به‌روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۱۱۰۶۵
تعداد نظرات:
۲۴۲ نظر
آموزش تصویری چگونگی عملکرد سایت رفاهی دات آی ار:
در محدود مصاحبه‌های مسئولین در این باره، سخن از اختیاری بودن انصراف از دریافت یارانه به میان است، ولی لحن پیامک‌ها و حتی روند طراحی شده در سامانه هدفمندسازی به گونه‌ای است که شک و شبهات بسیاری به دنبال داشته؛ اگر انصراف اختیاری در نظر گرفته شده، چرا مراجعه به سایت اجباری است؛ چرا مسئولین به این ابهامات پاسخ نمی‌گویند؟!
کد خبر: ۲۳۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷ - 09 April 2012
زمانی که هدفمندسازی یارانه‌ها آغاز شد، بسیاری شهامت دولت در اجرای این طرح را ستودند؛ هر چند بسیاری از مقامات هم نگران پیامدهای بعدی این طرح بودند و البته عده‌ای هم این طرح اجرا نشده را از پیش شکست خورده می‌خوانند؛ شهامتی که آن موقع به معنای واقعی نمود پیدا کرد و اکنون که بحث انصراف از یارانه، پیامک‌های سازمان هدفمندسازی و حتی تماس‌های تلفنی مشکوک مطرح می‌شود، جای خالی‌اش به شدت به چشم می‌خورد.

پیامک‌های انصراف از یارانه برای بار دوم است که موجی از انتقادات مردمی را به همراه داشته است؛ بار نخست اواخر سال گذشته بود که چند ساعت پس از مخالفت مجلس با افزایش یارانه‌های نقدی از آغاز سال ۹۱ و همزمان با افزایش شدید قیمت اقلام مصرفی، پیامک‌های مبهم به بخشی از مردم رسید و پرسش‌های بسیاری به همراه داشت. آن هم با این مضمون: «آقای... نظر به تمکن مالی لطفا جهت انصراف از دریافت یارانه به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنید؛ سازمان هدفمندی یارانه‌ها». گویا، مسئولان این بار پیامک بهتری تدارک دیده‌اند؛ اما چه بسا بد نبود به یکی از جوانان و نوجوانان اعتماد می‌کردند و پیامکی با ابهام کمتر روانه اعصاب مردم می‌کردند!
به گزارش «تابناک»، چند گاهی است که پیامک‌هایی به برخی از سرپرستان خانوار فرستاده شده که در آن، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از فرد مورد نظر (با ذکر نام و نام خانوادگی) خواسته است برای انصراف از دریافت یارانه به سامانه refahi.ir مراجعه کند. اینجاست که لغت «انصراف» نخستین نکته‌ای است که نوید این پیامک‌ها به مردم به شمار می‌رود و قدرت تخریبی بالایی دارد.

این در حالی است که رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، در مصاحبه‌هایش خطاب به کسانی که پیامک انصراف از دریافت یارانه را دریافت کرده‌اند، می‌گوید: «با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، انصراف یا عدم انصراف خود را اعلام کنید»؛ به این معنا که مراجعه این دسته از افراد ـ که پیامک دریافت کرده‌اند‌ ـ به سامانه اینترنتی این سازمان لازم است، ولی دو گزینه پیش روی ایشان قرار دارد: انصراف از کل یارانه یا بخشی از آن و یا عدم انصراف. به عبارتی ساده‌تر، متأسفانه گزینه عدم انصراف در پیامک‌های ارسالی از قلم افتاده (!) و با توجه به حساسیت بالای این ماجرا برای بسیاری از مردم، با خطایی روبه‌رو هستیم که بار منفی زیادی به همراه دارد.

پیش از تعطیلات نوروز و زمانی که خبرنگار یکی از بخش‌های تلویزیونی به سراغ مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها رفته بود و از التهاب ناشی از پیامک‌ها می‌گفت، پاسخ داد: «از آغاز انجام کار بزرگ هدفمندی یارانه‌ها مبنای و عنصر اختیار و انتخاب مردم قرار داده شد. پیامک‌های که برای مردم ارسال شد، در واقع به آن‌ها گفته شد به سامانه مراجعه کرده و در آنجا نیز گزینه خود انصرافی وجود دارد که ظرف یک دقیقه وارد این سامانه می‌شوند و در آنجا خواسته شده است، چنانچه موافقید، این گزینه را انتخاب کنید و اصولا این امر اختیاری است.» مرادی در پاسخ به این پرسش که بسیاری از مردم می‌گویند این پیامک کلام اختیار ندارد، گفت: «در ارسال متن پیام محدودیت فنی وجود دارد و نمی‌توان بیشتر از هفتاد شناسه یا کاراک‌تر را پیامک نمود و پیام اصلی این است که به مردم می‌گوید به سامانه رفاهی مراجعه کنند.» گویا کاراکترهای پیامک زود‌تر هدفمند شده‌اند و مشکل اصلی همینجاست!
یکی از سرپرستان خانوار که پیامک اعلام انصراف از یارانه را دریافت کرده به خبرنگار ما می‌گوید: «نمی‌دانم به سایت مراجعه کنم یا نه، چون در پیامک نوشته نشده که در صورت عدم انصراف هم به سایت مراجعه کنم ولی برخی می‌گویند مراجعه نکردن به معنی پذیرش انصراف است!»

وی ادامه می‌دهد: «وقتی به قسمت «پاسخ به پرسش‌های شما» در سایت مراجعه کردم، هیچ پاسخی به پرسشم دریافت نکردم و انگار نه انگار که این مسأله برای امثال بنده، سوال به همراه داشته است؛ هیچ یک از مسئولان هم که توضیحی در این باره نداده‌اند که مراجعه نکردن افرادی مثل من چه پیامدی به همراه خواهد داشت»؟

پرسش‌هایی از این دست در حالی مطرح می‌شود که بر خلاف زمان آغاز این طرح، خبری از توضیحات پرشمار مسئولین امر نیست و افزون بر اینکه برخی به اشتباه افتاده‌اند (و از روی ناآگاهی و به اشتباه از دریافت یارانه انصراف داده‌اند)، برایمان پرسیده شده که چه کسی از این ابهامات سود می‌برد و اصلا چرا باید عده‌ای برای بار دوم به سایت مراجعه کنند و بگویند که حاضر نیستند که از یارانه گرفتن بگذرند؟!

فارغ از حدس‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که مطرح می‌شود، بد نیست که روند مراجعه به سامانه «رفاهی دات آی آر» را با بهره گیری از تصاویر مرور کنیم:


با ورود به صفحه نخست این سایت، روی گزینه «انصراف/عدم انصراف» کلیک کرده و سپس در صفحه‌ای که باز می‌شود کد ملی، سریال شناسنامه و کد امنیتی را وارد کنید.



آیا خیلی سخت بوده که در کنار کلمه انصراف یک «عدم انصراف» هم درج شود؟!
نکته مهم: برای گذراندن راحت مراحل دقت کنید که اگر خواهان انصراف نیستید، گزینه‌های سبز رنگ را کلیک نمایید و در غیر این صورت از گزینه‌های قرمز استفاده کرده و به دریافت یارانه خاتمه دهید.




در این مرحله اگر با انصراف از دریافت یارانه‌تان موافق نیستید، «عدم تأیید» را کلیک و در غیر این صورت با انتخاب «تأیید» به یارانه گرفتن پایان می‌دهید.
از نکات عجیب این صفحات، درج ناقص شماره تلفن همراه متقاضی است که شاید ناشی از امن نبودن این سامانه باشد!



در این مرحله اگر با انصراف از نیمی از مبلغ یارانه‌تان موافق نیستید، «عدم تأیید» را کلیک و در غیر این صورت با انتخاب «تأیید» به نیمی از یارانه دریافتی‌تان بسنده خواهید کرد (البته معلوم نیست که چه فلسفه‌ای پشت این نصف کردن یارانه وجود دارد!)



در این مرحله هم مانند مرحله گذشته، کلیک کردن «تأیید» به معنای انصراف است و کلیک کردن «عدم تأیید» به این معنا تلقی خواهد شد که شما تمایل به ادامه گرفتن یارانه‌تان هستید.



این کلیک «تأیید»، تنها می‌تواند برخی را دو به شک کند که در مراحل پیش، گزینه درستی را کلیک کرده‌اند یا نه اما کارکرد حقیقی این صفحه ارسال یک پیامک به تلفن همراهتان است که در صفحه بعدی به کارتان خواهد آمد.



کدی را که به تلفن همراهتان فرستاده شده (از شماره تلفن ۹۸۳۰۰۰۲۵+) و متشکل از چند عدد است، وارد کرده و «تأیید» نمایید تا به این نتیجه برسید:
آقای/خانم.... عدم انصراف شما مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید.


البته هنوز معلوم نیست، کدام نتیجه به اطلاعتان می‌رسد و فرآیند منتج به این نتیجه چیست و ...!

نظر شما چیست؟!
بازگشت به ابتدای صفحه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 36
در انتظار بررسی: 694
انتشار یافته: 242
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:48 - 1391/01/20
13
586
نظر من اینه که همه یارانه ها را از حقوق ... کم کنند تا از این ....ها نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:28 - 1391/01/21
کسانیکه شماره همراه قبلا دادن وحالا از آن شماره به هر دلیلی استفاده نمیکنند چیه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:55 - 1391/01/20
26
1486
ما ملت سالهاست که سرکاریم
پاسخ ها
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:20 - 1391/01/21
یه چیزی میپرونن دیگه، یا میگیره یا نه......
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:31 - 1391/01/21
و دولت به این میگه اشتغالزایی !!!!!!!!!
دروازه بان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:45 - 1391/01/21
بابا یکی جلوی این اشتغال زا رو بگیره , گل به خودیاش زیاده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:55 - 1391/01/21
همش تقصیر آمریکاست.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:05 - 1391/01/20
10
628
من تمام این مراحل رو رفتم قبل عید
باز نریختند هیچ پاسخی هم ندادند
یه کد بورسی دارم با سرمایه حدود20میلیون
بدون شغل و بیمه
کاش یه بقالی داشتم
5سر عائله
کاش گفته بودید ما که در شیراز هستیم باید برای مراجعه حضوری کجا برویم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:47 - 1391/01/21
20 ميليون سرمايه داري ؟!!!!!!!!! اي سرمايه دار... اي مرفه... اي وال استريت ... يالا بگو از كجا آوردي ؟ با كدوم اخلال گري ارتباط داري ؟ قصدت چي بوده ؟ از كي پول ميگيري ؟ همدستات كيا هستن ؟ ماجرات با اين 3000 ميليارد چي بود ؟...
ناشناس
| LUXEMBOURG |
14:36 - 1391/01/21
فکر کنم خاوری رو پیدا کردیم
عباس جدیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:05 - 1391/01/20
10
652
با سلام .اینجانب یک کارگر ساده که ماهیانه 580000تومان حقوق دریافت میکنم وهر ماه 270000 تومان قسط وام مسکن میدهم چگونه جزو قشر مرفح قرار گرفتم.؟در حالی که با این درامد زیر زیر خط فقر قرار دارم.وکسانی را سراغ دارم که با شاغل بودن خودش وهمسرش وداراییهای آنچنانی جزو قشر مرفح قرار نگرفته اند ونیز اس ام اس دریافت ننموده اند......معنی عدالت اینه......
پاسخ ها
بابک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:07 - 1391/01/20
مرفه نه مرفح
در ضمن اسیاب به نوبت!! برای همه این اس ام اس میاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:27 - 1391/01/21
پاسخ به پاسخ دهنده، اسياب نه آسياب
ادبیات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:16 - 1391/01/21
واقعا برات متاسفم بابک که جزء به سخره گرفتن انسانها از زندگی چیزی نفهمیدی .
بهی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:48 - 1391/01/21
طرف داره میگه ماهی 580 میگیره تو غلط املایی میگیری؟ تو ...؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:10 - 1391/01/21
پاسخ به پاسخ به پاسخ دهنده، اسیاب نه، آسیاب
باربد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:29 - 1391/01/21
اقا بابک شما به جای غلط املایی گرفتن
پیام متن رو بگیرین بهتره
ناشناس
| UNITED STATES |
13:01 - 1391/01/21
ظاهرا شما خانه دارید، اون کسانی رو که گفتی "ا شاغل بودن خودش وهمسرش وداراییهای آنچنانی جزو قشر مرفح قرار نگرفته اند"
سر سال که بشه باید خدا تومن پول اجرا خونه بدن.
برو خداتو شکر کن انقدر ..... نزن
ناشناس
| - |
13:55 - 1391/01/21
به جون خودم من ماهی 500 میگیرم و یارانه هم برام حذف شده، قسط مسکن هم دارم که ماهی 276 هست و تازه خونه ای که توش هستم هم 2 دانگش رو خریدم 4 دانگ بقیه رو هم اجاره میدم به شوهر عمه ام (خدا پدرش رو بیامرزه فقط ماهی 100 میگیره)
majid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:56 - 1391/01/21
من همیشه نظراتی که واسه تابناک می نویسند را می خونم واقعا متاسفم خیلی اشتباه املائی دارند این قشری از جامعه هستند که با اینترنت سروکار دارند این جور املاء می نویسند وای به حال آموزش و پرورش ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حامدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:16 - 1391/01/20
44
698
حذف يارانه افرادى كه درامد بالايي دارند نه پشتوانه عقلي دارد نه شرعي ونه منطبق با مفهوم عدالت است بلكه مصداق عيني بي عدالتي است ، افراد پر درامدعموما افراد فعال باسواد وكساني هستند كه بجاي راحت طلبي با تلاش وزحمت افرادي موثروكارامد شده اند ، از طرفي يارانه عملا توزيع ثروت ملي بين مردم است با اتكاء به مفهوم عدالت، پس حذف يارانه افراد كارامد ومولد وتحصيلكرده ومتخصص مملكت عين ظلم ومغاير مفهوم عدالت است وچند سال بعد مجبور به عذرخواهي از مردم خواهيدبود.
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:37 - 1391/01/21
کاملا با شما موافق هستم عموم کسانی که برای آنها پیامک مذکور آمده اغلب از قشر تحصیل کرده و حقوق بگیر هستند که درآمد شفافی داشته و مالیات می پردازند. صاحبان مشاغل زیر زمینی که همواره سرطان اقتصاد کشور هستند و هیچ مالیات و درآمد ثبت شده ای از آنان وجود ندارد جزو محرومین طبقه بندی شده اند!
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:01 - 1391/01/21
جناب آقای حامدی عزیز. این افراد فعال و باسواد و غیر راحت طلب که به تلاش و زحمت خود تکیه دارند، چرا باید دنبال گرفتن یارانه ای باشند که هم اندک است (برای ایشان) و هم مصداق بارز عدم تکیه به تلاش و زحمت خود؟
بگذریم از این که چند نفر تحصیل کرده پول دار خود شما سراغ دارید؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:18 - 1391/01/21
اجباری که نیست داوطلبانه است تازه هر وقت پشیمون شدی میتونی دوباره درخواست یارانه کنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:07 - 1391/01/21
برادر عزیز "افراد مولد" حق با شماست ولی خیلی ها هستند که نه تنها مولد نیستند بلکه مضر هم هستند و بخاطر امکانات و شرایطی که دارند مرفه بی درد هستند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:25 - 1391/01/21
از آنجا که همهه در برابر قانون برابرند سهم بردن همه اقشار از بیت المال بصورت برابر هم حق همه افراد است و فقیر و غنی ندارد.
این اقدامات همه در جهت حذف یارانه هاست. اما سوال اینجاست در کنار آزادسازی قیمتها آیا آزادسازی اقتصادی هم خواهیم داشت یا همچنان این دولت است که فعال مایشا است.
کارشناس ارشد مسایل اقتصادی و یک انسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:37 - 1391/01/21
کی گفته یارانه یعنی توزیع ثروت ملی بین مردم؟؟؟؟برادر من یارانه یعنی آن قسمت از پول اجناس (مابه التفاوت) که دولتها برای بالا بردن قدرت خرید اقشار کم درآمد به بعضی از کالاها پرداخت میکنند.
خب وقتی افراد با درآمد بالاتر می توانند بدون این کمک دولت مایحتاج خود را تهیه نمایند چه دلیلی دارد که دولت به آنها این پول (کمک)را بدهد؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا و چگونه به خودت این اجازه رو میدی که اقشار کم درآمد را افرادی راحت طلب و بیسواد و منفعل و بی ثمر و غیر موثر نشان بدهی؟؟؟؟جواب اینها را در آخرت چه خواهی داد؟؟؟؟لطفا در مواردی که خیلی تخصص ندارید وارد نشوید و اظهار نظر ننمایید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:45 - 1391/01/21
پاسخ به کارشناس ارشد : میشه بگی دولت از چه منبع مالی نسبت به پرداخت این مابه التفاوت اقدام می کنه ؟ آیا غیر از بیت المال می باشد.ایآ این بیت المال از منابع و ثروت ملی نمی باشد؟ وقتی منابع ملی شد یعنی متعلق به کل ملت ایران .بنابراین ضمن تائید حرف شما که فرمودید در زمینه ای که تخصص ندارید اظهار نظر نکنید لطفا" شما هم در این زمینه اظهار نظر نفرمائید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:14 - 1391/01/21
از کجا میدونی اون فرد کارمندی که نیاز به یارانه اش ندارد خود اون پول رو میخوره شاید یارانه خودش رو به فرد مستحقی میدهد که یارانه اش مکفی نیست و با این کار بنده ای را کمک میکند
کامران وکیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:21 - 1391/01/20
9
324
در طرح هدفمندی قرار بود یارانه حاملهای انرژی حذف شود و از محل منابع حاصل سرمایه گذاریهای منتج به افزایش تولید ناخالص داخلی و رفاه ملی انجام شود. سهمی به بخش تولید و به نحوی پرداخت شود که فعالان اقتصادی با عدم توازن ناگهانی درآمد و هزینه مواجه نشوند...قرار بود افزایش نرخ ها طی پنج سال انجام شود که نشد و به یکباره و بر مبنای سیاست شوک درمانی رفتار شد. ماحصل تورم صد درصدی است و گرانی و کاهش سطح رفاه اجتماعی، کاهش نرخ رشد اقتصادی.سهم تولید هرگز پرداخت نشد و هیچ سرمایه گذاری هم در کشور انجام نشد.اصلاً معلوم نشد منابع حاصل از این صرفه جویی چه شد و کجا رفت؟حالا این حداقلی هم که قرار بود برای سرگرمی به مردم پرداخت شوند به این شیوه ناپسند و بلاتکلیف می رود تا حذف شود و آخرین حلقه رفتار ناپسند ... با مردم شکل بگیرد.جای تأسف دارد که نهادهای نظارتی، مجلس و ... هیچ اقدامی در مقابله با این عملکرد دولت انجام نداده اند و به چند عکس العمل سطحی بسنده نموده اند. خدا آخر و عاقبت را به خیر کند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:25 - 1391/01/20
6
414
از ماست كه بر ماست
دانیال ازگوغربافت رستاق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:02 - 1391/01/20
26
331
من 70میلیون بدهی دارم ماهی 500هزارتومان درامد37سال سن دارم 4فرزنددارم بیمه نیستم شغل ازاد دارم چرابه من پیامک امده مگر ما انسان نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:43 - 1391/01/21
تو با 37 سال سن و 500 تومان ...دی 4 تا بچه آوردی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
08:58 - 1391/01/21
دمت گرم ما در دوتا فرزند زائیدیم
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:17 - 1391/01/21
دانیال جان کلا تو بدهی و بچه دار شدن پر کاری ها برادر، خدا وکیلی به خاطر یارانه هوس نکنی بچه ها رو زیاد کنی به جاش میتونی کار و تلاش و توکلتو به خدا - فقط خدا - بیشتر کنی
m-236
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:34 - 1391/01/21
شايد براي اضافه شدن يارانش 4 تا بچه آورده طفلكي نميدونسته ازين جيب به اون جيبه واسه دولت!!!!!!!
بهنام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:42 - 1391/01/21
آقاي محترم ، شما كه به حساب خودت بيمه نيستي و درامدت هم كمه رو چه حسابي 4 تا بچه آوردي من فكر ميكنم اول بايد يارانه خانواده هاي بيش از 5 نفر رو قطع كنن كه ملت بفهمن بابا بچه دار شدن هزينه داره امكانات مي خواد بهئاشت مي خواد آموزش مي خواد ...
كارمند ساده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:42 - 1391/01/21
آقاي ناشناس يعني ايشون براي تعداد فرزند و ميزان بدهي بايد به شما جواب پس بدن ؟جالبه ! براي دارايي به دولت بايد جواب پس دداد ،براي بدهي هم به طرفداران دولت! انسانيت رو فراموش نكنيد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:47 - 1391/01/21
ای کاش مثل آدم حرف زدن و احترام به همدیگه گذاشتن رو یاد می گرفتیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:56 - 1391/01/21
من که 30 سالمه ، نه کار دارم نه زن ، جطوری این آقا با 37 سال سن 4 تا بچه داره ؟؟؟ ایول ، روحیه دادی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:59 - 1391/01/21
داني جون چه خبره داداش!!! شما اگه يه واحد تنظيم خانواده پاس ميكردي الان وضع ات اين نبود!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:05 - 1391/01/21
تو با اين وضعيت بايد يارانه هم بدي
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:07 - 1391/01/21
چه دل خوشی داری آقا دانیال ما کلا می خوایم نسلمونو منقرض کنیم چون هیچ وقت پول به بچه نمی رسه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:06 - 1391/01/21
شاید بچه هاش 4قلو باشن D:
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:52 - 1391/01/21
این قدر از بچه حرف زدین که کلا بحث عوض شد، موضوع یارانه بود که قطع شده!
کارمند بازنشسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:03 - 1391/01/20
8
671
سلام من بازنشسته سال 74 هستم قصد توهین به کسی را ندارم منظورم فقط خودم هستم گوشت سگ هم بما حلال است میشه اقای رییس جمهور قیمتها را به قبل از یارانه برگردانند و از حقوق اینجانب بابت این بزرگواری 50% کسر فرمایند . اقای رییس جمهور محترم والله که ما ایرانی و مال این اب و خاکیم با ما مثل اجنبی رفتار نکن چقدر میخواهی که ما را خوار کنی سری به سطلهای زباله بزن و ببین میوه گندیه ها را چه کسی جمع میکند؟ اخه اقای رییس ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:08 - 1391/01/21
زمانی که دیدم مردمی برای جمع کردن میوه در میادین میوه اقدام میکنند باورم نمی شد زیرا اکثریت افراد ابرومندی بودند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:07 - 1391/01/21
آخه قربونت برم ما يه نيم ساعت اومديم تو نت خستگيمون در بره شما هم بزن جگرمونو از اساس بسوزون. خدا وكيلي درسته كارت ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
06:31 - 1391/01/21
5
288
سلام . قابل توجه مسوولین محترم . برای ورود به سایت احتیاجی به سریال شناسنامه نیست و با هر عدد 6 رقمی می توان وارد شد. لطفا تصحیح بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:12 - 1391/01/21
آره من چک کردم
مشکلات سایت رفاهی جالب تر شد
واقعا این سایت توسط یک نفر متخصص طراحی شده؟!
عليرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:21 - 1391/01/21
ضمن تشکر از ناشناس، قبلاً هم اشکالات متعدد امنيتي از جمله دسترسي ربوت هاي جستجو به اطلاعات افراد در اين سايت، در رسانه هاي مختلف در زمينه کامپيوتر درج شده است، عملاً اين يعني اينکه با دانستن کد ملي هرکسي مي شود بجاش انصراف داد؟!؟!؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:23 - 1391/01/21
راست میگه من هم با ۱۲۳۴۵۶ تونستم وارد بشم. این هم از دروغگویی و ... سرچشمه میگیره.
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:29 - 1391/01/21
بله درسته منم روز اول اشتباهی زدم ، سایت جواب داد
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:49 - 1391/01/21
من امتحان کردم با هر عدد شش رقمی وارد می شود
رحمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:59 - 1391/01/21
این موضوع صحت داره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:09 - 1391/01/21
یعنی هر کس با داشتن کد ملی دیگران میتونه از طرفشون انصراف بده
به این میگن کمال امنیت و اعتماد به دیگران
هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:15 - 1391/01/21
یعنی عملاً این سایت سرکاریه.
سمندر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:25 - 1391/01/21
دقيقاً همينطوره!!
كل خرجش فقط كد مليه!
يعني كد مليه هركيو كه ازش بدت مياد بدست بيار- في الفور حالشو بگير!
حقيقتاً سايتش رفاهيه!
عزیززاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:04 - 1391/01/21
2
191
باسلام بازی با روح وروان مردم واظطراب واسترس وارد نمودن به مردم صحیح نیست دولت موظف به ایجاد ارامش روانی مردم از همه دغدغه های موجود در حد توان خویش است این کار منجر به عصبیت جامعه و بلاتکلیفی مردم و در موارد زیادی به ناحق مشکلدار کردن مردم ارز امورات عام میبا شد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:34 - 1391/01/21
صحیح است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:44 - 1391/01/21
اینا با این بازیایی که سر ملت درمیارن می خوان حواسها رو از مسائل مهمتری پرت کنن...بیچاره ملت
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:05 - 1391/01/21
3
132
من وارد سامانه شدم و متاسفانه اشتباهاً انصراف دادم، توی سایت اعلام شده بود کسانی که اشتباه کردند می تونن با مراجعه به بانکی که حساب دارن ظرف چند دقیقه اشتباه رو رفع کنند. مراجعه کردم بانک می گن کاری از ما ساخته نیست ، به سامانه 300025 پیامک می فرستم کسی جواب نمی ده
یکی به داد ما برسه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:29 - 1391/01/21
میگن خلبان اولین اشتباهش آخرین اشتباهش هم هست!
بی خیال خودتو اذیت نکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:35 - 1391/01/21
واسه همینه که من اصلا مراجعه نمیکنم اگر هم قطع کردند دلم نمیسوزه که با دست خودم اینکار رو کردم
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:09 - 1391/01/21
1
244
به میلیاردرش sms نیومده به بابای من که یه بازنشسته س اومد!!!
اینه عدالت محوری؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:50 - 1391/01/21
ما هم دقیقا عین خودت بازنسته ایم اومده اون موقع کاسبهای محل با در امد ماهی بالای ده میلیون نیومده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:07 - 1391/01/21
تازه وقتی حقوق بابات رو قطع کردن اونوقت حالت بهتر میشه
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:11 - 1391/01/21
3
159
مهم ...مهم ...براي من پيامك اومده الان وارد شدم به صفحه انصراف از مابه التفاوت مرحله اول ومراحل بعدي كه رسيدم فقط گزينه انصراف داشت !!!!! وعملا مجبورين انصراف بدين .... خدا ميدونه چند نفر مثل من تو تله افتادن ...التماس دعا
رضا پورطالعی هریس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:14 - 1391/01/21
2
81
خواهشمندم مسئولین افرادی که شماره موبایل خود را به هر نحوی گم کرده اند و نمی دانند اس ام اس تمکن به آنها ارسال شده چکار باید کنند؟ با تشکر از تابناک
پاسخ ها
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:32 - 1391/01/21
خب برن یه سیم کارت با همون شماره از اپراطور بگیرن یا برن پلیس +10 و شماره دیگه ای بدن و بعد برن سایت رفاهی عدم انصراف خودشون رو ثبت کنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:14 - 1391/01/21
1
198
به این کیگویند کلاهبرداری محترمانه. ناتوانی اجرائی خود را چرا میخواهید از حساب مردم کم کنید. هنگام تصویب قانون هدفمندی گفتید یارانه پرداخت میکنیم به همه و یکسان آنکس که مصرف کمتری دارد سود میکند و آنکس که پر مصرف است مجبور میشود مبلغ بیشتری هزینه کند .چشم انداز آن را اینطور برای مردم نمایان کردید. حالا به شما چه کی دارد و کی ندارد آنکس که دارد مصرف بیشترش را میهمان جیبش است و آنکس که ندارد متضرر نمیشود. چرا هنوز یکسال نشده زیر حرفتان زده اید. این فقط نشان ...
پاسخ ها
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:33 - 1391/01/21
من و تویی که داریم،باز هم میخواهیم؟؟؟!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:51 - 1391/01/21
مگه انتظار غیر این داشتی؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:59 - 1391/01/21
بنده هم ..... را تصدیق می نمایم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:21 - 1391/01/21
4
125
از این به بعد با صدای هر اس ام اس دل صاحبش به هم خواهد ریخت .واقعا چقدر وقت ارزش دارد!!!!!!!!!!!!!1
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:04 - 1391/01/21
حواسمو پرت ميكنه صداي اس ام است

يه جوري زنگ ميزني انگاري خبر بد داري

....
مظفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:23 - 1391/01/21
1
109
اقا دیروز گزینه عدم انصراف بود ولی امروز نیست سایت رفاهی واقعا رفاهیه یه سر بزن
پاسخ ها
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:34 - 1391/01/21
هنو هست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:23 - 1391/01/21
منم بعد عید پیامک دریافت کردم وارد سایت شدم اون قسمتی که شما در کادر ابی زدید انصراف /عدم انصراف اما در سایت فقط برای من انصراف داخل کادر ابی دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:24 - 1391/01/21
3
72
یکی دو سال پیش که به این سایت رفاهی سر زدم مشکل خیلی تابلو امنیتی داشت. دیروز که دوباره به این سایت مراجعه کردم دیدم باز همون مشکل رو داره. آدم شاخ در میاره!
اما مشکل اینه که برای ورود به این سایت باید علاوه بر شماره ملی، شماره سریال شناسنامه رو هم وارد کنید. اما درستی این شماره سریال اصلا چک نمیشه. کافیه فقط یک عدد شش رقمی (مثل 123456) وارد کنید. به این ترتیب شما با داشتن شماره ملی یک نفر (که به سادگی به دست میاد) می توانید بدون اطلاع آن فرد به جای او از دریافت یارانه انصراف دهید.
پاسخ ها
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:35 - 1391/01/21
انصراف با شماره همراه مخاطب تایید میشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:25 - 1391/01/21
0
106
سلام اگر دست در دست هم دهیم تا آخر سال 91یارانه همه مثل برق قطع خواهد شد ..... این هم انصراف
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:26 - 1391/01/21
1
92
زمانی که سوبسید داده می شد گفته شد که عده ای ماشین دارند و از سوخت ارزان استفاده می کنند و کسانیکه مثلاا ماشین ندارند و از این یارانه بهره ای ندارند . قرار شد از طریق هدفمندسازی ان اقشار نیز بهرخ مند گردد نه اینکه مثلا یارانه سوخت فقط به اقشار کم درامد داده شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:28 - 1391/01/21
4
168
دولت حق ندارد یارانه را به عده ای ندهد پول نفت و سرما یه های ملی مال همه ی ملت است مجلس باید جلوی این کار را بگیرد و نگذارد حق ملت ابران مثل همیشه ضایع گردد
پاسخ ها
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:36 - 1391/01/21
شما نگران *عده ای* نباشید، همان عده از خود شما چند برابر میگیرند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:03 - 1391/01/21
بعضی ها قبل از به دنیا اومدن این حقوق رو دریافت کرده اند.
محمدجواد
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
10:28 - 1391/01/21
2
73
حالا اگه شماره مبایل اشتباه باشه یا اصلا این شماره مبایل سوخته باشه و امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشه اونوقت تکلیف چیه؟ جالبتر اینکه اصلا گزینه خروج هم نیست که در اینگونه مواقع ادامه ندی و بیای بیرون!! نهایتا مجبوری تا آخر بری وکد هم به اون سیم کارت سوخته ارسال بشه وبعد با افکار پریشون منتظر بشی که اون طراح سایت چه تصمیمی برات گرفته باشه؟؟!! آخه یکی نیست به این طراح سایت بگه بابا کل این مراحل رو تو یک صفحه قرار بده بطوریکه کاربر بتونه یکی رو انتخاب کنه و کلا دو گزینه "تایید" و "خروج " هم پایین صفحه باشه که تایید نهایی بکنه یا اصلا بیرون بیاد! جالبه که رییس سازمان هدفمندی یارانه ها با افتخار می گه این سایت توسط دانشمندان ما!!! (نه کارشناسان ما) ساخته شده!!!
بهر حال از این دانشمندان سوال فرمایید بنده چکار کنم اون کدارسالی رو از کجا بیارم؟ ضمنا طراحی سایت طوریه که دیگه نمی تونم مجدد وارد بشم!!!
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:12 - 1391/01/21
دوست عزیز شما هر زمان که نخواستی بیا بیرون و ببند سایت رو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:29 - 1391/01/21
4
172
یارانه هم چند وقت دیگه قطع میشه مثل سهام عدالت و... مطمئن هم هستم که آب از آب تکان نمیخورد و بازهم مردم قانع و مودب هیچ اعتراضی نخواهند کرد. ....
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:30 - 1391/01/21
3
181
ما رای دادیم چون گفتید پول نفت را سر سفره مون میارین.اما دارین سفره را برامون جمع می کنین.
مگر نگفتین کم مصرف کنین و پول یارانه را پس انداز کنین پس چرا پیامک دادین قطع می کنین.
آقا اگر ما نخواهیم از دریافت حقمون انصراف بدیم کی رو بینیم؟؟؟؟؟
کی گفته سهم برابر مردم از درآمد کشور باید نادیده گرفته بشه.از این درآمد از نظر شرعی همه بابر سهم می برند اگر واقعا می خواین به محرومان کمک کنید برین جلوی سوء مدیریت را بگیرین.برین از دلال ها و درآمد های بی حساب بعضی ها مالیات واقعی را بگیرین و خرج محروم کنین اینجوری که این مردم مسلمان بی ادعا که همیشه پشت و پناه دین و کشورشون بودن را به جون هم می اندازین به خاطر چندغاز پول که بیشتر از اون را باید بابت قبض ها و بنزین و ... پس داد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:09 - 1391/01/21
درآمد حاصل از فروش نفت و گاز و .... متعلق به همه مردم است البته بطور مساوی . خداوند هیچ فرزندی را از ارث محروم نکرده بخاطر تمکن مالی ،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:31 - 1391/01/21
3
185
ما نه یارانه میخواهیم نه تورم نه گرانی را.بهتره یارانه ها را قطع و قیمت ها به حالت قبلی برگردد. الان چند برابره مبلغ یارانه را هم خرج کنیم باز حریف تورم نمیشه.تحول اقتصادی اینچنینی به اقتصاد دانها و سیاستمداران توانمند نیاز دارد که فعلا" در بدنه دولت فعلی احدی نیست.پس بیشتر از این مردم را به دولت بد بین نکنید و هدفمندی یارانه ها را به حالت تعلیق درآورید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:46 - 1391/01/21
کاشکی یکی یه محله ای رو به ما معرفی میکرد که توش ارزونی باشه من که الان 2 برابرم میزارم روی یارانه دخل و خرجم به قبل از شروع این طرح نمیرسه
کریمیان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:57 - 1391/01/21
رییس جمهور محترم ادعا میکرد که این طرح تورم فلج کننده ای نداشته است، گرچه بنده با اصل هدفمندی به دلایلی که در اینجا وقت پرداختن به آن نیست موافقم ولی کاملا پیدا بود که روشهای اجرایی طرح غلط و زیر ساختها آماده اجرا نبود در ضمن اثرات تغییر در اقتصاد کلان معمولا در یک دوره بلند مدت مثلا بالای یکسال آشکار میشود همین اتفاقی که الان افتاده
تیتان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:31 - 1391/01/21
16
160
ما واقعا ملت نجیبی هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:35 - 1391/01/21
برادر اسم این نجابت نیست...اسمش همون که خودت میدونیه..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:48 - 1391/01/21
افعال معکوس
کوروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:18 - 1391/01/21
ملت نجیب یا ...؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:25 - 1391/01/21
چون نجابت از حد گذشت......
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:39 - 1391/01/21
نجیب چیه... سه نقطه هستیم...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:45 - 1391/01/21
و عجيب!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:05 - 1391/01/21
من که می خوام دیگه نباشم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:35 - 1391/01/21
گفتی نجیب ، یاد ... افتادم . واقعا" ما ..... !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:58 - 1391/01/21
مرده همین نجابتمون هستم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:32 - 1391/01/21
0
69
سلام لطفا آقایون یه آماری بدهند ببینیم که از این پیامک برای چند درصد آقایان مدیران کل ادارات ،روسای سازمانها ، معوانان وزرا و ... تا مقامات بالاتر رفته است . اصلا از ابتدا نام این افراد در لیست بوده یا نه ؟ ممنون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:34 - 1391/01/21
1
41
امنیت سایت بسیار پایین است هر کسی می تواند با وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه هر کسی انصراف او را اعلام کند! توجه بفرمایید که رونوشت کارت ملی و شناسنامه جزو مدارک اولیه هر اقدامی در کشور عزیزمان می باشد! برای هر درخواستی و قبل از هر اقدامی باید ارایه شود از خرید و فعال سازی سیم کارت 5 هزار تومانی تا اشتغال و ازدواج و وام و ... راستی فکر می کنید رونوشت کارت ملی و شناسنامه شما در اختیار چند نفر، شرکت و سازمان و نهاد باشد؟! تمامی آنها می توانند به جای شما انصراف از دریافت یارانه را اعلام نمایند!
منم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:34 - 1391/01/21
7
35
چو یارانه مباشد تن من مباد ....

تابی جون تو نمایش بده.
رستمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:37 - 1391/01/21
1
56
سلام،
من یک کارگر ساده هستم و این پیامک برام اومده. واقعا عجب هرج و مرج و بی قانونی هست من تو آشناها و فامیل کسانی رو میشناسم که وضع سون از ما خیلی بهتره ولی یارانه انها قطع نشده طرف 2 تا خونه داره ماشین داره ... حالا تو این گرونی به زور یه 100 تومن به ما میدادن اونم میخوان قطع کنن،با این همه قسط و بدبختی و ....وا قعا هیچ قانونی وجود نداره تمام مشکلات ما از بی قانونیه، راستی کسی قرار نیس جواب بده که اگه وارد سایت نشی چی میشه ؟؟؟؟؟؟
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:37 - 1391/01/21
1
43
خوب است يكبار آقايان واضح و روشن اين مسايل را روشن نمايند. در هر حال آنهايي كه پيامك دريافت داشتند چكار بايد بكنند . من كارمند متوسط دولتم كار آزاد هم ندارم براي من پيامك امده.!! اگر كار آقايان صحيح است همه كارمندان دولت را كه داراي مدرك ليسانس هستند يارانه ندهند . چرا مردم را دولت مهرورز!!!! اينقدر اذيت ميكند!! مردم بيچاره شدند با اينهمه ندانم كاريها !!!!
مجتبی رضوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:38 - 1391/01/21
2
65
1-پرداخت یارانه ربطی به قشر مرفه یا غیر مرفه ندارد حق همه است باید به همه پرداخت شود
2-من در یک شرکت خصوصی کار می کنم یارانه من قطع نشده یارانه صاحب شرکت با این همه سرمایه هم قطع نشده این چه عدالتیه من اطلاع دارم یارانه بسیاری از افراد کم درآمد قطع شده
3-دولت داره مهر ورزی را کامل می کنه واقعا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:40 - 1391/01/21
0
95
عدالتي كه اقاي احمدي نژاد مي گفت همينه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:40 - 1391/01/21
3
64
با تشكر از سران دولت فخيمه و كريمه
یحیی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:41 - 1391/01/21
1
98
باسلام مگر رییس جمهور نگفت که این یارانه را صد سال دیگه کسی نمی تواند قطع کند ...
پاسخ ها
کریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:06 - 1391/01/21
مثل بقیه حرفها کاملا دقیق کارشناسانه و حساب شده گفتند دیگه - قبول نداری مدرکش هم هست
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:45 - 1391/01/21
4
55
باسلام و عرض ادب
اولا" افرادی که درآمد بالائی دارند ، مالیات بیشتری پرداخت میکنند که این مالیات صرف افرادی میشود که درآمد کمتری دارند و مالیات کمتری پرداخت میکنند. ثانیا"چنانچه قسمتی از بودجه یارانه ها از فروش نفت تأمین گردد ، نفت یک ثروت ملی است و متعلق به همه ملت است بنابراین قطع یارانه های یک عده و پرداخت آن به یک عده دیگر بدون رضایت کامل ، مشکل شرعی دارد.طرح عدم انصراف نباید اجباری باشد و افراد را اجبار کرد که حتما" باید به سایت مراجعه نمایند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:49 - 1391/01/21
3
38
واي بر ما!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:52 - 1391/01/21
1
52
خدا وکیلی با ما این کارا رو نکنید اگر می خواهید قطعش کنید قیمتها رو بکنید مثل قبل از یارانه ها الان همه چیز دو یا سه برابر شده و مردم ضعیف بیشتر از قبل دارن ضربه می بینن خدا وکلی آه مردم گریبانگیرتون می شه
کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:53 - 1391/01/21
0
36
نکته جالب اینجاست من قبل از عید رفتم و این مراحل را مانند بالا طی کردم و مابه التفاوت واریز نشد . دیروز رفتم به سایت رفاهی در سومین مرحله یعنی انصراف از دریافت مابه التفاوت فقط گزینه تایید بود و عدم تایید حذف شده بود . یعنی اجبارا باید انصراف بدهی . مدیر عامل هدفمندی هم چند شب پیش در نطقشان هیچ توضیحی ندادند . که باید به کجا اعتراض کنیم .
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:53 - 1391/01/21
0
51
ببین چه مسخره بازی ای راه انداختن ! هر لحظه احتمالش هست که اشتباه کنی و رایانتو ببخشی به ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:55 - 1391/01/21
4
34
ضمن عرض سلام ادب و احترام
با توجه به وجود ابهامات زياد و در جهت رفع مشكل ، پيشنهاد ميشود ملاك عدم انصراف از دريافت يارانه ، مراجعه به سايت باشد به اينصورت كه اگر كسي به سايت مربوطه مراجعه نكرد ، يعني انصراف نخواهد داد. انشاا... كه حله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:07 - 1391/01/21
بابا راه حل ...
ايزدخواه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:55 - 1391/01/21
1
29
باسلام
ضمن تشكر از پيگيري موضوع از جانب سايت شما به اطلاع مي رساند اينجانب پس از ثبت گزينه عدم انصراف و متعاقبا عدم دريافت نتيجه مجددا به سايت مراجعه نمودم وپس از ثبت گزينه عدم انصراف اول ودوم براي گزينه مابه التفاوت فقط تاييد نشان داد كه پس از تاييد و دريافت كد اعلام داشت از انصراف شما حهت دريافت يارانه متشكريم حال معلوم نيست چكار بايد بكنم تا محروم نشوم
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:55 - 1391/01/21
0
63
این طرح تا سال دیگه عمومی میشه و هیچکس یارانه دریافت نخواهد کرد مطمئن باشید.
محمد - ف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:56 - 1391/01/21
0
28
براي من پيامك نيامده است ولي مبلغ هر نفر 28000 تومان غير قابل برداشت را هم برايم نريخته اند. آيا بايد من هم به سايت مراجعه و عدم انصراف بدهم يا خير ؟ لطفاً اطلاع رساني نماييد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:03 - 1391/01/21
تو متكمن هستي و خودت خبر نداري قطع شده رفته پي كارش
l
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:58 - 1391/01/21
0
38
به قول یه شاعر با شعور
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد!
نکته بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:58 - 1391/01/21
1
25
جالبه
من 3-4روز پیش وارد سایت شدم و مراحلی که درج شده رو تا تایید اخری و دریافت پیامک همه رو تماما انجام دادم ولی جالبیش اینجا بود که صفحه اول بجای انصراف/عدم انصراف فقط گزینه انصراف وجود داشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:59 - 1391/01/21
1
27
اين سايت خيلي مبهم طراحي شده به نظر من تا شفاف سازي كامل اين قضيه بايد صبر كرد اصلا گزينه عدم انصراف از نظر لغوي اشكال داره و چه لزومي داره چسبودنش به گزينه انصراف پيشنهاد مي كنم به مسئولين سازمان هدفمندي كه بجاي كلمه عدم انصراف از كلمه (داوطلب دريافت يارانه ) استفاده نمايند .
کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:00 - 1391/01/21
0
19
کشوری بسازیم که هرکس از مردمش پرسید ........... نه آنچه هموطن بازنشسته گفته اند !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:02 - 1391/01/21
8
40
خیلی هم خوبه ! از سرمون هم زیاده !! با تشکر از مسئولین محترم !
سرتون سلامت !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:10 - 1391/01/21
مردیم ازخوشی بسه دیگه بابا چقدر رفاه چقدر امنیت چقدر ارزونی چقدر آزادی چقدر کار چقدر خوشی چقدر ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:02 - 1391/01/21
0
28
این سامانه رفاهی که در و پیکر نداره با کد ملی هر کسی میشه رفت اطلاعات رو تغییر داد
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:03 - 1391/01/21
0
45
پولهايي كه دولت بابت آزادسازي حاملهاي انرژي به جيب زد كجاست؟تورم هم كه حداقل دوبرابر شده تكليف اين مردم بدبخت چيست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:05 - 1391/01/21
0
50
.
.
.
.
.

منو اين همه يارانه زياده زياده....
.
.
.
.
.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:08 - 1391/01/21
1
18
مراحل درست تعیین وضعیت انصراف یا عدم انصراف
1. انصراف میدهید؟ بله خیر
[اگه بلی بود] 2. به چه میزان از یارانه دریافتی انصراف میدهید؟ 100 درصد 50 درصد
3. ثبت کد ارسال شده به تلفن همراه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:12 - 1391/01/21
1
38
اينا همش بازيه
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:15 - 1391/01/21
0
42
همين الان هم اگه وارد شويد گزينه انصراف / عدم انصراف وجود ندارد و فقط گزينه انصراف وجود دارد. ضمنا نياز به سريال شناسنامه نيست هر شماره 6 رقمي وارد كنيد وارد سايت ميشويد. جالبه مرادي ميگفت اين سايت محصول دانشمندان نخبه اين مملكت هست. يك برنامه نويس ساده كامپيوتر هم ميتونه اين كنترلها رو تو يك صفحه بزاره ولي اينها نتونستند خجالت آوره برخورد با مردم و گول زدن آنان
برهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:17 - 1391/01/21
1
26
ممنون از تابناک که این راهنمایی را کرد کسی خبر ندارد در پس این پیامک چه اتفاقی خواهد افتاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:19 - 1391/01/21
0
20
هردم از اين باغ بري مي رسد.
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:29 - 1391/01/21
0
37
من در قسمت مالی یک سازمان بزرگ مشغول هستم و حقوق و وضعیت مالی همه همکاران خودم را میدونم برای افراد با چندین میلیون حقو ق در ماه اس ام اس نیومده ولی برای حقوق زیر یک میلیون اس ام اس امده سوالی که مطرح می باشد اینکه آیا فردیکه به او میگویند حق دریافت یارانه نداری نباید دلیل قطع یارانه حقوق خود را بداند ؟
جمشيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:30 - 1391/01/21
0
21
شما يك نكته را دقت نكرده ايد وآن اين است كه در قسمت "انصراف از مابه التفاوت مرحله اول ومراحل ديگر" اصلا عدم تاييد(دكمه سبز) وجود ندارد ، براي من كه وجود نداشت واين به معني آن است كه اجبارا اين مابه التفاوتاجبارا قطع شده است وسامانه امكان عدم انصراف به كاربر را نمي دهد لطفا اطلاع رساني كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:33 - 1391/01/21
3
50
يارانه ها را قطع وتورم را بحالت اوليه بياورند
پاسخ ها
اسد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:25 - 1391/01/21
موافقم
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:35 - 1391/01/21
1
22
خوب چرا از اینور پشت بوم میافتن
شاید خیلی ها امکان استفاده از رایانه، یا توان اون رو نداشته باشن و بقدری هم عدم انصراف رو پیچیده کردن که برای کاربرای حرفه ای هم سخته.

خوب اگه راست میگن اعلام میکردند که هر کسی میخواهد انصراف بده وارد سایت بشه و از این گزینه ها استفاده کنه نه اینکه دوباره بیای بگی من میخواهم.

خدایش مسخره است.
این شندرغاز هم که میدن اگه با تورم بسنجید عملاً ارزشش از نصف هم کمتر شده.
بابا همیشه در رو یه پاشنه نمیچرخه.
اميري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:37 - 1391/01/21
0
28
آقاجان يك نفر پاسخگو هست جواب مردم را بدهد ؟
1- ملاك تمكن مالي چيست آيا بدهي افراد به بانكها مد نظر قرار ميگيرد يا نه ؟
2- كسي كه مايل نيست از گرفتن يارانه انصراف دهد چه لزومي دارد به سايت مربوطه مراجعه كند ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:37 - 1391/01/21
1
18
من که از مابه التفات مرحله اول و دوم انصراف دادم . کل یارانه ام را قطع کرد. یعنی مراحل ۲ یا ۳ را تایید کنید کل یارانه قطع می شود و سر کار می رید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:38 - 1391/01/21
1
22
.
.
.

تيتر خيلي حرفه اي و معني دار و زيبا و مفهومي زده اي اندفعه تابناك ...!!!!!!!
.
.
..
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:41 - 1391/01/21
1
28
یکی به دادمان برسد ما محتاج این یارانه هستیم و نمی دانم چگونه بایستی از قطع آن جلوگیری کنم به کجا باید برم . لطفا جواب دهید
آرش
|
UNITED STATES
|
11:43 - 1391/01/21
0
22
کشک
رهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:45 - 1391/01/21
2
15
از تابناک متشکرم که طریقه استفاده ار این سایت را شرح داد چون من با استفاده از این توضیحات توانستم عدم انصراف خودم را ثبت کنم.
همچنین با ناقص و گنگ بودن و عدم امنیت سایت رفاهی کاملاً موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:49 - 1391/01/21
1
15
اینو آموزش بدید که من چطور میتونم بچه های تازه متولد شده خودم رو برای گرفتن یارانه معرفی کنم به خدا نمیرسونم بلد هم نیستم
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:49 - 1391/01/21
1
19
به خدا قسم حداقل 6بارمرحله اول را انجام داده ام (کدملی وشناسنامه وامنیتی) بعد ازتائید هیچ صفحه جدیدی جهت انجام مراحل بعدی باز نمی شود. لطفا راهنمائی بفرمائید ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:18 - 1391/01/21
شما 6بار تلاش كرديد بنده بيشاز صد بار ولي انجام نشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:51 - 1391/01/21
0
31
دوستا ن به قولی آنچه به جایی نرسد فریاد است . حالا هرچقدر میتونید کامنت بگذارید.
فربد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:51 - 1391/01/21
1
23
اينجانب از افرادي هستم كه برايم پيام داراي تمكن مالي وانصراف از دريافت يارانه داده شد.يك كارمند دولت هستم با حكم كرگزيني ماهيانه 360000 هزار تومان حقوق.؟؟ملت شما قضاوت كنيد كه من يارانه مي توانم بگيرم يا خير؟
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:51 - 1391/01/21
1
15
دوستان من شماره تلفنم عوض شده و اون کد آخر رو نمی تونم دریافت کنم. چطور و از کجا میشه شماره تلفن جدیدم رو اعلام کنم؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:53 - 1391/01/21
1
15
من شخصا این مراحل را طی کردم اولا کزینه سبز وقرمز وجود ندارد هر دو گزینه آبی است ودو بار امتحان کردم گزینه عدم تایید رامی زنی گزینه تایید فعال می شود .جلل الخالق
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:54 - 1391/01/21
1
27
اگه ريكي توكفش آقايون نبود عدم انصراف با انصراف را در هم ادغام نميكردند و به دو بخش تبديل ميكردند و اينهمه مراحل را طي نميكردي. وارد بخش عدم انصراف ميشدي و تنها گزينه عدم انصراف را تيك ميزدي والسلام پس با اينكار قصد تقلب دارد .ثانيا مشخص است كه هر كس به پيامك ارسالي واكنش نشان نداده يعني مخالف آن ميباشد و اين به منزله عدم انصراف است و آخر اينكه كي تا بحال پيامك وجهه قانوني پيدا كرده ؟
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:55 - 1391/01/21
0
33
پول یارانه از نفت است. نفت هم ملی و متعلق به همه مردم ایران است.درخواست انصراف از دریافت یارانه به هر دلیلی فاقد هرگونه وجاهت است.اگر کسی تمکن دارد برای بدست آوردن آن زحمت کشیده ،کارگری کرده ،یا درس خونده ، از تفریحات و ولخرجی ها گذشته و شاید سلامتی، خود را فدای آن کرده است.
خفته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:55 - 1391/01/21
1
29
کسانی که تمکن مالی دارند هم حق دارند یارانه دریافت کنند و چه بسا حق بیشتری دارند چون مالیات بیشتری می پردازندو احتمالا بیشتر کار می کنند. فرض کنید یه آدم متمکن ماشین خارجی می خرد. قبل این که از خودرو استفاده کند به اندازه قیمت خودرو مالیات می دهد که به اندازه قیمت بین المللی بنزین در 20 سال پول بنزین را پیشاپیش به دولت پرداخت می کند.
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:56 - 1391/01/21
0
29
واقعا متاسفم برای این مردم!
شب قبل از مراجعه من به سایت برای عدم انصراف آقای مسئول با چنان شور و حالی از سایت تعریف می کرد که حاصل دسترنج دانشمندان ایرانی است و فلان است چه است و چه است!
بله دانشمندان نشسته اند و یک جوری سایت را طراحی کرده اند که عمرا کسی از آن سر در بیاورد...چه برسد به اینکه کسی بگوید نمی خواهد از حقش انصراف دهد...
این بود حق مردم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:09 - 1391/01/21
1
12
وقتی از صفحه اول میخوای وارد بشی؛ بعد از کلی معطلی پیغام میده سرور مشغوله و وقت اتصال تموم شده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:12 - 1391/01/21
0
28
دریافت یارانه حق طبیعی مردم است دولت باید دست از این بازی هابردارد و بیش از این اسباب ناراحتی مردم نشود و تلاش کند تا سونامی افزایش قیمتها به شکلی مهار شود که به مردم بیش از این فشار نیاید اگر سیاست دیگری درکار است شفاف و البته صادقانه به مردم بگویند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:12 - 1391/01/21
1
16
لطفاً یه نفر بگه کسانی که براشون اس ام اس نیومده هم لازمه وارد سایت بشن و عدم انصراف رو انتخاب کنن؟؟؟
پاسخ ها
احمد
| UNITED STATES |
13:33 - 1391/01/21
دوست عزیز برا من اس ام اس نیومد و 28 هزار تومن رو برا ریختن با چند روز تاخیر اما از سر کنجکاوی رفتم تو سایت دیروز و دیدم از من می خواد انصراف بدم و من هم هر 3 گزینه رو عدم تایید زدم ولی امروز صبح که دوباره اومدم دیدم گزینه عدم تایی برا دریافت 28 هزار تومن حذف شده!!!! و همه باید به اجبار انصراف بدن؟؟؟من نیم دونم همه باید به سایت مراجعه کنند؟؟؟ یا فقط بعضی های؟از کجا بفهمیم!!یکی به دا ما برسه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:14 - 1391/01/21
0
24
من نمیدونم اگر مبنای واریز یارانه ها عدالت هستش به اونا چه ربطی داره کی چی داره و کی چقدر حقوق میگیره ، حالا اگه برای یک سری ها رو قطع کنن این پولا کجا میره !!!! اگه یارانه اونایی که کم درآمد بودن رو زیاد میکردن آدم دلش نمیسوخت ، ولی معلوم نیست آخرش چی میشه ، خدا آخرو عاقبتمون رو ختم بخیر کنه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:19 - 1391/01/21
1
27
عدالت یعنی آنکه غنی وفقیر همه برابر ومساوی یارانه بگیرنداگر این پول نفت است باید مساوی داده شود مثل بیت المال که حضرت علی (ع) به همه مساوی میداد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:21 - 1391/01/21
0
28
من نمیدونم قطع یارانه یعنی چی مگه اقشار مرفه نباید از سرمایه ملی استفاده کنند حالا دیدن نمیتونن اجرا کنند این چرت و پرتا رو میگن این حق هر ایرانیه استفاده کنه چه پولدار چه فقیر ........... بابا مردم میفهمن اون قدر هم چیز نیستند به امید ظهور حضرت مهدی
عباس
|
UNITED STATES
|
12:22 - 1391/01/21
0
26
مگرمن دراين مملكت زندگي نمي كنم مگرمن عوارض ،ماليات و... پرداخت نمي كنم كه بايد ازدريافت يارانه محروم گردم چه فرقي بين من وآقاي.. وجود دارد؟
یبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:24 - 1391/01/21
0
23
چه اوضاع بلبشویی شده. ایکاش دولت کمی هم ثبات مالی، امنیت اقتصادی وتفاهم ویک دلی به جامعه تزریق می کرد.
جانباز و رزمنده 8 سال دفاع مقدس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:26 - 1391/01/21
5
18
سلام
چرا 28 هزار تومان مابه التفاوت رابه حسابم واریز نکرده اند مخارج مادرم و 6 نفر بعهده من میباشد جوابگوی مخارج و پرداخت قبوض و تورم وگرانی و... نیستم جانباز ورزمنده هشت سال دفاع مقدس میباشم نگرانم ترا بخدا واریزنمائید
س ج ب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:31 - 1391/01/21
1
17
شما چه فکری می کنید؟

اصلا از همون اولش،یعنی ارسال پیامک،کسی که پیامک رو درست کرده سواد نداشته یا اینکه حسن نیت نداشته؟
کسی که نمی خواد انصراف بده،به نظرتون با توجه به متن پیامک،باید به سایت مراجه کنه؟؟؟؟

پس یا سواد نبوده...یا حسن نیت

شما چه فکری می کنید؟
حامد
|
CANADA
|
12:32 - 1391/01/21
0
59
مگه نمیگفتن این پول امام زمان هستش؟
حالا بیایم از پول امام زمان انصراف بدیم؟
عمرأ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:43 - 1391/01/21
4
21
تکلیف این سهام اعدالت چی شد که قرار بود به همه بدن -
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:47 - 1391/01/21
1
12
بنده هم كارمند مي باشم و پيامك مورد نظر را قبل از پايان سال نود بجاي تبريك سال جديد ونويد بهروزي دريافت نمودم واز تاريخ دريافت تا كنون بيش از صد بار به سايت اعلام شده مراجعه نمودم كه موفق به ورود به سايت نگرديدم
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:48 - 1391/01/21
0
17
من ازدواج کردم.
اصلا امکان جداسازی یارانه از خانواده خودم و خانومم نیست. الان یارانه خانومم داره قطع میشه! برنامه ریزی در حد تیم ملی ...
حسن ملك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:49 - 1391/01/21
0
16
ابتدا ازتابناك تشكر ميكنم.
اينكه همه كارهايي كه صورت ميگيرد كارشناسانه نيست هيچ شكي نيست. اما اين كارهايي كه اين دولت در طول 6 سال اخير انجام داده ، اگر توجه كرده باشيد بسياري از مردم را رنجيده خاطر كرده است. متاسفانه وقتي خود مسئلان به هم اعتماد ندارند و با همديگه قهر ميكنند از مردم چه انتظاري داريد! وقتي زيرساخت هاي اجراي قانوني در كشور وجود ندارد طبيعي است اين مشكلات بوجود مي آيد. چند روز پيش از صاحب يك نانوايي سوال كردم چرا نانوايي خود را تعطيل كردي؟ در پاسخ گفت وقتي ماهي دو ميليون تومان بايد پول گازي بدهم چرا كار كنم ملك و زمين نانوايي را ميفروشم پولش را در بانك ميگذارم و بهره آن را استفاده ميكنم و ديگر جاي نگراني ندارم. شما قضاوت كنيد، كه از اين موارد زياد است.
باتشكر حسن ملك
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:00 - 1391/01/21
0
38
يارانه بگير صبح از خواب بیدار می شه میره نون سنگک بگیره

.
می بینه شده ۶۰۰ تومن !

.
می گه :‌ اوه اوه! از اصحاب کهف هم بیشتر خوابیدم !
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:01 - 1391/01/21
1
17
اونهایی که sms دریافت نکرده اند به دلیل نداشتن موبایل ولی 28هزارتومان به حسابشان واریز نشده چکار باید بکنند جالبه خاله من تو یه دهات که هیچ نوع درآمدی ندارد و ماهیانه بچه هاش مبلغی بهش میدن 28هزارتومانش قطع کرده اند
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:02 - 1391/01/21
1
14
مرحله سوم ديگر وجود ندارد

لطفا آموزش تان را تصحيح نماييد
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:03 - 1391/01/21
0
32
من موندم چرا اسم اين سايت رو گذاشتند رفاهي!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:03 - 1391/01/21
0
12
ما که پیامک دریافت نکردیم ولی این یارانه اضافه شده را به حساب ما نریختند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:04 - 1391/01/21
0
11
خيلي به ما كمك كرديد با اين مطلب
یحیی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:04 - 1391/01/21
0
41
با سلام : اقای رییس جمهمر محترم جمهوری اسلامی ایران شما گفتید که این پول امام زمان است حالا چطور می خواهید این یارانه را قطع کنید
علیرضا کرانی شماره ملی .....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:07 - 1391/01/21
0
25
بنده بازنشته ارتش هستم و فرزند پسر 24 ساله ام با تحصیلات کارشناسی از دانشگاه دولتی بیکار است نمی دانم تا کی بایستی مخارج زندگی و درمان وی را تامین نمایم ، پول یارانه به این قشر افراد جامعه که بیکار هستند بعنوان بیمه بیکاری بایستی داده شود
از طرفی روز اول ریاست جمهوری میگفتند آن روستایی حق دارد ولی بنده میگویم هر کس نان زحمت خود را می خورد بشرطی که حلال باشد ، حال یارانه بایستی به همه آن کسانی که در مملکت سکوند دارنرند پرداخت شود ، مگر کسی شخصاً انصراف دهد .
بحرحال بنده پیامک دریافت ننموده ام ولی مبلغ 28000 تومان بحساب خانوار اینجانب واریز نشده است
لطفاً مرا هدایت نمایید چیکار کنم تا این مبلغ 28000 تومان بحساب من واریز شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:07 - 1391/01/21
0
19
متاسفانه پیامک ها فقط برای اقشار حقوق بگیر فرستاده شده که درامد شفاف دارند و مالیات می پردازند و عموما افراد با مشکلات زیاد معیشتی هستند در حالیکه کسانیکه درامد بالا و غیر شفاف هستند حتی مالیات نیز نپرداخته و یارانه نیز می گیرند که عین بی عدالتی و مخالف هدفمند کردن یارانه است بهترن عملکرد پرداخت یکسان به هر فرد ایرانی خواهان دریافت یارانه است.
ازادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:08 - 1391/01/21
1
15
یا پدرم نشستیم و داریم به سخت ترین سوالات تاریخ هوش جواب میدیم. دستتون درد نکنه که اگر نبودید هیچ کاری نمیتونستیم بکنبم. خیلی با سیاسیت سوالا رو نوشتن
مجید
|
UNITED KINGDOM
|
13:09 - 1391/01/21
1
10
برای من هم پیامک اومد که انصراف بده هم تو عید از طرف بانک پیامک اومد که پول مابه التفاوت مرحله اول و دوم به حساب واریز و مسدود گشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:11 - 1391/01/21
1
14
فرزند تازه بدنیا آمده ام یارانه ندارد چرا ؟
پاسخ ها
غلامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:23 - 1391/01/21
یک میلیون اهدایی رییس جمهور رو چی اونو که گرفتی
36
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:11 - 1391/01/21
0
15
برای من هم با 500 هزار تومان درامد هم این پیام اومده ، واقعا خنده داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:14 - 1391/01/21
1
20
فرزند تازه بدنیا آمده ام یارانه ندارد چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:45 - 1391/01/21
حالا بزار تکلیف خودت روشن بشه، بچه تازه متولد شدت پیش کش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:15 - 1391/01/21
1
12
حالا اگر قرار بوده برای شخصی اسمس فرستاده شده و گوشی این شخص خاموش بوده و طرف متوجه نیست تکلیف چیه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:22 - 1391/01/21
1
19
کل یارنه باید به طور مساوی به همه افراد داده شود و خود افرادی که نیاز ندارن شعورشان میرسد مگر ما نمیگیم مردم خیرو خوب و فهیم و روشن فکر داریم و خواهان مدیریت جهانی هستیم ÷س یکبار که شده به این حرف اعتماد کنید ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:24 - 1391/01/21
1
12
بنده معلم بازنشسته آموزش و پرورش هستم پیامک بعد از عید برای من در این خصوص رسیده و مبلغ 28 هزار تومان برای من واریز نشده است وارد سایت که شدم در قسمت دریافت مابه التفاوت مرحله اول و مراحل بعدی فقط گزینه تائید وجود دارد آیا این موضوع برای افرادی مثل اینجانب تصمیم درستی است .
سيدعسکري زرگر
|
TURKEY
|
13:25 - 1391/01/21
1
18
چنانچه در اين مدت شماره همراه فرد تغيير کرده است چکار بايد کرد ؟ که به چه شکلي بايد به سامانه رفاه خبر داد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:57 - 1391/01/21
پس وضعت توپه تند تند شماره عوض مي کني .
ناقلا VPN هم که داری >>>>>
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:25 - 1391/01/21
1
19
چرا بچه هایی که تازه بدنیا میآیند یارانه ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:26 - 1391/01/21
1
18
چرا نوزادان یارانه ندارند ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:35 - 1391/01/21
0
28
عجله نکنید به آنهایی هم که 28000 تومان پرداخت شده حق برداشت نداده اند و ممکن است پس بگیرند کلا معلوم نیست حضرات با خودشان چند چندند.
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:36 - 1391/01/21
1
11
اگه كد ملي تو بزني بعد به جاي شماره درج شده تو شناسنامه بزني 123456 مي ره داخل.(به همين دليل امن نيست)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:36 - 1391/01/21
1
30
آقا یکی به فکر قیمت مسکن باشه هرروز داره مثل سکه و دلار مرغ و موز بالا می ره. من مستاجر از کجا پول بیارم یک کارشناس اقتصاد بیاد به من توضیح بده با ماهی 500000 تومان چطوری زندگی کنم.
مستاجر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:39 - 1391/01/21
53
7
با سلام
به نظر من بايد براي شهرهاي بزرگ مثل تهران , ملاك سطح درامدي افراد املاك انها باشد نه ميزان حقوق آنها. مثلا يك بازنشسته را در نظر بگيريد كه يك منزل مسكوني يك يا دو طبقه در يك از نقاط حتي متوسط تهران دارد و حقوق بازنشستگي 600 هزار توماني دارد. با يك مهندس مثل من كه حقوق 1400 دارم ولي مستاجرم. به نظر من بايد به آن بازنشسته يارانه نداد زيرا براحتي مي تواند با فروش منزل مسكوني حداقل 400 يا 500 ميليون تومان بدست اورد و با 200 ميليون ان يك آپارتمان بخرد و سود بانكي بقيه پولش فقط ماهي 3 يا چهار ميليون است. بطور كلي بايد يارانه كساني كه منزل يا آپارتمان مسكوني يا تجاري يا اداري در نقاط متوسط يا بالاي تهران با متراژ مثلا بيشتر از 100 متر دارند حذف شود.
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:52 - 1391/01/21
اقای مستاجر شما هم روزی خانه دار می شی اونموقع هم اینقدر تنگ نظر هستی؟؟؟؟ اون بازنشسته بیچاره هم 30 سال کار کرده و سختی کشیده تا به اینجا رسیده.واقعا متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:41 - 1391/01/21
1
28
من يك ايراني ام و حق دارم از درآمد اين مملكت بطور تساوي همانند همه مردم بهره مند شوم اينكه من تمكن مالي دارم يا خير به هيچ احدي ربط ندارد مگر حضرت علي در تقسيم بيت المال به يكي چند برابر مي داد و به كس ديگر كمتر يا بيشتر
جناب دولت محترم بدان و آگاه باش در صورت قطع يارانه بنده شخصا به ديوان عدالت اداري خواهم رفت و از مسئولان مربوطه شكايت خواهم كرد
من هرچه دارم با زحمت و تلاش بدست آورده ام كسي به من از سر دلسوزي كمكي نكرده است
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:42 - 1391/01/21
2
12
برای اینجانب درمرحله مابه التفاوت یارانه ها اصولا انتخابی وجودنداردوتنهاگزینه موجود گزینه تائید است تکلیف من چیست ؟
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
13:43 - 1391/01/21
1
47
کاش قیمت ها رو به سابق برمیگردوندند و ماهی هم 45 تومن ازمون میگرفتند !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:18 - 1391/01/21
ماهي 45500 ميدن ماهي 455000 ميگيرن


.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:00 - 1391/01/21
مردی بدون VPN نظر بده
ناشناس
|
CANADA
|
13:57 - 1391/01/21
11
20
خدا رو شکر هنوز زنده ایم
آقای مرفه
|
-
|
13:58 - 1391/01/21
1
24
بنده درسال 90مبلغ 25میلیون تومان وام دریافت نمودم وخونه ساختم خونه ام به مدت ده سال در رهن بانک ملی می باشد ماهیانه 450 هزارتومان قسط می دهم با این وجود اس ام اس آمد که انصراف دهم راستی من چقدر مرفه بوده ام که خودم خبر نداشته ام . این است عدالت .................
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:00 - 1391/01/21
خونه داری متمکني ديگه....
hosein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:59 - 1391/01/21
2
9
سلام من برای پدرم که بازنشسته هستش وقتی تمام مراحل اول را وارد میکنم در صفحه ای که سوال میشود مایل به انصراف نیمی از یارانه خود هستید در زیر این صفحه فقط فقط یک گزینه تایید و جود دارد !!!! یعنی این بنده خدا فقط ملزم به انصراف میباشد .
لطفا این موضوع را یکی از این سایت پیگیری کند و به ما اطلاع بدهد .ممنونم میشوم.
ناشناس
|
CANADA
|
14:04 - 1391/01/21
2
29
اینجانب دارای دو واحد مسکونی و به همراه همسرم درآمدمان حدود سه میلیون تومان است جالب است که ۲۸ هزار تومان را به حساب من ریخته اند ولی مادرم که به صورت جدا ثبت نام کرده و از طریق کمک من امرار معاش می کند ۲۸ هزار تومان را به حسابش نریخته اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:07 - 1391/01/21
0
25
مایه تاسف است که مسئول هدفمندی یارانه میگوید انصراف اختیاری است اما باید به سایت مراجعه کرد تا کی .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:13 - 1391/01/21
5
15
بنده هرچه سعی کردم نتوانستم با وارد کردن کد ملی و ریف شناسنامه وارد سایت یارانه بشوم بنظر میرسد اطلاعات بنده رو از سامانه یارانه حذف کردند و به عبارتی یارانه بنده راحذف کردند بدون اینکه بنده انصراف بدهم . واقعا جای تاسف دارد که این دولت خودش را عدالت محور نام گذاشته است ! آقای دولت درآمد من نسبت به قبل از هدف مندی یارانه ها نصف شده است در صورتی که هزینه ها ده برابر شده اینجانب حتی بادریافت یارانه هم من در زندگی ام مشکل داشتم بخاطر مصالح کل کشور تحمل میکردم حال با حذف یکطرفه یارانه آیا میشود در این مملکت با صداقت زندگی کرد ؟ آیا دولت فکر کرده است امثال مثل من چطوری بایستی زندگی بکنیم آیا منابع ممکت حق ما نیست ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:21 - 1391/01/21
1
34
مردم ما هنوز حق و حقوق خودشونو نمیشناسند حقشون که این بلاها سرشون بیاد .خودتونو ببینید همه دارین مقایسه میکنید که اونی که پولداره نباید گیرش بیاد ولی گیر ما بیاد,یارانه حق همه هست ...
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:29 - 1391/01/21
86
6
به نظر من دولت خیلی هم خوب عمل میکند.من کمال تشکر را از مسئولین دارم.شما دوستان هم بجای تنبلی بفکر کار و تلاش باشید تا محتاج یارانه نباشید.با تن پروری کاری حل نمیشه.
ناشناس
|
ARMENIA
|
14:30 - 1391/01/21
1
37
شما را به خدا اینقدر با این مردم بازی نکنید. این چه وضعییه .اگه می خواهید قطع کنید دیگه چرا بهانه تراشی می کنید. یک دفعه بگویید نمی توانیم بدهیم و مردم را راحت کنید. شما که نمی توانستید این کار را ادامه دهید چرا در مردم توقع ایجاد کردید. یارانه حق مردم است .کسی به اختیار انصراف نمی دهد مگر انیکه شما مجبورش کنید. کار شما مجبور کردن است.
شهر وند تهراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:37 - 1391/01/21
3
32
متاسفانه دولت در اين فراخوان با صداقت بر خورد نكرده است! در يك كادر انصراف/ عدم انصراف را نوشته كه وقتي كليك ميكني هر دو گزينه تيك ميشود كه بنظرم يك نوع فريب مردم است و اين كار بسيار زشتي است!!!!!!من خودم از طرفداران دولت هستم اما.............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:39 - 1391/01/21
2
33
من كه معلم بازنشسته هستم از من خواسته شده تا انصراف دهم به قول شاعر : واي بر اسيري در دام مانده باشد ،از ياد رفته باشد، صياد رفته باشد .
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:43 - 1391/01/21
23
18
طرح ، طرح خوبي است به شرطي كه نتيجه صرفه جويي هايي كه مخصوصا در بخش انرژي بوجود آمده را مردم در بخش هاي مختلف مخصوصا بهداشت و آموزش ، رفاه، امنيت اجتماعي ، فرهنگ و..... ديده مي ديدند. ولي متاسفانه تنها چيزي كه نصيب ما مردم شده فقط افزايش قيمت ها ، تورم ، تعطيلي كارخانجات و..... بوده است خدايا تو خودت به مردم خوب ايران كمك كن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:43 - 1391/01/21
93
11
مشكلات اقتصادي ما چكيده مشكلات اقتصادي كشورهاي اروپايي است . بيكاري در يونان ،‌افزايش قيمت در انگليس و ... همه و همه را ما از آن ها به ارث برده ايم
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:14 - 1391/01/21
وارث محترم ,بچه کجایی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:54 - 1391/01/21
0
10
از امروز گزینه عدم انصراف حذف شده است
بازنشسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:56 - 1391/01/21
0
7
اينها همه سركاري است. ما اصلا خير يارانه راخورديم برگرديدبه قيمت قبل از تصويب يارانه تاشايد بتوانيم باحقوق بخور نمير بازنشستگي شكم خانواده را سير كنيم.
بوشهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:11 - 1391/01/21
0
8
ما تا حالا چندین پیام دادیم تابناک چاپ نکرده ولی نظر چند نفر که همش دارن غلط املائی از هم دیگه میگیرن رو همدیگر رو مسخره میکنن چاپ میکنه
متاسفم تابناک متاسف!!!!!!!
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:13 - 1391/01/21
0
13
تو کل فامیل برای هیچکس پیامک انصراف نیومده بجز پدرم که بازنشسته ی آموزش و پرورشه با حقوق 550 هزار تومانی و تو خونه ی اجاره ای هم زندگی میکنه! این بود عدالت؟!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
16:36 - 1391/01/21
0
15
حذف یارانه عین بی عدالتی است .آیا تقدیر از کسی که به خاطر راحتی خانواده و با تلاش و کوشش خود و صرفنظر کردن از بسیاری از نیازهای خود تلاش کیکند تا روزی حلال کسب کند ، محروم کردن او از منابعی است که دولت تنها امانتدار آن است؟ چه کسی به شما این حق را داده است که آنچه خداوند به حق به افراد داده است را از آنها سلب کنید؟ آقایان این عدالت نیست . این گداپروری و تضییع حق کسانی است که با شرف و با تلاش امرار معاش میکنند.
سرباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:40 - 1391/01/21
13
9
والله هو الرزاق ذو القوة المتین
خداوند متعال رزق بندگانش را می ده و توان این را هم داره
کمی هم توکل به خدا بد نیست
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:42 - 1391/01/21
0
18
مدیر عامل سازمان هدفمندی در تلویزیون اعلام کرد که سایت رفاهی نتیجه تلاش دانشمندان ایرانی است. آفرین به این همه باگ در سیستم
کاکو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:46 - 1391/01/21
1
9
هرچه به سایت رفاهی .ای ار رفتم برای عدم انصراف گزینه ای نیافتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:47 - 1391/01/21
1
32
با سلام
می خواهم بدانم که من یک ایرانی هستم یا نه؟من که مالیات میدهم و تمام مشکلات این کشور را به همراه هموطننانم تحمل می کنم. چرا نباید مانند همه از یارانه برخوردار باشم؟
آیا من گناه کردم با پول خودم درس خواندم و با مشقات زیاد در گرمای50درجه عسلویه کار کردم دور از خوانواده ام با بدبختی پول جمع کردم؟ حال در همین دوران اگر درس نمی خواندم و در روستایی می خوردم و می خوابیدم وبچه درست میکردم الان از یارانه بیشتری بر خوردار بودم و دیگر در این گرما احتیاج به کارکردن نداشتم.
باید به چنین مدیریتی که امید سازندگی کشور را به وجود میاورد چه گفت.(نامرده هر کی که بهش نمره 20 نده!!!!!!!!!)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:49 - 1391/01/21
0
11
چند سال پیش داداشم ورشکست کرد چون اعتباری نداشت من که کارمند بودم براش بنا به اصرار اطرافیان ب یه پروانه کسب به نام خودم گرفتم و او مشغول شد ولی الان که بحث یارانه ها مطرح است من که یه کارمندم با 5 سر عایله 28 تومن رو برام نریختن موندم جریانو به کی بگم که موضوع پرداخت حل بشه
lمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:49 - 1391/01/21
2
14
من از ترس اینکه کل یارانه قطع بشه از دریافت مابه التفاوت انصراف دادم بعدش پیامک اومد از اینکه از دریافت یارانه انصراف دادید متشکریم
باز نشسته فرهنگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:04 - 1391/01/21
17
10
بی انصافی هم حدی دارد ایا می دانی برای چه کسانی پیامک انصراف فرستاده ای برای افرادی که ماهیانه کمتر از ششصدهزارتومان زندگیشان به سختی اداره می کنند اگر قصد دارید مردم با انقلاب ورهبری دور کنید کور خواندهاید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:05 - 1391/01/21
6
6
من تازه ازدواج كردم چيكار بايد كنم يارانه خودمو همسرم به حساب من بريزه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:09 - 1391/01/21
1
6
نتیجه کار اجباری شدن مرحله سوم سوال میشه
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:13 - 1391/01/21
0
20
چون نيك نظركرد پر خويش در آن ديد
گفتا زكه ناليم كه از ماست كه بر ماست
کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:25 - 1391/01/21
0
22
من هم گول سایت تابناک رو خوردم.فکر میکردم که کد رو بدم انتخاب های بعدی میاد ولی ناخواسته تشکر برای انصراف آمد.حالا جواب زن و بچه ام رو چی بدم؟دارم دیوانه مییشم
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:54 - 1391/01/21
6
55
مي دانيم كه شماره ملي و سريال شناسنامه مساله مخفي نيست حال اگر يكي از دشمنان نزديك ما كه اين شماره ها را دارد اگر به سايت وارد شود و يارانه ما را قطع كند ما چه بايد بكنيم اميدوارم اين كامنت بد آموزي نداشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: