بازدید 4350

عزم دولت مالکی برای اخراج منافقین

گروهک تروریستی منافقین از دهه هشتاد پادگان نظامی اشرف دراستان دیاله (57 کیلومتری شمال شرق بغداد) را به عنوان مقر خود برگزید.
کد خبر: ۲۳۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۲ 07 April 2012
یکی از نمایندگان عضو ائتلاف دولت قانون عراق خواستار محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین پیش از اخراج آنها از این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل پایگاه کل العراق، "محمد الصیهود" گفت : بحران میان دولت مرکزی و منطقه کردستان سبب نگرانی مردم عراق شده است و باید راه حل سریعی در اسرع وقت برای آن پیدا شود.

وی از سوی دیگر با اشاره به موضوع گروهک تروریستی منافقین ضمن درخواست از دولت مرکزی بغداد برای محاکمه آنها قبل از اخراج از کشور افزود: عراق مصمم به اخراج این گروهک است و محاکمه آنها پیش از اخراج مهم است.

الصیهود بیان کرد: این گروهک تروریستی جنایات زیادی را علیه مردم عراق مرتکب شده و به ویژه در سرکوب انتفاضه شعبانیه سال 1991 مشارکت داشته است.

خاطرنشان می شود "نوری المالکی" نخست وزیر عراق، 12 دسامبر 2011 به اعضای گروهک تروریستی منافقین تا پایان سال فرصت داده بود به فکر مکان دیگری برای خود باشند، مالکی تصریح کرده بود منافقین، گروهی تروریستی و غیر قانونی است، زیرا دست به انجام عملیات تروریستی در ایران و دخالت در امورعراق می زند.

سازمان ملل متحد نیز ششم دسامبر 2011 از دولت عراق درخواست کرده بود زمانی را که برای تخلیه اردوگاه اشرف تعیین کرده بود، تمدید کند تا زمان کافی برای دستیابی به راهی برای حل این مشکل وجود داشته باشد.

گروهک تروریستی منافقین از دهه هشتاد پادگان نظامی اشرف دراستان دیاله (57 کیلومتری شمال شرق بغداد) را به عنوان مقر خود برگزید.
 
گروهک تروریستی منافقین علاوه بر اقدامات تروریستی علیه ملت ایران در همکاری با رژیم دیکتاتوری بعث سابق و القاعده جنایتهای فراوانی نیز علیه ملت عراق مرتکب شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار