بازدید 2385

مرندي: ‌١٩٠ نامزد در سراسر كشور داريم

کد خبر: ۲۲۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۱ 08 February 2012
دبيركل جبهه دانشگاهيان انقلاب اسلامي گفت: در درون گفتمان اصولگرايي بايد با هم مدارا داشته باشيم و بپذيريم كه ممكن است سلايق مختلفي درون اين گفتمان وجود داشته باشند.

به گزارش ايسنا محمدرضا مرندي در همايش انقلاب اسلامي، انتخابات مجلس نهم و بيداري اسلامي كه بعدازظهر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، با تاكيد بر اين‌كه «هدف از شكل‌گيري تشكيلات ما تنها بحث انتخابات نبوده است» گفت: ما در تهران يك ليست 30 نفره جداگانه خواهيم داد و تاكنون در مورد 21 نفر به نتيجه‌ اجمالي و اوليه رسيده‌ايم و ليست نهايي‌مان را قبل يا بعد از 22 بهمن اعلام مي‌كنيم. البته حدود 190 نامزد در سراسر كشور مدنظر ماست.

مرندي با بيان اين‌كه «با جبهه متحد اصولگرايان و جبهه پايداري اشتراكات داريم» از برگزاري همايش بزرگ اين جبهه در هفته آينده خبر داد و افزود: اين همايش هفته آينده روز چهارشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و در آن دكتر حدادعادل سخنران مراسم افتتاحيه خواهد بود. ضمن اين‌كه آقاي متكي به عنوان نماينده جبهه متحد اصولگرايان، باقري لنكراني به عنوان نماينده جبهه پايداري و دكتر صدر به عنوان نماينده جبهه بصيرت و بيداري سخنراني خواهند داشت.

وي هم‌چنين خاطرنشان كرد: اسلام، انقلاب اسلامي، نظام مقدس جمهوري اسلامي و قانون اساسي، انديشه‌هاي تابناك امام خميني و ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري از اصول مهم ماست و در همين راستا اعتقاد و التزام به ولايت فقيه و فصل‌الخطاب دانستن ايشان، هم‌چنين اعتقاد به اسلام اجتهادي و فقاهتي به اين معني كه بايد برداشت‌هاي روشنفكرانه و خوداجتهادي نقد شود را نيز مورد توجه قرار مي‌دهيم.

دبيركل جبهه دانشگاهيان انقلاب اسلامي در ادامه اظهار كرد: ضرورت همگرايي و وحدت ميان نيروهاي وفادار به انقلاب اسلامي حول محورهاي اصولگرايي را مدنظر قرار داريم و آن‌ كس را خودي مي‌دانيم كه مباني اصولگرايي را قبول داشته باشد، وگرنه افراد را درون خود جاي نمي‌دهيم.

مرندي تصريح كرد: معتقديم كه در درون گفتمان اصولگرايي بايد با هم مدارا داشته باشيم و بپذيريم كه ممكن است سلايق مختلفي درون اين گفتمان وجود داشته باشند. منتها اين اختلاف سليقه‌ها نبايد باعث درگيري بين ما شود.

وي تاكيد كرد: ما نسبت به جبهه متحد اصولگرايان و جبهه پايداري موضع مستقلي داريم و نه خود را در ذيل آن‌ها و در درون آن‌ها تعريف مي‌كنيم. البته در ليستمان با جبهه متحد اصولگرايان و پايداري اشتراكاتي داريم.

در اين نشست از مرندي سوال شد كه آيا تشكيل جبهه دانشگاهيان انقلاب اسلامي به تفرقه و چندگانگي بين اصولگرايان كمك نمي‌كند؟ كه وي در پاسخ به اين سوال گفت: تشكيل يك جريان و جبهه جديد اگر در مسير ايجاد اختلاف باشد درست نيست، اما اگر در مسير ايجاد وحدت باشد و رويكرد وحدت‌گرايانه‌اي را دنبال كند قابل قبول است. ضمن اين‌كه ما معتقديم بايد در جامعه از ظرفيت‌هاي متعدد استفاده شود؛ چرا كه هركدام از اين ظرفيت‌ها مي‌تواند نقش خاص خود را ايفا كند.

دبيركل جبهه دانشگاهيان انقلاب اسلامي افزود: وقتي كه همه با هم متحد باشند مي‌گويند در جامعه تك‌صدايي ايجاد شده و هيچ رقابتي وجود ندارد، اما وقتي كه ديدگاه‌هاي مختلف درون جريان اصولگرايي ايجاد مي‌شود به آن ايراد مي‌گيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی