بازدید 2371
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی وعده داد؛

فرودگاه تبریز بیس پروازی منطقه می‌شود

حمل و نقل هوایی یک وسیله مطمئن برای رفت و‌ آمد مردم، سرمایه‌گذاران و گردشگران بوده و شاخص‌های این بخش نشان‌دهنده سطح توسعه در بخش‌های مختلف یک منطقه است.
کد خبر: ۲۲۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۲:۰۰ 09 February 2012
وعده ها- معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیشرفت‌های بخش حمل و نقل هوایی به یک‌باره اتفاق نیفتاده و باید با ارتقای امکانات پروازی و ارائه خدمات بهتر به مردم، آذربایجان شرقی را به‌عنوان بیس پروازی در منطقه مطرح کنیم.

به گزارش فارس، محمد اشرف‌نیا در نشست مشترک با مسئولان فرودگاه بین‌المللی تبریز و شرکت هواپیمایی آتا، با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر بخش حمل و نقل هوایی استان در چند سال اخیر اظهار کرد: حمل و نقل هوایی یک وسیله مطمئن برای رفت و‌ آمد مردم، سرمایه‌گذاران و گردشگران بوده و شاخص‌های این بخش نشان‌دهنده سطح توسعه در بخش‌های مختلف یک منطقه است.

وی با بیان اینکه مردم به مسافرت‌های هوایی امیدوار شده‌اند، افزود: با وجود تحریم‌های گسترده در بخش حمل و نقل هوایی، انصافا کارهای بسیار خوبی در این بخش صورت گرفته و به عنوان نمونه سالن فعلی فرودگاه تبریز در 14 ماه احداث شد که در انجام چنین کاری در گذشته سابقه نداشته است.

آذربایجان شرقی بیس پروازی منطقه می‌شود

اشرف‌نیا با تاکید بر پشتکار و جدیت دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی تصریح کرد: پیشرفت‌های بخش حمل و نقل هوایی به یک‌باره اتفاق نیفتاده و باید با ارتقای امکانات پروازی و ارائه خدمات بهتر به مردم، آذربایجان شرقی را به عنوان بیس پروازی در منطقه مطرح کنیم.

افتتاح راه‌آهن میانه - تبریز در سال 91

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام بخش حمل و نقل استان، از افتتاح دو خط راه‌آهن میانه – تبریز در سال 91 و آغاز مطالعات اتصال جاده‌ای و ریلی تبریز به بازرگان خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی