بازدید 6672

آموزش احترام به قرآن به سربازان ناتو

از هفته گذشته سربازان ناتو در افغانستان دربرنامه چگونگی احترام به قرآن آشنا شدند، برنامه ای که با هدف ممانعت از شکل گیری اهانت سربازهای خارجی در یک کشور اسلامی آسیایی صورت گرفته است. براساس این برنامه به سربازان توصیه می شود که آنها نباید این کتاب را به هر شکلی پرتاب کنند.
کد خبر: ۲۳۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۹ 09 March 2012
به منظور پرهیز از هتک حرمت به قرآن، سربازان ناتو در افغانستان چگونگی احترام گذاشتن به کتاب آسمانی مسلمانان را فرا می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع اینترنتی، جورج رابینسون سرهنگ دوم ارتش از مقامات ارشد بخش آموزش دین و فرهنگ اظهار داشت: ساده انگارانه خواهد بود که تصور کنیم این مسئله با تهیه فهرست باید ها و نباید ها حل خواهد شد. این مسئله به درک چرایی اهمیت قرآن ارتباط دارد.

از هفته گذشته سربازان ناتو در افغانستان دربرنامه چگونگی احترام به قرآن آشنا شدند، برنامه ای که با هدف ممانعت از شکل گیری اهانت سربازهای خارجی در یک کشور اسلامی آسیایی صورت گرفته است. براساس این برنامه به سربازان توصیه می شود که آنها نباید این کتاب را به هر شکلی پرتاب کنند.

در این برنامه از سربازان خواسته می شود که با هر متنی که به زبان عربی نوشته اگر در رابطه با اهمیت دینی آن تردید دارند با احتیاط رفتار کنند.

به دنبال اهانت ماه گذشته یک پایگاه نظامی در افغانستان به قرآن ایده برگزاری این برنامه آموزشی شکل گرفت.

این درحالی است که برخی کارشناسان نسبت به موثر بودن این آموزشها و ممانعت از هتک حرمت قرآن توسط سربازهای خارجی ابراز تردید کرده اند.

مونت کومری مک فیت انسان شناسی که از نزدیک با وزارت دفاع آمریکا کار کرده است گفت: این آموزشها فرهنگ را به یک سری قوانین تبدیل می کند و سربازان چرایی آن را درک نمی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
دیگه نیازی نیست

بزودی به سزای ننگینشون میرسن..

اندکی صبر سحر نزدیک است
بیخود سعینکنید آمریکایی‌های کثیف رو تطهیر کنید، بحث اهانت آنها به قران هیچ ربطی به پرتاب کردن این کتاب آسمانی ندارد، آنها مخصوصا کتب قرآن را جمع آوری کرده و به آتش کشیده‌اند....
فقط به اندازه یک سر سوزن مسلمان باشید و بجای تطهیر رفتار خصمانه آمریکایی‌ها دلتان به حال آخرتتان بسوزد
اول از هر چيزي به انها ياد بدهند كه به خدا احترام بگذارن اهانت به هر كتاب مقدسي يعني اها نت به خدا اين ها اينقدر بي فرهنگ و ودور از خدا شناسي بزرگ مي شوند كه بايد انها را مجبور كنند كه به خدا احترام بگذارند
ما اجازه نمی دهیم ذره ای به قرآن بی احترامی بشه، تا پای جونمون در پاسداری از قرآن ایستاده ایم.
سلام، بله خوبه حداقل اين آموزشو به سربازاشون مي دن.
حالا خیلی چیزا هست که باید یاد بگیرند. هم سرابازهاشون و هم بقیشون
اینها همه تبلیغاته . کدوک کلاس ؟ کدوم کشک ؟

این یه جنگ صلیبیه و اونها با هدف بی احترامی به قرآن اومدن
قلی رو تو ده راه نمیدادن، سراغ کدخدا رو میگرفت!!
ما میگیم از کشورشون برین بیرون، اینا تازه دارن آموزش آداب مذهبی میدن؟؟
این شگردها هیچ فایده ای ندارند.بایستی سردمداران احمق غربی یاد بگیرند که به هیچ کشوری تجاوز نکنند. آنوقت همه چیز حل می شود.
خیلی دیر به فکر افتادند
حالا سربازهارو آموزش دادند نقاشهاو نویسنده ها و نماینده های پارلمانو باید چکارکرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست