بازدید 53322

پاسخ سخنگوی تویوتا به شکایت علی دایی

کد خبر: ۲۳۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۶ 20 April 2012
شکایت علی دایی از کمپانی تویوتا با واکنش سخنگوی این کارخانه بزرگ مواجه شده است.
به گزارش اعتدال: شکایت دایی از کمپانی تویوتا به علت عمل نکردن ایربگ های خودروی دایی در هنگام تصادف اخیر وی بود. محمد دایی، برادر علی دایی گفته است که خودروی تصادفی به تعمیرگاه ارسال نشده، بنابراین می‌توانند ثابت کنند که هیچکدام از ۱۸ ایربگ آن در زمان تصادف عمل نکرده است.

این در حالیست که بی بی سی گزارش داد:  یک سخنگوی شرکت تویوتا که نخواسته نامش فاش شود گفت: "باور نمی‌کنم که ایربگ‌ها کار نکرده باشند. خیلی دشوار است که در چنین تصادفی سیستم ایر بگ کار نکند. یک کلید روشن-خاموش بر روی این مدل از تویوتا گنجانده شده که احتمالا آن را خاموش کرده بودند".

با توجه به آنچه سخنگوی تویوتا گفته است، این احتمال وجود دارد که  عمل نکردن ایربگ ها ناشی از خاموش بودن کلید آن ها باشد و در این صورت کمپانی تویوتا در حادثه منجر به آسیب دیدن دایی، احتمالا بی تقصیر خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۵
انتشار یافته: ۱۲
اگر ایشان مرد هستند، ماشینهای خارجی مخصوصا ژاپنی را تحریم کنند و به احترام بزرگان کشور، در سال تولید ملی، از خودروهای داخلی استفاده کنند که مشکل ایربگ هم نداشته باشد.

**بعید میدونم اونقدر مرد باشید که نظرم را چاپ کنید**
یک استاندارد اجباری در دنیا برای ایربگ وجود دارد و طبق قوانین کلید خاموش کردن ایربگ فقط مربوط به سرنشین کنار راننده است(برای جلوگیری از صدمه ناشی از بازشدن ایربگ به صندلی نوزاد) و سایر ایربگ ها از جمله ایربگ راننده ، ایربگ پرده ای کنار شیشه و ایربگ روی ستون ها رو نمی شه خاموش کرد.
ایربگ راننده رو اصلا نمیشه خاموش کرد.
نماینده تویوتا داره می پیچونه ، مرغ خام هم می دونه که کلید روشن-خاموش فقط برای ایربگ سرنشین جلو سمت راست هست و بقیه ایربگ ها رو نمی شه خاموش کرد!!!!
مطمئن باشيد همين بوده .. باز اين واسه خودش جوك درست كرد...
تحت هيچ شرايطي ايربگ راننده خاموش نمي شود.
احتمالا سخنگوي تويوتا ، براي تويوتاي 100 سال سخنوري كرده
ایربگ راننده به هیچ وجه قابل خاموش شدن نیست
مساله جالب اینجاست، تویوتا پرادو 18 ایربگ ندارد....
کلید خاموش کردن فقط برای بقیه ایربگ هاست و شامل ایربگ راننده نمی شود و آن باید همیشه فعال باشد....اگر در هنگام حادثه ایربگ راننده عمل کرده و بقیه کارنکرده باشند...کمپانی تویوتا درست می گوید ولی اگر ایربگ راننده هم فعال نشده باشد قطعا نقص فنی داشته که قابل پیگیری است و می توان با کمک متخصیص امر تایید گردد
تویوتا کارش درسته بلکه این رانندگی ماست که هنوز بی اشکال نیست!
کيد روشن و خانوش اير بگ فقط براي سرنشينان تعبيه شده اير بگ راننده کليد روشن و خاموش نداره و هميشه فعاله
کيد روشن و خانوش اير بگ فقط براي سرنشينان تعبيه شده اير بگ راننده کليد روشن و خاموش نداره و هميشه فعاله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل