بازدید 45085
ادعایی جدید درباره برنامه هسته‌ای ایران:

ایران تا ساخت بمب اتم شصت روز فاصله دارد!

دیگر برای مقامات رژیم صهیونیستی از سال و ماه گذشته است و آنان از چندین روز برای ساخت بمب هسته‌ای در ایران سخن می‌گویند؛ اما پیامی که آنان به تازگی مخابره می‌کنند، پیام‌های دیگری دارد که اساسا به توانایی یا تصمیم ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای ارتباطی ندارد.
کد خبر: ۲۴۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶ 04 May 2012
تا کنون مقامات رژیم صهیونیستی از سال و ماه برای ترساندن افکار عمومی جهان از ایران هسته‌ای استفاده می‌کردند، اما این روز‌ها آنان از چندین روز مانده به اینکه ایران بمب هسته‌ای بسازد، سخن می‌گویند. «ایهود باراک»، وزیر جنگ این رژیم در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است: ایران شصت روز، فقط شصت روز با ساخت بمب هسته‌ای فاصله دارد.

به گزارش «تابناک»، این شصت روز که «ایهود باراک » در مصاحبه با نشریه صهیونیستی «هایوم» به آن اشاره کرده است، البته نه به ارتقای توانایی فنی ایران برای ساخت بمب اتم در این مدت ارتباط دارد و نه به تصمیم ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای که این دومی اصولا حدس زدنی نیست، بلکه دقیقا به انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی ارتباط دارد.

بر پایه این گزارش، مقامات صهیونیستی می‌خواهند تا پیش از آغاز کارزار انتخاباتی خود، کاملا خیال خویش را راحت کنند؛ یعنی آنقدر به جامعه جهانی فشار آورند که از یک سو تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال شود و از سوی دیگر، آنان بتوانند افکار عمومی خود را قانع کنند که همچنان مشکل ایران باقی مانده است و با این حربه، دوباره راستگرایان افراطی قدرت را در سرزمین‌های اشغالی به دست گیرند.

در چنین رویکردی، آنان دو خط قرمز دارند؛ نخست مذاکره ایران و غرب برای رسیدن به توافق. رویکرد راستگرایان صهیونیستی زمانی بیشتر به خط قرمز تبدیل می‌شود که در مذاکره ایران و غرب به هر نحو، ایران برنامه هسته‌ای یا به طور مشخص برنامه غنی سازی خود را حفظ کند.

خط قرمز دوم آنان، حمله نظامی آنان به ایران است. هرچند راستگرایان صهیونیستی بیش از هر جناح و یا نهاد دیگری در سرزمین‌های اشغالی از حمله به تأسیسات ایران سخن می‌گویند، آنان بیش از هر کس دیگری به موقعیت ژئوپولتیک و وضعیت سیاسی خود در درون آشنا هستند و می‌دانند که همیشه حمله نظامی نیست که حرف آخر را می‌زند، بلکه این دعوت به حمله نظامی است که هزینه نمی‌آورد و افکار عمومی را به سمت آنان متمایل می‌کند.

بنابراین، هنگامی که گفته می‌شود ایران شصت روز با ساخت بمب هسته‌ای فاصله دارد، بدین معناست که راستگرایان صهیونیستی، تنها شصت روز برای پیروز شدن در انتخابات سپتامبر فاصله دارند و اگر نتوانند مانع مذاکرات ایران و غرب شوند، تحریم‌ها علیه ایران شکسته می‌شود و در عین حال، ایران غنی سازی را ادامه می‌دهد و به این ترتیب، شکست آنان در سپتامبر قطعی است. البته هیچ گاه نباید متغیری همچون سیاست‌های آمریکا را در انتخابات آینده در سرزمین‌های اشغالی نادیده گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۰
انتشار یافته: ۱۱
صهیونیستها به شدت دنبال شکست مذاکرات ایران هستند با 5+1 تا بعد از این شکست بگویند دیگر زمان فکر کردن برای گزینه های دیگر وجود ندارد و باید حمله نظامی کرد یعنی در یک کار از پیش طراحی شده قرار بدهند.
و ایران باید به دقت مراقب باشد که دارد چکار میکند در مذاکرات پیش رو.
خصوصا که اعراب و خیلی از دوستان قدیم ایران در حال حاضر تبدیل به دشمن و عامل مشکل ساز شده اند برای ایران.
پاسخ ها
گنزق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
اسرائیل از حمله به ایران سودی جز مظلوم نمایی بیشر ،نمیبرد ، مطمئن باشید حتی از ایران غیر هسته ای هم وحشت دارد. این را بدانید اگرجنگی رخ دهد ممکن است این وسط موشکی چیزی ،اشباهی به پایتختهای کشورهای همسایه اصابت کند و همسایگان مطمئنن این را نمیخواهند.همش هیاهوی تبلیغاتیِ دادا....
اولا" که ما هم می توانیم اما لزومی بر انجام این کار نمی بینیم چون در طول تاریخ ما همیشه مردمی صلح طلب بودیم و خواهیم بود ثانیا" خیار شور که نمی خواهیم بیاندازیم.
اینا همش شعاره و تا قیام قیامت اسرائیل هیچ غلطی نمی کند و فقط بلد بلف بزنه
این دروغ را خودشن هم باور ندارن چه به رسد به دیگران.
با این تبلیغات هر روز رسواتر می شوند
ما ایرانی ها که بخیل نیستیم،از همین جا از خدا برای این بنده اش شفای عاجل طلب میکنیم.
میگم اگه ایران نبود کدوم کشور بدبختی باید تاوان تبلیغات دروغین و بهانه های واهی کاندیدهای ریاست جمهوری امریکا و نخست وزیری اسراییل و انگلیس را میداد ؟؟؟؟!!! اصلا مثل اینکه این کشورها فقط با این حربه میتوانند بین مردمشان رای بدست بیاورند.طوری شده که اگه پس فردا برای فلان شهر اروپا یا امریکا بخواهند شهردار انتخاب کنند باید حتما اسمی از ایران در شعارهایشان باشد. لعنت بر استعمار فریبکار. مرگ بر انگلیس و فرزندانش امریکا و اسراییل.
اسراییل ابله بدون بمب اتمی هم اگه فکر بد به سرزمین آریایی داشته باشی با خاک یکسان خواهی شد
اینها تمام گزینه های برد انتخابات آتی را به حریفان واگذار کرده اند و تنها برگ برنده آنها حمله به ایران است صرف نظر از نتیحه آن در کوتاه مدت . پس بیدار باشید
الان ساعت 2 شب مونده 59 روزه دیگه!
ببخشید بی ادبی می کنم
اسرائیل سگه کی باشه؟؟
در مورد کشور صحبت کنید نه یه چیز پوچ ساختگی
اه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل