بازدید 53780

نظر سارکوزی درباره فیلم فرهادی

کد خبر: ۲۲۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵ 27 February 2012
دو ساعت بعد از پايان مراسم اسكار، نخستين سياست مدار غربي به "اصغر فرهادي" براي گرفتن جايزه اسكار به خاطر فيلم جدايي نادر از سيمين تبريك گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، نيكلا ساركوزي رئيس جمهور فرانسه، در مصاحبه با برنامه صبحگاهي راديو آر تي ال ساعت هفت و نيم صبح به وقت فرانسه بعد از اينكه موفقيت فيلم "آرتيست" و بازيگر فرانسوي آن را تبريك گفت، اضافه كرد: در مراسم اسكار امسال فيلمي بود كه نبايد از آن غافل شويم.

وي ادامه داد: "يك جدايي"(جدايي نادر از سيمين) فيلمي تكان دهنده و فراموش نشدني بود.

گفتني است، در جشنواره سینمایی اسکار فیلم جدایی نادر از سیمین در بخش بهترین فیلم خارجی با یک فیلم کمدی از رژیم صهیونیستی رقابت می کرد كه آنرا از دور خارج كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹۹
انتشار یافته: ۲۵
مسوولان کشور مان هم بلافاصله تبریک نگفتند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
عزیرم فیلمی که بدیختی ایرانیان رو نشون می ده تبریک نداره
یه خورده تامل کنید اگه همین فیلم رو مثلا در کشور فرانسه بازی می کردن و زنه دوست داشت به ایران بیاد ایا بازم جایزه می گرفت؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
خسودی نکن، افتخار کن
فرهادی دوستت داریم.
اونوقت مسئولین خودمون هیچکس تبریک نمی گه!
اینا خوب درسشونو بلدن با یه تبریک و تعریف میخوان آقای فرهادی رو از چشم مردم ایران بندازن، ولی کور خوندن !!! دیگه حناشون رنگی نداره، تعریف و تمجیدها سوء هدفدارشون بخوره تو سرشون.
این شکست دادن اسرائیل نیست؟ در حقیقت فرهادی اسرائیل را در یک بعد شکست داده است.
از فیلم قشنگ همه تمجید می کنند .واقعا مبرک باشد آقای فرهادی
درود بر اصغر فرهادی هنرمند مردمی و چهره ماندگار واقعی.
تو رو خدا یه نفر از مقامات ایرانی هم به این عزیز و دست اندرکاران مربوطه تبریک بگه. مگه فقط با ورزش میشه باعث افتخار ایران شد!
جای تاسف داره که دو ساعت بعد سارکوزی تبریک گفته ولی الان که حدود 7-8 ساعت میگذره هنوز هیچ مقام مسئولی تو کشورمون این کار رو نکرده!!!
شما جیب مارو نزن تبریک پیشکشتون
در ضمن اگر چپ به ایران نگاه کنی درس عبرتی میگیری که مثل این فیلم هیچ وقت از ذهنت پاک نشه
رقابت اين چنيني جاي تقدير دارد (صرفنظر از مكر و فرصت طلبي بعضي تقديركنندگان)، ملت و بزرگان ايران براستي از اين كارگردان ، هنرپشه ها و ساير عوامل تهيه فيلم قدرداني و تشكر مي كنند.
باعث تاسفه این یارو تعریف کرده
کسانی که برای گرفتن این جایزه خیلی خوشحال شدند به این وجه قضیه هم توجه کنند (سارکوزی یکی از دشمن‌ترین روسای جمهور اروپایی به فرهادی تبریک گفت) در همین رابطه گرفتن جایزه صلح نوبل توسط خانم شیرین عبادی را یادآوری می‌کنم. بسوزه پدر سیاست که عوام الناس رو به بازی میگیره
فاغ از هر نگاه سیاسی این فیلم بار دیگر به ما یاد آوری کرد که مردمان فرهنگ دوستی هستیم
اقای فرهادی دستت درد نکنه خیلی دوست داریم ممنونم که باعث افتخار ایران شدید در ضمن کور شود هر انکه نتواند دید
ضمن تبریک فراوان به آقای فرهادی و همه ی ایرانی ها ی با فرهنگ، باید بگم وقتی که اولین ماهواره ی ایرانی به فضا پرتاب شد صدایی از اروپا نیامد، یا وقتی دستاوردهای جدید هسته ای عرضه شد، یا وقتی پهپاد آمریکایی شکار شد، یا وقتی ....
و همچنان سکوت مسئولان فرهنگی ما ادامه دارد ...... من اصلا به سیاست کاری ندارم ..... مگر این مسئولان ما ایرانی نیستند ؟؟؟ .... آیا به غیر از این است که این افتخاری برای ایران است فازغ از هر زنده باد و مرده باد ؟؟؟؟؟
نمی دونم واقعا تبریک گفتن یک سیاستمدار مغرض که بارها وبارها دشمنی آشکار با ملت ما داشته نشانه ی چی میتونه باشه .واقعا این فیلم چه صحنه های خوبی داشته که رضایت آنها راتامین کرده که هر کی که دشمن این آب وخاک است به خاطر اون به شعف اومده وبه کارگردان اون تبریک گفته.وبعد بعضی آدم ساده به خاطر اون خوشحال می شن
ای خدااا ...چرا یاد نمیگیریم برای موفقیت هموطن خودمون شاد باشیم فارغ از هر گونه کوته اندیشی و تحجرررررر.... فرهادی دوستت داریم ... ممنون که بعد از مدتها دل مردم رو شاد کردی ...
یخوره اخبار توی همین اینترنت دنبال کنید میبینید که مسئولین تبریک گفتن
وظیفه معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و... بود که این فیلم به اسکار معرفی کرده بودن اونهام تبریک گفتن
بعدشم خوبه جلوی دماغمون فقط نبینیم چرا باید سارکوزی یا وزارت امور خارجه آمریکا!!! تبریک بگن چرا به افراد و فیلم های دیگه ای که برنده جایزه شدن تبریک نمیگن
من موندم چرا فیلمایی که توش به مشکلات بدبختی مردم ایران پرداخته میشه یا اسکار میگیره یا نامزد اسکار میشه.!!!!!!!!!!!!!!
تبريك براي اقاي فرهادي ومردم بزرگ وبا فرهنگ غني ايراني مباركتون باشه
درود- دوستان اين هم ايان وايراني...زنده باد ايراني..و اي كاش زمينه را براي ايراني بيشتر هموار كنند تا جهانيان بدانند ايراني وآريايي چه استعدادهاي نهفته و زيبايي دارد..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی