بازدید 34541

مشاور سعيد مرتضوي بازداشت شد

«حيدري‌فر» مشاور قاضي سعيد مرتضوي در ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز در اصفهان دستگير شد. مشاور سعيد مرتضوي در ستاد مبارزه با قاچاق كشور به اتهام استفاده غيرمجاز از سلاح دستگير شد. بر اساس اين گزارش روز سوم فروردين‌ماه سال جاري مردمي كه در صف طولاني پمپ بنزين بهارستان اصفهان حضور داشتند متوجه شدند فردي بدون درنظر گرفتن نوبت وارد پمپ بنزين شده و قصد پر كردن باك خودرو خود را دارد.
کد خبر: ۲۳۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱ 08 April 2012
روزنامه «ملت ما» نوشت:

وقتي شاهدان به اين موضوع اعتراض كردند مشاجره بالا گرفت و ناگهان راننده خودرو خاطي يك قبضه سلاح كمري از زير كت خود خارج و در پمپ بنزين اقدام به تير اندازي هوايي كرد. در اين حين متصدي پمپ بنزين با مركز فوريت‌هاي پليس 110 تماس گرفت و ماموران را در جريان گذاشت، ولي وقتي ماموران به محل اعزام شدند، فردي كه تير اندازي كرده بود خود را قاضي دادسراي عمومي و انقلاب تهران معرفي كرد. با ارايه مدارك شناسايي ماموران انتظامي وي را آزاد كرده ولي حاضران در پمپ بنزين موضوع را از طريق دادسراي عمومي و انقلاب اصفهان پيگيري كردند.

غلامرضا انصاري، رئيس كل دادگستري استان اصفهان در اين زمينه به « ملت ما» گفت: به دنبال اين رخداد و به علت شكايت افراد درگير با اين شخص به فوريت پرونده‌اي در دادگستري اصفهان تشكيل و موضوع مورد پيگيري قرار گرفت.

وي عنوان شغلي فرد خاطي را يكي از مسائل حساسيت زا در اين پرونده عنوان كرد و ادامه داد: با توجه به حساسيت مسئله و عنوان شغلي فرد ياد شده، دستور فوري قضايي صادر و خودروي شخص خاطي در مسير اصفهان توسط ماموران پليس متوقف و راننده به دادسراي اصفهان انتقال يافت.وي با اشاره به اين‌كه متهم خود را به نام«حيدري‌فر» مشاور سعيد مرتضوي در ستاد مبارزه با قاچاق كشور معرفي كرده است، افزود:

با توجه به تحقيقات انجام شده اين شخص يكي از قضات معلق دادسراي عمومي تهران است و با توجه به سياست‌هاي قوه قضاييه در برخورد بي‌مماشات و بدون تبعيض با هرگونه تخلف از سوي هر فردي در هر جايگاه و براي تامين امنيت قاطبه جامعه و اطمينان از اجراي عدالت، اقدامات مقتضي بعمل آمده و متهم با انجام تشريفات قانوني در تحقيقات شركت و پس از آن با توجه به اين‌كه رسيدگي به اتهام در صلاحيت دادسراي عمومي تهران بود پرونده با صدور قرار عدم صلاحيت به دادسراي تهران ارسال شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی