بازدید 2185
وزیر راه و شهرسازی وعده داد؛

ساخت بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر تا پایان سال تمام می‌شود

عملیات ساخت بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر در بخشهای تاسیسات، ساختمانی ، آب و برق تقریبا پایان یافته و تا پایان سال به وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۹ 09 February 2012
وعده ها- وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات ساخت بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر تا پایان سال تمام می‌شود.

به گزارش مهر، علی نیکزاد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: عملیات ساخت بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر در بخشهای تاسیسات، ساختمانی ، آب و برق تقریبا پایان یافته و تا پایان سال به وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: برای استفاده از این بیمارستان باید تجهیزات پزشکی و درمانی در این بیمارستان ایجاد شود و کادر پزشکی در این بیمارستان مستقر شود. امیدواریم این بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای افتتاح آماده شود و با دعوت از رئیس جمهور و حضور وی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح 100 هزار واحد مسکونی در دهه فجر امسال ادامه داد: در دهه فجر امسال یک هزار و 781 پروژه راه سازی و حمل و نقل با اعتبار 25 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: از این حجم پروژه‌های راهسازی سه هزار و 200 کیلیومتر راه روستایی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

نیکزاد با اشاره به جابجایی سالانه 13 میلیون مسافر و 150 میلیون تن بار توسط 11 بندر در سراسر کشور، افزود: این ظرفیت جابجایی در کشور مرهون زحمات همه تلاشگران کشور در بخشهای مختلف است.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان برج مراقبت بوشهر ادامه داد: این برج مراقبت بر تردد و فعالیت کشتی‌ها نظارت دارد و سیستم اطفای حریق نیز که امروز به بهره‌برداری رسید در کوتاه ترین زمان کشتیهای نفتکش دچار حریق شده را خاموش خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امکان پهلوگیری کشتیها با ظرفیت 30 هزار تن در بوشهر فراهم شده و با مشارکت بخش خصوصی در بوشهر چهار میلیون تن بار را در راستای فعالیتهای توسعه‌ای بندری بوشهر جابجا می‌کنیم.

وی افزود: با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و با یاری مسئولان استان بوشهر در مسیر توسعه و گسترش راه‌های اتصال بوشهر تلاش خواهیم کرد تا امکان پهلوگیری کشتیها فراهم شود و از شدت ترافیک ورودی شهر بکاهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی