بازدید 7205
۳

دلواپسي هاي يك مادر را پاك كنيد

کد خبر: ۲۲۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۵ 28 February 2012
پایگاه اطلاع رسانی خیریه همت نوشت:

يكي از رابطين موثق و محترم خيريه مدتي قبل موردي را معرفي كرد كه مرورش، آدمي را تكان مي دهد.

به دور از اطاله و اطناب كلام، اصل ماجرا را در چند سطر جهت استحضار دوستان گزارش ميكنم:

آقا مسلم ساكن يكي از روستاهاي شهرستان رودبار بوده است. وي كه از كاركنان قديمي شهرباني سابق بوده، سالها قبل در اثر سانحه رانندگي دچار سوختگي شديد شده و پس از مدتي معالجه و بدليل مشاوره نادرست بعضي خود را از شهرباني بازخريد مي كند.

مسلم سالها با مشقت و سختي و از راه اموري مثل كشاورزي و دامداري مختصري كه داشته است امور معيشت همسر و سه فرزندش را رتق و فتق مي كند.

امتحان الهي زماني بر اين خانواده سخت مي شود كه مسلم بدليل تشديد ناراحتي هاي تنفسي به پزشكان متخصص مراجعه كرده و مي فهمد كه دچار سرطان ريه شده است.

هزينه هاي درمان سرطان هرچقدر هم بالا باشد مانع از آن نمي شود تا اين خانواده هستي خود كه چيزي بيشتر از يك گاو و لوازم مختصر و جزئي زندگي نبوده است را نفروشند تا شايد پدر بهبود يابد ولي اجل هشتم بهمن ماه امسال فرا مي رسد و خس خس سينه هاي مسلم مهربان براي هميشه آرام مي گيرد.

ديگر سرطاني در كار نيست اما در خانه محقر اين خانواده هم خبري از زندگي نيست.2 پسر دبيرستاني همراه با خواهركوچكشان بغض كرده و سكوت هاي معني دار مادر را نظاره مي كنند...

اين ماجراي سنگ شكن، واقعي است.

همت كنيد كه مي خواهيم در پايان سال با مختصر كمكي هم براي اين خانواده يكي دو راس گاو بخريم و هم كمي از وسايل خانه و زندگي را مجددا به آنها هديه كنيم تا شايد كمتر جاي خالي مسلم آنها را غصه دار كند.

برای کمک به اینجا مراجعه کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
لطفا" یک شماره حساب به نام فرزندان ایشان ارائه بفرمائید
خيلي معذرت ميخوام، اما اين شماره حساب چقدر قابل اعتماد است؟؟
با تشکر از اقدام انسان دوستانه شما ولی آیا بهتر نیست از این پس این کار خیر را ادامه داده و کمکهای مردم خیر همیشگی و در حساب خاصی ریخته شود تا بتوانید در حوادث اورژانسی زودتر به داد حادثه دیدگان بشتابیم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار