بازدید 6744

آمار دانشجو از بدهی دانشگاه آزاد

دانشجو افزود : البته جوانمردانه تر این بود که این بدهی اتفاق نمی افتاد و یا حداقل 5 تا 6 ماه آخر این اتفاق کمتر می افتاد .
کد خبر: ۲۴۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۸ 07 May 2012
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : این دانشگاه حدود 2600 میلیارد تومان بدهی دارد که از دوره قبل است .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، فرهاد دانشجو در حاشیه نشست اتاق فکر بسیج دانشجویی و روسای دانشگاههای استان های تهران و البرز در جمع خبرنگاران افزود : بخشی از این بدهی مربوط به قرض هایی است که دانشگاه آزاد از بانک ها گرفته و بخشی نیز بدهکاری این دانشگاه به پیمانکاران و بخشی دیگر مربوط به مخارج  داخلی این دانشگاه است .

وی با بیان اینکه کار در دانشگاه آزاد با این همه بدهی سخت است در عین حال افزود : این بدهی برای سازمانی که دارایی هایش بیش از 300 هزار میلیارد تومان است ، بزرگ نیست .

دانشجو افزود : البته جوانمردانه تر این بود که این بدهی اتفاق نمی افتاد و یا حداقل 5 تا 6 ماه آخر این اتفاق کمتر می افتاد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد : امیدواریم به لطف خدا و با برنامه ریزیهای دقیق از این مشکل عبور و ان را به فرصت بسیار خوب برای حرکت به جلو تبدیل کنیم .

وی با بیان اینکه باید منابع مالی جدیدی در دانشگاه آزاد ایجاد کنیم ،‌گفت : به جای اینکه دست خود را در جیب خانواده های دانشجویان کنیم وشهریه را به عنوان تنها منبع مالی دانشگاه در نظر بگیریم باید بتوانیم نیازهای مالی دانشگاه را از منابع دیگری نیز تامین کنیم .

دانشجو با بیان اینکه  اجرای این برنامه به حداقل دو سال زمان نیاز دارد افزود: به عنوان کار کوتاه و میان مدت در این باره بازنگری در برنامه ها و صرفه جویی را اغاز کرده ایم .

نشست اتاق فکر بسیج  دانشجویی و روسای دانشگاههای استانهای تهران و البرز در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار