بازدید 36268
گزارش تصویری ایران در هفته‌ای که گذشت:

جنگ رسانه‌ای علیه ایران!

در هفته گذشته، شاید مهمترین رویداد در بیرون از مرزهای کشورمان رخ داد؛ یک جنگ رسانه‌ای بزرگ برای ایران هسته‌ای! پس از آنکه رئیس‌جمهور احمدی نژاد در روز 22 بهمن از رونمایی دستاوردهای جدید هسته ای کشورمان سخن گفت، رسانه‌های غربی به جوسازی علیه ایران روی آوردند و این جوسازی‌‌ها به انجام چند حمله تروریستی علیه رژیم اشغالگر قدس، رنگ و بویی تازه به خود گرفت.
کد خبر: ۲۲۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷ 17 February 2012

در حالی که روز شنبه مردم ایران با حضور پر شور خود در خیابان‌ها، جشن سی و سه سالگی انقلاب را مانند هر سال پرشکوه برگزار کردند، محمود احمدی نژاد، سخنانی را در میان راهپیمایان بیان کرد که تا یک هفته جنگ رسانه‌ای شدید را میان ایران و غرب به راه انداخت. رئیس جمهور در سالگرد پیروزی انقلاب، از رونمایی دستاوردهای جدید هسته‌ای کشورمان دراین هفته وعده دادند که گمانه‌زنی‌های فراوانی را در میان رسانه‌های غربی به راه انداخت.


اسماعیل هنیه، نخست وزیر فلسطین که از میهمانان ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن بود، روز یکشنبه به دیدار مقام معظم رهبری رفت و با ایشان گفت‌وگو کرد.


مراسم اختتامیه سی امین جشنواره فیلم فجر، غروب یکشنبه در تالار وحدت برگزار شد و برای دومین بار در تاریخ جشنواره فیلمی، لیاقت دریافت سیمرغ بلورین را نیافت. اکبر عبدی هم به قول خودش هرچند دیر، ولی یکی از سیمرغ‌های جشنواره را از آن خود کرد.


برگزاری اردوی راهیان نور دختران دبیرستانی در منطقه عملیاتی شلمچه


سرانجام تیم مذاکره شورای انقلاب فرهنگی، روز یکشنبه به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفت تا وی را متقاعد به امضای حکم فرهاد دانشجو به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کنند؛ جلسه‌ای که باز هم بی نتیجه به پایان رسید.

پس از ناکام ماندن نشست‌‌های مذاکره، یکی از اعضای شورای انقلاب فرهنگی از امکان تغییر تیم مذاکره با هاشمی رفسنجانی سخن گفت. این در حالی است که مخبر دزفولی، دبیر شورا، روز پنجشنبه از نپذیرفته شدن شرایط هاشمی برای ریاست این دانشگاه از سوی شورا خبر داد و گفت،  از نظر شورا دانشجو رئیس دانشگاه آزاد است و بیان کرد با تغییر اساسنامه، تبصره‌اي به آن اضافه شده تا مشكلي براي صدور حكم وجود نداشته باشد و ظرف مدت معين، حكم مربوطه صادر شود.
جلسه مذاکره برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، صبح امروز یکشنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد برگزار شد.


تشییع پیکر سردار احمد سوداگر، روز دوشنبه در شهرستان دزفول برگزار شد


روز دوشنبه، سفارت رژیم اشغاگر قدس در هند و گرجستان، مورد حمله تروریستی واقع شد. این رویداد در حالی رخ داده که رسانه‌های خارجی در هفته‌های گذشته، امکان رخداد جنگ میان ایران و اسرائیل را بالا دانسته‌اند؛ کاری که اسرائیل را مجبور به تست سامانه دفاع ضد موشکی خود در روز شنبه کرد.

شبیه سازی حمله به این سفارت‌خانه‌ها درست مانند نوع حمله به دانشمندان هسته‌ای کشورمان صورت گرفته و به گونه‌ای است که انگشت اتهام را به سوی کشورمان نشانه رفته است.

افزون بر این‌ها، عملیات تروریستی مشکوک دیگری در تایلند رخ داده که طی آن خانه سه ایرانی بر اثر انفجار بمب منفجر و یکی از آنها به دلیل جراحات وارده توسط پلیس این کشور دستگیر شد.

به هر حال جنگ روانی بالایی در هفته گذشته برای مجرم نشان دادن ایران در این عملیات‌های تروریستی صورت پذیرفته است؛ چیزی که قاطعانه از سوی دستگاه دیپلماسی کشورمان رد شده است.

                                        تصویری که پلیس تایلند از یکی از ایرانیان بازداشت شده در این کشور منتشر کرده است


رشته کوه‌های مریخی در سیستان و بلوچستان


دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه


سرانجام روز چهارشنبه با حضور رئیس جمهور از سه دستاورد هسته ای ایران رونمایی شد که ساخت نخستين مجتمع سوخت صفحه‌اي ‌٢٠% ساخت داخل، مهمترین دستاورد جدید هسته ای دانشمندان کشورمان بود که در قلب راكتور تهران جاي گرفت.
افزون بر این، سایت‌های هسته‌ای کشور به نام شهدای هسته ای ایران تغییر نام پیدا کردند.

  مراسم اعطای دکتری افتخاری به دو شهید جهاد علمی، «مصطفی احمدی روشن» و «داریوش رضایی نژاد» با حضور سردار وحیدی وزیر دفاع و کامران دانشجو وزیر علوم به همراه خانواده‌های این دو شهید برگزار شد.


کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال 91 در روزهای آخر هفته با بیش از 930 هزار شرکت کننده آغاز شد.


نشست مشترک هیأت رئیسه مجلس خبرگان با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی این مجلس بعدازظهر روز چهارشنبه برگزار شد.


کارگاه تهیه زغال در آمل


مديركل غرب اروپاي وزارت خارجه، روز چهارشنبه  با دعوت از سفيران كشورهاي فرانسه، اسپانيا، ايتاليا، يونان، هلند و پرتغال در ايران به وزارت امور خارجه، سياست و خط مشي ايران در قبال اقدامات و تصميمات اخير اتحاديه اروپايي در اعمال تحريم‌هاي نفتي و بانكي عليه كشورمان را تشريح كرد.
برونو فوشه سفیر فرانسه در تهران


روز پنج شنبه، مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم، با حضور مشتاقان آن حضرت در جوار بارگاه ملکوتی ایشان برگزار شد.


کنسرت جلال ذوالفنون، نوازنده سه تار در سومین شب از بیست هفتمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت برگزار شد.


«شان استون»، مستندساز آمریکایی و فرزند «الیور استون»، فیلمساز معروف آمریکایی که برای تهیه مستندی در ایران حضور دارد، سه شنبه 25 بهمن ماه در شهر اصفهان به دین اسلام مشرف شد و سپس به دیدار فرج الله سلحشور رفت.


بزرگترین گردهمایی دوقلوها و چند قلوهای ایرانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی