بازدید 41230
در باب موضع‌گیری اخیر غلامحسین الهام:

آقای الهام، مجمع تشخیص مصلحت جای افراد بیکار نیست!

در فضای سیاسی امروز ایران، سخن گفتن به قصد ایجاد بحران و التهاب در جامعه و نه برای حل مشکل یا طرح یک ایده، به روالی معمولی تبدیل شده است و هرازگاه، فردی گویی با مأموریتی خاص، سخنانی را بر زبان می‌راند و تفاسیری از قول و فعل مقامات عالیرتبه نظام ارائه می‌دهد که با هیچ منطقی سازگار نیست، مگر ضربه زدن به ثبات کشور و رسیدن به هدفی خاص در آینده؛ سخنان امروز غلامحسین الهام از این دست سخنان است.
کد خبر: ۲۳۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۹ 16 April 2012
در فضای سیاسی امروز ایران، حرف زدن به قصد ایجاد بحران و التهاب در جامعه و نه برای حل مشکل یا طرح یک ایده، به روالی معمولی تبدیل شده است و هرازگاهی فردی گویی با مأموریتی خاص، سخنانی را بر زبان می‌راند و تفاسیری از گفته و رفتار مقامات عالی‌رتبه نظام ارائه می‌دهد که با هیچ منطقی سازگار نیست، مگر ضربه زدن به ثبات کشور و رسیدن به هدفی خاص در آینده که فعلا برای عموم مردم مشخص نیست و البته عقلا نیک می‌دانند که در پس این مواضع چه نهفته است.

به گزارش «تابناک»، سخنان امروز غلامحسین الهام درباره مجمع تشخیص مصلحت نظام، از آن دست سخنانی است که بی‌گمان در طبقه‌بندی مواضع سیاسی در زمره مسائل یادشده قرار می‌گیرد که هدفی جز بر هم زدن ثبات کشور و بیرون بردن مسیر کشور از راه منطقی و عقلایی ندارد.

وی امروز در مصاحبه با یکی از سایت‌های خبری در پاسخ به پرسشی درباره حکم اخیر مقام معظم رهبری درباره اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، ابقا یا انتصاب برخی از افراد و این که چگونه است که در مجمع به آنان اعتماد می‌شود، گفته است که:

 «مقام معظم رهبری می‌خواهند از همه چهره‌های سیاسی موجود جامعه، به‌ ویژه افرادی که احتمال می‌رود به مجلس نتوانند ورود کنند، استفاده کنند. بیکاری برای سیستم، مزاحمت ایجاد می‌کند».

وی در ادامه می‌افزاید:
در مجمع تشخیص مصلحت، انتصاب خود افرادش هم یک جور مصلحت است. هم مصلحت است و هم باید از اطلاعات آن‌ها در یک جائی در نظام استفاده شود که می‌شود. تثبیت آقای هاشمی را هم رهبری بر تغییر وی ارجح می‌بینند، ولی معلوم است که مجمع کارآیی خود را از دست داده است. شاید این گونه تلقی شود که این عدم کارآیی به دلیل نسبت مجمع با دولت و رفتارهای تند و کینه‌ورزانه آن با دولت است و دولت که عوض شود، این کارآیی‌ها برمی‌گردد و رفتار‌ها تغییر می‌کنند.

اینکه آقای الهام انتصاب افراد در مجمع تشخیص را به دلیل بیکاری آنان می‌داند، از آن دست سخنانی است که فقط الهام می‌تواند چنین تفسیری از آن بکند. این سخن بیش از آنکه در تحقیر افراد تازه منصوب شده و یا افرادی که مسئولیتشان در مجمع تمدید شده باشد، توهین به‌ شأن و جایگاه مجمع و احکامی است که به این افراد داده شده است. بد نیست آقای الهام، بار دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مرور کنند:

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع را مظهر خرد جمعی در نظام اسلامی دانستند و تأکید کردند: بخشی از اساسی‌ترین مسائل کشور در مجمع حل و فصل می‌شود که این موضوع نشانگر جایگاه بسیار مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین این جایگاه بسیار مهم، به وظایف مجمع در قانون اساسی اشاره کردند و افزودند: مشورت دادن به رهبری برای سیاست‌های کلی نظام و تنظیم این سیاست‌ها ـ که در واقع هندسه اساسی نظام و قوای سه گانه است ـ یکی از کارهای دارای اهمیت بالای مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای به موضوع حل معضلات کشور به عنوان یکی دیگر از وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره و تأکید کردند: وظیفه دیگر مجمع، تشخیص مصلحت در مواردی است که بن بست به وجود می‌آید.
 
حال با چنین سخنانی به مواضع امروز آقای الهام برمی‌گردیم و پرسش‌هایی را از ایشان می‌پرسیم:

* آقای الهام، براستی مجمع به عنوان مظهر خرد جمعی در جامعه اسلامی از شماری افراد بیکار تشکیل شده است؟ آیا می‌توان از عده‌ای که به دلیل بیکاری به مجمع رفته‌اند، انتظار داشت که بخشی از اساسی‌ترین مسائل کشور را حل و فصل کند؟

* آیا مشورت دادن به رهبری و تنظیم سیاست‌های کلی نظام ـ که هندسه اساسی نظام و سه قوه است ـ به عده‌ای افراد بیکار سپرده شده است؟ آیا اساسا بن بستی را که قوای سه گانه نتوانسته‌اند آن را حل کنند و به مجمع سپرده شده است، افرادی با مشخصاتی که آقای الهام گفته‌اند، باز می‌کنند؟

* اساسا چه کسی به آقای الهام اجازه داده است که قول و فعل مقام معظم رهبری را تفسیر به شخص کنند و بگویند که انتصاب افراد در مجمع تشخیص مصلحت ـ که رهبر انقلاب آن را مظهر خرد جمعی دانسته‌اند ـ بر پایه مصلحت صورت گرفته است؟

* اساسا این چه رویکردی است که در عرصه سیاسی ایران رشد کرده است که برای کینه‌کشی از یک شخص، همه تصمیمات مملکتی، حتی تصمیمات رهبر انقلاب را زیر سؤال می‌برند؟ مگر چراغ آقای الهام مانند همه ایرانیان در این خانه نمی‌سوزد که می‌کوشد فضای این خانه را بحرانی و بی‌ثبات کند؟

روزگاری در این مملکت هر کسی برای به دست آوردن محبوبیتی، سخنان باب طبع اما نادرست بر زبان می‌راند و بر جو عمومی سوار می‌شد و از بازار سیاست متاع خود برمی‌داشت و چه بد متاعی را برمی‌داشت؛ اما اینک گویی به این هم بسنده نمی‌کنند یا چنین روشی از سکه افتاده است که حتی تصمیمات عالی‌ترین مقام مملکت را هم تفسیر شخصی می‌کنند تا متاعی جدید از بازار مکاره سیاست نصیب خود کنند اما به هر قیمتی. انگار نه انگار که مدیریت کلان کشور، بازیچه غرض ورزی‌های افراد نیست؛ افرادی که هنوز نمی‌توانند بین مدیریت کلان کشور و دعواهای شخصی خود با افراد تمایزی قائل شوند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶۵
انتشار یافته: ۹۷
الهام واقعا جایگاهی ندارد نه در نظام ونه در بین مردم
افرادي كه در سالهاي اخير جذب مصلحت نظام شده اند نه به خاطر بيكاري كه به علت تواان بالاي انها در امور كشور است جايگاه بعضي افراد همچون اقاي رضايي يا هاشمي نمي تواند در پستهاي رده پايين باشد انها وافرادي مانند ايشان حكم پدر در خانوده را دارند هر چند فرزندي فكر كند كه پدر پير شده و كارايي كمتري دارد
رفيق از حرف آقاي الهام دفاع نمي كنم ولي كار شما كه همين حرف رو روش مانور مي دي و با يه تحليل غرض ورزانه اونو تبديل به يه بحران والتهاب مي كني تو آفريدن همون التهاب خيلي موثر تره
و مسلما مخالفتت با حرف هاي رهبري مسجل تره كه اميدوارم از سرغفلت باشه
سوال محوری این است:
اساسا این چه رویکردی است که در عرصه سیاسی ایران رشد کرده است که برای کینه کشی از یک شخص همه تصمیمات مملکتی، حتی تصمیمات رهبر انقلاب را زیر سئوال می‌برند؟ مگر چراغ آقای الهام مانند همه ایرانیان در این خانه نمی‌سوزد که می‌کوشد فضای این خانه را بحرانی و بی‌ثبات کند؟
اگر هدف رهبر از انتصاب ایشان رفع بیکاری بود که دیگر آقای هاشمی را به ریاست مجمع منصوب نمی کردند و ایشان را به عنوان یکی از اعضا منصوب می کردند . بدین شکل شاید منظوری که آقای الهام دارند هم حاصل می شد که چنین نشده است و نشان میدهد اعتماد و اعتقاد رهبری به هاشمی با برجاست و جنس آن از جنس اعتماد و اعتقاد آقایان نیست .
وااسفاياصاحب الزمان
شما به خود نیارید حالا الهام بیکار بود و یه چیزی هم گفت
آقا الهام دیگه
اوایل ریاست جمهوری جناب احمدی نزاد وقتی هواپیمای خریداری شده در دولت قبل وارد کشور شد اقای احمدی نزاد گفت که این هواپیما تشریفاتی است و ما استفاده نخواهیم کرد . در همان هنگام اقای الهام مقاله ای نوشت با این تیتر که ..داشتیم شاه میشدیم ... حالا سوالم از ایشان این است که ....ایا شاه نشده اید /
بابا جان الهام با اینگونه افاضات وجملات مشابه از دولت متبوع خودش هم ترد شد حالا شما دارین با درج نامش و افاضاتش اونو مهم میکنین.لطفا از تفاسیر و تحلیلهای پیر سیاست آقای هاشمی عزیز استفاده کنید.
واقعا آقای الهام حرف خود را نسنجیده زده و باید شدیدا از تک تک اعضا مجمع تشخیص و همچنین مردم برای این حاشیه سازی ها عذر خواهی کند .
به عنوان کسی که سالهای پس از انقلاب تلاش کرده ام تا در خدمت انقلاب باشم این نکته را می گویم که شدیدا از شرایط موجود و اینکه هر روز حرف و جدلی را باید شاهد باشیم خسته شدم . !!!!
بس کنید .!!!! شما مسئولین را در گور نخواهند گذاشت ؟ آخرتی ندارید ؟
این چه وضعی است که بر روی دریای خون شهدا و تهدید دشمن در رو برو برای کشور درست کردید .
خجالت بکشید .
خدا مرگ مرا برساند که این وضع را شاهد نباشم .
ایشون تاریخ انقضاش رسیده دیگه!
الهام ازجای دیگر الهام می گیرد.
خوب شد ایشان دوباره اظهار وجود کرد من فکر می کردم در قید حیات نیستند چون ایشان از حرف زدن دنبال این شخص و آن نهاد نون می خورد و با وجود اینکه مثلاً خقوقدان هستند ولی بار قانونی و حقوقی این اتهامات و افاضات را در نظر نمی گیرد خوشبختانه همسرشان هم مدتی است ار اتهام زدن و نظریه پردازی خودداری کرده اند
واقعا جاي تاسف است خيلي خيلي
سلام .اگه یادتون باشه آقای الهام با همین افکار مدتی سمت در دولت داشتند .حال ببینید که چقدر این افکار به جامعه آسیب رسانده.
انتقاد تابناک از اقای الهام بسیار بجا و کاملا درست است.با تشکر از نویسنده.
بابا بی خیال جناب الهام. ایشان که معروف هستند به اینکه استاد گفتن حرف نامربوط و ناورد است. هنوز جمله معروف ایشان را در مورد قانون افزایش حقوق متناسب با توم را یادمان نرفته که ایشان گفتند که قانون متناسب گفته و نگفته برابر که.
در ضمن یادمان نرود که حرفها و اعمال ایشان و امثال ایشان در شورای نگهبان چه هیزمی برای آتش فتنه گران فراهم می کرد و چه بهانه های نابی به دست ایشان می داد.
تا ببينيم كفن پوشان اين صحبتهاي آگاهانه رو چگونه معنا ونوع برخوردشان چگونه است. ويا خطيب محترم نماز جمعه اشارتي برآن خواهد كرد.شايد آقاي الهام ناراحت اين قضيه باشند از دوستتان وگروه آنان كسي در مجمع حضور ندارد
آخه بابا حق بده. کاری به الهام نداریم حالا.
ولی کلاً این مجمع کاری هم کرده مگه آخه؟؟؟!!!! بیکارن دیگه متاسفانه
واقعا بعید نیست که آقای الهام این حرفها را می زنند .
بسیار دقیق عالمانه و منطقی و ادیبانه بود/ واقعا رسالت رسانه ای یعنی همین کاری که دوستان تابناکی میکنند. من حقیقتا لذت بردم.خدا خیرتون بده درود بر حاج محسن
جالبه درحالیکه رهبری فرمودندمجمع بازوی مشورتی رهبری است،الهام اینگونه بیش از اندازه فرمایش میکنند.بجای رهبری هم نظرمیدهند.
آقاي الهام نبايد چنين اظهار نظرهايي براي يكي از مهمترين اركان نظام (كه مجموعه اي از عقلا و كارآزمودگان نظام از طيف هاي مختلف مي باشد) نمايند.بخصوص در سالي كه مقام معظم رهبري از سياسيون انتظار تعامل و همبستگي را داشته و اختلاف ايجاد نمودن و آب به آسياب دشمن را به صلاح مملكت و مردم ندانستند.
چرا در این مملکت به بزرگان احترام نمیگذارند.مگر نه اینکه بزرگان باتجربه ترند ؟آقای الهام به بقیه احترام بگذار.
تابناک باز هم گل کاشتی ولی فکر کنم باز هم از دستت در رفت
مشكل ما ايرانيان اين است كه گذشته را زود فراموش مي كنيم و خدماتي كه آقاي هاشمي براي اين مملكت كشيده اند با نفت 7دلاري بعد از آن همه خرابي جنگ و................. خدا جاي حق نشسته و سكوت آقاي هاشمي هماندد سكوت .................... است.
تابناک جان خیلی ناراحت نباش شما وما خودمان این جور آدم هارا بی خود وبی جهت بزرگشان کردیم حالا هم سوارمان شده اند ولی من خودم هر روز خدارا شکر گذارم که می بینم خدای متعال مخالفین هاشمی را از این سنخ آدمها خلق کرده است >خود آقای هاشمی هم باید شکرگذار باشه این برای هاشمی افتخاره که الهام مخالفش باشه اگر او از ایشان تعریف می کرد جای نگرانی داشت
چه خوب می شد که مسئولان نظام که به واقع دلسوزان مردم و ایران اسلامی هستند بیشتر به فکر ممانعت از این کج اندیشی ها باشند. هر از گاهی می بینیم که افراد به اصطلاح عالیرتبه ولی به زعم حقیر جاه طلب گاه از این ور بام می افتند و گاه از آن طرف. چرا در زمانی که مشکلات معیشتی مردم بیداد می کند و حضرات مراجع عظام هم هشدار داده اند، بجای اصلاح امور بفکر عده کشی و جمع کردن نیرو و از طرفی خراب کردن رقبا هستیم. آقای الهام، شما و همسر مکرمه تان اگر به آخرت اعتقاد داری بدان که بار سنگینی را بدوش خواهید کشید. خون جوانان این وطن در آن دنیا پاگیرتان خواهد نمود.
چرا آقای الهام و بر وبچه های جریان انحرافی در خصوص هنر نصف کردن ارزش پول ملی سخنرانی نمی کنند؟
ولایت مداری آقای الهام زبانزد خاص و عام است!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب از نظر آقاي الهام كه پنج شيش تا شغل همزمان داشت اونائي كه تو مجمع كار ميكنن بيكار حساب ميشن ديگه!!!
ای مگس عرصه سیمرع نه جولانگه توست
عرض خود می بری وزحمت ما می داری
مقام معظم رهبری مطمئنان عکس العمل نشان می دهند.
وای بر شما
کیش شخصیت پرستی نابودتان خواهد کرد
آقای الهام بسه ترو خدا ، اخه شما ولایت مدارین؟ به خدا اگر کسی دیگه از طرف مقابل یه همچین حرفی زده بود تا حد تکفیر پیش میرفتین (که البته این سخنان از هر کس ناپسند است و چنین سخنانی در مورد منسوبین رهبر کاملا ناپسند است) واقعا با این حرف ها دنبال چی هستین ؟ ترو خدا بذارین جو سیاسی از این بد تر نشه، یه نگاهی به دور و برتون بندازین ، دشمن همه جا دندان نشون میدهف اگه نمیتونین دشمن رو نا امید کنین حداقل خوشحال نکنین. انشالله بصیر و خبیر بشین شما و البته همینطور هر کسی که چنین رفتاری داره
آفرین بر تو ای مرد جبهه و جنگ. امثال الهام از آب گل آلود ماهی می گیرند.
پس چرا خود این آقا که یک زمانی رکوردار چند شغله ای کشور بودند حالا که تمامی این مناصب را ازدست دادند وبه عبارتی بیکار شدند ازباب مصلحت در مجمع حضور ندارند.
نقد بسیار جالبی بود و باید بدانیم که افراد بصیر از آقای الهام انتظاری بیش از این ندارند.
چه عجب یه چیزی درباره ی این موضوع گفتید! داشتم آتیش میگرفتم.
ضمن احترام به نظرات آقای الهام و دوستانشون در دولت به عنوان یک دیدگاه ، باید خدمت ایشون عرض کنم :
قریب به هفت ساله که ایشون و دوستانشون سعی می کنن با چنگ انداختن به عملکرد و سوابق وزین آقای هاشمی و سایر مسئولین سابق ، چهره خودشون رو موجه جلوه بدن ...
ورای اینکه حربه تخریب عملکرد گذشتگان خیلی وقته که کهنه و پوسیده شده ، یاید به این عزیزان عرض کنم : شما کار خودتون رو انجام بدید ؛ مردم خودشون آگاهند این دولت و قبلی ها چه کردند و چه نکردند! ...
ضمناً عملکردی که دولت اخیر بجا گذاشته ، در کنار همه محاسن ، اونقدر پر اشکال و اسفناک هست که اصلاح معضلات ایجاد شده ، نیازمند بازگشت به عقب و طیّ مجدد یه مسیر ، اونم طیّ چند دهه هست! ...
دوستی خاله خرسه همینه دیگه.
اعتمادبیش از حد به بعضیها باعث بی ادبی به بزرگان و حتی تعبیرات دلخواه خودرا به رهبری چسباندن.
بزرگتراز فهم صحبت کردن جز این نمیشود.
واقعا متاسفم.
اگر یکی از اصلاح طلبان اینچنین شکری خورده بود الان جان بر کفان و کفن پوشان در و دیوار خانه اش را آکنده از شعارهای انقلابی!!!! کرده بودند.پس کفن پوشی هم به مصلحت خاص بعضیها انجام میگیرد.
آقای الهام اگردلسوزبودبخاطررهبرسکوت میکرداماچه بایدگفت که وقتی هوای خودخواهی وکینه دردل جمع شودولایت هم فراموش میشودایشان حرف ازمصلحت زدنداماخودنصبت به سخنان خودمصلحت اندیشی نکردواقعاتاسف که بجای رفع گرفتاری مردم همه درگیرتصویه حساب شخصی خودهستند
ایشان حرف ازمصلحت زدنداماخودنصبت به سخنان خودمصلحت اندیشی نکردواقعاتاسف که بجای رفع گرفتاری مردم همه درگیرتصویه حساب شخصی خودهستند
طرف رکورد شیرجه رو شکست دنبال کسی بود که یهو هولش داده!
پیدا کنید پرتقال فروشی رو که ایشونو سر کار گذاشته!
خود ایشون بیکارندو دیگ به دیگ میگه روت سیاه...
... دو کلمه هم از مادر عروس بشنویم!
به نگارنده این متن که پاسخهای دندنشکنی به مطلب واهی الهام داده است دست مریزاد گفته وبنده نیز این حرف را ،چه کسی به این افراد اجازه می دهد که به هر قیمتی این مطالب را عنوان کنند. تایید می کنم.
زیاد جدی نگیرید حرفهای الهام باتوجه به سابقه وجایگاه وی فاقد اعتبار است!
لطفاً منعکس فرمایید وسانسور نکنید چون حقیر از کاربران دائمی این سایت وزین هستم
خدایا سال 92 را برسان تا امثال الهام از این نظام رخت بربندند انشاء الله
الهامه ديگه هر ازگاهي از بيكاري چيزي ميگه بلكم رفع تبنلي كرده باشه و خودش رو مشغول
شما ببین تکلیف دانشجویانی که تحت نظر ایشان حقوق میخونن به کجا ختم میشه؟ شما ببین دانشکده حقوقی که این اقا استوانه علمی اش !!! به حساب میاد چه زریبه ای هست؟
تشخیص مصلحت بازوی مشورتی مقام معظم رهبری است خدشه به این جایگاه شایسته نیست آقای الهام وهمسر مکرمه شان ازتوهین وتحقیر اشخاص دراین چند سال به جزء تسکین تعارضات درونی خود دنبال چه اهدافی هستند ازخداوند سکینه درونی وتقوی الهی را برای این زوجه گرامی خواهانیم
خداوند عاقبت ما را ختم به خیر کند . انشاالله
اگر يك اصلاح طلب اين حرفها را زده بود كمترين اتهامش ضد ولايت فقيهه و منافق بود و احتمالا مرتد و مفسد في لارض هم مي شد
الهام جون هست ديگه
تابناک این مصداق اصلی خودت هست. یعنی این چیزهایی که گفتی همه اش با خودت صدق می کند؟
ظاهرا خوشي زير دل آقاي الهام زده است كساني كه رهبري تعيين نموده حسن ختام قضييه است به چه حقي به خود چنين اجازه اي ميدهيد واظهار نظر مي كنيد. بابا شما غم نداريد ونمي دانيد كه مردم چه ميكنند از روي باد ....سخن پراكني ميكنيد.
ایشون یا به فرمایشات مقام معظم رهبری اعتنا ندارند یا از یه جایی یا کسی الهام گرفته اند
همیشه سعی کنیدکه از شما در خواست شود که صحبت کنید نه اینکه خواهش والتماس که حرف نزنید
باعرض سلام
به نظر ميرسيد كه حرفهاي بي ربط آقاي الهام سفارشي بود.
آخه الهام هم عددي است كه از او نقل قول مي كنيد.
طوری تیتر زدید انگار که آقای الهام حرف جدیدی زده است!!!
این رو که همه سیاسیون میدونستند که بالاخره وقتی از یک پست مهم کشوری میرود باید یک جایی دستش بند باشد، حالا خواه بدلیل اینکه بیکار نباشد یا مزاحمت برای کشور ایجاد نکند
به اين مي گويند كاسه داغتر از آتش -در دنيا رسم است نيروهاي با تجربه را بعنوان سرمايه نگهداري ميكنند و از ظرفيت مشورتي آنان استفاده مي كنند ولي آقايان قصد سوزاندن سرمايه هاي نظام را دارند بهتر است اول فكر كنند بعد حرف بزنند
آقای الهام از همون اولش هم با خودش مشکل داشت چه برسه با دیگران
لطفا كاسه داغ تر از اش نمشويد مقام معظم رهبري خود مي داند چه بگويد و چگونه برخورد كند.
ازآقاي الهام بيش ازاين انتظارنيست
این مصداق همان دوست نادان است گاهی وقتا انسان بهتر است نسبت به موضوعی که اطلاع نداردصحبت نکند
از حرفهاي الهام خيلي خيلي ناراحت شدم،راستي متوليان صيانت از نظام كجا هستند؟شايد بايد خودمان عمل كنيم!
حرفهای ایشان توهین به رهبری نیست؟
کفن پوشان کجایند؟
آيا نبايد جلوي اشاعه بي حرمتي ها به افراد برجسته نظام گرفته شود . اينگونه بي حرمتي اگر از طرف گروه مقابل بود آيا جريان مربوطه آرام مي نشست يا اينكه غوغايي بوجود مي آمد كه مپرس.
شما چی؟آخیرا همه افراد به هر طریقی صحبت میکنندو بهترین خدمات بهترینها را با بدترین رفتارهای بدخواهان مقایسه و به نفع آنها داوری میکنند و کک شما هم نمیگزید چطور تا برخی افراد خاص نظر میدهند شما دلسوز ان واقعی فورا واکنش نشان میدهید.چرا اجازه نمیدهید .مردم فهیم بحق داوری میکنند.
آب كه سر بالا بره قورباغه ابوعطا مي خونه.
اگر اينو يكي از اصلاح طلبان مي گفت تندروهاي چون شريعمتمداري حداقل مجازاتي كه براش مي خواستند اعدام بود با اين توجيه كه يارو ضد ولايت فقيه شده اما در برابر الهام چشم هاي افرادي مثل شريعتمداري كور شده و گوش هاش كر شده و شعور سياسي اش بايكوت شده آقاي الهام كه خودت را ذوب در ولايت مي دانيد مگر انتصاب افراد مجمع جزء و‌ظايف مقام معظم رهبري نيست پس تو را سنن
والا چند سال پیش رئیس جمهورهم همین حرفو زد وگفت ی عده بیکار جمع شدن و مجمع تشکیل دادن (گرچه قطعا نظرمو درج نمیکنید)
اقای الهام بهتراست به فکر وحدت باشید تا ارامش و ثبات در این کشور افزایش یافته ومردم و جوانان به اینده خود امیدوار شوند
وقتي به موقع اقدامي نشده تا اينجا ادامه پيدا كرده است
به نظر من الهام باید برای اینگونه اظهارات بی پایه و اساس خود محاکمه شود.
در پاسخ به سخنان آقای الهام باید گفت:
جانا سخن از زبان ما می گویی
پس بگو این آمار اشتغال زایی دولت از کجا اومده!!!
من مدتها است که می گویم این دار و دسته در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب و اسلام هستند خوب است یکی از آقایان بعد از چند سال این را متوجه شد. البته ماهی را هر وقت از اب بگیرید تازه است. جلو ضرر را هر وقت بگیرید نفع است.
ببخشيد كار خود آقاي الهام چي است؟
مادر اين هشت سال جز ايجاد معضلات سياسي از طرف ايشان و همسر بزرگوارشان چيز ديگري كه نديديم.
كسي كه ادعاي مسلماني دارد بهتر است از خودش شروع كند
افرادی بسیار کوچک چون مسوول کارهای بزرگ شده اند این موجب شده که کارهای مهم و اساسی بدین منوال به سمت هرج ومرج سوق داده شود
تابی جون زیاد ناراحت نشو. آقای دکتر الهام اتفاقا یک حرف حسابی زده باشه همینه. عمر امثال آقای هاشمی در این کشور انقلابی سر اومده. تو بیخودی جوش نزن که برای سلامتیت مضره.
اگه يك اصلاح طلب معمولي اين حرفو زده بود الان كلي نيروي خود جوش در پاسخ به اهانت به تشخيص رهبري دم در خونه ش شعار مينوشتند و عربده ميكشيدند.
آقای الهام اگرچه حرفهای نامربوط زیاد می زند ولی در این موضوع به خصوص انصافا درست گفته
فردي با اين سواد و يك سياست مدار واقعن جاي تعجب دارد گويا اين مرد عقلش را از دست داده بهتر است خودش را به دكتر نشان بدهد؟
به نظرم این سه خط آخر از نظر نگارش ایراد دارد.
وقتي به عده اي اجازه جولان زيادي داده شود اين مي شود ديگر
خودی اینچنین اظهار نظر کند bbcچی میخاد بگه ؟

اصلا بفرمائید این آقای الهام چیزی حالیشه ؟

به والله به تالله چیزی نمی فهمه و همین تفکرات باعث این همه صدمات در سالهای گذشته به انقلاب بوده است .
بابا تابناک،عشق من ، سخنگوی مجمع!! عاشقتم.
ايشان و همسرشان همواره در ايام خاص و حساس بر خلاف وصيت معمار كبير انقلاب و فرامين رهبر معظم عمل ميكنند . فهم و شعور چيز خوبي است . البته اگر مسئولي معناي بصيرت را نمي فهمد بايد به او تفهيم گردد كه بصيرت همان فهم وشعور است بعد او را بخودش واگذار نمود .
در ماجراي باغ فدك و سيلي در كوچه ، از حضرت امام حسن (س) سوال ميشود، چه كساني بودند ؟
حضرت فرموده باشند :{ هر كه نان از سفره ما برده بود ايستاده بود } در اين روزهاي بسيار حساس انقلاب،مقام مسئول بايد ، حافظ انقلاب و ارزشها باشد نه اينكه در صف حراميان بايستد، آب به آسياب دشمن ريخته و دل رهبرش را برنجاند.اگر از شهداي اسلام خجالت نمي كشيدحداقل از شهداي انقلاب خجالت بكشيد.
سلام تابناک جون:
خواهشا اينبارو بزن، متاسفانه توي مملکت ما بعضي از آقايون اصلا به مصالح مملکت کار يرو نمي کنن فقط به فکر جناح و قدرت خودشونن که به هر ترتيب ممکن بدستش بيارن و الا اگه بيشتر مصالح در نظر گرفته ميشد واقعا اون موقع براي مملکت طور ديگري قضاوت ميکرديم و نتيجه بهتري ميگرفتيم...!!!
؟؟؟
تابناک اگر منعکس نکنی در پیش خدا مسئول هستی
جناب اقای الهام به نظر امام خمینی که در سال1/1/64 خطاب به مسئولان فرمدند :"خدا در قران به وحدت امر فرموده است مخالفت امر خدا معصیت است وکسانی که وحدت جامعه را بهم میزنند نه تنها معصیت کارند بلکه از انجاییکه در جامعه تفرقه واختلاف درست می کنند مجرمند"
2- این حرف های الهام فقط صهیونیستها واعراب سلفی ووهابی را شاد میکند این حرفای شیطان است که به تو الهام میشود دست از شیطنت بردارید
3-قوه قضائیه چرا دهن این جغدها را نم بندد
4- جامعه از این تفرقه و اختلاف ویارگیری
وجناحبازی خسته شده است رهبری باید این ادمهای پیش فعال سیاسی را
نصیحت کنند چون خود ملهمند
5-خدا لعنت کند به دشمنان ایران وجغد های سیاسی تفرقه افکن وسایتهای منتشر کننده تفرقه و اختلاف
فکر می کنیید سخنان آقای الهام نیاز به توجه و تفسیر داره؟
اتفاقا دیروز مادر بزرگم می گفت دلار تا آخر هفته می شه پانصد تومن، لطفا این رو هم از نظر اقتصادی تفسیر کنید. (:
معلوم نیست این آقا دیگه مدرکشو از کجا گرفته و چه جوری گرفته ؟
آقاي الهام بهتر است نظرات خود را براي دولت نگهداردكه تورم جامعه را به سمت تبهاي و دلسردي از نظام سوق ميدهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار