بازدید 4409

14 سال كار نكردم ولي حقوق گرفتم

کد خبر: ۲۳۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۲ 13 April 2012
يك مهندس آلماني در روز بازنشسته شدنش در ايميلي براي همكارانش فاش كرد كه از سال 1998 تا آن روز در اداره هيچ كاري نمي كرده و فقط "شپش مي جسته" است.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاين به نقل از لومتن، اين مهندس آلماني ساكن شهر ميندن ايميلي را براي 500 نفر از همكارانش ارسال كرد و برايشان نوشت: من خود را به خوبي براي بازنشستگي آماده كرده ام زيرا در عرض 14 سال گذشته هيچ كاري انجام ندادم.

" من  هر روز هشت ساعت را در اداره سپري مي كردم ، اما كار نمي كردم."

اين مهندس 65 ساله درست 10 دقيقه قبل از ترك اداره براي هميشه اين ايميل را براي همكارانش فرستاد. او از سال 1998 تا روز بازنشستگي براي كاري كه انجام نداده بود حدود 750 هزار يورو حقوق دريافت كرده بود.

مهندس از زير كار در رو براي همكارانش توضيح داد:  به لطف همكارش كه همه وظايف واحد دونفره آنها را انجام مي داده، او قادر بود در تمام مدت فقط "شپش بجويد" و دست به سياه وسفيد نزند.

اين دو مهندس وظيفه كنترل تاسيسات شهر ميندن را به عهده داشتند. مهندس تنبل در ايميلش افزود: براي كار كنترل تاسيسات يك نفر كافي بود و همكارم كه دوست نداشت هيچ وقت بيكار باشد داوطلبانه همه كارها را انجام مي داده است.

اين مهندس آلماني كه نامش فاش نشده به‌رغم زرنگي اش يك مساله را پيش بيني نكرده بود و آن ارسال ايميلش براي انتشار در مطبوعات بود. به اين ترتيب، وولكر فليگ ، شهردار ميندن نيز از ماجرا مطلع شد.

شهردار در گفت و گو با روزنامه محلي وسترن از خشمش سخن گفت و افزود كه در جستجوي راهكاري است تا اين كارمند تن پرور و تنبل را تنبيه كند.

فليگ تاكيد كرد: 38 سال است كه كار مي كنم  و هرگز در انجام  وظايفم كوتاهي نكرده ام.

شهردار در عين حال از حذف پست مهندس در واحد كنترل تاسيسات شهر خبر داد.

مهندس تنبل به نوبه خود به هيچ عنوان حاضر به گفت و گو با مطبوعات نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج