بازدید 2152
رئیس مجمع امور صنفی بیرجند:

واحدهای صنفی آلاینده بیرجند ساماندهی می‌شود

با راه‌اندازی مرکز صنوف آلاینده در خارج شهر بیرجند یک‌هزار و 370 واحد صنفی آلاینده که در حال حاضر در داخل شهر مستقر هستند در این مکان ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۲:۱۸ 09 February 2012
وعده ها- رئیس مجمع امور صنفی بیرجند گفت: با راه‌اندازی مرکز صنوف آلاینده در خارج شهر بیرجند یک‌هزار و 370 واحد صنفی آلاینده که در حال حاضر در داخل شهر مستقر هستند در این مکان ساماندهی می‌شوند.

به گزارش فارس، مرتضی یزدان‌شناس در مراسم کلنگ‌زنی سایت 50 هکتاری صنوف آلاینده بیرجند اظهار داشت: امروز بعد از 25 سال آرزوی اصناف در این بخش برآورده شد و با همکاری مسکن و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط شاهد اختصاص زمین برای ساخت این سایت هستیم.

وی افزود: در این شهرک صنفی برای صنف تعمیرکاران اتومبیل 124 واحد، نقاشان 85 واحد، سیم‌کشی و باطری‌سازی 42 واحد، تراشکاری 90 واحد و تعمیرکاری موتورسیکلت 90 واحد در نظر گرفته شده است.

رئیس مجمع امور صنفی بیرجند ادامه داد: همچنین برای صنف انبار مصالح ساختمانی 152 واحد، جوشکاری 240 واحد، درب و پنجره‌سازی 53 واحد، درودگری 174 واحد، مصنوعات فلزی 124 واحد و تابلوسازی 88 واحد در نظر گرفته شده است.

* اختصاص قطعات تا 400 متر در سایت صنوف

یزدان‌شناس تصریح کرد: قطعات ارائه شده به صنوف در این سایت 100، 160،200 و 400 متری است که با استقبال صاحبان این صنوف که جزء صنوف آلاینده شناخته می‌شوند، قرار گرفته است.

وی به اقداماتی که تاکنون برای ساخت این سایت انجام گرفته است، اشاره کرد و گفت: مشاور، طرح این سایت را آماده و به تصویب کارگروه مربوطه رسانده است.

* سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریالی در سایت صنوف آلاینده

رئیس مجمع امور صنفی بیرجند از سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریالی در این سایت خبر داد و افزود: امید است مسئولان برای فراهم آوردن زیرساخت‌های این مجموعه شامل آب، برق و گاز اقدامات کافی را انجام دهند.

یزدان‌شناس از ایجاد 2 هزار فرصت شغلی در این سایت خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این مجموعه به زودی آغاز می‌شود تا کار انتقال این صنوف به زودی صورت گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی