بازدید 77002
استیضاح وزیر کار مطرح نشد

قصه مرتضوی به سر رسید!

ماجرا هنگامی آغاز شد که همه سرگرم نوروز بودند. هیاهو که فرو نشست، افکار عمومی واکنش نشان داد و مجلس به فکر استیضاح افتاد؛ اما به ظاهر کار پیش نمی رفت....
کد خبر: ۲۳۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱ 15 April 2012
با اینکه تاکنون نه وزیر کار استعفای مرتضوی رئیس صندوق تأمین اجتماعی را پذیرفته و نه رئیس جمهور موافقت خود را با این استعفاء اعلام کرده است، به دلیل قول شرف مرتضوی به برخی از نمایندگان، استیضاح وزیر کار به صورت ناپلئونی از دستور کار امروز مجلس کنار رفت.

به گزارش «تابناک»، در حالی که تا دقایقی پیش، استیضاح وزیر کار در دستور مجلس قرار داشت، با سخنان برخی از نمایندگان ـ که ماجرای حکمیت را به راه انداخته بودند ـ این برنامه از دستور کار خارج شد.

خبرهای رسیده حکایت از این دارد که حتی رئیس جمهور نیز برای دفاع از وزیر کار به مجلس آمده، ولی وی هم بناگاه متوجه شده است که برخی از نمایندگان، استیضاح را پس گرفته‌اند.

بنا بر این گزارش، انتقاد‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، همچنان به آن عده از نمایندگانی که خودسرانه با مرتضوی وارد مذاکره و مسأله حکمیت شده‌اند، ادامه دارد.

این نمایندگان بر این باورند که اولا چرا این دو، سه نماینده به وکالت از همه استیضاح کنندگان، وارد حکمیت شده‌اند؛ بدون اینکه بقیه نمایندگان را مطلع کنند؟!

دوم؛ وقتی هیچ استعفایی به صورت رسمی از سوی وزیر کار پذیرفته نشده است، به چه دلیل، این افراد لابی کرده‌اند که استیضاح پس گرفته شود؟

با این همه، مجلس با اعلام استیضاح و تلاش بسیار، توانست به خواسته خود برسد و این گونه، قصه آقای مرتضوی و تأمین اجتماعی به سر رسید.

البته این پرسش همچنان باقی است که مجلس و دولت چگونه می‌توانند با پرهیز از حواشی، به دغدغه‌های اصلی رهبر انقلاب برای اداره کشور و رفع مشکلات اصلی مردم بپردازند؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی