بازدید 2924

کشف 10هزار کالای قاچاق

کد خبر: ۲۲۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۵ 09 February 2012
دو قاچاقي در خيابان مولوي با بيش از 10 هزار کالاي قاچاق شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش جام جم، روز گذشته دو تن از قاچاقچيان کالا و البسه در خيابان مولوي شناسايي و به اتهام قاچاق کالا دستگير شدند.

اين گزارش حاکي است، به دنبال دستگيري يکي از قاچاقچيان کالا در تاريخ 12 بهمن ماه امسال توسط ماموران پايگاه هشتم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ، تحقيقات ماموران اين يگان ادامه داشت تا اينکه روز گذشته اين تحقيقات نتيجه داد و يکي ديگر از همدستان اين قاچاقچي شناسايي و اقدامات براي دستگيري وي آغاز شد.

بنابراين گزارش، ماموران پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي تهران روز گذشته به خيابان مولوي اعزام و موفق شدند اين فرد را شناسايي و به اتهام قاچاق کالا دستگير کرده و براي ادامه مراحل تحقيقات به دادسرا منتقل کردند.

در اين گزارش آمده است، بر اساس تحقيقات بازپرس دادسرا و صدور دستور قضايي مبني بر دستگيري ساير مرتبطين پرونده، ماموران اين يگان با استفاده از تحقيقات تخصصي متوجه شدند که صاحب يک خودروي سواري اقدام به حمل محموله قاچاق از شهرستان به سمت تهران براي يکي از دلالان و قاچاقچيان مولوي که همدست متهم دستگير شده است نموده و براي دستگيري وي اقدام کردند.

گفتني است؛ بلافاصله تيمي از ماموران يگان مذکور به «کيانشهر» اعزام و طي عمليات تعقيب و مراقبت موفق به شناسايي خودروي مذکور شده و در زماني که همدست متهم با خودرو به محل مراجعه کرده و در حين خالي کردن اقلام قاچاق بود، دستگير شد.

اين در حالي بود که طي بازديد به عمل آمده از محل زندگي و خودروي متهم 10هزار و 570 بسته کالاي قاچاق و 11 هزار و 400 عدد لباس قاچاق کشف و متهم به همراه کليه اقلام مکشوفه براي انجام تحقيقات به دادسرا منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی