیچ مشکل اقتصادی و اجتماعی ندارند بخاطر سرگرمی میخواهند برای ما مشکل تراشی کند..
متأسفانه همه دوستان عزیز بدون تحلیل و کاملاً احساسی با قضیه برخورد میکنند .
واقعاً توقع داشتید چند روز به مذاکرات مانده ، غربی ها در مصاحبه ها صحبت از دادن امتیاز به ایران بکنند ؟ توی روند مذاکره و چانه زنی خیلی طبیعی است که تمام طرفین قضیه از حداکثر اهرم های فشار روانی استفاده کنند تا با تضعیف روانی طرف مقابل حداکثر امتباز رو از طرف مقابل بگیرد . البته من مطمئن هستم تیم مذاکرات ایران نسبت به این موضوع آگاه هست و باید بدون توجه به این جنگ روانی در مذاکرات از حقوق ملت ایران دفاع کند .
در موضوع فعلیت های هسته ای بحث بر سر اقتصادی بودن تولید برق و غیرو نیست و موضوع اهمیت استراتژیک دارد و باعث تثبیت موقعیت و هژمونی ایران میشود . ان شاء الله
من میتونم قول بدم اونا حتی حساب تعداد پله های نیروگاه بوشهر رو دارن.
خدا وکیلی حرف زور می زنند. از یه طرف از توافق در مذاکره حرف می زنند، از طرف دیگر به توافقات توجهی نکرده و حرف زور خودشون را می زنند.
تو را خدا نترسيد از اين آمريكا و اسرايل و اروپا غرب به كارتان ادامه دهيد تا ايراني سر بلند داشته باشيم من راضي به مردن هستم ولي راضي نيستم حرف زور قبول كنم - هيچ كس حق ندارد هسته اي ايران را تعليق كند و مسولين هم حق عقب نشيني ندارند اگر مي خواهند حمله كنند بگذاريد حمله كنند ما حاضر به مردk هستيم ولي ذلت نمي پذيريم
بیشتر از این مردم را بیچاره نکنید کوتاه بیایید
نا شناس چرا ناشناسی تو از جنس همه ایرانی هائی و حرف دل همه را میزنی در برابر این خود پرستان متن فرمایشاتت را دوباره من تکرار میکنم " من برای این طرز تفکر شما متاسفم
من خودم رو شهروند درجه یک دنیا می دونم
من هم حق دارم از فناوری های صلح آمیز استفاده کنم
من در کشوری زندگی می کنم که نه تولید کننده و نه دارنده و نه استفاده کننده از سلاح هسته ای است و این را یک ذلت می دانم که برای جلب اعتماد کشور هایی که همه این موارد را دارند از استفاده سلح آمیز دست بردارم
من معتقدم که بحث فشار بر ایران است و نه سلاح هسته ای "
مخلص همه ایرانیا هم هستیم
خوف نکنيد . اين شمشيرها قبل از مذاکره بالا مي رود تا پاي ميز امتياز بگيرند . الان به مرگ مي گيرند که به تب راضي کنند . ايران هم تجربه اين رفتارها را دارد .
برادران وخواهران عزیز بهانه غرب واعراب وجود انرزی هسته ای ویا حتی بمب اتمی در ایران نیست بهانه آنها اصل حاکمیت نظام را نشانه رفته اگه ما حتی بگیم کلیه فعالیتهای هسته ای نفتی اقتصادی اجتماعی وحرکتی مردم را به حال تعلیق در می یاریم بازم اونا بهانه های دیگه ای رو علم می کنند .ما بجز خدا کسی را نداریم وچه پشت وانه ای بهتر از این پس آماده تقابل حق علیه باطل باشید ان الباطل کان زهوقا
تعليق فعاليتها به معني تعطيلي نيست
قبلاهم اين روند انجام شده و دوباره فعاليتها
از سر گرفته شده اگر واقعا احساس شود كه اين موضوع روند مذاكرت را تغيير مي دهد مي شود براي مدت كوتاهي اين مسئله را مورد نظر قرار داد و تعدادي از دستگاهها را با ظرفيت كمتري از ان بهره برداري كنيم شرايط ما هم مي تواند طوري تنظيم شود كه در صورت عدم تحقق خواسته ها از سرگيري فعاليتها
در نظر جامعه جهاني موجه جلوه كند
ایران اگه میخواد تا آخر هسته ای رو داشته باشه فقط باید مستقیم با امریکا صحبت کنه چون منافع اروپا، چین، روسیه، ترکیه و همه کشورهای عربی در این است که امریکا با ایران دشمن باشد. این صحبت اروپاییها هم در این زمان برای بهم زدن توافق ایران با غرب است.

اگه امریکا پیشنهاد مذاکره مستقیم داد این دفعه لطفا نماینده ایران قبول کند.
مردم ایران توی 8 سال جنگ نشان دادند که با تمام قدرت جلوی زیاده خواهی ها ایستادند. حتی تو ی این 8 سال هم که بحث انرژی هسته ای پیش امد حقیقتا تو راهپیمایی ها نشون دادند که زیر بار ظلم نمی رند. ان شاالله پیروزی با ماست
غنی سازی و انرژی هسته ای بهانه است. اگه غنی سازی رو بذاریم کنار، فردا موضوع دیگه ای رو بهانه می کنند.
مرگ یه بار شیون یه بار اسرائیل رو باید محو کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها