بازدید 2485
قادری تاکید کرد:

اجماع نظر نمایندگان درطرح قطع فروش نفت به اروپا

کد خبر: ۲۲۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۲:۴۷ 09 February 2012
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس گفت:مطمئنا با اجماع و اتفاق نظر حداکثری شاهد تصویب طرح قطع فروش نفت به اروپا خواهیم بود.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس برای تصویب طرح قطع فروش نفت به اروپا با اجماع و اتفاق نظر حداکثری ،به باشگاه خبرنگاران گفت:نمایندگان مجلس همانند طرح قطع رابطه با انگلیس نشان داده اند که علی رغم تنوع سلیقه موجود در میانشان، در خصوص مسائل محوری، اساسی و کلان کشور  اتفاق نظر دارند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اروپائیان باید تحریم نفتی اعمال شده را قبل از فرارسیدن مدت زمان تعیین شده پس بگیرند، اضافه کرد:‌ در غیر این صورت جمهوری اسلامی ایران وارد عمل خواهد شد و دیگر طرح ها و فشارها نمی تواند مردم ما را از ادامه راهشان باز دارد.

قادری گفت:مردم ایران در طول سی و دو سال گذشته نشان دادند که تحریم ها و ایجاد رعب و وحشت برای ما نیز مسأله ساز نخواهد بود.

نماینده شیراز درمجلس افزود:آمریکا و اروپائیان با وجود تحریم ها و فشارهای پیشین مجددا اشتباهات و خطاهای خود را تکرار می کنند و در نهایت این خود آنها هستند که از این تحریم‌ها متضرر می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:تحریم نفت از سوی اروپا هیچ گونه محدودیتی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی کند و قطعا اروپا از اعمال خود در قبال ایران پشیمان خواهد شد، همانطور که تاکنون نیز پشیمان شده است و به این موضوع نیز اقرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی