بازدید 2898

حامی پولادمردان ایران مشخص شد

اولین اردوی خارج از تهران تیم ملی وزنه برداری در دوره آماده سازی جهت حضور در المپیک 2012 لندن از 15 بهمن ماه از سوی فدراسیون وزنه برداری و به میزبانی شرکت نفت ایرانول در آبادان، آغاز شد.
کد خبر: ۲۲۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۶ 08 February 2012
به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت نفت ایرانول، مهندس علی مستاجران؛ مدیرعامل شرکت نفت ایرانو ل با اعلام میزبانی این شرکت گفت: شرکت نفت ایرانول در راستای اجرای اهداف فرهنگی خود و به منظور حمایت از حرکت های فرهنگی –ورزشی که موجب ارتقای سلامت جسم و روح جامعه می شود، میزبانی این اردو را که به مدت یک ماه در آبادان برگزار می شود به عهده گرفته است.

لازم بذکر است که   18 وزنه بردار به همراه کوروش باقری سرمربی و جورج زالای مربی تیم در اردوی تیم ملی وزنه برداری در آبادان حضور دارند.

 اين اردوي يك ماهه براي کسب آمادگي به منظور حضور در مسابقات مهمي چون قهرماني بزرگسالان آسيا، قهرماني جوانان جهان و المپيک 2012 لندن، با برنامه تمريني 3 جلسه در روز برپا مي شود .

مجيد عسکري، مهدي کردي و ايمان شاه قليان در 62 کيلوگرم، مرتضي رضاييان و سيدمهدي پانزوان در 69، حسين بيرانوند و عباس زارعي در 77، سهراب مرادي، کيانوش رستمي و ايوب مرادي در 85 کيلوگرم، سعيد محمدپور در 94، نواب نصيرشلال، سعيدسيار و ميلاد رستگار در 105و بهداد سليمي، بهادر مولايي، سجاد انوشيرواني و همايون تيموري در 105+ کيلوگرم، 18 وزنه برداري هستند که در اين اردو حضور دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی