بازدید 3421
فرمانده انتظامي استان البرز خبر داد:

دستگيری کلاهبردار 25 ميلياردی

کد خبر: ۲۲۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۰ 09 February 2012
فردي که با استفاده از شگردهاي مختلف بيش از 25ميليارد تومان کلاهبرداري کرده بود، توسط ماموران پليس استان البرز دستگير شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار عليرضا اکبرشاهي گفت: درپي دريافت پرونده هاي متعدد از مراجع قضايي مبني بر شکايت مردمي از يک کلاهبردار حرفه اي، رسيدگي به موضوع و شناسايي محل اختفا و دستگيري وي در دستور کار مأموران اداره با مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به اظهارات مالباختگان که در حدود 60نفر هستند و همچنين انجام تحقيقات تکميلي مشخص شد که فرد کلاهبردار يکي از انبوه سازان بزرگ کرج مي باشد که در امر ساخت و ساز آپارتمان فعاليت دارد و قبلا نيز شکايت هاي متعددي عليه وي در کلانتري هاي سطح شهرستان کرج و مراجع قضايي مطرح شده است ، بنابراين با نظر به حساسيت موضوع، رسيدگي به پرونده و دستگيري متهم در اولويت کاري کارآگاهان قرار گرفت.

سردار اکبرشاهي با جمع آوري و بررسي پرونده هاي کلاهبرداري پيشين مشخص شد که او از روش هاي مختلف طعمه هاي خود را شناسايي و سپس اقدام به کلاهبرداري مي کند.

وي اظهارداشت: با انجام تحقيقات گسترده و انجام کار اطلاعاتي مخفيگاه اين کلاهبردار در يکي از مناطق شهرستان کرج شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان البرز تصريح کرد: تاکنون تعداد 60 نفر از مالباختگان مورد شناسايي قرار گرفته و برابر برآورد به عمل آمده، مبلغ 25 ميليارد تومان از اين افراد کلاهبرداري شده است.

گفتني است؛ متهم دستگير شده پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و از آنجا نيز با قرار وثيقه روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی