بازدید 23026

هشدار به مراجعه کنندگان سایت رفاهی

کد خبر: ۲۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰ 03 May 2012
در ساعات پاياني مهلت اعلام عدم انصراف از دريافت يارانه نقدي براي افرادي كه پيامك سازمان هدفمندي از شماره 30025 را دريافت كرده‌اند ابهاماتي براي كاربران سامانه www.refahi.ir به وجود آمده كه ممكن است باعث شود كاربران گزينه نادرست را انتخاب كنند و به جاي اعلام عدم انصراف، انصراف خود را اعلام كنند.

به گزارش ايسنا، در حالي كه از اسفندماه سال گذشته ارسال پيامك به سرپرستان خانوار آغاز شد و بنا به اعلام سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها فرصت اعلام انصراف تا پايان روز 12 ارديبهشت ماه تعيين شده‌ بود، به دليل بروز اختلال در سامانه www.refahi.ir سازمان هدفمندي مهلت مراجعه به اين سامانه را تا پايان 14 ارديبهشت ماه تمديد كرد.

اما برخي كاربران طي تماس‌هاي مكرر با ايسنا نسبت به طراحي اين سايت انتقاد داشته و اعلام كردند كه متن موجود در سايت شفاف نبوده و امكان اشتباه در ثبت نظر وجود دارد.

عده‌اي نيز اعلام كرده‌اند كه به اشتباه گزينه تاييد را انتخاب كرده‌اند و اكنون به دنبال راهي براي اعلام عدم انصراف هستند. در همين زمينه پيش از اين اعلام شده بود كساني كه دچار اين مشكل شده‌اند به شعبه بانكي كه شماره حساب آن را در سامانه درج كرده‌اند مراجعه كنند اما گويا بانكها در اين زمينه پاسخ مشخصي ارائه نكرده‌اند.

متن مندرج در سايت براي همه اقشار جامعه شفافيت لازم را ندارد و بسياري ممكن است گزينه نادرست را براي ثبت انتخاب كنند. بنابراين كاربران اين سايت لازم است با دقت متن مندرج در سايت رفاهي را بخوانند. در اين سايت گزينه تاييد به معناي انصراف از دريافت يارانه نقدي و عدم تاييد به معناي عدم انصراف از دريافت يارانه نقدي است.

طي روزهاي گذشته مسوولان سازمان هدفمندي بارها تاكيد كردند كه تنها كساني كه پيامك دريافت كرده‌اند براي اعلام عدم انصراف به سايت مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۵
انتشار یافته: ۱۲
با سلام
اگه ممکنه بگید که برای عدم انصراف از دریافت, چه گزینه ای را باید زد!
من قبل از عید گزینه ی 4 یعنی عدم انصراف را تائید کردم ولی مابهالتفاوت واریز نشد , چرا ؟
یعنی واقعا متاسف برای خودم که در کشوری زندگی می کنم که همچین مسوولانی داره که می خوان با کلک و زرنگی کارشون رو پیش برن.......
بابا شما هم آخر اطلاع رسانی هستید. حالا که روز آخره و یک سری توی این دام افتادن هشدار میدین؟؟
به شعبه مرکزی همون بانک که حساب دارند مراجعه کنند و از طریق شبکه e bank بوسیله همون بانک درست میشه.
منطقش این بود اگر کسی می خواست انصراف بده باید می رفت و می گفت !!!
چون پیش فرض اینه که همه باید بگیرند ولی برنامه ریزی دولت دقیقاً برعکسه !!!
یعنی بیا بگو نمی خوام انصراف بدم !!!!
مسئله اونقدرها هم پیچیده نیست!!!!!!
نمیشد تو یک خط بصورت خیلی خیلی ساده و روشن زد ( آیا شما یارانه میخواهید؟) با دو جواب بله و یا خیر ، این خیلی مشکله؟؟؟؟؟؟!!!!
واقعآ که مردم رو مسخره کردن از نو وارد سایت شدن و عدم انصراف ندادن چه مفهومی داره اگه نمی خوان بدن این همه با وقت مردم بازی نکنن قطع کنن
این سایت بقدری دارای اشکال است وگنگ که افراد تحصیل کرده در کار با آن دچار مشکل می شوند چه رسد به آدمهایی کم سواد و بی سواد بهتر نیست قسمت انصراف و عدم انصراف از ابتدابطور کامل از هم تفکیک شوند تا مردم گزینه اشتباه را انتخاب نکنند ضمنا" کسانی که اشتباها"گزینه انصراف را انتخاب کرده اند جهت تصحیح به ستاد هدفمندی یارانه ها واقع در دبیرستان البرز مراجعه و نماینده تمامی بانکها در آنجا حضور دارند و نسبت به برقراری مجدد یارانه اقدام میکنند البته اگر سایت رفاهی درست کار کند.
لطفا برای کسانی مثل من هم که شماره موبایل درج شده در سایت اشتباه هست هم راه حلی بگذارید!البته غیر از مراجعه به سایت اصلاح اطلاعات چونکه اصلا کار نمیکنه و فیلتره!!!
با سلام
تابناک عزیز با توجه به اینکه هیچ مرجعی پاسخگوی همین دست اشتباهات ناخواسته ( اشتباها انصراف را تائید نمودن ) نیست لطفا شما پیگیری نمائید و خبر قطعی را به مردم اطلاع زسانی کنید تا ناخواسته و به اشتباه حق و حقوق کسی پایمال نشود .
با تشکر
با سلام؛ در پيامك قيد شده كه جهت انصراف به سايت رفاهي مراجعه شود ولي گويا موضوع برعكس شده و دريافت كنندگان پيامك بايد جهت اعلام عدم انصراف به سايت مزبور مراجعه كنند. اصولا امر عدمي نياز به اقدام و اثبات نداردو.....
برای انصراف و عدم انصراف از دریافت یارانه هم باید با هشدار!! مواجه بشیم؟؟!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار