بازدید 3157

پول حرفه ای ، سخن آماتوری ؟

محمود پرورش
کد خبر: ۲۲۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۸ 08 February 2012
اگر بعد از شهرآورد هفتادو چهارم تهران به مصاحبه هاي بعضي از بازيكنان و كادر فني تيم استقلال توجه كنيم به خستگي ناشي از فشردگي بازيها برمي خوريم و دليل آسيب ديدگي برخي از بازيكنان تيم استقلال را هم بعضي ها همين فشردگي بازيها ذكر مي كنند.

حالا مطلب را دانستيم و به تحليل آن مي پردازيم. فوتباليها ي كشور ما وقتي در مقام  مقايسه هستندفوتبال ايران را با اروپا قياس ميكنند و اين ديدگاه بسيار خوبيست كه با هدف گذاري انجام شده مسير آتي را مشخص ميكند.اما گاهي از اين آشفته بازار بعضي ها بدنبال مخفي كردن نقاط ضعفشان هستند و آنجا كه منافع شان تأمين است از فوتبال حرفه اي و فوتبال روز دنيا حرف مي زنند و آنجا كه به سودشان نيست قياس با فوتبال روز دنيا نمي كنند.يكي از مواردي كه دوستان قياس نمي كنند همين نحوه آمادگي تيم ها در قبل،حين و پس از فصل مسابقات فوتبال است. يعني ما دوست داريم مثل فوتبال روز دنيا پول بگيريم كه به نظر ما خوب است ولي مثل آنها كار و عمل نكرده و وقت هاي مرده بعد از بيزينس مان را براي فوتبال قرار دهيم!

در فوتبال اروپا تيم ها هر 2 ، 3 يا 4 روز مسابقه برگزار مي كنند و براي اينكه هر چه پر توان تر در بازي بعدي حضور يابند و درصد آسيب ديدگي را كاهش دهند از علوم ورزشي بهره مندميشوند كه متأسفانه در اين بخش ما ضعيف هستيم و نمي دانيم بعد ازهر مسابقه تا شروع بازي بعد از چه روشهاي تمريني،تغذيه و علوم ورزشي استفاده كنيم و بهمين خاطر در صد آسيب ديدگي ها بازيكنانمان افزايش يافته و راندمان كاري بازيكنانمان كاهش پيدا مي كند.

چون انتقاد كرديم پيشنهاد هم ميدهيم كه صرفأمنفي گرا ديده نشويم.
ذخاير قندي كبد و عضلات طي 72 ساعت بعداز مسابقه به سطح مطلوب ميرسد و براي بازيكنان كه در شرايط ذكر شده بالا قرار دارند بايد اين زمان را كاهش دهيم و اين كار از تكنيك خاص برخوردار است كه مطمئنأ كساني كه درس تربيت بدني خوانده يا دكتراي علوم تغذيه دارند مي توانند با استفاده از تكنيك هاي مختلف اين زمان را حتي به 24 ساعت  كاهش دهند.و راه ديگر،استفاده از تمرينات صحيح هنگام برگزاري مسابقات پر فشار و فشرده ميباشدكه مربيان آنها را ميدانند يا بايد آنرا كسب كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی