بازدید 2657
فولادگر در واکنش به محقق نشدن اهداف سال جهاد اقتصادی:

بی توجهی دولت به جهاد اقتصادی مایه تاسف است

کد خبر: ۲۲۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۲:۴۵ 09 February 2012
عضو کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای تحقق اهداف سال جهاد اقتصادی ضعیف عمل کرده است و تلاشش مشهود نیست.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اینکه درسال جهاد اقتصادی، انتظارات مقام معظم رهبری محقق نشده است، افزود: علی رغم تشکیل کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی از سوی مجلس واقدامات اقتصادی که از سوی دستگاههای اجرایی صورت گرفته است، نسبت به سال گذشته هیچ پیشرفتی نداشته ایم و نتوانسته ایم دراین سال انتظارات را برآورده کنیم.  

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: دولت وظیفه دارد در سال جاری جهش های اقتصادی و تغییرات مثبت را به مجلس گزارش کند. لذا در شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی را علیه کشورآغاز کرده است ما نیز باید ستاد عملیاتی جهت مقابله با اقدامات دشمن تشکیل دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم یادآور شد: برای مقابله با تهدیدات دشمن واداره جنگ اقتصادی مثل زمان جنگ ، باید ستاد عملیاتی تشکیل دهیم.

فولادگر درادامه اظهارداشت: سرمایه گذاری، مبارزه با بیکاری،بالا بردن تولید ناخالص ملی،افزایش نرخ رشد۸ درصدی، محقق کردن اهداف برنامه و بودجه، اجرای اصل ۴۴ و طرح تحول اقتصادی از جمله اقدامات نیمه کاری است که دولت باید آنها را به سرانجام برساند و در صورتی که این قوانین از سوی دولت اجرا شود ، جهاد اقتصادی محقق شده است.

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل ۴۴ مجلس با اشاره به اینکه نه دولت و نه مجلس هیچ یک موضوع جهاد اقتصادی را جدی نگرفته اند، گفت: متاسفانه جهاد اقتصادی را دراولویت کاری دستگاه ها قرار نگرفته است و در مقایسه با جنگ روانی واقتصادی که دشمن علیه ما آغاز کرده است ستادی عمل نشده است.

عضو کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس یادآور شد: همه مسئولین به تناسب مسئولیت خود باید در پیشبرد اهداف مد نظر مقام معظم رهبری بیشتر تلاش کنند .

فولادگربه مصوبات جهادی مجلس اشاره کرد وافزود: یک فوریت طرح تولید داخلی با تلاش مرکز پژوهشهای مجلس و کمیسیون جهاد اقتصادی وطرح بهبود فضای کسب و کاردرکمیسیون اصل ۴۴ ازمصوباتی است که در جای خود خوب و مثبت است ولی کافی نیست.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت گفت: برنامه پنجم توسعه،قانون هدفمندی یارانه ها واصل ۴۴ قانون اساسی از جمله قوانین سال جهاد اقتصادی به شمارمی آیند که باید به آنها بیشتر توجه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی