بازدید 2897
این بهترین کادو به هواداران سپاهان بود

با بازی‌های با کیفیت صدرنشین می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با انجام بازی‌های با کیفیت صدرنشین لیگ می‌مانیم.
کد خبر: ۲۲۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۳ 08 February 2012
 زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 4 بر صفر برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: پیروزی امروز واقعیت مسابقه بود زیرا ما بازی با کیفیتی ارائه کردیم و گل زود هنگام باعث شد قدم محکمی برای این برد برداریم. مس هم بازی خوبی انجام داد و مشخص بود برای باخت نیامده است. مسی‌ها بعد از آنکه گل خوردند بازی هجومی انجام دادند ولی ما آنها را ناکام گذاشتیم.

به گزارش فارس وی اضافه کرد: در دور رفت سپاهان سه بر صفر بازنده شد و امروز انتقام بزرگی از مس گرفتیم و نشان دادیم تیمی هستیم که می‌‌خواهیم با ارائه بازی‌های با کیفیت در صدر جدول بمانیم. این بهترین کادو به هواداران و زحمت‌کشان سپاهان بود.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه بردهای قبلی این تیم ناپلئونی و یک بر صفر بوده و چه شد که امروز 4 گل به حریف زدید گفت: از همان زمان که کارمان را در سپاهان شروع رو به جلو حرکت کردیم کمتر ترکیب کامل خود را در اختیار داشتیم و بازیکنانی مثل عماد رضا، جمشیدیان، سید جلال حسینی و نوید‌کیا دچار آسیب‌دیدگی شدند و در برخی مواقع نیز بازیکن سه اخطاره داشتیم با این حال حرکت ما رو به جلو بود و روز به روز نیز بهتر خواهیم شد.

کرانچار در مورد عدم استفاده از عماد رضا در ترکیب اصلی گفت: مشکل اصلی عماد رضا مصدومیت است به همین خاطر در دقایقی از بازی او را به میدان می‌فرستم ضمن اینکه زوج سید صالحی و سزار خوب جواب می‌دهد و آنها بازی با کیفیتی ارائه می‌کنند و به مرور از عماد رضا استفاده خواهیم کرد. همچنین بازیکنانی مانند هادی تأمینی و حسن اشجاری نیز که به عنوان ذخیره به میدان می‌آیند بازی‌های خوبی انجام می‌دهند.

وی در مورد اینکه فوت کوزه‌گری را بهتر از بلازویچ در مربیگری بلد است گفت: زمانی که شاگرد بلازویچ بودم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم اما اکنون قرن بیست و یک است و دنیا تغییرات زیادی کرده و متدهای جدیدی وجود دارد. از همان زمانی که کار مربیگری را شروع کردم روش خاص خودم را داشتم و به روش خودم کار کرده‌ام.

کرانچار در مورد اینکه چرا اجازه داد بازیکنی مثل فرزاد حاتمی از سپاهان به تراکتور سازی که رقیب این تیم است برود گفت: حاتمی بازیکن خوبی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم هر چند رفتارهای نه چندان خوب او باعث شد از سپاهان جدا شود. این کاملا عادی است که وقتی بازیکنی بخواهد از یک باشگاه جدا شود تیم بعدی‌اش را خودش انتخاب کند.

کرانچار در مورد اینکه رسانه‌های پایتخت به صدرنشینی سپاهان بی‌توجه هستند گفت: چنین چیزی که می‌گویید من با این غلظت نمی‌گویم و برای هم تیم‌ها احترام قائلم. ما،‌ تراکتورسازی و استقلال شانس قهرمانی هستیم. سپاهان می‌‌خواهد همچنان بالاتر از دو مدعی دیگر باشد اما اگر قهرمان نشدیم به تیمی که قهرمان شود تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه بلازویچ گفته بود کرانچار بمب دارد و ما تیربار اظهار داشت: او حتما می‌خواسته با این حرف بگوید قدرت سپاهان بیشتر است زیرا با بمب می‌‌توان تخریب بیشتری انجام داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی