بازدید 85454

لوح تقدیر امر به معروف برای مدیر عامل فراری بانک ملی!

کافی است نگاهی کوتاه به دستاوردهای بانک ملی روی سایت این بانک داشته باشید. با تقدیرنامه‌ای روبه‌رو خواهید شد که بر پایه آن، از خاوری، مدیر عامل فراری و سابق این بانک برای امر به معروف و نهی از منکر تقدیر شده است. نکته جالب هم سمت خاوری در شورای امر به معروف و همچنین کسی است که این تقدیرنامه را به وی داده است!
کد خبر: ۲۴۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵ 27 April 2012
لوح تقدیر از محمود رضا خاوری، مدیر عامل فراری بانک ملی هنوز روی سایت این بانک و در قسمت دستاورد‌هاست. نکته جالب اینکه خاوری این تقدیر نامه را به خاطر تلاش برای ارتقای امر به معروف و نهی از منکر لسانی دریافت کرده است. البته خود وی همزمان ریاست هیأت امر به معروف و نهی از منکر بانک ملی را بر عهده داشته است.

 به گزارش «تابناک» در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای محمود رضا خاوری

احتراما با آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی در راستای حاکمیت بخشیدن به ارزش‌های دینی در پرتو عمل به فرضیه الهی امر به معروف و نهی از منکر و کسب تقوای الهی نظر به اینکه حضرتعالی در جهت احیای فریضتین و ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی در بانک ملی ایران اهتمام ورزیده و تلاش نموده‌اید، لذا جا دارد از خدمات ارزنده و همکاری حضرتعالی با ستاد احیاء تشکر نموده و این لوح تقدیر به رسم یاد بود به حضرتعالی اعطاء می‌گردد.
از خداوند سبحان موفقیت روزافزون حضرتعالی را در ارتقاء فضائل اخلاقی و نیل به ارزش‌ها و آرمان‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت داریم.

معاونت ادارات و کارخانه جات!

البته اکنون این گزارش در این باره قضاوت نخواهد کرد که مدیر عامل بانک ملی، عامل به انجام فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر زبانی  بوده است یا نه، چرا که از این موضوع آگاهی ندارد. با وجود این، آنچه عملا در دوران ریاست وی در بانک ملی و در جریان اختلاس بزرگ اقتصادی رخ داد، نشان می‌دهد که وی دست‌کم در عمل این گونه نبوده است.

اما نکته مهمتر آن که تقریبا مثل روال مرسوم در بیشتر ادارات ایرانی، نخستین لوح تقدیر هر کار پسندیده و خواستنی به رئیس آن اداره می‌رسد  و در سایت بانک ملی نیز این لوح در زمره دستاورد‌های بانک ملی به شمار می‌رفته است!


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار