بازدید 2367

سال آينده جشنواره جهاداقتصادي برگزار مي‌شود

کد خبر: ۲۲۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۶ 09 February 2012
سخنگوي هيات رئيسه مجلس از برگزاري جشنواره‌ي جهاد اقتصادي در ارديبهشت سال 91 خبر داد.

به گزارش ايسنا، محسن كوهكن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاري اين جشنواره در راستاي ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي مختلف در تحقق شعار جهاد اقتصادي است.

به گفته‌ي وي، جمعي از نمايندگان همت كرده و مجوزهاي قانوني را اخذ كرده‌اند تا بررسي‌هايي را تا پايان سال جاري از عملكرد دستگاه‌هاي مختلف در تحقق شعار جهاداقتصادي انجام دهند تا در ابتداي سال آتي تابلويي از عملكرد دستگاه‌ها در تحقق شعار جهاد اقتصادي را ترسيم كنند.

كوهكن ادامه داد: اين اقدام دستگاه‌ها را به فكر مي‌اندازد كه مجلس عملكرد آنها را در تحقق عناوين هر سال بررسي مي‌كند.

هم‌چنين حميدرضا فولادگر رييس كميسيون ويژه اصل 44 در رابطه با علت تشكيل چنين جشنوار‌ه‌اي گفت: نام‌گذاري سال 90 به نام جهاداقتصادي به دليل انتظاراتي بود كه رهبري از دستگاه‌هاي دولتي داشتند. ايشان در سخنان خود مصاديق جهاد اقتصادي را نيز معين كردند و در واقع براي دستگاه‌هاي اجرايي دستور كاري مشخص نمودند.

وي ادامه داد: دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي مقابله با ترفندهاي جنگ اقتصادي دشمن و رقابت با رقباي خارجي بايد بر اساس انتظار رهبري در سال جاري حالت جهادي به خود مي‌گرفتند.

رييس كميسيون اصل 44 با بيان اين كه جشنواره‌ي جهاد اقتصادي نقاط ضعف و قوت دستگاه‌هاي اجرايي در تحقق شعار جهاد اقتصادي را بررسي مي‌كند، افزود: مجلس شوراي اسلامي در راستاي تحقق اين شعار، كميسيون ويژه جهاد اقتصادي را تشكيل داد و اين كميسيون نيز 5 محور را در دستور كار خود قرار داد و تا پايان سال جاري نيز گزارش عملكرد خود را به صحن مجلس ارائه مي‌كند.

فولادگر تاكيد كرد كه كميسيون‌هاي تخصصي مجلس نيز بايد گزارش عملكرد خود را در سال جهاد اقتصادي ارائه دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی