بازدید 53718

سارقانی که به"دایی"مجروح رحم نکردند

کد خبر: ۲۳۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴ 18 March 2012
پس از تصادف دایی مقداری از اموال وی که گفته می‌شود حدود ۵ میلیون تومان است به همراه وسایل شخصی مثل ساعت وی به سرقت رفته که ماموران انتظامی در حال پیگیری این موضوع هستند.

به گزارش فارس، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از شسکت مقابل سپاهان در راه بازگشت به تهران جدا از بازیکنان و عوامل باشگاه به همراه خودروی شخصی خود عازم تهران و در مسیر کاشان خودروی وی چپ کرد.

از همین رو علی دایی سریعا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد که پس از بررسی‌های فراوان با نظر پزشکان وی برای از بین بردن پارگی بر روی سر و گوشش به اتاق عمل رفت.

پس از ۴ ساعت حضور در اتاق عمل وی ساعت ۴ بامداد به بخش ای سی یو بیمارستان شهید بهشتی رفت و زیر نظر پزشکان به ریکاوری و رسیدن به حالت عادی رسید.

صبح امروز همراهان دایی تصمیم گرفتند با یک دستگاه آمبولانس یا بالگرد او را به تهران برسانند که قرار است در یک ساعت آینده با نظر پزشکان این اتفاق بیفتد.

مرتضی حسنی، رئیس راهنمایی و رانندگی کاشان به بیمارستان بهشتی رفت و از دایی عیادت کرد.

با توجه به اینکه خودوری وی چپ کرده بود کمربند ایمنی باعت شد تا وی دچار شکستگی و مصدومیت‌های بیشتر نشود.بنا بر اظهارات کارشناسان راهنمایی و رانندگی بستن کمربند جهان آقای گل جهان را نجات داد.

محمد دایی، برادر دایی در خودرو حضور داشت که فقط دچار کوفتکی بدن شد و پس از زدن سرم‌های تقویتی از بیمارستان مرخص شد.

همچنین میاچ مربی راه‌آهن که در خودروی دایی بود مصدومیت برای وی به وجود نیامد.

پس از تصادف دایی مقداری از اموال وی که گفته می‌شود حدود ۵ میلیون تومان است به همراه وسایل شخصی مثل ساعت وی به سرقت رفته که ماموران انتظامی در حال پیگیری این موضوع هستند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰۷
انتشار یافته: ۱۰
آقا به خدا بد مردمی هستیم. یکی از آشنایان ما تصادف کرد و مرحوم شد. وقتی رفتیم ماشینشو بیاریم تا سر دنده رو برده بودن. خدائیش هر چیزی که قابل جدا کردن بود از ماشین برداشته بودن. اونم بلافاصله بعد از تصادف و انتقال مصدومان....
وای به حال روزی که تو ایران سونامی بیاد! مردم گوشت هم رو میخورند!
خدارو شكر آقاي دايي جان سالم بدر بردند.
ايشان جزء سرمايه هاي اصلي فوتبال اين مملكت هستند اگر اتفاقي براي آقاي دايي مي افتاد عيد امسال همه ما سياه مي شد.
با آرزوي سلامتي روز افزون براي آقاي گل جهان
خدا را شکر می گوییم بخاطر سلامتی آقای دایی
چند سال پیش منم تو جاده چپ کردم و خداخواست هیچیم نشد .
اما جالبیش اینه که قبل از رسیدن پلیس جرثقیل رسید و بعداز اون دسته دسته یه سری ماشین می یومد و چند نفر از ماشین پیاده می شدن و شروع می کردن به گشتن اطراف ماشین و چون خودم اونجا بودم سمت ماشینم کسی نمی رفت !!!
هنوزم برام سواله که این لاشخورها ! (100رحمت به لاشخور) از کجا پیداشون می شد ؟!
ظاهرا اینا مردم عادی بودن که تا اون لحظه آب پیدا نمی کردند تا مهارتهای خودشونو نشون بدن !!!!
با آرزوی سلامتی برای آقای گل جهان ودیگر سرنشینان امید واریم که عید درکنار خانواده شان باشند وبابت 5میلیون تومان نگران نباشند تنت سالم علی آقا ..... مال این دنیا به کسی وفا نکرده!!!!!!!!!!!!!!!
به شكرانه فراواني و بركت اين سارقان در اكثر سوانح حاضر هستند.
خدا رو شکر که اقای دایی سالمه وانشاا... روز به روز بر توفیقاتش خدا بیفزاید اما ایا امکانات بالگرد برای همه مردم ما فراهم هست همه میتونن از این امکانات استفاده کنن
چرا نگفتن سرعت غیر مجاز باعث این حادثه شده بود!!!!
سرقت از مصدومان رانندگی کاری نیست که پلیس فقط برای دایی دیده. خانم یکی از دوستام وقتی مابین بهوشی و بیهوشی ناشی از تصادف بوده یادش هست که چطور حلقه نامزدیش را از دستش میکشیدند و نمیتوانست تقاضای کمک کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست