بازدید 71911
از مشاجره فردوسی پور تا دعوای نصیرزاده و عسکری

هر آنچه در 90 جنجالی دیشب گذشت

پرسش نظرسنجی نود، مربوط به انتخاب بهترین گل لیگ بر‌تر در سال 90 بود. شش گل بادامکی، عمران زاده، سزار، دهنوی،حدادی فر و زنیدپور به عنوان گل‌های برگزیده این برنامه بود که در پایان گل بادامکی با 41 درصد به عنوان بهترین گل لیگ بر‌تر در سال نود برگزیده شد و 36 درصد به گل عمران زاده رأی دادند.
کد خبر: ۲۳۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۹ 10 April 2012
برنامه 90 شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ محمد فنایی و حسین عسکری، مهمان حضوری این برنامه بودند. فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی مربوط به انتخاب بهترین گل لیگ بر‌تر در سال نود، آغاز کرد.

به گزارش «تابناک»، فنایی کارشناس داوری بر این باور بود که پنالتی کریمی درست نبود، ولی در صحنه‌ای دیگر پنالتی پرسپولیس گرفته نشد و گل نخست داماش آفساید بود؛ افزون بر این که پیش از اخراج نصرتی زنیدپور روی علی عسکر خطا کرد.
همچنین در بازی استقلال و مس سرچشمه گل اول استقلال آفساید بود، پنالتی سرچشمه گرفته نشد و برهانی باید اخراج می‌شد، در ضمن در بازی نفت و صبا پنالتی صبا درست نبود.

بنا بر این گزارش، برنامه عادل فردوسی‌پور در آغاز برنامه برای دقایقی قطع شد. فردوسی پور زمانی که مشکل برطرف شد، خطاب به بینندگان گفت: باید از همه عزیزان عذرخواهی کنیم!

دفاعیات محسن قهرمانی از سوت‌های جنجالی

محسن قهرمانی نخستین مهمان تلفنی برنامه دوشنبه شب نود بود.
این داور باتجربه فوتبال کشور که به دلیل سوت‌های جنجالی اش در هفته‌های اخیر تا اتمام لیگ برتر از قضاوت محروم شده است، در این برنامه از کارهای خود دفاع کرد.

وی درباره اظهارات خود در بازی ملوان و داماش گفت: من کار خودم را توجیه نمی‌کنم اما جو ورزشگاه و فحاشی‌های تماشاگران ملوان اشک من را درآورد.

مشاجره شدید رئیس کمیته انضباطی و فردوسی پور
 
حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی امشب یکی از شب‌های جنجالی نود را رقم زد.
وی که دیشب مهمان تلفنی برنامه نود وقتی روی خط آمد که فردوسی پور و رحیمی مدیر عامل سپاهان داشتند در مورد بخشش بازیکنان توسط کمیته انضباطی، به ویژه رودریگو توزی بازیکن خارجی تراکتور سازی پیش از بازی با سپاهان بحث می‌کردند.

حسن زاده هنگامی که فرصت حرف زدن پیدا کرد، بلافاصله از فردوسی پور و برنامه اش انتقاد نمود و گفت: «شما باید عدالت را رعایت کنید. من دوست نداشتم روی خط برنامه شما بیایم.آقای قهرمانی را ما محروم نکردیم. متأسفانه شما حرف سایت‌های خبری را باور می‌کنید و حرف من رئیس کمیته انضباطی را نه. شما بدون استناد این مسائل را از طریق برنامه خود پخش می‌کنید. من به دو دلیل پشت خط آمدم؛ یکی احترام به بینندگان و دیگری احترام به خود شما. اما شما با شیطنت تلاش می‌کنید توپ را به زمین کمیته انضباطی بیندازید.

حسن زاده در واکنش به این پرسش فردوسی پود که چرا رأی بازی پرسپولیس را زود اعلام کردید، اما هنوز رأی‌های اعلام نشده زیادی در کمیته انضباطی هست، این پاسخ را تحویل داد: «ما رأی پرسپولیس را زود اعلام کردیم، ولی شما که در رسانه ملی فعالیت می‌کنید، اگر واقعا قصد اطلاع رسانی دارید، چرا از این رأی‌ها ایراد می‌گیرید؟شما از آغاز برنامه تان روی این رأی زوم کردید و گفتید که رأی ایراد دارد. من که نمی‌توام برای شما کلاس آموزشی بگذارم و اشکالات حقوقی را به شما بگویم. این رأی را ما داده ایم و به دیگران مربوط نیست.فقط کسانی که ذی ربط هستند، می‌توانند درباره آن اعتراض کنند. شما و دوستانتان صلاحیت اظهار نظر در هر مسأله‌ای را ندارید.

حسن زاده: دیگر روی خط برنامه نود نمی‌آیم

حسن زاده در حالی این حرف‌ها را زد که فردوسی پور در پاسخ او گفت: «بسیار خوب،از این به بعد از شما تعریف می‌کنیم و می‌گوییم که چه رأی خوب داده‌اید». این در حالی بود که حسن زاده هم گفت: «من موبایل خود را خاموش می‌کنم و دیگر هم روی خط برنامه نود نمی‌آیم».

حسن زاده که حسابی از دست فردوسی پور شاکی بود، سخنانش را این طور ادامه می‌دهد: «برنامه نود باید روشنگری کند. تاکنون شده که شما در مورد کمیته انضباطی یک نکته مثبت نشان بدهید؟ چرا فقط اطلاعات نادرست می‌دهید؟به تیتراژ برنامه نود نگاه کنید. شما فقط خشونت را نشان می‌دهید. دیدگاه من و شما با یکدیگر متفاوت است. آیا شده که یک بار صحنه کارهای خوب بازیکنان مثل نماز خواندن آنها را نشان بدهید؟» که فردوسی پور هم گفت: «شما یا برنامه نود را نمی‌بینید یا فقط قسمت‌هایی از آن را می‌بینید. آقای حسن زاده ما هم نیمه خالی لیوان را می‌بینیم و هم نیمه پر آن را ولی شما این گونه نیستید».

محمود رفیعی: قضاوت من در بازی پرسپولیس و داماش بدون نقص بود

محمود رفیعی، داور بازی حساس پرسپولیس و داماش از قضاوت خودش راضی است. او که دیشب مهمان تلفنی برنامه نود بود، در واکنش به پرسش فردوسی پور که پرسید قبول دارید که قضاوت خوبی در این بازی انجام ندادید، این واکنش را به همراه داشت: قضاوت من در بازی پرسپولیس و داماش بدون نقص بود!

رفیعی با اشاره به اتفاقاتی که در این بازی اقتاد و توهین‌هایی که به او و خانواده اش شد، خبر از خداحافظی‌اش از جامعه داوری داد و گفت: «من پس از بازی در رختکن داوران و در حضور جمعی از دوستان اعلام کردم که دیگر در فوتبال ایران قضاوت نمی‌کنم. من یک معلم هستم که احترامم را نگه نداشتند. فقط جا دارد که از علی کریمی به خاطر رفتار شایسته ای که در این بازی انجام داد، تشکر کنم.

اختلاف نظر فنایی و عسکری

بحث بر سر کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و داماش با نظراتی گوناگون روبه‌رو شد.
محمد فنایی که به عنوان کارشناس مستقل داوری در برنامه حاضر بود خطای پنالتی روی کریمی را اشتباه می‌دانست. او هند بازیکن برزیلی داماش را هم پنالتی می‌دانست اما در هر دو مورد، عسکری رئیس دپارتمان داوری با این نظر مخالفت جدی داشت. او تصمیمات رفیعی را درست می‌دانست. جالب این بود که در دل دعواهای این دو، رفیعی داور بازی که روی خط بود، گفت:«من هنوز هم می‌گویم تصمیماتم درست بوده و همانی که دیدم را سوت زدم. اگر آقای محمد فنایی با عسکری مشکل دارد، چرا خطای واضح روی علی کریمی را می‌گوید پنالتی نیست».

پس از این هم نوبت رسید به اینکه حسین عسکری و هوشنگ نصیرزاده با هم کمی سرشاخ شوند. نصیرزاده به شدت از چینش داوری‌ها انتقاد و رئیس دپارتمان داوری را متهم کرد که در دو تا سه ماه، هشت بازی را به عنوان ناظر بازی حضور داشته و برای این مسئولیت‌هایش هم جدای از حقوقی که در فدراسیون می‌گیرد، از حقوق نظارت هم استفاده کرده است. بعد هم عسکری، نصیرزاده را متهم کرد به اینکه آمار دروغ می‌دهد.

او گفت: «نصیرزاده چه کارشناسی است که ده سال است، اصلا هیچ کلاسی نرفته و بعد به خودش اجازه می‌دهد، نامش را بگذارد کارشناس»؟!

نصیرزاده هم ادامه داد: «چطور آقای غیاثی که ده سال هم قبل از من نرفته کلاس می‌شود کارشناس؟! آقای فنایی هم هستند. همین آقای عسکری در کلاس کرمانشاه نشسته بود و من تدریس می‌کردم. یادتان هست؟ یادتان هست که من سنم کمتر از شما بود، داشتم به شما تدریس می‌کردم؟».

این بحث به دعوا کشید و هر دو طرف همدیگر را متهم می‌کردند. کار به جایی کشید که فنایی می‌گفت: « اش حرمت ریش سفید من را نگه دارید و با هم دعوا نکنید!

واکنش عسکری به اظهارات نصیرزاده

رئیس اجرایی کمیته داوران به اظهارات نصیرزاده و افشاگری‌های وی واکنش نشان داد.
عسکری در این باره اظهار داشت: متأسفانه، اظهارات آقای نصیرزاده کامل نیست. وی از برخی سایت‌ها اطلاعات می‌گیرند. ما لیستی از ناظران بازی‌های لیگ داریم که نشان می‌دهد افراد بسیاری نظارت بازی‌های لیگ را بر عهده داشته اند.

در این لحظه از برنامه هوشنگ نصیرزاده به عسکری گفت: آیا این را قبول دارید که در کرمانشاه من مدرس شما بودم و شما در کلاسی که من در آن تدریس می‌کردم به عنوان شاگرد حضور داشتید. پس چگونه من را کارشناس نمی‌دانید؟

عسکری نیز در پاسخ به نصیرزاده گفت: ایشان با جملات خیلی خوب بازی می‌کند و فن بیان خوبی دارد. اما در حد و اندازه کارشناسی کردن نیستند.

خشم رویانیان از رأی صادره

در ادامه رویانیان مدیر پرسپولیس روی خط آمد و به شدت از رأی صادره ناراضی و از کمیته انظباتی و کمیته داوران شاکی بود.

رویانیان: آقایان با رأی دادن علیه پرسپولیس، معضلات مملکت را حل کردند!

وی در ادامه گفت: «من متأسفم. البته همیشه به داوران احترام گذاشته و گفته ام که در هر شرایطی، حرف آخر را داور می‌زند. بنده از این جهت متأسفم که با یک مدیریت نادرست و بازی‌های فشرده داورانی را برمی‌گزینند که به باشگاه‌ها ضربه می‌زنند. پرسپولیس پس از بازی با نفت نشان داد که کاملا تغییر کرده است، ولی این ضرباتی که به ما می‌زنند روی بدنه تیم تأثیر دارد. به نظر من، این یک سناریوست که برای پرسپولیس نوشته اند. وطیفه من است این حقی که از پرسپولیس گرفته شده است، پیگیری کنم».

رویانیان که رفته رفته عصبانیت را هم چاشنی سخنانش کرده بود وقتی با این حرف فردوسی پور که گفت: تیم شما در بازی با داماش خوب بازی نکرد، این واکنش را نشان داد: «وقتی اشتباهات داوری پی در پی باشد، این اتفاقات می‌افتد. البته من به خاطر توهین‌ها به آقای رفیعی حق می‌دهم اما ایشان گفتند که به دلیل مصاحبه ای که کرده‌اند، محروم شدند که بنده واقعا متأسفم. آقای رفیعی گفتند یک قضاوت خوب را انجام دادند، ولی من واقعا کوتاه نمی‌آیم و این مسأله را پیگیری می‌کنم».

رویانیان که کاملا عصبانی شده بود، خطاب به حسن زاده گفت: «من نمی‌دانم آیا این واقعا یک اتفاق بزرگ انسانی بود که آقایان با این عجله رأی دادند؛ آن هم بدون شنیدن حرف‌های ما و احضار نماینده باشگاه؟ آقایان تلاش کردند با رأی دادن علیه پرسپولیس معضل مملکت را حل کنند. ایراد شما این است که فقط به معلول می‌پردازید. هیچ کس در فدراسیون فوتبال به علت‌ها نمی‌پردازد. شما همه را راحت محروم می‌کنید و اصلا شما چه کار کردید؟».

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، یک بار دیگر پای دست‌های پنهان را به میان می‌کشد و می‌گوید: «این رأی تحت تأثیر دست‌های پنهان داده شده است. باشگاه پرسپولیس با اعلام این رأی سه میلیارد تومان ضرر کرد. با این رأی ما هشت امتیاز ضرر کردیم نه دو امتیاز. این حکم در هیچ کجای جهان منطقی نیست. من همین جا می‌گویم که فدراسیون فوتبال استقلال ندارد. شما از کجا دو امتیاز آوردید و آن دو امتیاز را از ما کم کردید؟ این چه وضعی است که از کاپیتان من تقدیر می‌کنید؟ شما زارع و نصرتی را به ناحق اخراج کردید؟ شرافت من را فروختید برای دو امتیاز. آقایان ما را ساده گیر آورده اید؟

در این لحظه، فردوسی پور خطاب به رویانیان گفت که تا به حال شما را اینقدر عصبانی ندیده بودیم که مدیر عامل پرسپولیس گفت: «من سرباز این مملکتم و کلی کارهای اخلاقی کردم؛ اما شرافت من را فروختید.

بازی داماش و پرسپولیس باید تکرار شود

احمد رضا براتی به عنوان کارشناس حقوقی روی خط آمد و گفت: بنا به نص صریح قانون بازی داماش و پرسپولیس به دلیل نیمه کاره بودن باید تکرار شود. رأی کمیته انضباطی هم در مورد این دیدار کاملا مخدوش است، زیرا پرسپولیس باید یا ده میلیون تومان جریمه و یا کسر امتیاز می‌شد؛ افزون بر اینکه اعلام نتیجه بازی سه بر صفر به سود داماش درست نیست و این بازی باید تکرار شود.

این نظر عجیب واکنش فردوسی پور و فنایی را به دنبال داشت و این دو اعلام کردند که اگر این گونه باشد، همه تیم‌ها وسط زمین می‌ریزند و کاری می‌کنند که بازی تکرار شود.

فردوسی پور در آغاز برنامه گفت که سه ساعت برنامه خواهیم داشت، اما برنامه دوشنبه شب چهار ساعت طول کشید و سرانجام نیز وقت برای رسیدگی به همه مسائل نرسید.
این برنامه در ساعت دو و 35 دقیقه پایان یافت.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۲۱
انتشار یافته: ۱۹۵
بابا چه با سرعت خبرو زدید دمتون گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
دوستان باید دقت داشته باشند که فحاشی باید همراه شکستن صندلی باشه وگرنه مجازات و کسر امتیاز داره.فقط در صورتی خبری از محرومیت نیست که هردوش با هم انجام بشه
AMIR
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
تابناک چرا نگفتی کارشناس حقوقی نود گفت بازی باید تکرار بشه ؟ چرا نگفتی کارشناس گفت 3 بر صفر غیر قانونیه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
سرعت در اطلاع رسانی یعنی همین اما خداییش حق با رویانیان بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
هر هفته بعد از خبر برنامه نود اين جمله نوشته ميشه. فكر نمي كنيد ديگه خيلي لوس شده باشه؟!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
برنامه 90 همیشه طرفدار پرسپولیس بوده است
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
دوستان اگه دقت کرده باشید"این برنامه در ساعت دو و 35 دقیقه تمام شد ."!!!!
از طرفی "تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۹"
دوستان اهل منطق اگه میشه این اختلاف ساعتو بررسی کنند!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
طبق معمول نظر اول در مورد گزارش برنامه 90 این جمله یا شبیه به آن شده:" چقدر سریع مطلب را درج کردید"
علی
| United States |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
ساعت قدیمو جدیده دیگه
مث همیشه ممنون از تابی که برامون نوشتش چی شده !
ما که مث همیشه نود نمی بینیم ، دوستان بجای ما .
پاسخ ها
جابر بن حیان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
بخدا اینقد این عادل رو دوس دارم که اگه تو این سه ساعت برنامه ش کاری نکنه فقط مث جغد نگاه مردم کنه منم همونجوری می شینم نگاش می کنم تا آخر آخرش
نود بازرگاني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
برنامه نود باسياسته و تجاري عمل ميكنه حساب كرده كه اگه بنفع پرسپوليس حرف بزنه هواداراي زيادي را به خودش جلب ميكنه يعني فقط كفه ترازو رو ديده ! و حرفاش از نظر من كه طرفدار هيچ تيمي نيستم فقط جانبدارانه بود و بس ! .....
زکریای رازی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
جابربن حیان ! این نظری که نوشتی نشان از حماقت هستش که بخوای 3ساعت به یه جغد نگاه کنی !!! من توصیه میکنم که بهتر تصمیم بگیری و بگیری بخوابی . دوست دار تو زکریایی رازی .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
جابر جون مث خودمی !!!
مارادونا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
آخه باختن که اینقدر گریه نداره ! اسقلال با نتیجه 4 به 1 از داماش رشت شکست خورده بود اونم در آزادی اما ظرفیت باخت رو داشت و بازی را بهم نزد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
وا جابر!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
به مراد گنا : شاید چون شش تایی هستید اون 4 تا واستون عادی بوده ؟!
دست مسئولین نود را می بوسم که دست عسگری و دارودسته اش را رو کرد .
پاسخ ها
مستضعف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
حیف پول این ملت که خرج میلیاردی این دو تیم ضعیف مثلا تهرانی رنگ زرشککی!! و رنگ آبککی !! میشه . آبروی چند هزار ساله ایرانیان را برای گدایی امتیاز بردید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
... بر عسگری که ادب هم ندارد و احترام استادش را هم نگه نمی دارد
جای تاسف داره...
بنظرم پرسپولیس از این لیگ مسخره کنار بکشه و تمرکزشو بذاره تو آسیا بهتره درضمن
اگه قرار بود بخاطر اینجور اتفاقات از هر تیم امتیاز کسر کنن تراکتور باید الان تو دسته اول بازی می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
خيلي ها بخاطر تراكتور ميسوزن عزيزشخصيت پرسپوليس واستقلال همون بود كه توآزادي ديديد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
بی انصافی می فرمائيد در حق تراکتور سازی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
انصافا" حق تراکتورو خيلی پایمال کردن. اگه اين حق کشی ها نبود الان با 5 امتياز اختلاف در صدر بود.
ناشناس
| United States |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
دسته اول که مال ملوانه؛ تراکتور باید بره دسته سه، اصلا لیگ منطقه ای خداییش!
البته یه استادیوم تو این خراب شده به من نشون بده که توش به طور دسته جمعی فحش خواهرومادر ندن به داور و تیم حریف؛ فقط یکی! به علی قسم حتی یه دونه م نمیتونی پیدا کنی، حتی یکی!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
مثل اینکه ایشون از سر کوه اومدن
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
این پیروزیه که باید تو دسته 3 بازی کنه-اگه سر راه تراکتور سنگ نندازن با کلی اختلاف امتیاز قهرمانه-شما فکر خودتون باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
بنظر من هم خوب میشه . رنگ قرمز باعث ضعیف تر شدن چشمها می شه
باز هم در حق پرسپولیس ظلم شد.
این بازی باید تکرار بشه.
بابت رفتار تماشاگر باید جریمه نقدی بشه.
ایول سردار رویانیان
ماشاالله سرعت!!!!
ولي نود چند دقيقه پيش تموم شد آخرشو نديدي تابنااااااااك!!!
آفرین به سردار رویانیان که حق کشی های کمیته های فدراسیون را افشا کرد
آفرین به سردار رویانیان که حق کشی های کمیته های فدراسیون را افشا کرد با اینکه فردوسی پور مانع ادامه صحبتهایش شد !
چرا تو کشور ما وقتی از عملکرد کسی انتقاد میشه سریع میره از شخصیت خودش دفاع میکنه....؟؟؟!!!...چرا وقتی از کسی انتقاد میشه فکر می کنه اگه شخصیت طرف رو زیر سوال ببره مردم فکر می کنن که برنده است؟؟؟؟!!!...متاسفم برای آقای عسکری....
بزرگترین مشکل ما اینکه مرز بین شخصیتو عملکردو نمی تونیم تشخیص بدیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
عسگری واقعا" خيلی شورشو در اورده.
چرا از تراکتور به خاطر رفتار زشت هواداراش جلو استقلال امتیاز کم نشه؟ تو اون بازی هم فحش دادن هم برف و صندلی به سمت بازیکنان استقلال پرت کردن
پاسخ ها
پرسپولیسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
البته در ان بازی هم به داور اعتراض شد نه به استقلالیها و در بازی تبریز استقلال به ناحق برنده اعلام شد اما در بازی تهران داماش خوب بازی کرد و برد حق داماش بود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
آقا یا خانم پرسپولیسی استقلالی، برد حق داماش بود؟!! گل آفساید داماش، اخراج اشتباه نصرتی، بازهم حق داماش بود ببره؟!!! واقعا که
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
اگه اون بلاهايي كه تركي سر تراكتور آورد سر پيروزي ميآوردند استاديوم رو رو سر داور و داماش ويران ميكردند در ثاني چرا وقتي مقابل اكثر تيمها بهترين تماشگر هستند اونا نميگويند
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
دقیقا تو کدوم بازی بهترین تماشاگرا بودن؟!!!!
همه تیما رو میشورین زیر فحش!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
من خدمت دوستان عزیزم فقط می تونم عرض کنم اقا کلاه تان را سفت بگیرید که شیر تو شیر شده. بازی تراکتور و استقلال رو الکی وسط نکشید اخه فقط قرار بود سه امتیاز به استقلال بدهند که دادند و این بازی هم باید یه اتفاقاتی رخ می داد من یه سئوال دارم : مسبب این همه مشکلات تو فوتبال کیه؟اون و پیدا بکنید مشکلات حل شه!!!
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
شما که درک تفاوت این دو بازی و اتفاقاتش را نداری بهتر است سکوت کنی
کاش نود در پایان لیگ برتر امتیازات به ناحق داده شده بوسیله اشتباهات داوری برای همه تیمها را احتساب کنه تا ببینیم جایگاه واقعی هر تیم در کجای جدول بوده و قهرمان واقعی لیگ کدام تیم هست و چه تیمی بجایش قهرمان لیگ برتر معرفی شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
بعد از پخش برنامه نود درخواستی : استقلال به لیگ یک خوش آمدی
دربازی استقلال و مس سرچشمه گل اول استقلال آفساید بود ، پنالتی سرچشمه گرفته نشد و برهانی باید اخراج می شد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
رئیس کمیته داوران که استقلالی باشه همین میشه دیگه. انتظار دیگه ای داشتی؟
خشــــــــــم سردار ... واقعا اون روی .... نشون داد ! خوشم اومد
عسگریم که مثل همیشه زد جاده خاکی و فرافکنی ... حق کاملا با نصیرزاده بود !
کاش نود در پایان لیگ برتر امتیازات به ناحق داده شده بوسیله اشتباهات داوری برای همه تیمها را احتساب کنه تا ببینیم جایگاه واقعی هر تیم در کجای جدول بوده و قهرمان واقعی لیگ کدام تیم هست و چه تیمی بجایش قهرمان لیگ برتر معرفی شده ؟
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
من هم كاملا با اين نظر هم وطن موافقم اي كاش بخش تابناك ورزشي مي توانست اين كار را انجام دهد مطمئنا خيلي جالب ميشد و نظرات بي شماري هم در پي خواهد داشت
ایول سرعت خبر تابی جون
به خدا همه چیز این فوتبال معلومه فقط ببینید چی دارن به سر پرسپولیس میارن. ..
آقای عسگری و حسن زاده مردم رو به طور واضح گاگول گیر اوردن. به خدا همه چیز این فوتبال معلومه فقط ببینید چی دارن به سر پرسپولیس میارن. ایشالا پاشو میخورن همونجور که نصیرزاده گفت بی عدالتی نابودشون میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
قرار به پا خوردن بود که خیلی‌ها قبل از این باید می‌خوردن. ولی آه مظلوم صدا می‌گیره. رفیعی دفعه اولش نبود که متاسفانه حافظمون ضعیفه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
اینطوری رای میدن که بگن ما خیلی قاطع هستیم
فردوسی پور وقت آن رسیده که دیگر از برنامه نود بیرون برود لیاقت و توانایی آن را ندارد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
اینو خودت تنهایی گفتی یا کسی کمکت کرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
لابد تو می خواهی اجرا کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
خویی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
آقا محمد خودش به تنهایی نمی تونه حتما فتل خان و حومه هم کمکش کرده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
باباش یادش داده
ss
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
او برود و یک بله قربان گو بیاید و بگوید همه چی آرومه و خوب
به به به این تصمیمات
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
نه از تو کمک گرفت محمدددددددددددددددددددد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
خوب میشی عزیزم
mahmah
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
آمار اس ام اسای 90 میگه عادل جان باید بمونه یا نه...وقت این رسیده که شما هم خفه شی حمید آقا
تاوقتي كفاشيان رييس فوتبال باشه عسكري رييس كميته داوران و رفيعي و قهرماني داور ومافياي فوتبال هم كه همه ميدونند هست فوتبال حال وروزش همينه .من خودم فوتباليست بودم چندين ساله كنارگذاشتم بخاطر همين ناپاكيها.
آقای فردوسی پور لطفا برنامه خوب نود رابا الفاظ زننده خودت به حاشیه نکشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
فکر کردی برنامه نود اعتبارشو از کی گرفته؟!!!
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری
قضاوت بسیار بد داور باعث تحریک تماشاگران شده آن وقت سر تیم پرسپولیس را می برند و خنده دار تر از آن هم اینه که از بازیکن پرسپولیس هم تشکر میکنند بخاطر حسن رفتارشان . آقای حسن زاده آقای عسگری لطفا خودتون را مضحکه عام و خاص نکنید !!
یک بچه هم می فهمد رای ناعادلانه ای داده اید و با احساس میلیونها هوادار بازی نکنید!!
پای دستهای پنهان! عجب بیان زیبایی!!!
من خودم استقلالي هستم .ولي من مطمئنم كه راي بالاي آقايان بادامكي/و عمران زاده كيفي نيست.كمي است /يعني معلوم است بيشترين طرفداران را اين 2 تيم دارند/پس دوستان از روي تعصب راي داده اند.منصفانه بخواهيم قضاوت كنيم.گل دهنوي بهترين بود.
هیچ حقی از پرسپولیس ضایع نشد به نظرم این فقط غرور بیجای تهرانی ها است که نمی توانند قدرت فوتبال شهرستان ها را برتابند
پاسخ ها
حسام الدين- اروميه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
مگه پرسپوليس فقط براي تهراني هاست نه عزيزم اشتباه فكر نكن پرسپوليس پرطرفدارترين تيم ايران است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
این غرور بیجای تهرانی ها نیست! خود کم بینی شهرستانی هاست که همه چیز رو قوم و قبیله ای نگاه میکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
فکر کنم تو سپاهانی هستی.چون فقط سپاهانی ها کینه دارن از دو تیم پر قدرت پایتخت.چون میدونن هیچ وقت به پای اونها نمیرسن.
متاسفم براي پرسپوليس كه بخاطر يك عده افراد بي ادب بايد چوب اين معضلات را بخوره هر چور فكر كنيم ميبينيم ما مقصريم نه با شگاه نه داور ونه كس ديگر ايكاش ما تماشاگران كمي از فرهنگ تماشاگران تيمهاي اروپايي ياد بگيريم وفقط تشويق كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
به این میگن طرفدار واقعی. آفرین
بابا دم سردار گرم . یه جوری قاطی کرده بود که کم مونده بود از پشت تلفن حسن زاده رو خفه کنه . باید قبول کنیم فوتبال ما درست شدنی نیست تا وقتی که ...
از نصیرزاده خیلی خوشم میاد دمش گرم مثل عادل رُک هستش حرفشو تو روی طرف میگه نه پشتش، عالی بود آقای نصیرزاده
پرسپولیس حقشه باید 10 امتیاز ازش کم بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
اصلاً مثل یوونتوس بفرستنش دسته پایینتر
آقایان چرا گیردادن به شکستن صندلی من نمی دانم
خوب تراکتور هم تو این قضایا مثل پرسپولیس متضرر شده دوستان توجه داشته باشن تمام هم و غم فدراسیونی ها متوجه قهرمانی سپاهانه چون تمام اتفاقات اگر توجه فرمائید ببیشتر به نفع سپاهان بوده بعدش هم استقلال
خوب ما اصلا قهرمانی نخواستیم این طور قهرمانی مبارک سپاهان و استقلال
مهم قهرمانی تراکتور در دل و وجودمان هست
یاشاسین تراکتور
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
دمت گرم-ای گفتی-فوتبال را هم به گند و کصافط کشوندن-کصافط ها
واقعا متاسفم براي فوتبال كه در قبالش اين همه توهين و بي احترامي و پول پرستي در درونش بيداد ميكنه.واقعا فوتبال ما به كجا دارد ميرود؟
فردوسی پور از ساعت 11 گفت بحث پزسپولیس 20 دقه دیگه شروع میشه و 12 هم شروع نشد
آخه ملت صبح زود باید برند به کار و بارشون برسند که نمیتونن تا 1 که بخش اصلی برنامه اون موقع هست بیدار باشن
مگه تراختور کم ضرر دیده از این داوری
این همه براش حکم میدین این ضعف داوری است که در مقابل استقلال حق تراختور خورده شد و ما مجبور به اعتراض شدیم همین کار را هم طر فداران پیروزی کردند به مراتب فحش های بد ناموسی ما ملت ترک هیچ وقت به ناموس داور فحش ندادیم و این فرهنگ غنی ملت ترک هست
پاسخ ها
d
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
مثل اینکه تازه از خواب بلند شدی
مشكل بزرگ كميته انضباطي اينه كه تو تصميماش تعادل نداره!
به کمیه داوران و فدراسیون تبریک میگویم قهرمانی استقلال و سپاهان را . خدا حق است مطمئن باشید اقای حسن زاده جواب پس میدهی . چطور درتبریزبجز فحاشی 50درصد صندلی ها شکسته شد ولی هیچ رایی ندادین . چطور رای بازی ملون هنوز صادر نشده . چطور بازی که داور 3اشتبع تاثیر گذار داشته 1 پنالتی به سود پرسپولیس نگرفت وگرنه نتیجه 2بر صفر میشد 2 - گل افساید داماش3 اخراج نصرتی باز پرسپولیس بازند +2امتیاز کم یعنی 5امتیاز نوش جان حسن زاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
اصلا به تو چه مگه فوضولی !!
چه فایده ...

آقای رویانیان اگر تونستی بازی رو دوباره تکرار کنی مردی ، وگرنه همش حرفه ...
به نظر من تنها ممکن است رای مبنی بر کسر امتیاز و محرومیت تماشاچیان کاهش پیدا کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
2 بر 1 باخته بودید عزیز. فقط تماشاگرا را محروم نکنند یه خورده پول از حیب این بی‌ادبا در بیاد!
دیدید با حکم کمیته های انضباتی و داوران (...نماها یا .... شریح) صورت مسئله پاک شد مشکل حل و همه چی آرومه ! ما چه قدر خوشبختیم ...
پرسپولیس گل آفساید خورد ، پنالتی اش دیده نشد ، بی دلیل حد اقل یک اخراجی داد ، فحش خورد ، با این وجود بازی را ادامه داد ، از داور دلجویی کرد ولی محکوم شد در صورتی که علت اصلی این قائله ضعف داوری ، مشکلات روحی و روانی و جسمی داور و احساس شجاعت ایشان در مقابل پرسپولیس و نهایتا از کوره دررفتن تعدادی از تماشاگران بود. عجب عدالتی !
ممنون از رفیعی که با خداحافظی از داوری به فوتبال خدمت بزرگی میکنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
از آقای عسگری عاجزانه تقاضا داریم جناب رفیعی را در اجرای این تصمیمشان همراهی فرمایند .
عادل جون دوست داریم
آقای حسن زاده فکر کرده پیغمبره و خودش و مجموعه تحت امرش از هرگونه نقد مبرا هستند و همیشه میگه نباید در برنامه 90 رای ها نقد و بررسی بشه.
وقتی هم که رای رو صادر میکنن هی میگن این رای قابل برگشته و قابل اعتراضه و خودشون هم نسبت به رای صادره شک دارن.
واقعا که رفتارشون سرشار از تبعیضه و ایشون اصلا صلاحیت نداره در مسند قضاوت بشینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
ایشون بهتره بره کارشناس زلال احکام بشه!!چرا از نماز خواندن بازیکن ها گزارش نمی گیری؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
حسن زاده خیلی ضعیفه ، صد رحمت به شریفی
وقتی کسی که خودش در زمان داوریش داوریهایش مشکل داشته را حالا گذاشتن ریس کمیته داوران خوب معلومه تو فدراسیون چی می گذرد
كلا فوتبال حرفه اي ما مسخره است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
حرفه ای !!!!!
تيم پرسپوليس خوب بازي نكرد نتيجه را هم واگذار كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
ببخشید،بحث چیز دیگه ایه،شما چی میگی؟اینجا بحث در مورد برنامه نود و داوری و احکام کمیته انضباطی هستش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
یه پنلتی مفد هم برا پزسپولیس گرفت
همه کسانی که تا بحال به ورزشگاه رفته اند می دانندهمیشه هتاکی به مربی ورزشکار داور در فوتبال ایران رواج داشته واین اولین واخرین بار نیست حال چرا اقای رفیعی که در این فوتبال زندگی کرده و تا کنون صدها بار مورد هتاکی قرار گرفته ناگهان بازی را نیمه تمام رها کرد ایا نیاز تیم داماش به ماندن در لیگ برتر در این تصمیم موثر نبوده ما که نفهمیدیم یا رفیعی برای اولین بار قاضی میدان بوده ویا.......
كار نود شده دو بهمزني! ديگه اين برنامه رو ديگه نميبينم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
به درک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
دو بار از کلمه دیگه استفاده کردی.نگاه نکن.
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
تو رو خدا ببين
mahmah
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
شاسمخ 2بار گفتی دیگه!!!خوب دیگه نبین دیگه...!!!
اگر آقاي رفيعي خطاي بازيكن داماش روي آقاي علي عسگر مدافع پيروزي مي گرفت .مثل كشتي كج بازيكن پيروزي رازمين زده است.داور بازي خطا مي گرفت اين جنجال بوجود نمي امد.واقعا"در بازي پرسپوليس به تيم داوري باخت .حق اش باخت نبود .مساوي بود.من بازي ضعيف پرسپوليس را توجيه نمي كنم.ولي واقعا"پيروزي به داوري باخت.اگر آن خطا را مي گرفت نصرتي اخراج نمي شد.گل اول افسايد بود.اگر ان گل را مردود اعلام كنند بازي ميشه مساوي.
من خیلی وقته دیگه نود نمی بینم
در این برنامه اخیرا عادل داره به شیوه تی وی های اونور آبی عمل میکنه و سعی میکنه از صحبت با هر کسی نتیجه ای که خودش میخواد رو بگیره که اصلا جالب نیست
مرسی از خبرتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
جهنم نگاه نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
راست میگه داره بی منطق میشه.یه بار میگه قاطعیت ندارید یه بار میگه چرا محروم کردید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
عادل که قاضی نیست! نگاه نکن دیگه. اونم نباشه کی انعکاس میده جزئیاتو. اینا باعث میشه عزم ملی برا کنار گذاشتن این فوتبال بالا بره! میلیاردی از پول بیت المال برای این فوتبال خرج میشه. آدم‌های بد دهن میان چند صد میلیون پول میگیرن. بزار اینا رو نشون بدن، همه یه هویی متنفر بشن، شاید این فوتبال عمرش به پایان رسید انشاالله
mahmah
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
اسگل آخه چجور محروم کردنی؟؟؟مثلا قاطعیت پیدا کردن؟؟؟
من بجای سردار رویانیان باشم هم به فیفا شکایت می کنم هم تیم را از لیگ بیرون می کشم.مثل گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری واقعا زیبنده این حکم کمیته انضباطی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
این تیمو از لیگ بیرون میکشم رو خوب گفتی. همه بکشین بیرون تا این فوتبال با فحشهاش از بین بره و پول بیت المال برا مملکت خرج بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
اگه همه تیمها کنار بکشن اونوقت دلال های بیچاره چکار کنن و بعضی مدیر عامل ها پول ترم آخرشان را از کجا تهیه کنن و ...
داور مسابقه مظلوم واقع شد.داور بدون غرض سوت زد.برد حق داماش بود.پرسپولیس بهتر است یک بازنگری در رفتار و کردار بازیکنان خود از جمله آقای زارع که از دست دادن با تیم حریف خودداریکرد و یا عدم رعایت بازی جوانمردانه در طول بازی داشته باشد.
پاسخ ها
یک پزشک ورزشکار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
اره دوست من.کاشکی فوتبال اینقدر کثیف نبود.کاشکی اینقدر که به فوتبال توجه میشه به سایر رشته ها هم توجه بشه مثل تکواندو که یاران بی ادعا ومودبش یک قهرمانی جهانی!در کارنامه داره.وایکاش طاقت انتقاد وقبول باخت را داشتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
شما دیشب نود رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درود بی کران به سردار رویانیان مدیر کاردان وقاطع که ما هواداران پرسپولیس به چنین مدیر لایقی افتخار می کنیم ، چیزی که برای ما ثابت شد فداسیون ضدمردمی فقط می خواهند پرسپولیس نابودشود اما کورخوندند .
نمیدانم اعضای کمیته انضباطی اصلا سواد دارن تماشگر خلاف کرده 3 بازی تیم بدون حضور تماشگر برگزار شود نه از تیم 2 کسر شود حتما اگر تماشگر نباشد درآمد نیست
واقعا آقای حسن زاده و عسگری هیچی برای گفتن نداشتن و فقط فرافکنی می کردن، به قول آقای نصیرزاده بی عدالتی عمرش خیلی کوتاهه و آقایون بزودی مجبور می شند جاشونو به دیگری بدن.
یاشاسین تراختور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
چه ارتباطی داشت؟
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
ربطش از طرف من مشخص میشه
ر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
حالت خوبه
پرسپوليس كه تا دقيقه92 بازي را باخته بود-اينها دنبال چه مي گردند؟ايا با هوچيگري مي خواهند امتياز بدست بياورند؟آيا پنالتي نادرست پرسپوليس را به حساب مي آورند؟
اول از آقایون استقلالی می خوام نظر ندن و یه کم به فکر بردهای شانسی و ... باشند
ثانیا واقعا زشته که کمیته انضباطی تا این حد دچار ف...شده باشه واقعا هر بچه ای هم این رای رو ببینه به این موضوع پی می بره
مگه پرسپولیس بازی رو نیمه کاره رها کرده که بازی رو 3 بر 0 اعلام می کنید، شما به خاطر رفتار تماشاگرها 3 امتیاز کم می کنید
بر فرض که این حکم درست باشه یعنی تو این فصل تماشاگرهای بقیه تیم ها فقط بازی رو نگاه کردن
این اولین باره که تو ورزشگاه فحاشی اتفاق می افته؟
اگه آقای قهرمانی هم بازی رو نیمه تمام میذاشت بازم بازی رو 3 بر 0 به نفع تیم مقابل اعلام می کردید؟
واقعا زشته.....................
پاسخ ها
شاهين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
سلم دوست گرامي درست مي فرماييد فاصله ما باشما اونقدر زياد هست كه اصلآ ديده نمي شويد چه رسد به اينكه نظر هم بديم. موفق باشيد سوبله چوبله هاي گرامي
در بازی چوکا تالش که مسئولین تیم ( نه تماشاگران ) داور را با مشت و لگد کتک زدند تا هفته ها نه کسی رسیدگی کرد نه کسر امتیازی در کار بود نه تغییر نتیجه چرا ؟ چون همشهری های رییس کمیته انضباطی بودند ولی حالا همه شدند ناجی اخلاق این مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
راستي چرا؟؟
اقای نصیرزاده که موقع گل خوردن پرسپولیس دودستی توسرخودش میزنه و از تلویزیون هم پخش میشه را که مرتب به عنوان کارشناس با زی استقلال و پرسپولیس دعوت نمیکنن!...!...خیلی تابلو نظر میده
بنظر من اين وضع داوري ربطي به وضعيت پرسپوليس نداشت همش به خاطر اينه كه پرسپوليس از سپاهان ببازه تا استقلال به صدر جدول برنگرده همش جنگ زرگريه براي قهرماني سپاهان

تابناك توروخدا ايندفعه نظر منو درج كن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
شاید چنین باشه اما پرسپولیس را مقابل سپاهان بازنده ندانیم مگه اینکه پای کمیته های ... ... در میان باشه
این چندمین باریست که نظر میدهم ولی تا بحال درج نشده ! یک سوال و مبحثی در نقطه نظرات خوانندگان محترم واقعاً گم شده و آن این که عامل ایجاد مشکل در این بازی چه کسی ویا چه کسانی بودند ؟ آیا تمشاگران از شروع بازی مشغول فحاشی بودند ؟! یا اینکه عصبانیت و عکس العملشان در اثر تصمیمات نادرست اتخاذ شده بوده ؟! این مسئله در سایر هنجارهای اجتماعی هم وجود دارد . هر کجا مشکلی به وجود می آید بدون در نظر گرفتن علت آن صرفاً اقدام به تنبیه و جریمه کسانی می شود که متاثر از یک اقدام نابهنجار بوده است . در همین هفته چند تیم در اثر تصمیمات داوری متضرر شدند ؟ چرا فقط تماشاگران و تیمهای معترض محاکمه و جریمه میشوند ؟ البته اینجانب شدیداً با فحاشی و هتک حرمتها مخالفم ولی می بایست به منظور جلوگیری از این مسئله آقایان تخصص خود را کامل نمایند . هر کسی که توان دویدن و دمیدن در صوت را دارد که داور نیست ! آقای رفیعی منت بزرگی بر سر تماشاگران فوتبال گذاشتند که خداحافظی کردند امیدوارم بعد از چند روز اعلام نکنند که تحت تاثیر فشارها این تصمیم را گرفتند و حالا پشیمان شدند و همچنین این جسارت را سایر داوران نظیر آقای رفیعی هم الگو برداری نمایند . به نظر می رسد این فوتبال بدون داور منصفانه تر نتیجه بگیرد . سیستم مدیریت در فوتبال از سطح مدیران عامل باشگاهها تا مربیان ،کمیته های انضباطی و داوران سیستم خاله زنکی است که هنوز کتابی در خصوص آن نوشته نشده ، اگر اساتید محترم دانشگاه در رشته های مدیریتی این مسئله را به عنوان یکی از دروس آموزشی معرفی نمایند قطعاً پرخاشگریها و بی احترامی به یکدیگر در مقابل چشم میلیونها بیننده ، توجیه پذیر خواهد بود و مردم نیز این مسئله را به عنوان یک پدیده عادی خواهند پذیرفت . با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
به خاطره این رمان‌های طولانیطه که چاپ نمیشه!
ابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
خوب بود ولی بابا یه کم جمع و جور نظر بده خبلی بلنده آدم حوصله اش نمیشه همشو بخونه
به نظر من آقاي رويانيان يكي از مديران بسيار توانمند و خوشفكر است كه از ابتداي ورود به پرسپوليس كه با شك و ترديد برنامه نود همراه بود . توانسته پيكره تيم را سازماندهي و هدايت كند و با رفتار بسيار مودبانه و قاطعانه نشان داده كه توانايي اداره تيم را در شرايط بحراني رانيز دارد .
به نظر من آقاي رويانيان يكي از مديران بسيار توانمند و خوشفكر است كه از ابتداي ورود به پرسپوليس كه با شك و ترديد برنامه نود همراه بود . توانسته پيكره تيم را سازماندهي و هدايت كند و با رفتار بسيار مودبانه و قاطعانه نشان داده كه توانايي اداره تيم را در شرايط بحراني رانيز دارد .
ساعت درج خبر 1.49 دقيقه مي باشد در صورتيكه در متن خبر ، ساعت پايان برنامه نود 2.35 دقيقه ذكر شد كه واقعيت هم دارد .حال من ماندم تو اين مسئله كه چگونه گزارشي در ساعت 1.49 دقيقه منتشر ميشه در حالي كه خيلي از مطالب مربوط به زمان بعد از انتشار مي باشد (حتما تابناك غيبگويي كرده ديگه مگه نه ؟)
مدیر پایگاه ممنون از دقت شما، این خبر به صورت آنلاین منتشر شد و هر نیم ساعت کامل تر می شد 
چیو حقه داماش بود ببره! 2تا حمله کردن یکی افساید بود یکی گل شد.
بازم طبقه معمول مضحک ترین رای تاریخ به ضرر شیر ها شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
عجب! پس گل پرسپولیس هم که کاملا تابلو علی کریمی دایو کرد چی بود. اگه اونجوری که شما می گی باشه نتیجه 1 بر صفر به نفع داماش می شه!
سلام آقاعادل.دیشب برنامت فوق العاده بودای کاش هیچوقت مغرورنشی.دوستت دارم.
من عاشق بارسا و ژاوی هستم.تو هم خیلی باحالی
به تمامي اشباهات عمدي داوران به نفع سپاهان رقم مي خوره چون .... عرضه حمايت واقعي از تيم همشهريشو نداره با اين قانون شكنيها ميخواد جايگاهي در دل مردم خوب اصفهان باز كنه اگه حرف ناحق ميزنم يك بار چك كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
چه ربطی داشت؟
داور به درستی قضاوت کرد این فردوسی پور پرسپولیسی بود که اش بازی را داغ کرد وبرد حق داماش بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
من هم برای اولین بار احساس کردم آقای فردوسی پور دارند جانبدارانه قضاوت می کنند. یعنی چون پرسپولیس طرفدار زیاد داره، همه چیز بایستی به نفعش باشه؟
امیدواریم آقایث رویانیان کوتاه نیان و حق پرسپولیس را بگیره.از اول بازی معلوم بود داور جوری سوت میزد که داماش برنده بشه.واقعا متاسفم با این داوریها و اشتباهات زیاد داوری
عالی بود سرعتت تابناک
سردار دوست داریم
خوبه سرشون به دعوا گرم باشه تا سپاهان ما قهرمان بشه!
بالا برین،پائین بیاین،تراختور تاج سر استقلال وپرسپولیسه. یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تراختور‎ ‎
قوانين كميته انضباطي همه كس و همه جا را شامل مي شود غير از تراكتورسازي تبريز ! بابا جمع كنيد اين فوتبال ناپاك و سياست زده را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
یعنی جلوی چشم میلیونها نفر نتیجه بازی رو عوض کردن یه ده جلسه ای محروم هم می کردن مرد نادان یه مروری بر بازیهای پارسال و امسال تراختور بکن ببین چه بلایی سرش اوردن
با سلام
اين برنامه نود در چه مورديه من اين برنامه رو تا بحال نديدم در مورد قطع يارانه هاست ؟
با ارادت مسافر كش
پاسخ ها
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
حالم از این نظر بهم خورد
آقاي عسكري كم آورد.نصير زاده حق راگفت.رويانيان دمت گرم.
آفرین به فردوسی پور با برنامه 90 ش،
دمت گرم سردار،خدا کنه همه تیمها بتونن به حقشون برسن
من یک استقلالی هستم ، ولی به نظرم رای کمیته انضباطی بسیار ناعادلانه و یک جورایی بودار هست،ظلم بزرگی در حق پرسپولیس میشه، گرچه دیشب حسن زاده یک جورایی به رویانیان گفت اعتراض کن قضیه در شورای استیناف حل میشه، به نظرم همان جور که عادل گفت خواستند با سپر بلا کردن پرسپولیس یک زهرچشمی از بقیه تیم ها و تماشاگرانشان بگیرند (عسکری هم تلویحا همینو گفت).
در مورد کارآقای رفیعی به نظر من حق قانونی داور هست که بازی را قطع کند ولی ای کاش این کار را زودتر انجام می داد .ولی در کل به نظرم کارش بهتر از اون داور هفته پیش (فکر کنم بازی سپاهان) بود که گفت اگه تماشاگران فحش بدن خطا نمی گیرم....
قحط الرجاله مگه یکی رو بزارن رییس کمیته که بی طرف باشه و دمت گرم نصیرزاده
من خودم استقلالم ولی واقعا کمیته انضباطی در حق پیروزی نا حقی کرد اخه کسر 2 امتیاز چی بود امیدوارم مثل اون که 6 امتیاز ازتون کم کردن به حقتون برسین.
با سلام و احترام خدمت تمامي هموطنان ورزش دوست، من فكر مي كنم متاسفانه از زمان ورود مسائل مالي بدون برنامه و حساب و كتاب به ورزش علي الخصوص فوتبال پيش بيني اينگونه اتفاقات طبيعي باشد چرا كه يك سري از كساني كه از قبال حضور در محافل ورزشي به امكانات و امتيازات خاص و فراواني ميرسند ، براي رسيدن به اهدافشان دست به هر كاري مي زنند و اخلاقيات و مرام و 00000 را زير پا مي گذارند. شايد يكي از راه هاي جلوگيري و برخورد با اين افراد تعطيلي ليگ حرفه اي باشد هر چند نبايد خودمان را گول بزنيم از حرفه اي بودن فوتبالمان همان خارجي شده شماره پيراهن بازيكنان و قراردادهاي مي باشد.
واقعآ متاسفم برای رای کمیته انضباطی که یرای پرسپولیس صادر کرد .ازاین رای میشه فهمید که چقدر عدالت را اجرامیکنند. چرا دربازی استقلال وتراکتور اینطور رای صادر نکردند.
راست میگن دیگه تماشاچیی که صندلی نشکنه معلومه که تماشاچی نما هستش واز ادب بدور هستش اطلان دور از ادمیزاد هستش بخاطر همین پرسپولیس رو محکوم کردن.....انشالله دفعه بعد جبران کنن
دم رویانیان گرم
ما که نتونستیم ببینیم ولی خیلی دوست داشتم نود دیشب رو ببینم .ممنون که اطلاع رسانی تان نسبتا کامل بود
برای چه 2 امتیاز کم کردن اگه اینطوره تراکتور استقلال باید 10 امتیاز کم می کردن !!!!!!!
این کارو کردن تارشتی ها دلشون خوش بشه
پاسخ ها
رشتی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
مگه تیم تهرانی هم داریم نصف بازیکنان پیروزی و استقلال رشتی هستند مثال کریمی- اولادی -زارع و غیره ........ همین تیم داماش رشت 4 به 1 استقلال رو تو تهران شکست داده بود اما استقلالیها ظرفیت باخت رو داشتند و گریه و زاری نکردند ؟
انتظاری غیر ازین نمی رفت از اقای حسن زاده استان گیلانی بابا تیم شهرش بوده
راستی من یه سوال از آقای حسن زاده قاضی دادگاه خانواده و اهل تالش دارم.نتیجه رای بازی چوکای تالش و شهرداری دزفول چی شد؟اون بازی که داور رو همشهری های عزیزتون به باد کتک گرفتن؟هنوز گزارش داوری دستتون نرسیده؟هنوز تو تعطیلات نوروزی هستند دوستانتون؟واقعا جای تاسف داره،یه کسی باید بیاد تو کمیته انضباطی که سررشته داشته باشه نه این آقایی که هیچ صلاحیتی نداره.
آقا به خدا من یک استقلالی هستم . ولی نمیدونید از این حکم چقدر کفرم در اومده . یعنی چی این 2 امتیاز دیگه چیه والا نمیدونم
درود بر پرسپولیس و فردوسی پور
برنامه 90باز هم صحنه های بازی را گزینشی انتخاب کرد وبه دلیل کمبود وقت خیلی از صحنه های تاثیر گذار در خشونت بازیکنان که به تماشاگران کشیده شد را نشان نداد
بايد با اين رفتار زشت برخورد شود چون فوتبال ما را در سطح جهان بد و به قضاوت نادرست دچار مي كنند .
باسلام و تشکر از اطلاع رسانی سریع به نظر من هم باید بازی تکرار بشه اگر قضاوت ها درست بود پرسپولیس بازی را 2بر1 میبرد اقای رفیعی خیلی بد داوری کردند ولی نباید از داوری خداحافظب کنند
دوستان بازی تراکتور چه ربطی داره به پرسپولیس
فقط ايول سپاهان
عادل جان بازم تشکر /سردار رویانیان بهتر قبل از اینکه دیر بشه حق پرسپولیس رو بگیرین
واقعأدلم میسوزه برای این مردم ساده که چطور هرکی از راه میرسه با کاراشون و حرفاشون ،سرشون رو گرم میکنه تا از بعضی از مسائل دور باشن و....
رای کمیته انظباطی درموردپرسپلیس مسخره است
پرسپولیس نه به جام حذفی دست پیدا کرد و نه جزو سهمیه آسیائی قرار می گرفت و حالا با مظلوم نمائی میخواهد باخت های خودش را بین طرفدارانش توجیه کند . اگر 5 امتیاز هم به این تیم داده می شد باز مسئله ای حل نمی شد.
بابا نصف بازی های ایران همش جنگ ودعواست همش این می زنه توسر این
اون میزنه توسراون یه دفعه نشد بازی ما مثل باز ها اروپائی ها جونمردونه بشه
عجبا
تورم چند درصده؟
بالاخره یکی بایدجلوی این ناداوریهارابگیرد.ماپشتیبان اقای رویانیان هستیم.
اینجانب آمادگی دارم در تیمهای استقلال و پیروزی همزمان به عنوان فوروارد بازی کنم ( آماده همکاری بی ریا)
دم همه استقلالي ها گرم به اميد قهرماني
همه ماجرا برای قهرمانی سپاهانه. با روحیه شکست خورده و بازکینان محروم اونی که سود می بره برای بازی بعد؛ سپاهانه. اینجوری قرمز و آبی رو یکجا کشوندن پایین و اگه این دو تیم پرطرفدار با هم متحد شوند؛ انتقام این بی عدالتی ها را میتونن بگیرن.
ازصحبت های واقعی سردارروئانیان سپاسگزارم مسئول بایدطبق وجدان وخدارادرنظربگیرندوصحبت وقضاوت نمایندونگذارندکه بیش ازاین به خاطرندانم کاری یک داوربی تجربه بین فرزندان ماشکاف بوجودآید
امسال استقلال قهرمان نیست حالا به هر قیمتی باشه
عسکری باید استعفا بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار