بازدید 34854

حداکثر قیمت بنزین 840 تومان اعلام شد

کد خبر: ۲۳۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲ 14 April 2012
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس حداکثر میزانی که ممکن است در کمیسیون تلفیق مجلس برای افزایش قیمت بنزین در سال 91 تصویب شود را برابر 140 تومان اعلام کرد و گفت: حداکثر قیمت بنزین در سال 91 برابر 840 تومان می‌شود اما در کمیسیون تلفیق تلاش می‌کنیم تا قیمت بنزین همان 700 تومان بماند.

به گزارش همشهري آنلاين، سیدعماد حسینی با بیان این مطلب از مطرح شدن پیشنهاد ثابت ماندن قیمت بنزین در نشست‌های آتی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از آنجا که در ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ، شیب تندی برای افزایش قیمت بنزین برداشته شد بنابراین در سال 91 نباید افزایشی در قیمت بنزین داشته باشیم.
 
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در توضیح بیشتر گفت: با توجه به اینکه نرخ بنزین به اندازه سه فاز هدفمندی یارانه‌ها افزایش داشته، کمیسیون تلفیق برای بنزین سقف تعیین می‌کند و اجازه افزایش قیمت بنزین را صادر نخواهد کرد.
 
حسینی با بیان اینکه دولت در اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مجاز به افزایش ۲۰ درصدی قیمت حامل‌های انرژی بوده است به همشهری‌آنلاین گفت: با توجه به اینکه از همان ابتدای افزایش قیمت بنزین، نرخ بنزین به اندازه سه فاز هدفمندی یارانه‌ها افزایش داشته است لذا در اجرای مرحله دوم هدفمندی، هر گونه افزایش قیمتی خلاف قانون هدفمندی است و قانون را نقض می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بر این است که قانون پیاده شود بنزین در سال 91 نباید افزایش قیمت داشته باشد. اگر هم کمیسیون تلفیق بخواهد افزایش قیمتی برای بنزین در سال 91 متصور باشد، افزایش قیمت بیشتر از 20 درصد قابل تصور نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۰
انتشار یافته: ۱۶
کسایی که صرفه ج.یی کردهاند به جای تشویق باید سهمیه کارتشان بسوزد؟ این انصافه؟ چرا همش ترس تو دل ما مینرازید.از قبل عید هر بار بنزین زدم جایگاه دارا گفتند بیا سهمیتو بخریم بعد عید میسوزه. اینه جواب صرفه جویی؟
نه دو برار قیمت جهانی بنزین بی کیفیت بفروشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
یه ذره حساب وکتاب کنی میشه 1.8قیمت آمریکا
قیمت بنزین یورو 4 را هم اعلام کنید (کارتی و آزاد)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
کجا عرضه میشه از این بنزین ها
باز هم گل كاشتيد مثل تعيين قيمت نان بربري 375 تومان كه مردم در انتظار دريافت الباقي پول پرداختي خود و نانوا هم بي خيال حق مردم
ای بابا
آخه تو این دور و زمونه چرا خرد اعلام میکنن
بگن 800 یا 850
باز شروع شد 100 200 تومن بازی ها
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
با کیف پول کارت سوخت و در واقع با تجارت الکترونیک این مشکلات حل شده.
هوراااااااا بزن دست قشنگرو
ايکاش قيمت بنزين حداقل 2000 تومان ميشد اما امنيت را برای دوچرخه سواری تضمين ميکردند.
یادش بخیر همیشه آرزو داشتم 18 ساله بشم گواهینامه بگیرم ایران را بگردم تا 18 سالم شد بنزین سهمیه ای شد گرون شد .... :((
یعنی سهمیه ها یی که مردم در کارت سوختشون دارند می سوزه . من که خیلی صرفه جویی کردم تا بنزینم جمع بشه تا بتوانم تابستان برم مسافرت . حالا اگه این بنزینهایی که تو کارت سوخت مردم است بسوزد نهایت بی عدالتی است در حق کسانی که صرفه جویی و مدیریت سوخت داشته اند .
قیمت رو خُرد اعلام می کنند تا برای بقیه پول بنده و نانوا و بقّال و .... و متصدی پمپ بنزین با هم کَل کَل کنیم چون در این دوره و زمونه این جور کَل کَل کردن ها برای سلامتی مفید تشخیص داده شده است!
وقتی بنزین به اندازه سه فاز هدفمندی یارانه ها شیب تندی افزایش پیدا کرد قیمت دیگر اجناس هم به نسبت بنزین به اندازه سه فاز هدفمندی یارانه های افزایش پیدا کرد...خوب در این مورد امسال همه قیمت ها هم ثابت می ماند!!
سر سفره ما که نیومدی هیچ، نگاهت هم نمیشه کرد !
به مرگ گرفتند که به تب راضی بشیم . وسط سال 1000 تومن نشه ایولا داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست