بازدید 4105

دولت بدعت تخلف در انتخابات را بنا کرده است

سلیمان جعفرزاده
کد خبر: ۲۲۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۲:۴۳ 09 February 2012
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برخی فرمانداران و استانداران بیش از ۲ سال است که در انتخابات دخالت می‌کنند، گفت: این دولت بدعت دخالت در انتخابات را بنا نهاده است.

به گزارش خانه ملت، سلیمان جعفرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: بعد از گذشت ۳۳ سال ملت ما فشارهای زیادی را از سوی دشمن تحمل کرده‌اند، ولی ملت با اتکا به ایمان، رهبری و حفظ وحدت توطئه‌های دشمن را همواره خنثی کردند.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ما توطئه‌های اخیر مثل فتنه و انحراف را که از مهمترین خطرات بعد از انقلاب به شمار می‌آمد را تجربه کرده‌اند، افزود: هدف و راه فتنه کاملا مشخص است ولی انحراف با شعارهای پیچیده خود به شکل مرموزانه‌ای در جامعه رخنه کرده است.

وی یادآور شد: در طول تاریخ ادیان گوناگون با هرگونه انحراف مبارزه شده و آن را از بین برده‌اند و در واقع انحراف در تمام جوامع حتی جوامع غیردینی محکوم است.

جعفرزاده اظهار تاسف کرد که امروز خطر انحراف برای مردم تبیین نشده است و این جریان با نفوذ در بخش‌های گوناگون دولت، برنامه‌های زیادی به ویژه برای انتخابات طرح‌ریزی کرده است.

این نماینده مردم در مجلس هشتم تصریح کرد: آیا می‌دانید برخی فرمانداران گمارده شده از سوی جریان انحرافی بیش از ۲ سال است که در انتخابات دخالت دارند؟

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات سال پس از انقلاب اسلامی گفت: ما همواره سالم‌ترین انتخابات را داشتیم اما متاسفانه این دولت بدعت تخلف در انتخابات را بنا نهاده است.

جعفرزاده تاکید کرد: مردم از ما سوال می‌کنند که فرماندار و استانداری که بیش از ۲ سال است که در انتخابات دخالت می‌کند، آیا می‌تواند از رأی ما صیانت کند.

وی جابجایی فرمانداران را بدون دخالت و اطلاع وزارت کشور خواند و گفت: به همین دلیل ما بر سر استیضاح خود ایستاده‌ایم.

جعفرزاده در این‌خصوص با نشان‌دادن سندی در حین نطق خود به نمایندگان، گفت: این سند بیانگر دخالت  جریان انحرافی در انتخابات است.

این عضو کمیسیون اجتماعی در عین حال به مردم اطمینان داد که تا زمانی که مقام معظم رهبری و شورای نگهبان هستند، از رأی ملت صیانت خواهد شد.

وی در ادامه با تشکر از نمایندگان مردم به ویژه کمیسیون اقتصادی به علت تصویب منطقه آزاد تجاری ماکو گفت: این منطقه همواره می‌تواند تحریم‌ها را خنثی کند اما متاسفانه دولت مثل قوانین دیگر این قانون را هم که به تصویب شورای نگهبان رسیده، اجرایی نکرده است.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان حاضر گفت: آیا بی‌توجهی به قانون و بی‌اعتنایی به آن، توهین به مردم به شمار نمی‌آید؟ چرا نباید قوانین کارشناسی مجلس اجرایی شود؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم با بیان اینکه مردم به بی‌قانونی‌های دولت عادت کرده‌اند، از دولت خواست در طول عمر باقیمانده خود به اجرای قانون تن دهد و نگذارد بی‌قانونی‌هایش تبدیل به عادت و بدعت شود./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی