بازدید 8151
۳
اظهارات جالب یک نماینده اصولگرا؛

من با احمدی‌نژاد یک بی غش تفاوت دارم!

این نماینده حامی دولت در پاسخ به این که آیا هنوز هم روي موضعتان نسبت به آقاي احمدي‌نژاد و حمايت از او مصر هستيد، سربالا پاسخ می‌دهد و می‌گوید: اگر افراد صراطشان مستقيم نبود يا نشد يا زاويه پيدا كرد، اين گونه نيست كه نظام دچار چالش شود.
کد خبر: ۲۳۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳ 22 March 2012
تنها کمتر از یک ماه است که از انتخابات مجلس نهم گذشته و جالب این که برخی نمایندگان ـ که پیش از این حمایت‌های خاصی از دولت و شخص رئیس جمهور داشتند ـ در هفته‌های اخیر، مواضع جالب توجهی در پیش گرفته‌اند.

نماینده شازند در پاسخ به پرسش خبرنگار یکی از نشریات محلی، مبنی بر اینکه بسياري از افراد، اين جمله را از قول شما نقل مي‌كنند كه گفته‌ايد: من محمود احمدي‌بيغش هستم و رئيس‌جمهور محمود احمدي‌نژاد، ما فقط روي يك بيغش و نژاد با هم تفاوت داريم. هنوز هم روي حرفتان هستيد، گفت: من حرف بدي نزدم. يادم نيست، اگر چنين چيزي گفته باشم و سندش هم موجود باشد، حتما گفته‌ام.

اما این نماینده حامی دولت در پاسخ به این که آیا هنوز هم روي موضعتان نسبت به آقاي احمدي‌نژاد و حمايت از او مصر هستيد، سربالا پاسخ می‌دهد و می‌گوید: اگر افراد صراطشان مستقيم نبود يا نشد يا زاويه پيدا كرد، اين گونه نيست كه نظام دچار چالش شود. وقتي شهداي عزيز هفت تير يا شهداي 8 شهريور سال 60 به شهادت مي‌رسند، امام مي‌فرمايند جمهوري اسلامي متكي به شخص نيست بعد هم افرادي كه در ظاهر بزرگ و وابسته به اين نظام بوده اند، ريزش كرده‌اند.

همردیف قرار دادن افرادی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی با ابوالحسن بنی‌صدر از دیگر نکات جالبی است که احمدی بیغش مدعی آن شده و اظهار داشته است: مثلا در سال 58، سيد كاظم شريعتمداري بود، در سال 66-67 آقاي منتظري را داشتيم در سال 60 بني‌صدر و همين‌ طور تا سال 88 كه خاتمي، موسوي، كروبي، ‌هاشمي و امثالهم ريزش داشتند. اما با همه اين سخنان، هيچ‌گاه نظام دچار چالش عمده نشده، چرا كه همه اين افراد براي ما شخص هستند؛ اما نظام متكي به شخص نيست.

این سخنان بی غش که به نحوه حمایت‌های پیشین وی از احمدی نژاد متفاوت بوده است، خبرنگار را وادار به پرسیدن این پرسش کرده است که آیا از احمدي‌نژاد مانند گذشته حمايت نمي‌كند، عنوان داشته است: حمايت من تا زماني است كه رهبري حمايت مي‌كند. من به صراحت مي‌گويم اگر آقاي احمدي‌نژاد به اندازه يك سر سوزن و يا كمتر از آن با رهبري زاويه پيدا كند، براي ما هيچ ارزشي نخواهد داشت. مانند كساني كه از منظر دوستان خود و مردم، منفي شده‌اند. بنده با آقاي احمدي‌نژاد عهد اخوتي نبسته‌ام. عهد اخوت ما تا زماني است كه از كانال رهبري عبور كند.

این نماینده اصولگرای استان مرکزی در مجلس هشتم، منکر وکیل الدوله‌ای خود نشده و در پاسخ به این که شما در مجلس وكيل‌المله بوديد يا وكيل‌الدوله، وکیل الدوله ای خود را ناشی از وکیل المله ای بودنش دانسته و گفته است:« من وكيل مردم بودم و دولت هم جزو مردم است».

البته ذکر این مهم لازم است که این نماینده از راهیابی به مجلس نهم بازماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
عزیز جان ما رو گذاشتی سر کار؟ اولش می گفتی نماینده نشد خب!
به جان نثار گفته زكي ....
همین بهتر که از راه یابی بازماند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها