بازدید 4607

نتایج سپاهان و پرسپولیس از نگاه afc

کد خبر: ۲۴۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹ 02 May 2012
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نوشت: اگر مهاجمان الهلال قدرتمندتر ظاهر می‌شدند، بازی با گل‌های بیشتری به پایان می‌رسید.
 
به گزارش فارس، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که روز گذشته برگزار شد، به بازی دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی و سپاهان و النصر امارات در دوبی پرداخت و نوشت: یوسف العربی، مهاجم مراکشی الهلال در نیمه دوم برای تیمش گلزنی کرد تا این تیم با جهش از روی پرسپولیس در صدر گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی و در برابر دیدگان 73 هزار تماشاگر به میدان رفته بود، 2 امتیاز بالاتر از نماینده عربستان داشت، اما عربستانی‌ها در دقیقه 59 دروازه آودوکیچ را روی یک ضدحمله توسط العربی گشودند.

پرسپولیس نتوانست گل خورده را جبران کند و اگر عملکرد ضعیف مهاجمان الهلال نبود، ممکن بود گل‌های بیشتری دریافت کند.

یک تساوی یا شکست برای الغرافه در دیدار مقابل الشباب می‌توانست صعود الهلال به دور بعد را مسجل کند، اما الغرافه نیز با نتیجه 2 بر یک نماینده امارات را شکست داد تا همه چیز به بازی آخر کشیده شود.

در حالی که مدافعان پرسپولیس مدام عقب می‌ماندند، العربی بازیکن تیم الهلال موقعیت‌های فراوانی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد و می‌توانست در دقیقه 70 برای بار دوم دروازه سرخ‌پوشان را باز کند اما توپش به شیث رضایی اصابت کرد و از زمین بیرون رفت.

تیم میهمان در این بازی قدرتمندتر ظاهر شد و در فاصله 6 دقیقه مانده به پایان بازی، عکس‌العمل عالی آودوکیچ دروازه پرسپولیس را نجات داد.

* گام بلند سپاهان در ورزشگاه المختوم امارات

سپاهان با پیروزی 3 بر صفر مقابل النصر 10 نفره در ورزشگاه المختوم امارات گام بلندی برای حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برداشت.

برونو سزار قبل از پایان نیمه اول موتور گلزنی سپاهان را روشن کرد. عبدالله موسی، دروازه‌بان میزبان در این بازی اخراج شد و هر دو تیم یک پنالتی را از دست دادند.

سپاهان از 10 نفره شدن حریف نهایت استفاده را کرد و توسط جواهیر سوکای و مهدی سید صالحی گل‌های بعدی را به ثمر رساند.

برونو سزار در دقیقه 44 چهارمین گل خود در لیگ قهرمانان را وارد دروازه النصر کرد تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان نرسد.

بازی در دقیقه 50 دچار حاشیه شد و زمانی که بازیکنان النصر برای رسیدگی به مصدومیت هلال سعید توپ را به بیرون فرستادند، نوید کیا توپ را به سمت بازیکنان النصر ارسال کرد تا آنها شروع کننده بازی باشند اما جواهیر سوکای از این موقعیت استفاده کرد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت تا موسی با خطا او را متوقف کند.

داور بازی را متوقف و یک پنالتی به سود زردپوشان مهمان اعلام کرد؛ دروازه‌بان النصر نیز با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. امید ابراهیمی پشت توپ قرار گرفت تا ضربه پنالتی را به ثمر برساند اما توپ را به آرامی به سوی عبدالله عبدالغفور، دروازه‌بان تازه وارد النصر فرستاد تا بازی جوانمردانه را رعایت کند.

پس از این موقعیت النصر در دقیقه 54 صاحب یک پنالتی شد و رحمان احمدی در دو ضرب توپ را مهار کرد تا میزبان نتواند بازی را به تساوی بکشاند.

بدشانسی النصر در دقیقه 69 با گل جواهیر سوکای و سیدصالحی 13 دقیقه پس از آن کامل شد. النصر امیدهای خود برای رسیدن به مرحله یک‌‌هشتم لیگ قهرمانان را با این شکست بر باد رفته خواهد دید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی