بازدید 43485

ارز مسافرتی كاهش یافت

فروش ارز مسافرتی به مسافرین با سن قانونی كمتر از ٢سال امكانپذیر نبوده و برای سنین ٢ تا ١٢ سال به میزان 50 درصد در هریك از حالات فوق خواهدبود.
کد خبر: ۲۴۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۵ 24 April 2012
نرخ فروش ارز مسافرتی به هریك از مسافران هوایی (به استثناء سوریه،عراق،آذربایجان،ارمنستان، پاكستان، افغانستان ، امارات ، عربستان ، تركیه، لبنان ،تایلند، گرجستان، قبرس ، تاجیكستان ، تركمنستان ، مالدیو ، اندونزی ، مالزی ، فیلیپین ،سنگاپور و چین) یك بار در سال و به میزان یكهزار دلار و یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

به گزارش ایرنا از بانك مركزی، فروش ارز مسافرتی به هریك از مسافران هوایی به مقصد كشورهای آذربایجان، ارمنستان، پاكستان ، افغانستان ، امارات متحده عربی ، تركیه، لبنان ، تایلند ، گرجستان، قبرس ، تاجیكستان ، تركمنستان ، مالدیو ، اندونزی ، مالزی ، فیلیپین ، سنگاپور و چین یك بار در سال و به میزان ٤٠٠ دلار و یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

فروش ارز مسافرتی برای مسافران زمینی، ریلی و دریایی یك بار در سال به مبلغ ٤٠٠ دلار و یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

فروش ارز مسافرتی به مقصد عراق (عتبات عالیات) به مبلغ ٢٠٠ دلار و یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

براساس این گزارش ، فروش ارز مسافرتی به مقصد عراق (عتبات عالیات) صرفًا به زائرانی كه از طریق كاروان های تحت پوشش سازمان حج و زیارت اعزام می شوند امكان پذیر خواهد بود.

فروش ارز مسافرتی به مسافرین هوایی، زمینی، ریلی و دریایی كشورهای سوریه و عربستان (بابت عمره مفرده) به میزان ٤٠٠ دلار یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

مسافرانی كه قبلا از ارز مسافرتی هوایی استفاده نموده اند ، می توانند در ' دو نوبت ' از ارز مسافرتی بابت سفر به سوریه، عراق و یا عربستان (بابت عمره مفرده ) استفاده نمایند.

براساس این گزارش ، فروش ارز مسافرتی هوایی به مسافرانی كه دو نوبت از ارز مسافرتی مربوط به سوریه ، عراق و عمره مفرده استفاده نموده اند ، نیز مجاز خواهد بود .

درادامه تصریح شده است :‌ فروش ارز مسافرتی به مسافرین با سن قانونی كمتر از ٢سال امكانپذیر نبوده و برای سنین ٢ تا ١٢ سال به میزان 50 درصد در هریك از حالات فوق خواهدبود.

یادآور می شود :تغییرات در ارز مسافرتی ،‌از روز 31 فرودین ماه سال جاری اجرایی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل