بازدید 19531

خبر جوانفکر از ادامه کار مرتضوی

بازگشت آقای شیخ‌الاسلامی به محل کارش در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادامه کار آقای سعید مرتضوی در سمت ریاست صندوق تأمین‌اجتماعی، یک درس پندآموز برای کسانی است که خود را فراتر از قانون می‌پندارند. زمان اندکی باقی است تا از رهگذر بازیهای پرسرو صدایی مانند حکمیت، بتوان کرسی‌های سبز بهارستان را برای چهارسال دیگر تصاحب کرد.
کد خبر: ۲۳۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹ 16 April 2012
علی اکبر جوانفکر در مطلبی که در سایت شبکه ایران منتشر کرده است به از ادامه حضور مرتضوی بر مسند ریاست سازمان تامین اجتماعی خیر داد.

به گزارش «تابناک» علی اکبر جوانفکر در مطلبی که در سایت شبکه ایران منتشر شده است ، می نویسد: رئیس جمهور شهر به شهر را طی کرده، در اجتماعات مردم به سخنرانی پرداخته، جلسات دولت و کارگروههای تخصصی را برگزار کرده، ملاقات با کوفی عنان را در جزیره قشم به انجام رسانده،

به جزیره ابوموسی سفر کرده و انبوهی از اقدامات دیگر را به نتیجه رسانده است. او همکارانش را نیز به اقصی نقاط هرمزگان گسیل کرده تا مردم در همه بخش‌های این استان، ضمن دسترسی به مسئولین کشور، خواسته‌ها و مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند.

رئیس جمهور، رنج سفرهای پی در پی را به جان می‌خرد تا اجتماعات گسترده مردم پرشور، باایمان و حاضر در صحنه را در جای جای این سرزمین، به رخ قداره‌بندهای غربی بکشد. او هیچگاه از خستگی زبان به شکوه نگشوده و همواره با بیان صمیمانه خود، خستگی را از تن‌ها و پاهای مردمی که ساعت‌ها برای دیدار با او به انتظار می‌ایستند، می‌زداید. اگر دلش به نور حق روشن نبود و به خدای بزرگ اعتماد نداشت، سفرهای استانی‌اش دیرپا نمی‌شد و از ادامه راه بازمی ماند. اما او جز با خدا معامله نکرده است.
 
احمدی‌نژاد پس از چند روز کار طاقت‌فرسا، از هرمزگان به تهران بازگشته و به تجربه نیز دریافته است که هیچیک از مدعیان و راحت‌طلبان به او خداقوت نخواهند گفت. در این سو، مدعیان زیاده‌خواهی وجود دارند که صندلی‌های سبز بهارستان، آنها را برای اجرای ترفندی تازه علیه رئیس‌جمهور و دولتمردانش شارژ می‌کند. عده‌ای به حکمیت نشسته‌اند و سرگرم جد و جهدی ویرانگرند تا یکی از همکاران پرتلاش رئیس جمهور را از مسند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زیر بکشند.
 
در این سو، برخی مجلسی‌ها روز یکشنبه گردهم آمدند تا به بهانه یک انتصاب قانونی، وزیر آقای احمدی‌نژاد را در صحن علنی استیضاح کنند و این در حالی است که رئیس جمهور با گامهایی استوار و مصمم پا به درون ساختمان بهارستان می‌گذارد تا از وزیر کارآمد خود دفاع کند. یکی را می‌فرستند تا راه را بر او ببندد و از آمدنش به صحن مجلس جلوگیری کند. به او می‌گویند که جمعی از نمایندگان امضای خود را پس گرفته‌اند و طرح استیضاح منتفی است. پاسخ می‌دهد که بنده آماده دفاع از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستم و بر سر موضوع استیضاح نیز هیچ تعهدی در کار نیست.

پاسخ‌های رئیس جمهور به سؤالات برخی از نمایندگان مجلس در واپسین روزهای سال 90، برای همیشه در یادها باقی خواهد ماند. سخنان روشنگرانه دکتر احمدی‌نژاد در اولین روزهای کاری مجلس در سال 91، می‌توانست با هزینه‌های قابل توجهی برای استیضاح کنندگان همراه باشد اما به نظر می‌رسد که آنها با منتفی کردن اصل استیضاح، پرداخت هزینه کمتر را ترجیح داده‌اند.

بازگشت آقای شیخ‌الاسلامی به محل کارش در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادامه کار آقای سعید مرتضوی در سمت ریاست صندوق تأمین‌اجتماعی، یک درس پندآموز برای کسانی است که خود را فراتر از قانون می‌پندارند. زمان اندکی باقی است تا از رهگذر بازیهای پرسرو صدایی مانند حکمیت، بتوان کرسی‌های سبز بهارستان را برای چهارسال دیگر تصاحب کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی