بازدید 24053

نتانیاهو: ایران همانند آلمان نازی است!

در ادامه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای موجه نشان دادن ادعاهای خود درباره «تهدید ایران»، مقامات این رژیم می‌کوشند با دستاویز قرار دادن موضوع «هولوکاست» و مقایسه جمهوری اسلامی ایران با آلمان نازی، برای تبلیغات خود مشروعیت بخرند.
کد خبر: ۲۳۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴ 19 April 2012
در ادامه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای موجه نشان دادن ادعاهای خود درباره «تهدید ایران»، مقامات این رژیم می‌کوشند با دستاویز قرار دادن موضوع «هولوکاست» و مقایسه جمهوری اسلامی ایران با آلمان نازی، برای تبلیغات خود مشروعیت بخرند.

به گزارش «تابناک»، شب گذشته، مراسم سالانه یادبود هولوکاست در اسرائیل برگزار شد و مقامات اسرائیلی با سخنرانی در این مراسم، نوک پیکان حملات خود را متوجه ایران کردند.

روزنامه «تایمز اسرائیل» با بیان این خبر نوشت: بنیامین نتانیاهو با طرح ادعای پیروی از مسیر رهبران یهودی در اروپا ـ که برای طرح هشدار علیه نقشه‌های ضدیهودی هیتلر تلاش کردند ـ از مراسم دیشب برای هشدار درباره خطرات بمب هسته ای ایران استفاده کرد.

به نوشته این روزنامه، هرچند بسیاری از نتانیاهو به دلیل مقایسه دولت ایران با نازی‌ها انتقاد کرده‌اند، وی بر این باور است که جلوگیری از حمله هسته‌ای ایران به اسرائیل، بهترین راه برای بزرگداشت کسانی است که در هولوکاست کشته شدند.

وی همچنین در مراسم دیشب، بار دیگر بر ادعاهای پیشین خود در تشبیه دولت ایران به آلمان نازی تأکید کرده است.

نتانیاهو در همین باره گفته است: «من می‌دانم کسانی هستند که از گفتن حقایق آزاردهنده‌ای مانند این خشنود نیستند. آنان ترجیح می‌دهند ما از ایران به عنوان یک تهدید وجودی سخن نگوییم و افزون بر این، ادعا می‌کنند که این گفته، حتی اگر درست هم باشد، تنها موجب اشاعه ترس و نگرانی می‌شود».

وی در ادامه مدعی شده است: «کسانی که تهدید ایران را توهم یا مبالغه می‌دانند، هیچ چیز از هولوکاست نیاموخته‌اند».



پس از نتانیاهو، «شیمون پرز»، رئیس‌جمهور اسرائیل نیز سخنرانی کرده و ادعاهایی مشابه را درباره ایران مطرح نموده است.

پرز در این باره گفته است: «ایران در مرکز تهدیدات علیه اسرائیل قرار داد و مرکز تروریسم است. ایران همه دنیا را تهدید می‌کند».

وی افزوده است: «بشریت، انتخابی جز فراگرفتن درس‌های هولوکاست ندارد؛ ایستادگی در برابر تهدیدات وجودی، بیش از آنکه خیلی دیر شود».

اظهارات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی، شاهد دیگری بر این است که مقامات این رژیم، از تهدید ایران به مانند یک عامل تبلیغاتی برای ارضای افکار عمومی داخلی خود بهره می‌گیرند. در حقیقت، آنان با تلاش برای نزدیک کردن موضوع ایران به اسطوره‌هایی که دولت نامشروع اسرائیل را شکل داده، در پی تضمین تداوم حمایت درونی از خود هستند.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که بسیاری در خود اسرائیل، با انتقاد شدید از این گونه تشبیهات، آنها را اظهاراتی عوام‌فریبانه و خطرناک برای امنیت روانی مردم می‌دانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۷
انتشار یافته: ۱۹
بله و ایران هم همیشه آب به آسیاب این دشمن فریبکار می ریزد وقتی که سیاستمداران ما بد حرف می زنند و تبعات و سوء استفاده آنها را از صحبت های آنها که ممکن است کاملا درست هم باشد در نظر نمی گیرند
نتانياهو دچار مشكلات رواني است الان داره از سيستم فرافكني استفاده ميكنه علاوه بر خودشيفتگي شديدي كه داره
مثل اینکه یادشون رفته خودشون با جنایاتی که در صبرا و شتیلا انجام دادند روی نازی ها رو سفید کردند.
کاش روزی برسه که با این جرثومه فساد کارمون رو یکسره کنیم و سرجاش بشونیمش.
شما اگر معتقید آلمان هولکاست رو انجام داده، بهتره به همونجا تشریف ببرین و بزنین آلمانیها رو لت و پار کنین و یه کشور برای خودتون دسته پا کنید. برین از همونها آلمانیها حقتون رو بگیرید.
و مطلب دیگه اینه که بعد از انقلاب ایران، با روشنگری هایی امام خمینی و تداوم آن با رهنمودهای مقام معظم رهبری، همه مردم و ملت های دنیا میدونن که شما غاصب و تروریست هستید و بهتره نگاه ها رو با انگشت اشارتون به سمت ایران بر نگردانید که کاری نشدنی است. امروز در ذهن ملت های آزاده واژه اسرائیل حتما واژه غضب، جنایت و اشغالگری را تداعی خواهد کرد.

و حالا که سخن به اینجا رسید و با توجه به اینکه آمریکا به ایران پیشنهاد داده موضوع ابوموسی که جزو خاک ایرانه رو در دادگاه لاهه حل کنه، بهتره اول موضوع فلسطین با شکایت فلسطینی ها و مسلمانان به دادگاه لاهه بره و دوم هم خود کشور آمریکا که به زور از صاحبان سرخپوست اونجا گرفتن و اونها رو به قتل رساندن. این هم بهتره در دادگاه لاهه حل بشه.
و در آخر اینکه با توجه به اینکه امپراتوری هخامنشیان تا دریای مدیترانه نیز گسترش داشته، این موضوع هم در دادگاه لاهه مطرح بشه که این زمینها هم الان به ایران برگرده.
واقعا اگه توهم زده باشن این صهیونیست ها و توهمین توهم هم بمون خیلی جالبه
کاملا مشهور مثل... از ایران می ترسن
خدا کنه دولت مردای ما کاملا هوشمندانه در مسایل سیاسی علی الخصوص هسته ای رفتار کنند
سیاست را نباید دست کم گرفت چیزی که دولت مردای ما خیلی خوب و همه جانبه یاد نگرفتند
حضرت محمد (ص) می فرمایند:
نیمی از معاش و زندگی سیاست است
میشه فهمید در هر کاری چه مسایل هسته ای، چه اقتصاد، چه یاوه گویی همسایگان پایین دستی و ... سیاست هوشمندانه و تدبیر و آینده نگیری سرنوشت یک ملت رو نعیین می کنه
با سلام به تابناك : اي اسرائيل كوچك اقاي نتانياهو شرم باد بر افكارت و گفتارت - بشريت جنايت سران تلاويو را توسط شارون هرگز فراموش نخواهد كرد . اي قاتلان كودكان بيگناه اردوگاه ها- اي تسخير كنندگان جنايات حيرت انگيز - ننگ باد بر شما كه در جهان صنعت اعضاي بدن نحيف كودكان را عهده داريد - مژده باد بر بشريت فروپاشيتان را .
بهر حال اساس این رژیم های کوچولو در اینه که خودشون رو در مقابل یک قدرت برتر قرار بدن و از اون بعنوان باد مخالف برای اوج گرفتن استفاده کنن از طرفی هم با این ادعا ها دنبال جلب ترهم و همراهی دیگران هستند . در صورتیکه ایران ه متمدن هیچوقت در طول تاریخ پرونده نسل کشی نداره و اونها بارها این کار رو با عرب های فلسطینی توسط قصاب هاشون انجام دادن.
آلمان نازی یک حکومت بر اساس دمکراسی بود ولابی یهودیان همونطور که نازی ها را بد نشان دادند مارا هم بد نشان میدهند
بابا جان اينقدر حرف نزن حمله كن جواب بگير
نتانياهو..! اگر يهوديان دوران آلمان نازي هم مثل شما جنايتكار و كودك كش بوده اند پس بدانيد هولوكاست حقتان بوده ..!
با مشت باید کوبید تو دهن ای اسراییلیای کثیف
برو جنایتکار خونخوار بااین کشور جعلی وتحمیلی ات !توچه عددی هستی که درباره ایران حرف می زنی؟
مصاحبه بعدی نتنیاهو:ایران لولو خور خورس باید هرچه سریع تر نابودش کنیم
فرض می گیریم که هولوکاست واقعیت داشته باشه ولی حق یهودیان بوده احتمالا در آلمان علیه منافع آلمان خرابکاری کرده اند.همان طور که قوم یهود توسط کوروش از بردگی بابلیان رهایی یافتند ولی نمک خوردند و نمکدان شکستند ودر زمان نوه ی کوروش یعنی خشایارشا با حیله ومکر صدها هزار ایرانی بی گناه را در خانه هایشان به قتل رساندندسرمنشا سیزده بدر نیز همین موضوع است که اسراییلی ها این روز را جشن می گیرند ولی ما ایرانی ها این روز را نحس مدانیم و برای اینکه یک بار دیگر در خانه هایمان کشته نشیم به دامان طبیعت می رویم. همین الان هم اسراییلی ها تو همه ی کشورها با اقلیتی بسار کم در همه ی کارها دخالت و فتنه انگیزی می کنند.من برخلاف خیلی ها هیتلر را جنایتکار نمی دانم.جنایتکار واقعی متفقین بودند که ایران را با وجود اعلام بی طرفی تصرف کردند و پدر بزرگانمان را تحقیر کردند.ما هم از روسیه هم از امریکا و هم از انگلیس ضربات سختی خوردیم ولی تنها ضربه ی آلمان به ایران دادن سلاح شیمیایی به صدام بود که با کارهای متفقین علیه ایران قابل قیاس نیست.
مرگ بر صهیونیسم.
شماها که دست تمام هیتلر های تاریخ رو از پشت بستین.لطفا ساکت شید.
این کاریست که خودمان با خودمان کردیم. ما الآن در سطح کشور یکی دو نفر بیشتر نداریم که بتوانند به انگلیسی از کشورمان دفاع کنند. تنها کسی که تا حدی در مقابل خبرنگاران میتواند حرف منطقی با منطق غربی بزند محمد جواد لاریجانی است. این بلا را وقتی سر خودمان آوردیم که فارغ التحصیلان خارج از کشور را از مقامات اول کشور محروم کردیم. الآن ناتانیاهو که نخست وزیر اسرائیل است سالی یکبار میرود آمریکا و کانادا و اروپا و تماما علیه ایران صحبت میکند. از طرف ما کی میرود؟ چقدر حرف او مقبول می افتد؟
اي قوم برتر
اي قوم برگزيده خدا
اي اولين نژاد پرستان يشريت
اي خود برتر بينها پدرانتان هم مثل خودتان بودند
Nasism is within Zionism the methods the Zionist entiry uses to kill and dessimate the Palestinian and Arab people are not very different from those used by German SS during WWII. The Zionist leaders and founders of modern Zionist state were educated in Nazi Germany and most of the present Jewish terrorists were trained in Gishtapo camps
میدونید بین سالهای 1914 تا 1917 اروپاییها چند نفرو در ایران از گرسنگی کشتن؟9 میلیون نفر!!چطوری؟غله رو از بازار جمع کردن و تنگه ی هرمزو گمرک ایرانو بستن و واستادن نگاه کردن تا به قول سفیر اون زمان بریتانیا در ایران اشخاصی را کنار خیابون ببینن که با علف لای انگشتاشون کنار خیابون خشک شدن.هولوکاست اینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی