بازدید 8019

ابراز تأسف بهمن اخوان برای معاون رئیس‌جمهور!

برای ایشان واقعا متأسفم که با یک و نیم دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، از وقتی که به سمت معاون رییس‌جمهور منصوب شده، به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار توهم ایشان را فراگرفته است.
کد خبر: ۲۲۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱ 26 February 2012
بنده به آقای میرتاج الدینی توصیه می‌کنم دو واحد مبانی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و دو واحد حقوق اساسی جمهوری اسلامی را بخوانند.

به گزارش «تابناک»، بهمن اخوان گفته است: بنده حاضرم بدون هیچ گونه چشم‌داشتی این واحدهای درسی را به معاون پارلمانی ریاست جمهوری بیاموزم تا ایشان از این پس هرگاه خواست موضعگیری بکند، خلاف قانون سخن نگوید.

این عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی در انتقاد از سخنان میرتاج الدینی در برنامه تلویزیونی، گفت: اگر ایشان علاقه‌ای به خواندن دروس دانشگاهی ندارند، دست‌کم به عنوان یک روحانی و مقام مسئول در نظام جمهوری اسلامی، باید وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی(ره) را یکبار هم که شده، می‌خواندند تا اینگونه ذهنیات خود را به جای واقعیت نظام مردمسالاری دینی در رسانه ملی منعکس نکنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف برای میرتاج‌الدینی گفت: برای ایشان واقعا متأسفم که با یک و نیم دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، از وقتی که به سمت معاون رییس جمهور منصوب شده است، به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار توهم ایشان را فراگرفته است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اهتمام ویژه نزدیکان دولت به انتخابات 90 گفت: اگر به زعم آقایان، مجلس در رأس امور نیست، چرا در مدت یک سال گذشته، انواع و اقسام هزینه‌های مادی و معنوی را برای به دست گرفتن بیشترین کرسی‌های مجلس و خاموش کردن صداهای منتقد به کار بسته اید؟ اگر آقایان مدعی هستند که مجلس در راس امور نیست و خود را بی اعتنا به مجلس نشان می دهند، چرا در سراسر کشور هر راه مستقیم و غیر مستقیم از حامیان خود در استان‌ها و شهرستان‌ها برای رسیدن به کرسی های بهارستان حمایت می کنند و با توسل به زر و زور و تزویر و صرف هزینه‌های هنگفت، به تبلیغ کاندیداهای خود می‌پردازند؟

بهمن اخوان با انتقاد از این رفتار دوگانه گفت: این عده خود بر خلاف آنچه در ظاهر نشان نی‌دهند، در باطن بر این باورند که مجلس در رأس امور است، زیرا عقل و قانون می‌گوید، مجلس در رأس امور است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی