بازدید 5669
رهبر معظم انقلاب پس از شرکت در رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس:

هر چه آراي نمايندگان بيشتر باشد، قوت قلب و اعتبار آنها بيشتر است

رهبر معظم انقلاب اسلامی كه در نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری در انتخابات شركت كرده بودند، خاطرنشان كردند، از خداوند متعال مسألت می‌كنم كه توفیق بدهد و مردم بتوانند وظیفه خود را در این روز و در این كار بزرگ و مهم انجام دهند.
کد خبر: ۲۴۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۹ 04 May 2012
حضرت آیت‌‌الله خامنه ای به مردم توصیه فرمودند، مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را همانند مرحله نخست آن جدی بگیرند.

به گزارش «تابناک» رهبر معظم انقلاب اسلامی كه در نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری در انتخابات شركت كردند در گفت‌و‌گویی خاطرنشان كردند: از خداوند متعال مسألت می‌كنم كه توفیق بدهد و مردم بتوانند وظیفه خود را در این روز و در این كار بزرگ و مهم انجام دهند.

مقام معظم رهبری كه سخنانشان زنده و مستقیم از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شد، با تأكید بر اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس فرمودند: هر چه ارا نمایندگانی كه از طرف مردم به مجلس می‌روند بیشتر باشد قوت قلب؛ توانایی و اعتبار آنها بیشتر است و بهتر می‌توانند كار كنند.



ایشان انتخاب را نیز یك كار مهم و اساسی دانستند و فرمودند: خود انتخاب هم یك كار مهم و اساسی است. انشاءالله خدای متعال دل‌های مردم را هدایت كند، به آنچه حق است و صلاح و صرفه آنهاست.

رهبر معظم انقلاب پس از انداختن رأی خود به صندوق سیار شماره 110 همچنین از دست‌اندركاران برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس كه در حسینیه امام خمینی (ره) حضور داشتند، تشكر كردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل